malakas Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Dodajemy przedmiot kwestowy do handlarza....na przykladzie Hełmu dla Zwierzoboja... Jeśli chodzi o hełmy dla Zwierzobója to w grze maja one nazwę: "helmet_new" Właśnie to trzeba dopisać handlarzowi żeby można było zakupic takowe u niego. Ale jak zwykle musi być jedno ale <_< Żeby handlarz zechciał wam sprzedać taki hełm, to trzeba zrobić tak: 1. w pliku "quest_items.ltx" znaleźć fragment kodu (otwieramy zwykłym notatnikiem) [helmet_new]:identity_immunities GroupControlSection = spawn_group discovery_dependency = $spawn = "devices\quest_items\helmet_new" ;$prefetch = 32 class = II_ATTCH cform = skeleton visual = equipments\item_psi_helmet.ogf radius = 1 ;script_binding = stalker.object_init quest_item = true description = "Specjalny hełm, chroniący właściciela przed oddziaływaniem Emisji. Opracowany w laboratorium nad Jantarem." inv_name = "Specjalny hełm" inv_name_short = "Specjalny hełm" inv_weight = 0.5 inv_grid_width = 1 inv_grid_height = 1 inv_grid_x = 23 inv_grid_y = 13 cost = 15000 2. w tym fragmencie znaleźć linijkę quest_item = true 3. zamienic słowo "true" na "false" - zapisać zmiany i wyjść z notatnika 4. można dodawać hełmy do sprzedaży http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons//wink.gif 5...Dalsza część przebiega według poradnika RAVEN...zmieniają się tylko nazwy handlarzy na tych z TS 2. http://www.stalkerteam.pl/topic/223-czeste-bledy-soljanki-i-ich-rozwiazania/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.