kmicic0 Opublikowano 16 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Warg ma jakiś związek z fabułą ma związek z jakimiś questami , czy mogę go zaciukać bo mi łajza fanty zwinął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 16 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Może chodzi Ci o Wariaga z podziemi Agropromu... Powinieneś zrobić zapis przed rozmową z Wariagiem i schować sprzęt w skrzynce w schowku Streloka , lub obok okrągłego zbiornika na dole. Wówczas goły i wesoły idziesz do kolesia i zaczynasz grę. Nie możesz go zabić ponieważ rozmowa po ukończeniu zabawy popycha fabułę do przodu. Porozmawiaj z Wariagiem Idziemy więc do Wariaga. Znajdziemy go w podziemiach Agropromu o czym informuje nas Czekan w hangarze na Wysypisku.Wariag nie będzie z nami gadał dopóki nie przejdziemy jego gry. Zanim przystąpimy do zadania warto sobie trochę pomóc. Schodzimy na dolny poziom i likwidujemy dowolnym sposobem cztery kręcące się tam pijawki.Teraz znajdujemy sobie jakiś schowek lub rozkładamy plecak w ustronnym miejscu i przekładamy tam co mamy cenniejszego. Wariag do gry zabierze nam cały ekwipunek i nie zawsze wszystko odda. Teraz możemy rozpocząć grę. Zadanie polega na czterokrotnym przejściu przez podziemia od kręconych schodów prawie po wyjście na południowy kompleks. Za każdą rundą potykamy się z innymi mutantami,a więc najpierw zombie, snorki, pijawki i na końcu burery. Uzbrojeni jesteśmy tylko w nóż.Przede wszystkim pamiętajmy że te mutanty których nie zabiliśmy przejdą do kolejnej rundy, więc czyścimy metodycznie podziemia nie zostawiając nic na później. Broń palna jest zakazana, tak samo nie wolno opuścić podziemi do skończenia gry. Można sobie pomóc pancerzem,artefaktami czy też apteczkami z naszego schowka jeżeli taki sobie przygotowaliśmy. Zombie i pijawki nie stanowią większego problemu. Gorzej że snorkami, trzeba być cały czas w ruchu i atakować snorka zaraz po skoku. Najgorzej z burerami szczególnie gdy są ze trzy w kupie. Niemniej da się to zrobić. Po szczęśliwym zakończeniu możemy już pogadać z Wariagiem o wojskowych ekspedycjach. Wariag nie wie co wojskowi tam robili ale daje nam namiar na majora Jarofiejewa na posterunku w Kordonie który dowodził ekspedycją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 16 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Tak o niego składam swoje fanty prawie wszystkie w plecaku trupa tego z częściami miniguna, po zakończeniu zabawy rozmawiam z nim idę po fanty a tam wszystkie fanty u Warga.Wiem bo zapisałem grę a potem po wszystkim go zabiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 16 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Jeżeli instytut agroprom jest czysty to idź zostaw wszystko w jakimś schowku w instytucie i dopiero rusz do Wariaga. Co najwyżej weź ze sobą dla bezpieczeństwa najbardziej badziewną spluwę jaką znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 16 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Zaraz jak zejdziesz po kręconych schodach i wejdziesz do pomieszczenia gdzie zawsze atakuje pierwsza pijawka , po ścianą naprzeciw wejścia są ze dwa schowki w rurach lub skrzynkach, takie wykorzystywane przez grę, poza tym stoi tam niedaleko anomalii bodajże galareta taka spora niebieska skrzynka. Jeśli tam schowasz swój ekwipunek, na pewno nic ci nie zniknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Panowie zadałem pytanie czy warg ma jakiś związek z fabułą nikt nie odpowiedział tylko piszecie gdzie mam fanty schować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 19 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Później Wariag już nie jest potrzebny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Dzięki bardzo o to mi chodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 19 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Panowie zadałem pytanie czy warg ma jakiś związek z fabułą nikt nie odpowiedział tylko piszecie gdzie mam fanty schować. Odpowiedź miałeś już w kilku postach...:)..niestety nie czytasz uważnie... Owszem Wariag jest potrzebny bo.... 1...Nie możesz go zabić ponieważ rozmowa po ukończeniu zabawy popycha fabułę do przodu. 2... Po szczęśliwym zakończeniu gry możemy już pogadać z Wariagiem o wojskowych ekspedycjach. Wariag nie wie co wojskowi tam robili ale daje nam namiar na majora Jarofiejewa na posterunku w Kordonie który dowodził ekspedycją. Jeżeli zabiłeś Wariaga po przejściu gry i rozmowie, to powinieneś o tym wyraźnie napisać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.