oloo Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Jak w tytule - podczas łażenia po bagnach, zaraz po przejściu przez portal, jest u mnie emisja. Oczywiście chowam się z innymi. Emisja mija...i wywala mnie z gry. Co ciekawe - log z błedem jest jakiś dziwny - nie ma w nim "FATAL ERROR", jest tylko "FATAL": ***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M). Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better). * phase time: 1241 ms * phase cmem: 405631 K KLIENT: Synchronizacja... * phase time: 83 ms * phase cmem: 405631 K * [win32]: free[2801632 K], reserved[90772 K], committed[1301836 K] * [ D3D ]: textures[445629 K] * [x-ray]: crt heap[405628 K], process heap[6462 K], game lua[44087 K], engine lua[167 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[12163 K], smem[28220 K] Co za licho? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Zmień w opcjach gry na ..oświetlenie statyczne i zapuść grę ....sprawdż co sie dzieje....jeżeli nie pomoże to poprzedni zapis i umykaj w pobliże przejścia ...poczekaj tam na burze i zmień lokację w czasie burzy....potem ponownie na bagna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Oki doki, dziękuje, lecę sprawdzać edit: Niestety, zmiana oświetlenia nic nie daje. Miałem statyczne, włączyłem dynamiczne - to samo. Kończy się emisja - wywala, z komunikatem: "XR_3DA Program przestał działać poprawnie z powodu wystąpienia problemu. system Windows zamknie program i powiadomi Cię jeśli istnieje rozwiązanie." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vorenus Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Spróbuj uprzedzić tą emisję wywołując ją sam. Schowaj się w jakieś bezpieczne miejsce i skorzystaj ze śpiwora na 8 godz - to prawie zawsze powoduje zwarcie. Jeżeli je przetrwasz bez wyrzutu, to jest duża szansa ze to planowane przez grę nie nastąpi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Wycofaj grę i wpisz poprzedni zapis który pozwoli na zmianę lokacji zanim zacznie się burza. Poczekaj , lub wywołaj burzę tam . Po jej zakończeniu na bagna...na bagnach trudno przeżyć emisję . Na jednym forum rosyjskim piszą ,że ten błąd występuje bezpośrednio po użyciu teleportu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Zgadza się, występował po użyciu teleportu i emisji, jaka akurat wtedy występowała. Poradziłem sobie, wczytując wcześniejszego save`a i wywołując zwarcie snem, już po przejściu teleportu, ale przed emisją. W bazie CN jest miejsce, gdzie zbierają się stalkerzy przy emisji, tam jest bezpiecznie i śmiało można spać. // malakas problem z głowy gramy dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.