Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczyna mnie trochę ten mod denerwować. Wrogie NPC-e wyczuwają Priboja z pół kilometra nawet po ciemku i przez budynki co skutkuje efektem że prowadząc na otwartym terenie akcję przeciwko jakiejś grupie jesteś nagle ostrzeliwany z dwóch innych krańców lokacji i to niezwykle celnie. Ledwo widać jakieś malutkie przecinki na horyzoncie ale z ich strony wali w nas chmura huraganowego ognia. Na dodatek nawet gostek w zwykłym dresiku potrafi przyjąć na klatę serię z kałacha bez mrugnięcia okiem, po czym wyciągnąć pistolecik i celnym strzałem mimo pancerza położyć nas trupem na miejscu. Nie chcę sobie wyobrażać co będzie jak na naszej drodze pojawi się ktoś w egzo. Chyba trzeba będzie na każdego użyć RPG ;) No i te granaty. Jakby każdy targał swoją prywatna skrzynkę granatów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mnie to denerwowało gdy pierwszy raz przechodziłem moda. Grałem na poziomie - stalker. Teraz gram na - mistrzu i o dziwo gra mi się dużo lepiej. Zaraz na początku kupiłem od Kuźniecowa Zastawę i jeden strzał w głowę kończy większość przeciwników. Na "mistrzu" szybciej można zdobyć lepszą broń, bo Bar ciągle ktoś atakuje. Warto wypróbować każdą broń, a nie tylko patrząc na paski parametrów. Bywa, że "gorsza" broń w praktyce jest o wiele lepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To znana przypadłość Priboia ...z tego moda należy korzystać tylko na poziomie Mistrz. W opisach do nowej odsłony Priboi Overhaul była o tej przypadłości wzmianka..i tam parametr odpowiedzialny za to będzie zbalansowany.

Polecam grę na poziomie trudności Master... (fire_wound_immunity została zmniejszona nieco na poziomie mistrzowskim. Stało się to dla zbalansowania gry, ponieważ NPC mając zbyt wysokie umiejętności strzeleckie, czasami widzą przez krzaki, lub drzewa). Jeśli zdecydujecie się grać na niższych poziomach trudności, bądźcie gotowi na szybką śmierć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Spróbuj do skrótu gry na pulpicie: po kliknięciu prawym przyciskiem ,wybierasz 'Właściwości' dopisać jako element docelowy po spacji "nointro" // Jeżeli gra się nie uruchamia dopisujemy po spacji..-NOINTRO..do elementu docelowego. Ma to wyglądać tak... "C:\Program Files (x86)\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\XR_3DA.exe" -nointro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, poszło z -nointro...ale teraz wisi mi na "ładowanie obiektów" i to wszystko :/

Edit - wywaliło się:

Expression	: vers==xrOGF_SMParamsVersion
 
Function	  : motions_value::load
File		  : D:\xray-svn\xr_3da\SkeletonMotions.cpp
Line		  : 34
Description   : Invalid OGF/OMF version:
Arguments	 : monsters\pseudodog_animation.omf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jest jakas opcja w sprawie zmiejszenia spawnu Bandytów i innych bo w niektórych momentach tylko się odwrócę i pojawiają się. W Barze wybili mi wszystkich których można było pojawiło się Bandytów kilkunastu nawet z Egzo choć to początek gry Zombiaki uzbrojone i Najemnicy czy co, normalnie 3 razy biegałem sprzedawać po nich stuff, nawet raz 3 Monolitowców mi się pojawiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można to dograć do zwyklego priboya? Raczej sejvy nie będą działać, nie? W zwykłym priboy jest jeszcze fajniej, bo w barze leją się praktycznie co 12 godzin xD Nie mówiąc już że przy każdym wyjściu ze sektora(doszedłem do sarkofagu i wracam do początku) stoi po 10 do 20 gostków... Więc jak gra się załaduje na nowym poziomie, jest trochę gorącą (egzo + g36c)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wszystkich modach w opisie potworów jest takie cuś: Spawn_Inventory_Item_Section = mutant_boar_leg Spawn_Inventory_Item_Probability = 0.5 w tym tego nie ma pisałem o beczkach z paliwem nie apteczkach pobiorę jeszcze raz i zobaczę ale chyba będzie to co z LWR czyli wywalenie z dysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszedłem do Baru i tu z uporem maniaka przy rozmowie z żołnierzem Powinności na zadanie Znajdź Bron członka Powinności wylot do pulpitu z takim logiem.

FATAL ERROR
 
[error]Expression	: fatal error
[error]Function	  : CScriptEngine::lua_error
[error]File		  : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line		  : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments	 : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\task_manager.script:568: attempt to index local 'task_desc' (a nil value)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten błąd pojawiał się i w czystym Priboiu, Dezodor sugerował problem z patchem 1.004. Jeden gość na filefront pisze że pomogła mu podmiana pliku task_manager.script z katalogu gamedata / scripts. On wziął ten plik z czystego Priboi Story 1.1 Te pliki niczym się nie różnią oprócz kilku przetłumaczonych zdań.Możesz wziąść ten plik z oryginalnej rosyjskiej gamedaty Ukrytego Zagrożenia, lub z jakiejkolwiek gamedaty Priboi Story. Co najwyżej będziesz miał tytuł zadania w PDA po angielsku lub w krzaczkach. Albo po prostu odpuść to zadanie. Wszak W Priboi Story nie chodzi o szukanie zgubionych karabinów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.