Skocz do zawartości

Sigerous Mod 1.6: BRAZ + Mroczne W.I.F. + Narod Fix rev-9


Yurek

Rekomendowane odpowiedzi

TeHrxusTcEQ .jpg

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 30.08.2010 r.
Autor: BRAZ
Autor spolszczenia: @Yurek
Śr. długość rozgrywki: ok. 20 godzin


OPIS:

Spoiler

Modyfikacja stanowi zbiór dodatków do Sigerous Mod 1.6, której głównym założeniem jest wprowadzenie nowych przedmiotów oraz poprawek. 


Nowa zawartość:  

  • Dodano nowe kombinezony i hełmy (17 rodzajów). Wśród nich: Maskujący kombinezon, kombinezony autorstwa WESKER (bccc). kombinezon "Wschód Słońca", kombinezon "Gagarin" autorstwa ruslan_3d. 
  • Wszystkie kombinezony posiadają nową właściwość - maskowanie. 
  • W widoku TPP kombinezony posiadają oryginalne maski p-gaz. i hełmy.
  • Dodano nową broń (50 sztuk). 
  • Dodano nowe ulepszenia broni (6 rodzajów).
  • Dodano 7 rodzajów nowej amunicji. 
  • Dodano 5 rodzajów siatek celowniczy. 
  • Dodano 32 rodzaje książek, które zwiększają umiejętności w posługiwaniu się bronią. 
  • Poprawa klasycznych celowników autorstwa destroyer1955, EwGenius, Nikitka94 i varjag21.
  • Poprawa broni oraz amunicji autorstwa AROKH i Wladyar
  • Przezbrojeni NPC autorstwa Ingvar.
  • 6 nowych granatów. 
  • Dynamiczne wiadomości z nowymi treściami autorstwa VanoSanturi.
  • Poprawa AI autorstwa Stepik.
  • Zmiany w handlu i modernizacji sprzętu. 
  • Dodano nowy detektor Fenix. 
  • Detektory korzystają z baterii.
  • Dodano nowy lek - preparat Mezatron. 
  • Dodano wódkę Stolicznaja, Red Bull Energy Drink i napój Jaguar.
  • Nowe artefakty (7 rodzajów). 
  • Przywrócono wycięte mutanty. 
  • Zmiana dźwięków kul, które uderzają w różne obiekty.
  • Nowe dźwięki PDA.
  • Zmiana dźwięków niektórych NPC: bandyci mówią po ukraińsku, najemnicy po niemiecku, a pozostali stalkerzy po rosyjsku. 
  • Wymieniono liczne tekstury. 
  • Zmiana pogody - zaimplementowano AtmosFear2 autorstwa @Cromm Cruac.
  • Zmieniono wiele ikon wyposażenia i modernizacji.
  • Wszystkie produkty spożywcze można umieścić w slocie szybkiego wykorzystania.
  • Nowe menu główne autorstwa Artmys.
  • Poprawki skryptów autorstwa GeJorge i Andrew53.
  • Dodatek Mroczone W.I.F. dodaje kolejne bronie i kombinezony do gry, a także poprawia parametry dostępnego arsenału i ich opisy.
  • Dodatek Narod Fix zawiera niezbędne fixy, które umożliwiają bezproblemową grę. 
  • Wiele innych zmian. 

Od autora:

Spoiler

Ogromne podziękowania wszystkim tym, którzy pomagali oraz modderom za ich prace, jakie miałem zaszczyt wykorzystać w tej produkcji. 

Tłumaczenie opisu: @Yurek

Możliwe błędy oraz sposoby radzenia sobie z nimi autorstwa @Yurek:

Spoiler
  • W trakcie gry możliwe są częste błędy spowodowane niedoborem pamięci RAM (przynajmniej u mnie występowały). Mod bardzo obciąża komputer i dlatego radzę wykonywać zapisy z dala od dużych skupisk stalkerów (Skadowsk, Janów). Poza tym obowiązkowo należy robić często twarde zapisy i nie polegać na opcji quicksave. Podczas moich testów moda przytrafił mi się przypadek, gdy nie chciało się wczytywać pięć ostatnich zapisów - i na to nie ma żadnej rady! Należało się po prostu cofnąć w grze.

