Limur Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 Witam Moje problemy to: - handlarze nie rozszerzają asortymentu po wykonaniu zadań gra reinstalowana z 3-razy - brak lornetki po wypadnięciu na ziemię w plecaku 2-sztuki Gra - Sol 19.04 + spolszcz CR2 + inteligentne wypadanie Ps: zauważyliście zależność między inteligentnym wypadaniem a artefaktami, jak są rączki i nóżki to minimalne ilości artefaktów oprócz "czarnej energii" do Baru 100 sztuk, po wyrzuceniu "inteligencji" artefaktów więcej, brak rączek i nóżek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 ... Handlarze nie rozszerzają asortymentu....dopiero Barman głęboko w grze i to nie wiele. Jest za to wielu handlarzy z różnym asortymentem i to do nich musisz dotrzeć. ... Inteligentne dodatki to coś,za coś ..albo masz arty i są cenniejsze , albo masz dużo ogonów po niższej cenie. Tyczy się to także ich wymiany na amunicję. Proponuję iść na kompromis tzn. pograć trochę z dodatkiem nazbierać części ( nie sprzedawać są potrzebne też w kwestach ) , wywalić dodatek i o nim zapomnieć . Miałem przez niego problemy na pewnym etapie gry. Jeżeli reinstalujesz grę, zawsze należy czyścić dokładnie rejestr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limur Posted August 28, 2010 Author Report Share Posted August 28, 2010 ... Handlarze nie rozszerzają asortymentu....dopiero Barman głęboko w grze i to nie wiele. Jest za to wielu handlarzy z różnym asortymentem i to do nich musisz dotrzeć. ... Inteligentne dodatki to coś,za coś ..albo masz arty i są cenniejsze , albo masz dużo ogonów po niższej cenie. Tyczy się to także ich wymiany na amunicję. Proponuję iść na kompromis tzn. pograć trochę z dodatkiem nazbierać części ( nie sprzedawać są potrzebne też w kwestach ) i wywalić dodatek i o nim zapomnieć . Miałem przez niego problemy na pewnym etapie gry. Jeżeli reinstalujesz grę, zawsze należy czyścić dokładnie rejestr dzięki! Ale wróciłem z Jantaru wszystkie zadania wykonane barman i profesorek na zielono, "inteligencje" muszę jeszcze trzymać bo ogonki = amunicja:D A na temat powtórnego podpięcia lornetki? jakieś sugestie? celowniki optyczne nie zawsze się sprawdzają -brak zoom- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 W jaki sposób straciłeś te lornetki ? Jeżeli były to miejsca gdzie wszystko sypie się z plecaka, to są dwie możliwości ... unikać tych miejsc , próbować obejść bokiem jest w dodatkach poprawka na wypadanie rzeczy z plecaka , ale nie testowałem . W moim przypadku zawsze pomagał wcześniejszy zapis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limur Posted August 28, 2010 Author Report Share Posted August 28, 2010 W jaki sposób straciłeś te lornetki ? Jeżeli były to miejsca gdzie wszystko sypie się z plecaka, to są dwie możliwości ... unikać tych miejsc , próbować obejść bokiem jest w dodatkach poprawka na wypadanie rzeczy z plecaka , ale nie testowałem . W moim przypadku zawsze pomagał wcześniejszy zapis. spadłem z budynku trzymając lornetkę w dłoni spadła na ziemię zaraz ją podniosłem, ale wylądowała w plecaku, myślałem że uszkodzona więc kupiłem drugą taszczę dwie sztuki a używać nie mogę żadnej Po drodze do sklepu znalazłem wiele fajnych rzeczy szkoda by było je stracić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 spróbuj kliknąć dwa razy na na lornetkę ( tak jak robi się to z nożem )powinna wrócić do slotu...potem sprawdź numer 5 jak dobrze pamiętam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limur Posted August 28, 2010 Author Report Share Posted August 28, 2010 spróbuj kliknąć dwa razy na na lornetkę powinna wrócić do slotu...potem sprawdź numer 5 jak dobrze pamiętam Już to próbowałem na samym początku jak tylko podniosłem, nr:5 powoduje tylko zmianę celownika na celownik lornetki, dlatego kupiłem drugą czasami gra zjada pierwszą sztukę danego przedmiotu, w plecaku ją widać ale użyć nie da rady co najwyżej sprzedać a wtedy zje drugą no cóż spróbuję odświeżyć gamedate powinno pomóc. A co do handlarzy jak coś się dowiesz daj znać ja znalazłem tylko dodawanie towaru handlarzom, np; u sidora telewizor po uwolnieniu Żwawego - też nie działa, u barmana - nie, profesor-Yantar nie, powrót do barmana-nic tylko dodanie do "podstawowego" towaru przynosi skutki. Dzięki za chęć pomocy! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 nr:5 powoduje tylko zmianę celownika na celownik lornetki, dlatego kupiłem drugą czasami gra zjada pierwszą sztukę danego przedmiotu, w plecaku ją widać ale użyć nie da rady co najwyżej sprzedać a wtedy zje drugą Co ty wypisujesz nie ma w tej grze jakiś zmian celowników , ani zjadania przedmiotów.Coś Ci się skopało.Lornetka w grze ma kształt okularów z celownikiem w środku i uruchamia się PPM . Nr5 to korzystanie z lornetki . Do handlarzy sobie dopisuj rzeczy to zobaczysz jak długo pograsz.... Jest w grze 9 handlarzy to zupełnie wystarczy . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limur Posted August 29, 2010 Author Report Share Posted August 29, 2010 Co ty wypisujesz nie ma w tej grze jakiś zmian celowników , ani zjadania przedmiotów.Coś Ci się skopało.Lornetka w grze ma kształt okularów z celownikiem w środku i uruchamia się PPM . Nr5 to korzystanie z lornetki . Do handlarzy sobie dopisuj rzeczy to zobaczysz jak długo pograsz.... Jest w grze 9 handlarzy to zupełnie wystarczy . Naciśnij Nr3 i Nr5 broń ma "+" z kropką w środku lornetka "o" dopiero użycie PPM powoduje zmianę na "okulary" brak zmiany z "+" na "o" sugerowałoby reinstalacje gry, a tak może da się zrobić? Co do dopisywania, często ratuje przed "nowa gra" np: czytałem że ktoś sprzedał "bizony" a teraz są potrzebne a nie może znaleźć - rozwiązanie: nowa gra, dopisać handlarzowi, dopisać w "nagrodzie" za znajdź artefakt, dopisać do schowka. Oczywiście gra na tym traci, lecz wybór ma gracz. Choć z drugiej strony czytając fora: mutanty za żywotne, broń za słaba, anomalie nie w tym miejscu, kombinezony się psują, nieśmiertelność? Zjadanie przedmiotów było w Inferno i gdzieś jeszcze może w NS nie ma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 Choć z drugiej strony czytając fora: mutanty za żywotne, broń za słaba, anomalie nie w tym miejscu, kombinezony się psują, nieśmiertelność? To wszystko piszą dzieci, którym nie chce sie myśleć podczas gry. Może gdybym nie skończył tej gry jako mistrz , bez żadnych dodatków dałbym temu wiarę. Soljanka to nie jest zwykła strzelanka , gdzie chodzi się i zabija co się rusza. Dopisywanie rzeczy do handlarzy często kończy się ich śmiercią ( szczególnie Barmana )...tak piszą na rosyjskich forach o tej grze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorenus Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 Problem z lornetką rozwiąże się sam, miałem już dwukrotnie to samo. nic na to nie poradzisz, choć możesz ponownie wgrać gamedate z RC2 potrafi zdziałać cuda. Wracając do zanikania lornetki w ekwipunku to po prostu jeden z niedoskonałości Soljanki, możesz spróbować jeszcze zawalczyć na arenie bo wtedy gra automatycznie pozbawia ekwipunku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 Może mam nienormalną lornetkę, ale nie widzę w niej żadnego "o" ... ...możesz spróbować jeszcze zawalczyć na arenie bo wtedy gra automatycznie pozbawia ekwipunku. Bardzo prawdopodobne ,że skrzynki do napraw sprzętu też.... bo moją tam wcięło i kosztowało mnie to 10 meduz. masz lek na swoją lornetkę W polu... bind_stalker.script w miejscu function actor_binder:update(delta) wstawiamy: local my_first = true function actor_binder:update(delta) if my_first then dbglog("check bino start") local slot4 = db.actor:item_in_slot(4) if slot4 then dbglog("actor has %s in slot4", slot4:name()) if slot4:section() ~= "wpn_binoc" then alife():release(alife():object(slot4:id()), true) amk.spawn_item_in_inv("wpn_binoc", db.actor) end end my_first = false end Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.