Skocz do zawartości

PostScript Pripyat 0.7 Final + Update 0.7.1


Rekomendowane odpowiedzi

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 05.06.2011 r.
Autor: New Arabic Team


OPIS:

Spoiler

PostScript Pripyat to modyfikacja lekko rozszerzająca grę o nowy arsenał broni, czy też modele NPC. Jego dodatkową cechą jest niemal całkowita swoboda działań. 

  • Nowe miejsce rozpoczęcia gry. 
  • Nowa broń. 
  • Nowe przejścia między lokacjami. 
  • Całkowita swoboda działań od początku gry.
  • Nowe wyposażenie NPC. 
  • Nowe modele NPC oraz 16 unikatowych postaci niezależnych. 
  • Nowa pogoda. 
  • Nowe efekty promieniowania PSI.
  • Zmiany w handlu.
  • Dynamiczne wiadomości. 
  • Nowy i dynamiczny HUD. 
  • Nowe menu oraz ekrany wczytywania gry. 
  • Zintegrowana paczka AI.
  • Pole widzenia (FoV) 75.
  • Nowe modele mutantów. 
  • Nowe, losowe dźwięki środowiska. 

Nowa broń, amunicja i dodatki: 

Spoiler

Broń:

  1. АК-47
  2. АКS-47 "Taktyczny"
  3. АК-113 "Mongoł"
  4. Valmet Rk.95
  5. HK G36C
  6. HK 416
  7. HK XM8
  8. HK XM29 OICW
  9. FN SA58 Perforator
  10. FN SCAR-L
  11. FN SCAR-MK2
  12. FN P90
  13. Steyr AUG A1
  14. Steyr AUG A3
  15. Colt M4A1
  16. Colt M16A2
  17. KAC-PDW
  18. Sako M95
  19. Knights SR-25
  20. RК470 "Raptor"
  21. SIG SG552 Commando
  22.  IMI Tavor
  23. APR M15
  24. CGW
  25. DSA-58OSW (FN-FAL)
  26. FAMAS F1
  27. FAMAS G2
  28. FAMAS B3
  29. FW-900
  30. MGL-140
  31. MAC 10
  32. Kriss Super-V
  33. HK MP7A1
  34. MP.40
  35. UMP45
  36. MP5-A2
  37. PPSz-41
  38. Ruger GP100
  39. Benelli M4 Super 90
  40. AWP AS50
  41. AWP L96A1
  42. HK G36 Sniper
  43. HK 417
  44. DMR M14
  45. Barrett M82A1
  46. M-1000 Mik
  47. Cheytac M100
  48. G43 Gewehr
  49. Sako TRG-42
  50. Mosin Nagant M1891/30
  51. Gauss 67
  52. Remington 870
  53. Mossberg 590
  54. Marauder 1010
  55. BM-16 "Pełno rozmiarowe"
  56. M-60
  57. Mk.14 Avenger
  58. RPK-74M
  59. Benelli M3

Amunicja

  1. .357 Magnum
  2. 7.62x51 NATO
  3. 7.62x39 М43
  4. 12.7x99 /.50 BMG (Browning Machine Gun)

Dodatki: 

  1. Tłumik pod kaliber 5.56х45
  2. Tłumik pod kaliber 7.62х51
  3. Tłumik pod kaliber 7.62х54
  4. Celownik ACOG
  5. Celownik Leupold Mark 4
  6. Celownik Leupold VX-II
  7. Celownik Leupold Mark 10X

 

SCREENY: 

Spoiler

55fdcaeaee9baff061fbde706fcfec0b.jpg  35e144f39c2b5fe25b4686a0264130c0.jpg  933afa7736b27f48b621baa5a99b770f.jpg

5411a7534dec3c96c69973ae66d97f56.jpg  7c3279b2f94ad95db0317b2077a31ebf.jpg  bcbe6786f2a9177317254360b6efb6b5.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Kolejność instalacji: 

  1. Zew Prypeci 1.6.02
  2. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwa należy umieścić w głównym katalogu gry ze zgodą na zamianę plików. 

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod:

Update: 

Źródło: playground-logo-3d.jpg

  • Dodatnia 1
  • Negatywna 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Wojownik zmienił(a) tytuł na PostScript Pripyat 0.7 Final + Update 0.7.1
  • pacjent1972 zablokował(a) ten temat
  • Wojownik odblokował(a) ten temat
  • 1 rok później...

Wygrzebałem z lamusa, postawiłem na rus podstawce i uruchomiłem tego leciwego moda. W swoim czasie chyba nie miał wzięcia,bo oprócz wpisów związanych ze wstawką, brak odzewu na temat gry. Jestem więc jego testerem.

ss_fred_10-26-22_19-51-37_(jupiter).jpg  ss_fred_10-25-22_21-23-55_(zaton).jpg

ss_fred_10-25-22_19-54-39_(zaton).jpg   ss_fred_10-25-22_19-54-51_(zaton).jpg

Widok mapy i zadań w PDA jest już z późniejszej gry, aby coś było widać.

