malakas Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Sposób działa we wszystkich wersjach Shoc*Autor porady: The WitcherWątek uzupełniający: link oraz link GSC. 1. W pliku gamedataconfigsystem.ltx znajdujemy linikę z wpisemmax_belt = 5 //16i w miejsce 5 wstawiamy ilość artefaktów jaką chcielibyśmy mieć jednocześnie przy pasie. 2. Otwieramy plik gamedataconfiguiinwentory_new.xml. Odpowiada on za rozłożenie elementów na ekranie ekwipunku. Znajdujemy tam następujący wpis:<dragdrop_belt x="645" y="136" width="410" height="60"cell_width = "60" cell_height="60" rows_num="1" cols_num="5"/>Odpowiednie wpisy oznaczają: x i y - współrzedne lewego górnego rogu okienka z artefaktami width i height - szerokość i wysokość tego okienka cell_width i cell_height - szerokość i wysokość komórki w okienku rows_num i cols_num - liczba wierszy i kolumn (inaczej ile komórek ma byc w poziomie i w pionie) Przykładowo jeśli chcecie 10 artefaktów to możecie ustawić wszystko następująco:<dragdrop_belt x="645" y="136" width="300" height="100"cell_width = "60" cell_height="50" rows_num="2" cols_num="5"/>Będę wtedy miał 10 artefaktów rozłożone w dwóch wierszach składających się z komórek 60x50 pixeli. Oczywiście przydałoby się tez sobie dopasować pozycję x i y ale to już należy wyliczyć sobie samemu - przy różnej ilości artefaktów rozkłada się inaczej. * w modach zmieniających HUD, wartości mogą być inaczej rozpisane, aczkolwiek - rządzi tutaj ta sama zasada j/w. Życzę miłego modowania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi