Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

O Święty Kaloryferze. Ściągnąłem dzisiaj ten mod. Zainstalowałem. Zwiększyłem se udźwig. Odpaliłem. Ooo... nowe men... i w tym momencie włosy mi się na karku zjeżyli.... tttteeeeennnnnn dddźźźwwwiiięęękkk. KU*** od czasu ALIENS nerwowo reaguję, gdy słyszę aktywny czujnik ruchu Colonial Marines..... A tak z innej beczki nie wiecie, gdzie można znaleźć czysty dźwięk odliczania bomby predatora???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis wersji 1.4 Oryginalny opis jest bardzo długi, więc trochę go skróciłem. Zamieściłem tylko (moim zdaniem) najważniejsze rzeczy.

Ten mod nie daje się pogodzić z innymi globalnymi modami! W archiwum jest teczka PATCH_1.0005 - to śmieci! Mod pracuje tylko na patchu 1.0004! Podstawowym celem tej modufikacji było uczynić Zonę bardziej niebezpieczną i szokującą. Dlatego akcent został położony na strojenie skryptów, logiki i configów NPC, mutantów, anomalii itp. Podstawowe innowacje, które zasługują na uwagę: Przede wszystkim - dodałem pewne materiały z mojego, na razie niedokończonego moda Tajemnica Zony-13. - Przerobiony system bonusów i nagród. Teraz nie można zbierać większości broni po zabitych NPC, ponieważ posiadają blokadę (tylko broń i pancerze, które są na "czarnej liście"). Lepszą broń zdobywamy podczas przechodzenia fabuły (wypełnianie zadań pobocznych) i znajdowania osobistych i oryginalnych schowków, które też zostały przerobione. Wyjątkiem jest część kwestowych postaci, takich jak Striełok, Charon itp. będą pierwotne uzbrojeni w broń z której gracz może korzystać. - Przerobiony handel i remont, czasem oprócz pieniędzy graczowi bedzie potrzebna inna waluta - artefakty. - Dla tych, którzy grali w poprzednie wersje Priboia - ta wersja powinna spodobać się szczególnie, ponieważ odbywające się tu wypadki dzieją się w logicznej sekwencji, a pewna ich część została całkowicie przerobiona. Teraz trzeba obowiązkowo czytać zadania w swoim PDA i teksty w PDA zebranych od zabitych wrogów, zwłaszcza w czwartym zadaniu na Agropromie (PDA Chantera), inaczej nie pojmiecie o jakiej aktówce mowa i gdzie jej szukać. Takich momentów w grze będzie kilka. Zmieniono także - pewne postacie i kody do drzwi, aby uniknąć zakłócenia przechodzenia podstawowej fabuły. "Obcych" i "Predatorów" (z wersji 1.3) w tej wersji nie ma. Zostali całkowicie przerobieni na "Jaszczury" i "Kameleony" . Na Wysypisku poprawiony został bilans Bandytów i Stalkerów, teraz tam stałe boje między tymi ugrupowaniami, podobna sytuacja jest na Radarze między ugrupowaniami Czyste Niebo i UHSF, przy wsparciu Monolitu (gra się trochę lżej i ogólna atmosfera jest ciekawsza). - Świat wokoło gracza będzie zamieniać się dynamicznie. To jest, w zależności od stopnia przechodzenia fabuły i stylu gry samego gracza - będą pojawiać się nowe schowki i skryptowe zasadzki. Dlatego choć gra pozwala od razu przemieszczać się po wszystkich lokacjach, jednakże lepiej trzymać się zadań, otrzymywanych przez gracza, a logika myślenia podpowie - gdzie, w jakim stopniu i kiedy można improwizować, wykonując pomyślnie zadania. Główna zasada jest taka - nie brać wcześniej ze schowków kwestowych dokumentów, ponieważ grozi to błedami w skryptach. Można to prosto sprawdzić - zobaczysz w skrzynce lub plecaku podejrzany przedmiot - zapisz grę! Potem weź go i zobacz czy PDA zaliczył zadania, jeżeli nic się nie zdarzyło, to znaczy - wczytujemy grę i nie dotykamy go. - "Podstępne anomalie" - najniebezpieczniejsze anomalie są wizualnie mało widocznyne. Dodano nowe animacje, efekty specjalne, dźwięki. - Dodane nowe kwestowe postacie z prowokacyjnymi dialogami. Przerobione i dodane dialogi istniejącym w grze postaciom. Ogólna ilość nowych kwestow nie odnoszących się do oryginalnej fabuły, to teraz koło 35. Część zadań nowej fabuły zrobiłem kombinowanymi, to znaczy one zaczynając się na jednej lokacji, rozwijają się na drugiej, kończą się na trzeciej, gdzie otrzymujemy nagrodę + niespodziankę. - Dodane artefakty z AMK ZP 0.4. Część oryginalnych artefaktów znajduje się (na przykład "Dusza" tylko w schowkach lub za zadania), niektóre bronione są przed GG przez dodatkowe anomalie i pułapki, dlatego trudniej dotrzeć do nich (Korale mamy jak dawniej są i na Wysypisku, tylko teraz w innym - niebezpiecznym parowie). Kwestowi NPC w zamian na broń i informację teraz proszą przynieść im określoną ilość artefaktów, dlatego w tej wersji moda, są one nie tylko na handel. - W tej wersji są 4 końcówki gry. Pierwsza, tak jak i wcześniej - odlatujemy helikopterem. Druga to zakończenie wzięte z oryginału - wideo "Chcę, by Zona zginęła…" i napis GSS+... Trzecia lub druga do wyboru - pod przymusem i ulegając szantażowi - godzimy się wstąpić do terrorystycznego ugrupowania - zobaczycie do czego to doprowadzi. Czwarty, najbardziej intrydujący finał, po "odmowie = znów bój" - stajemy "poza prawem" (to jest bandyci i skorumpowani wojskowi będą neutralnymi, a wszyscy inni będą na was polować). Jeżeli poprawnie zrozumiecie sedno dialogu, to wkrótce znajdujemy ten kogo szukamy, a dalej znów intryga po której zakończeniu mamy możliwość obejrzeć 4-y finałowy film i finałową wstawkę z muzyką... No, i oczywiście dodane wszelkie przyjemnych rzeczy, bez jakich nie może obejść się teraz każdy nowy mod: - Intelekt NPC, teraz oni prowokują do bójki, biją się, bawią, grają w kości, rzucają granaty i inne podobne skryptowe funkcje. I rzecz najważniejsza, teraz oni bardziej operatywnie reagują w boju na GG, robią marsz do przodu, odwroty, schodzą z linii ognia - ukrywają się za każdą osłoną znajdującą się w pobliżu; - Strojenie logiki i nowych możliwości mutantów i zombi. - Nowe modele i tekstury, NPC, mutantów, broni, techniki, przedmiotów i tak dalej; - Modyfikacja detektorów artefaktów. - Nowe charakterystyki broni i transportu samochodowego; - Nowe siatki celowników pod szerokoekranowe i zwyczajne monitory. - Zastąpiono część "śmieci", dekoracji na lokacjach - krzakami, drzewami i tak dalej. - I inne dodatki i korekty, które długo by wymieniać, a przeczyta i pojmie tylko kilku ludzi… Właściwości przechodzenia nowych kwestów i odbioru nagród: Otrzymane nagrody po wykonaniu pewnych kwestów będą zależeć od uwagi gracza, to jest tam, gdzie nagród jest dwie, jedna od razu a o drugiej NPC wspomina w dialogu z GG. "Chodzą pogłoski że jeden Stalker chował artefakty w anomalnom domu…" W tym momencie odbywa się skryptowy spawn schowka w tym miejscu o którym mowa, dlatego uważnie czytajcie nowe dialogi i teksty w znalezionych PDA, w nich będą pojawiać się ważne podpowiedzi dla przechodzenia moda, i nowe schowki, których pierwotnie w grze nie było, lecz one będą pojawiać się w zależności od działań gracza. Na przykład, jeżeli znajdziemy PDA Charona i dowiemy się, kto to taki i gdzie jest jego schowek, to możemy zdziwić się, że niedawno tam byliśmy i nie widzieliśmy tam jego plecaka, dlatego, że on pojawia się na swoim miejscu tylko jak znajdziemy ten PDA.

Razem z @metkem58 ukończyliśmy spolszczenie wersji 1.4. Teraz trwają testy i poprawianie błędów.

Edytowane przez smox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam was, od razu przepraszam że znowu zawracam gitarę, ale szukam teraz gwiazdy wieczornej/korali mamy (te z Doliny mroku mam) żeby być chodzącym czołgiem. Gdzieś przeczytałem, że w Agropromie można znaleźć jak się ma szczęście, kolare podobno na Wysypisku, a jak w misjach to od kogo? Szukam tez sposobu na zamontowanie celownika w AS VAL. PS. Jedną gwiazdę wieczorną znalazłem w x-16 w zaznaczonym schowku w PDA, z góry dzięki prze ogromne za wszelaką pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że grasz w wersję 1.3 moda, ale to chyba bez znaczenia. Jeżeli masz problemy ze znalezieniem tych artefaktów, to dopisz je sobie do jakiegoś zadania np. w Barze. Korale mamy to - af-dummy-glassbeads, a Gwiazda wieczorna to - af-night-star. Na AS VaL nie da się zamontować celownika, musisz znaleźć AS VAL snajperski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

O statnio zachciało mi się starej muzyki w barze, troche pomotałem i się udało lecz nie tak jak chciałem, ale da się. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył Radar, znalazłem w pewnym miejscu artefakt niesamowita elektra i radar artefaktów pro+, tylko mam jedno ale jeśli ten jest najnowszy to czemu wcześniej nie było słabszych wersji do znalezienia czy kupienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Pomocy. Jak tym p...rzewspaniałym npcom zmniejszyć celność (chociaż do poziomu tej z normalnego priboia) i wyłączyć rzucanie granatami? Ja wszystko rozumiem - pierdoła ze mnie a nie snajper, na byle bandytę pół magazynka z ak wywalam, ale żeby byle łapserdak, z byle makarowa, przez pół zony, przez góry, lasy, doły i ściany robił mi headshota (trochę przesadzam, ale niewiele) to już jest chore. I gdyby jakaś dobra dusza mogła mi podpowiedzieć w którym/których pliku/plikach moda można zmienić nastawienie frakcji do siebie nawzajem. Bo troche śmiesznie to wygląda, gdy w Barze pojawia się komunikat o ataku, po czym cała banda najemników, kompletnie ignorowana przez wszystkich tubylców, gania biednego Priboia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz ten poradnik - http://stalkerteam.pl/topic/3011-nastawienie-frakcji-oraz-mutantow/page__hl__+nastawienie%20+frakcji#entry40192 Zanim jednak zaczniesz grzebać w plikach zmień sobie poziom trudności na - Mistrz. Pamiętam, że na mistrzu grało mi się o wiele łatwiej. Dodałem też ten modzik usuwający liście, bo przynajmniej widziałem z daleka, skąd do mnie strzelają - http://stalkerteam.pl/topic/2843-golden-autumn-modzik-usuwajacy-liscie/ No i jak najszybciej zaopatrz się w snajperkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smox Dzięki za podpowiedź z tą zmianą nastawienia. Spróbuję też z tym poziomem "mistrz". A czy granaty u npców można jakoś wyłączyć? To nawet nie o to chodzi, że wrogowie mnie obrzucają, tylko te sieroty same siebie zabijają albo ja obrywam gdy npc granatem np. zombiaka chce zabić. Friendly fire jest trochę frustrujący. I malutkie mam pytanie do samej gry (pewnie spojleruję). Przy zombie żołnierzu znalazłem pda z "pamiętnikiem". U barmana chyba mogę te pda sprzedać - to początek gry więc dodatkowe pare tysięcy by się przydało. Tylko czy ten "pamiętnik" to przedmiot z nowych zadań czy znajdźka na której możemy zarobić? Nie pytam, do którego z nowych questów się ewentualnie odnosi, chciałbym tylko wiedzieć czy bezpiecznie mogę go sprzedać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziękował. To o te pda chodziło. Za szybko wiałem przed bandytami więc nie miałem czasu pytać dowódcy pod mostem o zadania. To mam jeszcze jedno głupie pytanie na koniec. Czy można, a jeśli tak to w którym pliku/skrypcie, wyedytować zawartość skrzynki w domu Priboia w Kordonie? "Ukryte zagrożenia" są chyba ciut trudniejsze od zwykłego PS, więc myślę, że nasz bohater powinien mieć tam sprzęt ciut lepszy niż browning.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie muszę iść do bandytów. Tym bardziej, że teraz sami do mnie idą ;). Dzięki za podpowiedzi, pogrzebie gdzieś w plikach moda może jakoś to rozgryzę. Teraz siedzę w Barze i zbieram kolejne tony sprzętu na wycieczkę do Agropromu. Tak przy okazji - przy wizycie w tunelu na Wysypisku miałem chyba błąd moda - piszę chyba bo przeładowanie zapisu go usunęło. Po wyjściu z tunelu dalej rosło mi promieniowanie, choć byłem już w miejcu gdzie anomalii żadnych nie było i nawet zjedzenie antyradów zmniejszało ten wzrost tylko chwilowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej aż takim kompletnym łosiem to nie jestem :D. Grałem już trochę w shoca i zwykłego ps. Sądzę, że to błąd, ponieważ za pierwszym razem do tunelu poszedłem w sevie, po wyjściu zjadłem dwa antyrady i dowlokłem się tylko do posterunku Powinności. Za drugim razem miałem przy pasie kropelki - po wyjściu z tunelu i zjedzeniu antyradów dalej "świeciłem". Pomogło wczytanie zapisu w tunelu - po wyjściu z niego geiger już nie skrzeczał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.