katalysator Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Mam pytanko do forumowiczów, które pliki odpowiadają za zmęczenie i ewentualne podniesienie nośności. Oryginalnie było to system.ltx i aktor.ltx ale znalazłem w modzie jeszcze pliczek arc_inv_weight.ltx. A moze jest jeszcze jakiś plik...bo nie mam cierpliwości do szukania <_< Konkretnie chcę zwiększyć wytrzymałość na zmęczenie lub ewentualnie usunąć je, bo przy większej ilosci przedmiotów ciagłe stawanie i sapanie kolesia jest irytujące. Wagę zmieniłem w aktor.ltx max_item_mass bodajże, w system.ltx nie widzę opcji max_weight, prawdopodobnie przejał to plik arc_inv_weight gdzie też zmieniłem wagę przedmiotów ale koleś i tak dalej się męczy jak cholera. A tak na marginesie, straszna drożyzna w tej grze za np. naprawę egzoszkieletu koleś chce 16000, a jeżeli mu go sprzedam to da mi 600 rubli http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif Za ewentualną pomoc wielki dzięki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Aby zwiększyć udźwig trzeba poprawić 2 pliki: 1. actor.ltx w gamedata/config/creatures zmieniasz w nim dwa wpisy : max_item_mass i max_walk_weight 2. arc_inv_weight.ltx w gamedata/config wszystkie 3 nowe wartości muszą być oczywiście takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 I to by było tyle jeśli chodzi o zmęczenie.Jeśli poprawnie zedytujesz pliki Striełok przestanie się męczyć.A pancerzy nie dajesz do naprawy tylko kupujesz u Pietrenki zestawy remontowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katalysator Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 arc_inv_weight wygląda tak : [arc_weight] max_weight = 500.0 max_item_mass = 500.0 max_walk_weight = 500.0 a w aktor.ltx mam wpis max_item_mass i max_walk_weight o takich samych parametrach...pewnie robię coś nie tak ale osobnik dalej się męczy. W aktor.ltx zauważyłem też wpis sprint i kilka parametrów od 75 oddzielonych od siebie, bodajże dalej było 120;250...czy jakoś tak, czy te parametry mają jakikolwiek wpływ na zmęczenie? W sieci znalazłem poradnik z wpisami do aktor.ltx i system.ltx ale gdybam sobie, ze plik system jest pomijany przez mod... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 a ja w tym pliku mam tylko jeden wpis: arc_inv_weight [arc_weight] max_weight = 500.0 Zmień tylko te 3 wpisy które podałem i nie będzie się męczył, (jeśli masz ponad 500 kilo ekwipunku to GG się męczy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Nie należy patrzeć tylko na ciężar...poszukaj pliku odpowiedzialnego za szybkość utraty energii tam jest klucz do sukcesu..Ostatnio przerobiłem ten plik, ale jak zwykle zapomniałem zapisać gdzie..<_< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Przecież wystarczy zwiększyć udźwig i go nie przekraczać i będzie dobrze. <_< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Nie będzie bo możesz chodzić, ale nie ma to nic wspólnego z bieganiem....jeżeli chcesz biegać siły zaraz lecą w dół. Jest taka sekcja...[actor_condition]..a tam...leak speed....ale za nic nie pamiętam czy to było tam, nie mam też moda w PC by sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katalysator Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 a ja w tym pliku mam tylko jeden wpis: arc_inv_weight [arc_weight] max_weight = 500.0 Zmień tylko te 3 wpisy które podałem i nie będzie się męczył, (jeśli masz ponad 500 kilo ekwipunku to GG się męczy). Mam 120 kilosków ekwipunku i pan striełok po pewnym czasie dyszy jak średniej wielkości lokomotywka, a szczególnie po przespaniu się, męczy się troszkę zbyt szybko(wiem, jak głodny trza dać papu http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif) ps. po dłuższym chodzeniu z tym co mam w ekwipunku (120 kilo) też sie męczy...może mod dodaje opcje choroby płuc <_< ps2. w aktor.ltx jest wpis dotyczący kondycji i u mnie wyglada to tak : [actor_condition] satiety_v = 0.000005 radiation_v = 0.0001 satiety_power_v = 0.000055 satiety_health_v = 0.0001 satiety_critical = 0.0 radiation_health_v = 0.0 morale_v = 0.0008 ěîđŕëč psy_health_v = 0.008 alcohol_v = -0.0003 health_hit_part = 1.0 power_hit_part = 0.1 max_power_leak_speed = 0.0 max_walk_weight = 500.0 bleeding_v = 0.0005 wound_incarnation_v = 0.003 min_wound_size = 0.0256 oczywiście gram na wersji 1.004 worldwide ... