Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jest możliwy powrót, bo pamiętam jak się cofałem na bagna po nagrodę z jakieś misji czystego nieba, chyba za obronę mostu.

To jest akurat przed Limańskiem (most do niego prowadzi) a nagrodę (chyba kombinezon szturmowy Czystego Nieba) odbierałeś nie za obronę mostu, a za atak na niego razem z bojcami CN i zdobycie go :yes:. O ile dobrze pamiętam, to nie można wrócić z Limańska, ale mogę się mylić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzięki, będę musiał w końcu zabrać się za nową wersję pobieralnii z poprawionymi problemami ale nie mogę się jakoś zabrać do tego. To co jest teraz to był trochę eksperyment z obiektami. Dziwię się że nie ma większych problemów niż takie ale więcej funkcji zaimplementować trudno, szczególnie że chcę umieścić pliki na rożnych serwerach. Tworząc tą wersję znalazłem nową metodą na zabezpieczenia przed pobieraniem "na lewo" polegającą na tworzeniu dowiązań symbolicznych więc dlatego nie ma już problemów że plik pobiera się nie cały lub uszkodzony. lolex + 1GB reszta po 500MB. Tak wygląda "ranking": post-1-0-60952200-1341659097_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam

Chciałbym prosić o radę, mianowicie wywala mi taki błąd

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression    : fatal error
[error]Function	  : CScriptEngine::lua_error
[error]File		  : E:priquelsourcesenginexrServerEntitiesscript_engine.cpp
[error]Line		  : 180
[error]Description   : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : LUA error: ... clear skygamedatascriptsbind_anomaly_zone.script:75: attempt to index local 'art' (a nil value)

Nadmienię tylko że moda pobierałem 2 razy i tak samo przeinstalowałem i co bym nie robił to na lokalizacji Jantar przy pierwszej obronie bunkra przed zadaniem "porozmawiać z Sacharowem" zwiecha.

Z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To problem podstawki a nie moda. Spróbuj wczytać zapis z poprzedniej lokacji i jeszcze raz wejść na Jantar. Czyste Niebo pewnie z CD Action? Może też przeinstalować podstawkę. Ewentualnie jest jeden trick, ale naprawdę nie wiem czy zagra. Pytanie czy rzeczony pliczek będzie w gamedacie moda. Trzeba odnaleźć plik "bind_anomaly_zone.script" i usunąć z niego taką sekcję

local art = alife():object(k)

if cl_pos ~= nil then

printf("pl:art [%s] se_pos %s cl_pos %s", art:name(), vec_to_str(art.position), vec_to_str(cl_pos))

else

printf("pl:art [%s] se_pos %s", art:name(), vec_to_str(art.position))

end

Oczywiście kopia bezpieczeństwa danego pliku przed operacją, zakladając że w ogóle będzie w gamedacie moda. Jeśli nie to trzeba by rozpakowywać pliki podstawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Dzięki kobal za podpowiedż ,tylko tak na Jantar wchodziłem kilka razy i z zapisów tez wcześniejszych,CS mam od lat i nie z CD Action. Dzisiaj przeinstalowałem wszystko czyli CS+SMG(oczywiście wedle instrukcji),wsadziłam swoje sejwy usuwając 2 ostatnie(tak na wszelki wypadek gdyby były skopane) i zapodałem grę. Ruszyło pogadałem z Sacharowem,wybiłem mutanty w tunelu i jak wracam do bunkra-zamknięte- same zombi-tłukę zombi to wtedy znowu wywala. Ale połaziłem po innych lokalizacja,kilka zadań pobocznych,wróciłem na Jantar i o dziwo idę dalej. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Pewno można, ale będzie wymagana edycja konfigów broni.

///

A ja właśnie jestem po bagnach, które rzecz jasna przejąłem całe :) I już mi się SGM CS podoba, gorąco polecam :)

///

A ja mam błąd:


* End of synchronization A[1] R[1]
DEFAULT OUT RESTRICTIONS :
DEFAULT IN RESTRICTIONS :
	 red_anomal_place_resrt
	 red_smart_terrain_3_2_mechanic_restr
	 red_smart_terrain_3_2_undeground_restr_2
	 red_space_restrictor_0000
	 red_space_restrictor_0001
	 red_tushkano_spawn_restr
OUT RESTRICTIONS		 :
	 red_smart_terrain_6_3_defence
IN RESTRICTIONS		 :
	 red_anomal_place_resrt
	 red_smart_terrain_3_2_mechanic_restr
	 red_smart_terrain_3_2_undeground_restr_2
	 red_space_restrictor_0000
	 red_space_restrictor_0001
	 red_tushkano_spawn_restr

FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function	 : CPatrolPathManager::select_point
[error]File		 : E:priquelsourcesenginexrGamepatrol_path_manager.cpp
[error]Line		 : 155
[error]Description : any vertex in patrol path [red_smart_terrain_6_3_artefact_walker_1_walk] is inaccessible for object [sim_default_stalker_331149]

stack trace:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.