Porady autorstwa @Yurek:

Spoiler
  1. Warto pobrać mapę z przedstawioną lokalizacją schowków oraz pozostałych, przydatnych rzeczy z modyfikacji SGM 1.7 Technician - lokalizacja pokrywa się z tą z Sigerous Mod 1.6: BRAZ. Zawartość schowków w niektórych przypadkach jest inna:
    Yandex - [KLIK]
    Nasz serwer - [KLIK]
  2. Liczne - ale nie wszystkie - porady dotyczące BRAZ 1.6.1 opisane w poście z wersją moda SGM 1.7 są aktualne, choć niektórych zadań w tej wersji SGM-a może nie być. 
  3. Należy ostrożnie podejść do zadania "Operacja Wulkan", które zleca pułkownik Kowalski: jeżeli chcielibyśmy wykonać zadania ugrupowania Monolit oraz do niego wstąpić, to po wykonaniu w/w zadania będzie to całkowicie niemożliwe (podczas wykonywania owego zadania ginie Cyborg - przywódca Monolitu w Prypeci);
    -  jeżeli będziecie z nim zwlekać zbyt długo, to ukończenie zadania związanego ze zniszczeniem anteny Monolitu w przedszkolu nie będzie niemożliwe;
     jeżeli podejmiecie się wykonania zadania razem z questem na poszukiwanie zakłóceń (zadanie, który prowadzi do zniszczenia anteny Monolitu w Prypeci), nie będziecie mogli ukończyć gry (nie zespawnują się Wam zwłoki patrolu żołnierzy, który trzeba odnaleźć. W celu zaliczenia zadania trzeba obszukać ww. zwłoki). W takim przypadku należy wczytać wcześniejszy zapis - czasem bardzo odległy w czasie i ponownie przejść pewien fragment gry, co akurat w tym modzie (w wersji Technician) w Prypeci do przyjemności nie należy.
    - Moja rada? Wykonać zadanie "Operacja Wulkan" zaraz po dotarciu do Prypeci lub wykonaniu zadań dla Monolitu. 
  4. Nie próbujcie się przedostać w nanokombinezonach do tunelu Prypeć-1 podczas pierwszej podróży nim do miasta (w momencie, gdy idziemy z Wano, Włóczęgą, Zulusem i Sokołowem). Za każdym razem podczas próby wczytania owej lokacji miałem "wylot" do pulpitu komunikatem o błędzie, który nic mi nie mówił i przez pół dnia szukałem jego przyczyny. Udało mi się znaleźć jeden nanokombinezon (Kombinezon Czarnego Stalkera - można go kupić za nieduże pieniądze już na Zatonie (handlarz w bazie Bandytów w Leśniczówce) i maksymalnie ulepszyć u Nowikowa w bunkrze naukowców. Jest to bardzo zacny kombinezon i służył mi dzielnie przez znaczną część gry :) Jest on klasyfikowany przez grę jako pancerz z obiegiem zamkniętym i nie będziecie potrzebowali SEVY do przejścia tunelu ;) Ten kombinezon nie powodował błędów podczas pierwszego zejścia do tunelu Prypeć-1. 

 

SCREENY:

Spoiler

ss_administrator_01-19-18_12-39-17_(zaton).jpg.2395127839ada78bc825de1653c1c272.jpg

ss_mati_01-05-18_14-29-36_(zaton).jpg.d428d4038c3ef09d813cef6f51cd3e37.jpg

ss_administrator_01-18-18_23-15-41_(zaton).jpg.61f7e87480fe1e66e39c2e1e041596f3.jpg

INSTALACJA: 

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji: 

  1. Zew Prypeci 1.6.02
  2. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z BRAZ 1.6.1, Mroczne W.I.F + Narod Fix rev-9 oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. 
  3. W pliku fsgame.ltx należy zmienić linijkę: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na $game_data$ = true| true| $fs_root$| 

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

BRAZ 1.6.1:

Mroczne W.I.F + Narod Fix rev-9:

Spolszczenie:

  • Mediafire - [KLIK]
  • Nasz serwer - [KLIK]

Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Credits:

Spoiler
  • Spolszczenie do SGM 1.6: Lukass, M.R.O.K
  • Spolszczenie i poprawki do wersji BRAZ 1.6.1 Mroczne W.I.F + Narod fix rev-9: @Yurek
  • Tłumaczenie Dynamic News ver 0.3: @Cromm Cruac
  • Tłumaczenie NanoCell Inventory: @Cromm Cruac
  • Autor AtmosFear2: @Cromm Cruac

 

Źródło: synthira.ru

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory grałem w SGM 1.7 a tutaj widzę 1.6 . Czy to nie jest krok wstecz ?