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 No to zwiększże udźwig np. do 500 kilo i będzie dobrze, nie będzie się męczył jeśli nie przekroczysz tego ciężaru. Nie słuchaj tego złotego byka , bo wystarczy zwiększyć udźwig i będzie ok. I wklej to: http://wyslijto.pl/files/download/pgzshhoyf2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiedzianeJaja Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Ciekawe rzeczy się tu piszą. Może w końcu dojdę do tego gdzie są ustawienia odpowiedzialne za to przy jakiej wartości rozpoczyna się męczenie w zależniości od udzwigu noszonego skafandra. Już od dawna mnie to gryzie ale widzę że Malakas coś wie <_< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katalysator Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Łyknąłem Twoje konfigi...wkleiłem elegancko...i chłop się dalej męczy(waga gratów to 132 kilo z Twoim 400 maxem), kurde takich jajek nie miałem nigdy z żadnym, innym modem, priboi działał elegancko obliviony też i kupa innych, a tu takie kwiatki <_< I dodam na marginesie, ze chodzenie go też męczy http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif(czas stworzyć moda rolki na baterie lub Stalkiernyj Gąsienicowy Przemieszczacz po Zonie..nie mylić z ŻONAMI :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 No to jaki masz w końcu udźwig, ile ekwipunku i jakie arty na pasie? Coś nie gra, ja zawsze zwiększam udźwig ,żebym nie musiał chodzić i jeśli nie przekroczę nominalnego ciężaru jest dobrze <_< I dodam na marginesie, ze chodzenie go też męczy http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif To pewnie dopisałeś za dużo rzeczy handlarzowi, albo coś pomieszałeś w ustawieniach. Załóż od nowa cała gamedatę moda , spol. na końcu ta moja łatka i na pewno będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katalysator Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 link do fociszcza z artefaktami : ps. zmian dokonywałem tylko pod kątem wagi i niczego więcej, resztę aspektów moda zostawiłem w spokoju, bo szczerze mówiąc jakoś niespecjalnie chce mi się grzebać w tych plikach <_< I po zmianach używam quicksave'a..jeżeli to ma jakieś znaczenie.. ...momentami mam dość tego moda i lukam w stronę soljanki...czekam aż ściągnę i moze wreszcie mi zadziała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Załóz od nowa całego moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 No to zwiększże udźwig np. do 500 kilo i będzie dobrze, nie będzie się męczył jeśli nie przekroczysz tego ciężaru. Nie słuchaj tego złotego byka , bo wystarczy zwiększyć udźwig i będzie ok. I wklej to: http://wyslijto.pl/f...load/pgzshhoyf2 Korn czy ja ci tego pliku pod TS1 nie szykowałem? Jeśli to modyfikacja pod TS1 to wcale nie musi zagrać z TS2 Katalysator ty zapewne jesteś za bardzo napromieniowany,dlatego się meczysz.Naciśnij w czasie gry tab i napisz jaką masz dawkę promieniowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Łyknąłem Twoje konfigi...wkleiłem elegancko...i chłop się dalej męczy Tak oczywiście,że będzie się męczył...nawet jak dasz dwie tony. Problem jest w utracie energii w zależności od ciężaru ekwipunku, tak jak pisałem. Nie mylić biegania z chodzeniem.<_< Oczywiście musisz unikać artów zmniejszających wytrzymałość GG. Katalysator ty zapewne jesteś za bardzo napromieniowany,dlatego się meczysz.Naciśnij w czasie gry tab i napisz jaką masz dawkę promieniowania Kobal może mieć rację.Możliwe ,że świecisz już od radiacji i dla tego siły opadają nawet podczas chodzenia. .momentami mam dość tego moda i lukam w stronę soljanki...czekam, aż ściągnę i może wreszcie mi zadziała TS 2 to bardzo dopracowany mod i warto go poznać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 EE tam się męczyć z plikami , skocz na gamecopyworld i znajdź sobie odpowiedni trainer , w grze użyj skrótu i już twoje rzeczy w plecaku będą zajmować 3KG . Od tej pory możesz biegać jak sprinter po całej mapie mając np. 2T w plecaku <_< Przydatna sprawa gdy zbiera się cały dobytek umarlaków . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katalysator Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Racja z tym promieniowaniem....obniżyłem do 120 bo kurde nabawiłem się ponad 200 co zbiłem kilkoma antyradami...tylko czemu antyrady zabierają zdrowie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Na pewno to wina promieniowania, najlepiej załatwić artefakty obniżające radiację a nie antyrady, i zwiększyć te 3 wpisy które podałem na początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Korn nie zawsze trzeba iść na łatwiznę...spadek energi o którym pisałem jest we wszystkich modach i dobrze by było to wreszcie znaleźć. GG z ładunkiem 80 kg również traci energię i nie trzeba zaraz psuć gry i dodać 500kg. Taka gra to porażka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Malakas, widziałem że ty też zwiększałeś udźwig w modach do 500 kg. Ja zawsze zwiększam, by po walkach było łatwiej zbierać broń od trupów i sprzedawać, ale używam najwyżej 2 karabinów. Piszę po raz kolejny, gdy zwiększyłem np. do 500 kg, to zmęczenie pojawiało się dopiero po przekroczeniu tej granicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Nie wiem o co wam chodzi z tym zmęczeniem, wystarczy artefakt zwiększający wytrzymałość i po problemie.Przecież w TS2 miejsca na artefakty , czy też samych artefaktów nie brakuje , a takich błysków czy czegoś w tym rodzaju po jednej emisji na terenie Korpusu Pokoju chyba z 15 znalazłem.Edytować pliki ? Błeeeee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Proszę bardzo gotowy poradnik jak wprowadzić balans utraty sił... http://www.stalkerteam.pl/topic/2134-udzwig-postaci-celownik-kropka-balans-utraty-sil/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.