Jump to content

Plik user.ltx - na łopatkach, czyli opis komend i kluczy


Кристофер (Kpuc)
 Share

Recommended Posts

UWAGA - nie wszystkie komendy i klucze muszą działać w każdym z build'ów, mogą być zmienione znaczeniowo i wywoływać inny skutek .

user.ltx - edytować możemy zwykłym notatnikiem systemowym.

rs_anisotropic - filtrowanie anizotropowe on / off (8x)

rs_antialias - 2x antyaliasing on / off

rs_c_ * - Gamma / Jasność / Kontrast

rs_compress_lmaps - włączenie dxt5 dla lmaps ?

rs_detail_density - zasięg widzenia detali

rs_detail_l_ * - parametr oświetlenia obiektów trawy i szczegółów

rs_detail_w_rot1 - wiatr (na fali 1) obrót w sek ?

rs_detail_w_rot2 - wiatr (na fali 2) obrót w sek ?

rs_detail_w_speed - prędkość wiatru

rs_fullscreen - on / off - cały ekran

rs_no_v_sync - vsync

rs_sh_blur - dyn. cienie dla filtrowania

rs_ssa_discard - rozmiar ekranu min. strefy (SSA) ?

rs_stats - statystyki

rs_supersample - 0 .. 4, 4 oznacza [x2 szerokość * wysokość 2x] ?

rs_triplebuffer - przydatne tylko z vsync

vid_bpp - 16 / 32 - ilość kolorów 16 bądź 32 tysiące .

g_god on - Tryb boga ')

hud_crosshair on / off - pokaz / ukryj celownik

hud_crosshair_dist off - pokaz odległość na celowniku

hud_weapon on / off - pokazuj broń / nie pokazuj broni

mouse_invert on / off - odwróć mysz

mouse_sens 0.21 - czułość myszki

ph_fps 100 - ograniczaj fps na 100 klatkach/s - tutaj możemy wpisać np. 60 dzięki czemu przy lepszych konfiguracjach sprzętowych nie będziemy nadwyrężać komputera .

r2_sun on / off - najwyraźniej chodzi o promienie słoneczne lub samo słonce

rs_c_brightness 1. - jasność gry im więcej tym jaśniej

rs_c_contrast 1. - kontrast gry im więcej tym intensywniej

rs_c_gamma 1. -gamma gry im więcej tym jaśniej

rs_no_v_sync on / off - synchronizacja pionowa

rs_occlusion on / off - włącz / wyłącz occlusion

rs_refresh_60hz on / off - włącz lub wyłącz blokadę odświeżania ekranu 60Hz

rs_triplebuffer on / off - potrójne buforowanie

rs_vb_size 1024 - wielkość tekstury 1024 pix

snd_freq 22khz - częstotliwość dźwięku wtedy było standardem 22 teraz 44khz , czym więcej tym lepiej ;)

snd_occlusion_scale 0.5 - skala wielkości occlution

snd_volume_master 0. - głośność całkowita , główna gry

snd_volume_music 0.7 - głośność podkładu muzycznego w grze

vid_mode 800x600 - rozdzielczość wyświetlanej gry (np. 1024x768 , 1280x960 , 1400x1050) najlepiej w przypadku monitorów LCD wpisać natywną .

komendy dla konsoli...

eff_glow - on / off , włącz wyłącz świecące się lampy .

eff_sun_glare - on / off , odbicia słońca - możne tu chodzić tez o odbicia od szyby w masce ?

rs_detail on / off- włącz / wyłącz trawę i szczegółowe detale - w przypadku późniejszych kompilacji dla trawy jest osobna komenda

rs_ssa_dontsort - coś wyłącza żeby zmniejszyć zużycie procesora ?

rs_ssa_hzb_vs_tex - dodał jakiś efekt HZB , działa tylko na kartach NVidia

rs_warm_hzb - dodał jakiś efekt graficzny , działa tylko na kartach NVidia

Dodatkowe...

bind cam_1 kF1 - pierwsza kamera dla postaci/ auta

bind cam_2 kF2 - druga kamera dla postaci/ auta

bind cam_3 kF3 - trzecia kamera dla postaci/ auta

bind cam_4 kF4 - czwarta kamera dla postaci/ auta

bind turn_engine kt - dodajemy te komendę do user.ltx aby móc uruchomić silnik samochodu , można tez wpisać w konsole każdorazowo .

Wszystkie opisy pisałem z pamięci, mogą być błędy !!!

Prosił bym o nie klonowanie i przenoszenie tego tematu i treści na inne fora!

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity