gucio46 Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 potrzebuje telewizor,mam zainstalowanego spawnera robie tak Otwieramy plik ui_atlas2.script i w nim szukamy function atlas:spawn_inventory_weapon() I pod dopisujemy: self:spawn_inventory(" televizor") i dostaje tylko mapę przejścia na bagna co robię źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Wszystko robisz prawidłowo, po zmodyfikowaniu pliku jak opisałeś powyżej, w czasie gry wciśnij F3 i przycisk Weapon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Ja myślę że instalowałeś wcześniej na spawnera łatkę Yurka na spawnowanie mapy.Co za tym idzie podmienił ci się pliczek spawnera.Jeszcze raz , w katalogu gamedata / scripts znajdź plik ui_atlas2.script. Otwórz go w notatniku, znajdź taki wpis function atlas:spawn_inventory_kolbasa() self:spawn_inventory("kolbasa") Zamień go na taki function atlas:spawn_inventory_kolbasa() self:spawn_inventory("televizor") Zapisz plik. Po uruchomieniu gry wejdź do menu spawnera i znajdź przycisk odpowiedzialny za spawnowanie kiełbasy , naciśnij i powinieneś mieć telewizor w ekwipunku.Jeżeli nie to jeszcze raz narzuć czystą instalkę spawnera bez łatki Yurka i powtórz operację zamiany kiełbasy w telewizor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.