Zaczynamy jako stalker o imieniu Stalker, inaczej niż w ZP, bo na tym biwaku przy drodze do Leśnictwa. Od razu wyposażeni po zęby.

ss_fred_10-25-22_12-28-20_(zaton).jpg   ss_fred_10-25-22_12-31-36_(zaton).jpg

Całkowita zmiana wyglądu enpeców i ich wyposażenia, którego mają bardzo dużo, co widać przy łupieniu trupów. Nie wyszło to jednak modowi na dobre, bo jeszcze na Zatonie silnik moda zaczął nawalać i pojawiły się bezlogowe wyloty w sytuacjach, gdy pojawiało się sporo enpeców, i trwała wojna frakcji. Animacja użycia broni jest ciekawa, ale celowniki optyczne są na jedno kopyto dla wielu broni. Różnią się tylko wielkością i tym samym zasłanianym obszarem obrazu.

ss_fred_10-26-22_18-20-02_(zaton).jpg  ss_fred_10-26-22_21-16-21_(jupiter).jpg

Przy odpowiednim wybraniu opcji w Atmosfer, mamy takie widoczki.

                                           Słoneczny dzień.                                                                Niebo po psi-sztormie.

ss_fred_10-25-22_21-28-14_(zaton).jpg   ss_fred_10-25-22_22-51-09_(zaton).jpg

Informacje - jak na zrzucie z psi - o zapisach i przyjętych medykamentach, tak jak i o możliwości wyjęcia broni, wyświetlają się bez końca. Jedyną metodą ich usunięcia jaką znalazłem, to popatrzenie przez lornetkę. Jaki jest HUD podczas gry, widać na zrzutach. Stan zdrowia, pancerza i kilka innych, dopiero widać przy wejściu do inwentarza.

A teraz najważniejsze. Mod jest o tyle ciekawy i atrakcyjny, że usunięto z niego całkowicie misję Diegtiariowa. Nawet trupy wojskowych przy śmigłowcach się nie pojawiają. Pozostały tylko zadania poboczne, choć nie wszystkie. A szkoda, bo misja z Morganem była ciekawa. Dopiero co dotarłem na Jupiter, więc nie wiem jak tu rozwinie się akcja, więc o reszcie zadań nie wiem. Schowki przypadkowe są w tych samych miejscach co w ZP, ale mają całkiem inne wypełnienie. W spalonym gospodarstwie zniknął Wintorez.

Inne.

Spoiler

Pijawki są bardziej "krwiste".

ss_fred_10-25-22_22-45-12_(zaton).jpg

Tyle w inwentarzu mają enpece, co bardzo obciąża silnik moda.

ss_fred_10-25-22_12-35-48_(zaton).jpg

 

Jeśli ktoś jest w stanie grać w oryginale, to zapraszam do współpracy. Z braku nowych modów, ta staroć będzie rakiem na bezrybiu. I tacy forumowicze jak @Junx, @AntiCitizen czy @Suseł mogliby pomóc, dokonując zmian w pliku odpowiedzialnym za plecaki enpeców, ograniczając ich zawartość, a może i zmieniając wygląd celowników optycznych.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autorem tego moda jest osoba odpowiedzialna za PostScript Orion 1.4 na platformie Czystego Nieba.

Jeszcze taka ciekawostka, bo na Playground jest napisane "Работа XiaNi Жива и продолжает жить и вот одна из её интерпретаций для ЗП". 

XiaNi swego czasu wypuścił Freeplay Start 1.3. Oj stare mody :) 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kilku godzinach przyjemnej gry, zrobieniu wszystkich zadań pobocznych tak na Zatonie jak i na Jupiterze, mod zostawił mnie z ręką w nocniku. Brakło dialogu o zebraniu ekipy i z Azotem o uruchomieniu dźwigu, choć zadania do tego prowadzące były. Zadania na narzędzia można dokończyć tylko w Prypeci.

ssq_fred_10-28-22_22-12-46_(jupiter).jpg   ssq_fred_10-28-22_22-12-28_(jupiter).jpg

A bez SEVA do podziemi nie ma się co wybierać. Próbowałem, ale bez pomocy Azota winda nie działa.ssq_fred_10-28-22_22-19-34_(jupiter).jpg

A tu jeszcze widoczki z gry:

Spoiler

ssq_fred_10-28-22_13-09-21_(zaton).jpg

ssq_fred_10-28-22_13-18-49_(zaton).jpg

ssq_fred_10-28-22_17-31-10_(jupiter).jpg

 

Wielka szkoda, że moda nie dokończono. Jednak satysfakcja zaliczenia takiego "starucha" pozostanie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.