MiedzianeJaja Opublikowano 14 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 (edytowane) Sposób działa z każdą wersją gry, w każdym pliku mutanta - opracowany na podst. SolijankiJako że przeźroczysta chimera występująca m.in. w Dziczy, po pewnym czasie grania stała się dla mnie tylko nudnym i denerwującym workiem na naboje, postanowiłem ją trochę osłabić. W granicach rozsądku tej zmiany nie polecam tym którzy dopiero zaczynają. Taka "mocna" chimera w początkowym okresie rozgrywki dodaje sporo smaczku kiedy się niespodziewanie na nią natkniemy. Jeżeli jednak mamy jej już dość to bierzemy się do jej osłabiania (na pewno się ucieszy ) Przede wszystkim otwieramy sobie katalog CREATURES w naszym zmodowanym SOC. Mniej więcej tu:...Program FilesTHQS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl gamedata config creaturesNastępnie odnajdujemy w katalogu CREATURES plik... m_chimera.ltx... i robimy sobie jego kopię bezpieczeństwa. Kiedy mamy już kopię możemy przystąpić do zmian w oryginalnym pliku. Plik m_chimera.ltx otwieramy notatnikiem lub na żywca przenosimy myszą do otwartego notatnika.Znajdujemy w nim miejsce gdzie są takie linijki : [chimera_x_ray_immunities]burn_immunity = 0.3 ; odporność na ogieństrike_immunity = 0.3 ; odporność na uderzenieshock_immunity = 0.3 ; odporność na wyładowania elektrycznewound_immunity = 0.002 ; odporność na zadrapaniaradiation_immunity = 0.00 ; odporność na promieniowanietelepatic_immunity = 1.0 ; odporność na emisje psioniczne/telepatięchemical_burn_immunity = 0.02 ; odporność na chemiczne poparzenieexplosion_immunity = 0.15 ; odporność na wybuch tj. obrażenia od granatów, RPG-7, etc.fire_wound_immunity = 0.02 ; odporność na ostrzałi w ostatniej linijce zmieniamy wartość fire_wound_immunity na 0.08 (parametr odpowiedzialny za obrażenia od broni palnej). Po zmianie ostatnia linijka powinna wyglądać tak:fire_wound_immunity = 0.08Zapisujemy zmiany w pliku i po PONOWNYM URUCHOMIENIU SOC spokojnie idziemy polować na przeźroczyste chimery. Im wartość fire_wound_immunity jest większa tym odporność chimery mniejsza. Przy wartości 1.0 zwierzak pada od razu. Zasada ta ma zastosowanie również w przypadku pozostałych parametrów. Można sobie poeksperymentować i wybrać dowolną ale MHO 0.08 to wielkość rozsądna. Upolujemy chimerę po około dziesięciu strzałach z shotguna lub setce nabojów p-panc. Pozostaje "mocarna" ale nie jest już super-hiper-denerwującym-workiem-bez-dna-na-amunicję. Edytowane 12 Grudnia 2013 przez The Emperor Regulamin działu Warsztat Modera, pkt.8 - funkcje i fragmenty plików tagujemy w [code] [/code] 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gowienoo Opublikowano 15 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Ja wszystkim mutka osłabiłem konfig zarówno jeśli chodzi o strzały jak i eksplozję zwyczajnie nienawidzę zgrai mutantów biegających po całej zonie chordami wybijających mi NPC. zresztą co to za paranoja żeby do psa strzelać seriami nie miałem nic do silnych mutków w Zewie Prypeci bo były tam rzadko w porównaniu z modami i oznaczały ciężkie misje wręcz wyzwanie a we wszystkich modach natłuką mutantów z wytrzymałością czołgu BZDURA!!! Ja gram dla fabuły nie siepaniny ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi