Skocz do zawartości

Wylot przy wczytywaniu starej wsi


zbych

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam wylot do pulpitu przy wczytywaniu mapy Starej Wsi... żaden log mi się nie pokazuje (na bagnach też mam wylot jeśli zrobię wyższe detale, ale gdy zmniejszę to działa, ale na starej wsi to nie działa bo to próbowałem!) quest kła stara wieś dostaje sms od kła po rozmowie z Astronomem w Kordonie, że mam iść do starej wsi. proszę o pomoc! dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbych cofnij grę do zapisu przed wejściem na Starą Wieś (nie autozapis..wcześniej), wykonaj twardy zapis tuż przed zmianą lokacji i spróbuj ponownie kilka razy...w którymś momencie zapisze się log błędu. Jeżeli to problemy opisane w poradniku to jest sposób na wejście do Starej Wsi , ale musi być log...potem loga dawaj do tematu..:) Jak dobrze rozumiem to jest to Twoje pierwsze wejście na lokację...Stara Wieś. Jeżeli gra się zawiesi korzystaj z tego... 1. Przez naciśnięcie klawiszy Alt+Tab wyjść z gry na pulpit. 2. Wywołać managera zadań (Alt+Ctrl+Del), otworzyć zakładkę "Procesy". 3. Znaleźć proces o nazwie XR_3DA, zaznaczyć go kursorem i nacisnąć przycisk "Zakończ proces". Czasem zakończenie procesu (awaryjne wyjście z gry) zajmuje kilka minut i manager może poprosić o dodatkowe potwierdzenie zamknięcia procesu. Plik logu znajdujemy w następującym katalogu: dla Windows XP - Documents and Settings/All Users /Dokumenty/STALKER-SHOC/logs. dla Windows Vista – Users/Public/Documents/STALKER-SHOC/logs.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o ten plik xray z katalogu logs(bo sa tez jakies mdmp ale niewiem czym je otworzyc)to jest cus takiego pod sam koniec:

***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 2883 ms
* phase cmem: 368041 K
Solianka: Synchronizacja...
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 368041 K
* [win32]: free[925900 K], reserved[237612 K], committed[933576 K]
* [ D3D ]: textures[258598 K]
* [x-ray]: crt heap[368038 K], process heap[406763 K], game lua[39281 K], engine lua[187 K], render[833 K]
* [x-ray]: economy: strings[18920 K], smem[30357 K]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przedwczesna moja radosc bo zaczeła mi sie teraz strasznie sypac gra a w pda wyskakuje taki bład: powód xr_logic:odnalezienie obiektu cos 27 z uszkodzonym PSTOR:Lvillage_magazine_kapatel3.zostanie przeprowadzona próba odzyskania. i 2: cos save file is corrupt i gdy zapsuje gre i po wczytaniu ginie pielgrzym. i oczywiscie nie moge wyjsc bo blokuje mi droge teleport a ci stalkery co maja przyjsc i go wyłaczyc nie przychodza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

save file is corrupt... i po wczytaniu ginie pielgrzym

Gra uszkodziła zapisy....Pielgrzym nie może zginąć...jedyne wyjście to cofnąć do tyłu tam gdzie zapisy działają i wykonać jeszcze jedno podejście....jeżeli masz spawner w grze to go wywal i przywróć pliki

Wstaw na forum ostatni działający zapis ..tak jak pisał korn06.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest ostatni działający sprzed wejścia do Starej wsi:

http://www.megaupload.com/?d=STPBXSV7

plik .sav

stara wies1.dds

tu jest ten drugi plik zapisu .dds

ale mam tez juz w starej wsi jakby był potrzebny! pielgrzym ginie mi po tym jak zapisze gre juz na starej wsi po rozmowie z nim kiedy wczytam tego sejwa po wylocie. ale i tak to niema zanczenia bo i tak gra sypie mi sie okrutnie na tej mapie, nie dotrwa nawet do przyjscia tych stalkerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie z Twoich sejwów jest w porządku. Przejście na wieś uwolnienie z pułapki i walka z wojskowymi. Żadnych problemów.

Z Kołomogorem i Pielgrzymem po wykończeniu wojskowych.

Dołączona grafika

Problem musi być u Ciebie. Instalacja moda, ustawienia gry, bądź sprzęt. Spróbuj jeszcze raz powoli i dokładnie samą sole bez żadnych dziwnych dodatków (zawsze możesz dołożyć później) daj grafikę minimalna (potem sobie mozesz powiększać i sprawdzić) i oświetlenie statyczne. Na początku też miałem problemy z właściwą instalacja, jest tego trochę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udaje mi sie przejsc po tricku z emisja, ale sypie sie do pulpitu okrutnie, kilka sekund po wczytaniu i wylot. twoje sejwy mi sie nie wczytuja korn, jakie misje poboczne masz na mysli czy te które nie zaliczyłem czy te które mam jeszcze do wykonania chyba quest ducha!? moj komp to gts250, 4gbram, 2,8 ghz dual core. Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M). Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better). a moze z tym cos trza by było rozkminic?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zachowaj zapisy tak swoje jak i kolegów...odinstaluj całą grę programem REVO UNINSTALER z głębokim skanowaniem rejestru...postaw moda na nowo, bez dodatków i skorzystaj z zapisów które miałeś poprzednio. Jeżeli gra się sypie to niema sensu tego ciągnąć...zapis od Korn powinien działać normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie spoko dzieki ,ale przeinstalowałem soljanke i dalej nic chyba mam cos ta soljanka walnieta, i na razie sobie odpuszcze pogram w inne misja i temat zamkne ,ale ostatnia prosba jest potrzebuje takiego pliku "protected items.script" poniewaz po reinstalacji pokazuje mi sie bład cos watchdog182 reason i wczesniej uporałem sie ztym problem poprzez podmiane tego pliku ale niestety ale nie moge sciagnoc go z linka z tego forum bo jest usuniety , jesli miałby go ktos to prosze o wrzucienie! ddzieki i pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze jedna sprawa byc moze ona ma jakis zwiazek z tymi wypadami od jakiego czasu przy wchodzeniu do magazynów wojskowych wyskakiwal mi na ekranie taki bład: "object khutor_zone:section on_npc_not_in.zone: there is no object with story_1d'710" .pozniej przestał sie pokazywac i go zignorowałem ale pokazuje sie w pda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.