Mam nadzieje ze nie ma tutaj spawnera , strasznie popsuło mi to rozgrywkę;/

http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wodka.png za spolszczenie odemnie poleciał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRAZ 1.6.1 działa tylko na wersji 1.6 SGM. Stąd właśnie takie, a nie inne połączenie. Jakiekolwiek próby łączenia BRAZA i SGM 1.7 skazane są na niepowodzenie. Nie jest to krok wstecz, a raczej inna jakość. To jest tak jak byś porównywał zwykłą wersję SGM 1.7 z wersją Techniciana - niby to samo, a jednak gra się inaczej. Tak samo jest w tym przypadku ;) Polecam, bo sam właśnie jestem na koncówce grania - ilość broni i kombinezonów (i to jakich !) po prostu wymiata. Więcej jest mutantów, pijawki są zupełnie niewidzialne podczas gdy biegną na ciebie (nawet im oczy sie nie świecą - istny horror), po prostu linia fabularna znajoma, ale wrażenia zupełnie nowe - i o to w tym wszystkim chodzi ;) Spawnera nie ma i jeśli chodzi o mnie to nie będzie - i już !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo jest więcej broni niż w 1.7 parę questów dla mnie osobiście o wiele lepszy niż czysty 1.7 co prawda było mnóstwo problemów z nim ale dało się grać :) Dzięki za nowe spolszczenie i poprawienie błędów to mój ulubiony mod pod CoP mam nadzieję że będzie można w końcu poszaleć bez większych problemów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...r. - zew prypeci\gamedata\scripts\sgm_dialogs.script:387: attempt to index global 'outfit_out_slot' (a nil value)
 

stack trace:


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty , co ma restart do gry ? Możesz spróbować lecz problem może pozostać , save , save ... Jak zaczniesz grac od nowa problem powinien ustąpić . Ewentualnie wczytaj save przed wejściem na lokację, już z zainstalowanym pathem.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Z tego co pamiętam to bez patcha ten problem chyba nie zniknie. Długo trwała w zeszłym roku walka z tym problemem i chyba dopiero ostatni update z 23.07.2010 rozwiązywał problem definitywnie. Niestety konieczne było ponowne wejście na lokację Jupiter. Przynajmniej u mnie dopiero wtedy patch zadziałał poprawnie. Ten patch pewnie jest jeszcze dostępny na form GSC Game World ale działa chyba tylko z czystym SGM 1.6. Pozdrawiam.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://narod.ru/disk/23049658000/SGM%201.6%20Update.%2023.07.2010.exe.html fix 23.07.2010 http://narod.ru/disk/22864742000/SGM%201.6%20Update.%2018.07.2010.exe.html fix 18.07.2010 http://narod.ru/disk/22142938000/FIX_1.6_22.rar.html i nasz fix 22 z 22.06.2010 naprawiający nieszczęsnych najemników czyli zapewne zawarty w obydwu wyżej ;] Wszystkie pod SGM 1.6

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://narod.ru/disk/23049658000/SGM%201.6%20Update.%2023.07.2010.exe.html fix 23.07.2010

http://narod.ru/disk/22864742000/SGM%201.6%20Update.%2018.07.2010.exe.html fix 18.07.2010

http://narod.ru/disk/22142938000/FIX_1.6_22.rar.html i nasz fix 22 z 22.06.2010 naprawiający nieszczęsnych najemników czyli zapewne zawarty w obydwu wyżej ;]

Wszystkie pod SGM 1.6

Dzięki. Teraz mogę bez problemu pogadać z tym gościem co wpuszcza:) Jeszcze raz dzięki :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewielkie dodatki do Braz 1.6.1 :) upgrade niektórych ikonek widocznych w ekwipunku

http://narod.ru/disk/23944952000/Icons_for_BRAZ.7z.html http://narod.ru/disk/24197988000/Icons_upgrades_for_BRAZ.7z.html

Niemieckie głosy Najemników

http://narod.ru/disk/18785827000/Custom%5BGerman_Mercenary%5D.exe.html

Ukraińskie głosy Bandytów

http://narod.ru/disk/18785875000/Custom%5BUkrainian_Bandits%5D.exe.html

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.