Skocz do zawartości

Plik user.ltx - na łopatkach, czyli opis komend i kluczy


Rekomendowane odpowiedzi

UWAGA - nie wszystkie komendy i klucze muszą działać w każdym z build'ów, mogą być zmienione znaczeniowo i wywoływać inny skutek .

user.ltx - edytować możemy zwykłym notatnikiem systemowym.

rs_anisotropic - filtrowanie anizotropowe on / off (8x)

rs_antialias - 2x antyaliasing on / off

rs_c_ * - Gamma / Jasność / Kontrast

rs_compress_lmaps - włączenie dxt5 dla lmaps ?

rs_detail_density - zasięg widzenia detali

rs_detail_l_ * - parametr oświetlenia obiektów trawy i szczegółów

rs_detail_w_rot1 - wiatr (na fali 1) obrót w sek ?

rs_detail_w_rot2 - wiatr (na fali 2) obrót w sek ?

rs_detail_w_speed - prędkość wiatru

rs_fullscreen - on / off - cały ekran

rs_no_v_sync - vsync

rs_sh_blur - dyn. cienie dla filtrowania

rs_ssa_discard - rozmiar ekranu min. strefy (SSA) ?

rs_stats - statystyki

rs_supersample - 0 .. 4, 4 oznacza [x2 szerokość * wysokość 2x] ?

rs_triplebuffer - przydatne tylko z vsync

vid_bpp - 16 / 32 - ilość kolorów 16 bądź 32 tysiące .

g_god on - Tryb boga ')

hud_crosshair on / off - pokaz / ukryj celownik

hud_crosshair_dist off - pokaz odległość na celowniku

hud_weapon on / off - pokazuj broń / nie pokazuj broni

mouse_invert on / off - odwróć mysz

mouse_sens 0.21 - czułość myszki

ph_fps 100 - ograniczaj fps na 100 klatkach/s - tutaj możemy wpisać np. 60 dzięki czemu przy lepszych konfiguracjach sprzętowych nie będziemy nadwyrężać komputera .

r2_sun on / off - najwyraźniej chodzi o promienie słoneczne lub samo słonce

rs_c_brightness 1. - jasność gry im więcej tym jaśniej

rs_c_contrast 1. - kontrast gry im więcej tym intensywniej

rs_c_gamma 1. -gamma gry im więcej tym jaśniej

rs_no_v_sync on / off - synchronizacja pionowa

rs_occlusion on / off - włącz / wyłącz occlusion

rs_refresh_60hz on / off - włącz lub wyłącz blokadę odświeżania ekranu 60Hz

rs_triplebuffer on / off - potrójne buforowanie

rs_vb_size 1024 - wielkość tekstury 1024 pix

snd_freq 22khz - częstotliwość dźwięku wtedy było standardem 22 teraz 44khz , czym więcej tym lepiej ;)

snd_occlusion_scale 0.5 - skala wielkości occlution

snd_volume_master 0. - głośność całkowita , główna gry

snd_volume_music 0.7 - głośność podkładu muzycznego w grze

vid_mode 800x600 - rozdzielczość wyświetlanej gry (np. 1024x768 , 1280x960 , 1400x1050) najlepiej w przypadku monitorów LCD wpisać natywną .

komendy dla konsoli...

eff_glow - on / off , włącz wyłącz świecące się lampy .

eff_sun_glare - on / off , odbicia słońca - możne tu chodzić tez o odbicia od szyby w masce ?

rs_detail on / off- włącz / wyłącz trawę i szczegółowe detale - w przypadku późniejszych kompilacji dla trawy jest osobna komenda

rs_ssa_dontsort - coś wyłącza żeby zmniejszyć zużycie procesora ?

rs_ssa_hzb_vs_tex - dodał jakiś efekt HZB , działa tylko na kartach NVidia

rs_warm_hzb - dodał jakiś efekt graficzny , działa tylko na kartach NVidia

Dodatkowe...

bind cam_1 kF1 - pierwsza kamera dla postaci/ auta

bind cam_2 kF2 - druga kamera dla postaci/ auta

bind cam_3 kF3 - trzecia kamera dla postaci/ auta

bind cam_4 kF4 - czwarta kamera dla postaci/ auta

bind turn_engine kt - dodajemy te komendę do user.ltx aby móc uruchomić silnik samochodu , można tez wpisać w konsole każdorazowo .

Wszystkie opisy pisałem z pamięci, mogą być błędy !!!

Prosił bym o nie klonowanie i przenoszenie tego tematu i treści na inne fora!

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta przypiął/ęła ten temat
  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.