malakas Opublikowano 4 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 S.T.A.L.K.E.R: Zew Prypeci patch, oznaczony numerem 1.602, który udoskonali twoją grę i wprowadzi do niej masę poprawek. Naprawia on m.in. błędy związane z uruchamianiem gry w oknie, wyeliminowano problem zawieszania się gry przy dłuższej rozgrywce, oraz znacznie zoptymalizowano rozgrywkę sieciową. Poza tym najnowszy S.T.A.L.K.E.R: Zew Prypeci patch zmienia charakterystyki niektórych broni, prędkość poruszania się postaci po mapach postaci, a także wiele wiele innych. Pobierz patch 1.602 dla wersji PL Lista zmian i poprawek dla patcha Lista Zmian: * v1.6.02 - Naprawiono błąd z uruchamianiem gry w oknie zamiast w trybie pełnoekranowym; - Zmieniono parametr teselacji poprawiający wydajność w przypadku wysokopoligonowych modeli; - Naprawiono błąd z usuwaniem pliku konfiguracji polegający na błędnym wyświetlaniu zmienianych parametrów; - Zoptymalizowano interakcję cząsteczek z wodą; - Naprawiono błąd dotyczący przypisywania przycisków myszy; - Zmniejszono czas potrzebny na powrót do pulpitu oraz na przywrócenie gry; - Zoptymalizowano mechanizm synchronizacji postaci w rozgrywce sieciowej (trzykrotnie zmniejszono ilość przesyłanych danych); - Naprawiono błąd z wyświetlaniem dynamicznych świateł przy niskich ustawieniach graficznych; - Naprawiono błąd z logowaniem za pomocą konsoli serwera do dedykowanego serwera Kreshem; - Naprawiono błąd z robieniem zrzutów ekranu z serwera dedykowanego Kreshem przy spadku jakości połączenia; - Usunięto możliwość autocelowania w buldogi lub wyrzutnie granatów; - Naprawiono błąd polegający na zawieszaniu gry po długim czasie grania (w trybie dla pojedynczego gracza); - Dodano funkcję serwera dedykowanego, który przechowuje dane użytkownika przez jakiś czas po jego odłączeniu (komenda sv_client_reconnect_time); - Menu zdalnej kontroli wyświetla poprawną wielkość limitu ping; - Usunięto przełączanie na najlepszą broń w ekwipunku po podniesieniu artefaktu w rozgrywce wieloosobowej; - Naprawiono błąd dotyczący granatów i granatników pod karabinami szturmowymi; - Naprawiono problem z przenoszeniem profili; - Poprawiono jakość dynamicznych cieni; - Poprawiono maszyny latające w trybie gry wieloosobowej; - Poprawiono system do walki z oszustwami; - Zmieniono prędkość poruszania się postaci, wysokość skoków oraz kontrolę kierunku lotu; - Zmieniono charakterystyki niektórych rodzajów broni; - Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem "No available phrase to say, dialog [zat_b30_owl_stalker_trader_start_dialog]"; - Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem "No available phrase to say, dialog [about_quests_dialog_stalkers]"; - Naprawiono błąd zawieszania się gry przed rozmową z Kowalskim, po wyjściu z laboratorium x8; - Poprawiono wsparcie zintegrowanych kart graficznych Intel GMA G43/45 i lepszych. v1.6.01 Ogólne - W zaawansowanych opcjach graficznych dodano opcję "teselacja" (dotyczy DX11); - Znacznie zredukowano czas wczytywania i poprawiono ogólną wydajność komputerów wykorzystujących biblioteki DX11; - Poprawiono jakość tekstur w przypadku systemów 32-bitowych; - Poprawiono system odpowiedzialny za rzuty nożem; - Naprawiono błąd graficzny polegający na znikaniu obiektów i postaci przed budynkami; - Naprawiono czarne otoczki wokół świateł; - Naprawiono błędy grafiki związane ze statycznym oświetleniem; - Naprawiono artefakty graficzne podczas deszczu; - Naprawiono kursor przyklejony w lewym górnym rogu ekranu; - Naprawiono wykrywanie kart graficznych obsługujących DX11; - Naprawiono zmianę języka; - Naprawiono brak obrażeń od anomalii podpalających; - Dodano możliwość stworzenia nowej gry, jeśli stary plik konfiguracji został usunięty. Rozgrywka dla pojedynczego gracza - Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem „gamedata \ scripts \ xr_effects.script: 1288: attempt to index global 'npc' (a nil value)”; - Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem „Arguments: bad node in heap"; - Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem „any vertex in patrol path [...] is inaccessible for object [...]”; - Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem „bone PHGetSyncItemsNumber ()”; - Naprawiono błąd zawieszania się gry z komunikatem „xrGame.dll, CxIOFile:: Scanf ()”; - Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas otwierania „historii wiadomości” w CPC; - Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas próby rozpoczęcia rozmowy po zabiciu Creeka; - Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas próby rozpoczęcia rozmowy z Magpie; - Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas próby rozpoczęcia rozmowy z Kowalskim po zadaniu „Jeden strzał”; - Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas próby rozpoczęcia rozmowy z Niedźwiedziem po zadaniu „Wrogi”; - Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas próby rozpoczęcia rozmowy z Suchym po zadaniu „Transakcja”; - Naprawiono błąd zawieszania się gry w trakcie rozmowy z Hermanem o badaniach podczas zadania „Badanie anomalii”; - Naprawiono błąd zawieszania się gry podczas przekazywania Azotowi większej ilości materiałów niż w oryginalnej grze; - Naprawiono zawieszanie się gry podczas wczytywania nowego poziomu; - Naprawiono brak możliwości kontynuacji gry po rozpoczęciu zadania „Jeden strzał”; - Dodano przybliżenie postaci podczas zapisu gry w windach; - Naprawiono znikanie postaci podczas pierwszej cutscenki w Prypeci z premierowego wydania gry; - Dodano możliwość otwarcia pojemnika z konwoju; - Dodano możliwość rozmowy z Garikiem w pewnych okolicznościach; - Dodano możliwość rozmowy z Karaluchem w pewnych okolicznościach; - Naprawiono sposób zdobywania statusu „wspierający równowagę”; - Naprawiono brak wynagrodzenia od grupy Św. Jana za zabicie Creeka w pewnych okolicznościach; - Naprawiono wygląd dwóch jednostek Gonty; - Naprawiono zmartwychwstanie zabitego wcześniej Wujka Yara; - Naprawiono błąd z autozapisywaniem podczas rozmowy z Zulusem; - Dodano poprawne kroki dla zadania „powiedz Kowalskiemu o broni”; - Dodano poprawne kroki dla zadania „Jeden strzał”; - Naprawiono pomniejsze błędy z celowaniem; - Naprawiono brak możliwości podniesienia granatów w niektórych przypadkach; - Naprawiono błąd, który powodował, że postaci nie jadły, nie piły i nie grały na harmonijce; - Naprawiono niepoprawne animacje powodujące problemy z poruszaniem się postaci po lokacjach; - Przyspieszono leczenie towarzyszy; - Dokonano pomniejszych poprawek w systemie broni; - Naprawiono wyświetlanie nieodpowiedniej podpowiedzi, kiedy krążysz wokół drzwi do wieży Zulu podczas alarmu „Jani”; - Naprawiono kilka błędów tekstowych w dialogach; - Nieznacznie poprawiono teksty; - Nieznacznie zmieniono asortyment i ceny towarów techników i kupców; - Umożliwiono sprzedaż detektorów; - Zmieniono zestaw lekarstw wykorzystywanych przez wojskowy personel medyczny; - Zwiększono odległość znikania ciał zabitych. Rozgrywka wieloosobowa - Dokonano optymalizacji rozgrywki sieciowej, co znacznie zmniejszyło ilość przesyłanych danych; - Poprawiono system walki z oszustwami; - Naprawiono błąd zawieszania się gry w trakcie łączenia się z serwerem, podczas zmiany drużyny i/lub mapy; - Naprawiono zawieszanie się gry podczas próby połączenia z serwerem GameSpy bez połączenia z siecią; - Naprawiono zawieszanie się gry podczas przeglądania statystyk; - Naprawiono zawieszanie się gry podczas nagrywania filmiku; - Naprawiono zawieszanie się gry w przypadku serwerów z zablokowaną opcją obserwatora; - Naprawiono utratę postaci podczas odrodzenia; - Naprawiono brak amunicji do pistoletu w rozgrywkach „Drużyna przeciw drużynie”; - Zmieniono prędkość poruszania się postaci, wysokość skoków oraz kontrolę kierunku lotu; - Zwiększono obrażenia otrzymywane przez niektóre postaci i stroje podczas upadku; - Umożliwiono bieganie z „SVDm-2” i „SVUmk-2”; - Zmieniono charakterystyki niektórych rodzajów broni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 4 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 - Naprawiono błąd z uruchamianiem gry w oknie zamiast w trybie pełnoekranowym; Jak było tak jest, tego nie poprawili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldino Opublikowano 5 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 No właśnie u mnie to samo dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 5 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Trzeba pisac do Cenegi by nie wstawiali fałszywych opisów dla swoich patchy i zamiast tego poprawiali błędy, o których piszą .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 5 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Nie do Cenegi tylko do GSC.Ale cenega nawala też,ciągle muszę do nich pisać bo cudowne zabezpieczenia blokują oryginała.Jeśli cenega da takie zabezpieczenie w następnych stalker to sprawdzam grę z zagranicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 5 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Wiem że patche robi GSC, ale jeżeli dystrybucję w danym kraju oficjalnie przejmuje jakaś firma to do niej należy kierować skargi. Jeżeli wychodzi patch w języku innym niż oryginał ,jest za niego odpowiedzialny wydawca w danym kraju na mocy licencji. Cenega bliżej i po polsku ...chyba bo z nimi też dogadać się nie idzie ... Mało było wpadek z dodatkami Fallout 3 od Cenegi... gra chodziła w innych językach ,byle nie po polsku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 6 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 To i tak duży postęp bo to dopiero drugi patch a ile patchy było do cienia i czystego nieba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi