gowienoo Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 * Loading HOM: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l11_pripyat\level.hom * phase time: 89 ms * phase cmem: 423687 K Wczytywanie obiektów SI... - Loading music tracks from 'l11_pripyat_musics'... * phase time: 73 ms * phase cmem: 423735 K Klient: Odradzanie... - Game configuring : Started - Game configuring : Finished * phase time: 1494 ms * phase cmem: 435439 K Wczytywanie tekstur... * t-report - base: 1013, 230552 K * t-report - lmap: 10, 10241 K ***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M). Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better). * phase time: 4427 ms * phase cmem: 435441 K Solianka: Synchronizacja... * phase time: 79 ms * phase cmem: 435441 K * [win32]: free[841444 K], reserved[145696 K], committed[1109948 K] * [ D3D ]: textures[240793 K] * [x-ray]: crt heap[435439 K], process heap[405605 K], game lua[41478 K], engine lua[246 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[12966 K], smem[28220 K] No i problem wczytywałem poprzednie sejwy itd i lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Fajne tylko że ty masz podać loga błędu a nie to coś.Na dysku C w dokumentach publicznych w katalogu STALKER SHOC , w folderze logs znajdujesz plik tekstowy xray_twój login , otwierasz go w notatniku i na samym dole kopiujesz wszystko poniżej FATAL ERROR. Sposób nr 2 , zaraz po wylocie na pulpit , otwierasz notatnik i używasz komendy wklej.Często,gęsto zapisze ci się log błędu Inaczej mówiąc nie ma FATAL ERROR nie ma jak ci pomóc <_< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 ***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M). Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better). Spróbuj zmniejszyć rozdziałkę na czas wejścia do Prypeci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 To raczej nie to , kojarzę że ten wpis miałem praktycznie w każdym logu Proszę tu kawałek logu z Apocalipsis a nic mi nie wywala Wczytywanie tekstur... * t-report - base: 891, 164100 K * t-report - lmap: 10, 10241 K ***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Jaką karŧę masz? Bo jak starsze to faktycznie może pomóc zmniejszenie detali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Na razie podam rozwiązanie zastępcze...jeżeli masz teleporty to..Sacharow może Cię teleportować do Prypeci..nie kosztuje to zbyt dużo. Rozmawiasz z Sacharowem i otwiera się teleport na bagnie za bunkrem naukowców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.