kobal Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Poczytaj temat http://www.stalkerteam.pl/topic/2584-udzwig-postaci-wypadanie-rzeczy-z-plecaka/ gdzie pisze jak się to korygowało w NS. Sprawdź czy masz odpowiednie pliki w swoim modzie i tak samo je skoryguj. I tyle :) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 (edytowane) @pacjent1972, jeżeli zajrzysz do gamedaty ---> scripts i znajdziesz w którymś pliku (może tu mają nazwy ded_moroz i plik drrr) takie wyrażenia z przykładowymi wartościami: local weight_normal = 350 local weight_max = 500 local items_dropped_max = 0 gdzie local weight_normal = 350 to normalny podstawowy udźwig, poniżej którego nic nie wypada z plecaka, local weight_max = 500 to maksymalny udźwig plecaka, powyżej którego, zaczynają wypadać rzeczy z plecaka, local items_dropped_max = 0 maksymalna ilość rzeczy wyrzucana na raz. Najlepiej ustawić w dwóch plikach, bo są dwa do ustawienia, wartość np. taką i grasz spokojnie: local weight_normal = 5000 local weight_max = 5000 local items_dropped_max = 0 Myślę, że pomogłem, ale sam tego wpisu nie znalazłem w DR, może ktoś Tobie podpowie, gdzie szukać tych parametrów. Edytowane 22 Maja 2012 przez metek58 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 (edytowane) Ups ! To mamy zagadkę ! Nie ma takich plików ... więc czy jest inne rozwiązanie ??? Edytowane 22 Maja 2012 przez pacjent1972 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Ściągnij sobie notepada++, jest w nim opcja przeszukiwania całych folderów pod kątem żądanej frazy. Szukaj " local items_dropped_max " do przeszukania zaznacz folder gamedata / scripts. Notepad pokaże ci pliki gdzie występuje podana fraza. Wtedy użyj głowy i nie zapominając o kopii bezpieczeństwa poeksperymentuj z wskazanymi plikami. Same pliki mogą nazywać się inaczej, ale sama fraza związana z ilością przedmiotów które wypadają pewnie będzie taka sama. Jeśli nie to masz pecha. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 (edytowane) Dzięki kobal...napełniłeś mnie optymizmem...to lubię. Widać nie wielu grało w tego w tego moda,bo skoro w Soljance przeszkadzało wypadanie rzeczy z plecaka to tutaj tez powinno...masz rację kobal,mam pecha że akurat ja gram w tego moda :) notepad++ nic nie znalazł...miałeś rację...mam pecha ! Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu . Proszę o pomoc panów moderatorów...oraz inne kompetentne i konkretne osoby z ST. Ponoć nie ma zagadek bez rozwiązania...?! Czy na pewno? Czy przenikanie przez drzewa to tez normal w ty modzie...??? :) Edytowane 22 Maja 2012 przez pacjent1972 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Ja jestem u Sidora i o dziwo nie ma żadnej misji nikt nie ma można sobie latać i tylko do mutantów strzelać tak to wygląda z mojej strony. A nie wiem jak jest u was. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Bo łupiesz W 1.1. @pacjent1972 ten mod tak ma. Jak przekroczysz liczbę miejsc w plecaku to wywala. Pamiętałem, że coś tak jest ale właśnie wgrałem i po przekroczeniu też tak mam. A teraz idę spać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 To znaczy że w mojej wersji są braki dlatego tak mam jak mam zero wrogości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 W 1.1 jest po prostu freeplay. Możesz ale nie musisz. Tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 To jednak zrezygnuję z tej wersji gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Bo łupiesz W 1.1. @pacjent1972 ten mod tak ma. Jak przekroczysz liczbę miejsc w plecaku to wywala. Pamiętałem, że coś tak jest ale właśnie wgrałem i po przekroczeniu też tak mam. A teraz idę spać Czyli to nie jest tak jak w NS, że wywala przedmioty po przekroczeniu masy krytycznej a po przekroczeniu pewnej ilości przedmiotów w plecaku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Dokładnie. Ilość komórek w plecaku i d.... Możesz mieć 5 AKM i ok ale 5 AKM o różnych parametrach i zabiera miejsce w plecaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Mi się wydaje że tak szukałem tego pliku ale nie mogłem go odszukać. Jeśli wywala to po przekroczeniu udzwigu plecaka trzeba by ustawić wylot rzeczy na 0 i jest gitara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 A może ktoś policzyć ile można mieć tych przedmiotów zanim wywali i czy ma znaczenie wielkość przedmiotu. Na przykład jeden karabin zajmuje miejsce dwóch apteczek. czy to ma znaczenie ? Podobnie było w Deus Ex. Trzeba się tam było nagimnastykować w ekwipunku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Musi być tam tali plik o takiej nazwie inventory_sect lub system i powinno być tam tak u mnie jest tak mam plik po drobnej modyfikacji. [inventory] take_dist = 200 max_weight = 1200 max_ruck = 56 max_belt = 5 //16 slots = 11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 @waler11, zagrasz w DR ver. 1.1 jak ją ze @smoxem spolszczymy, ale trochę trzeba poczekać, bo mod bardzo ciekawy. Mam screena z baru. Dopisek: sorki, że to tu dałem, bo to z DR Forbidden ver 1.1, ale @waler mnie skołowacił i stało się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 jest jeszcze inna opcja także dobra zmniejszyć wagę broni i zyskujesz dość sporo kilo i plecak wytrzymuje. inv_weight = 4.6 na np takie inv_weight = 1.0 poczekam a może pomogę w tłumaczeniu jak chcecie. Mam trochę wolnego czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirzal Opublikowano 24 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Musi być tam tali plik o takiej nazwie inventory_sect lub system i powinno być tam tak u mnie jest tak mam plik po drobnej modyfikacji. [inventory] take_dist = 200 max_weight = 1200 max_ruck = 56 max_belt = 5 //16 slots = 11 a konkretnie na czym ta modyfikacja ma polegać ? ja pozmieniałem te wrtości "na pałe" czyli podwyższyłem ok. 10-ciokrotnie i nic nie pomogło :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 24 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 I nic tam nie grzeb, wypadanie przedmiotów na pewno nie jest w tym pliku. To nie jest związane z wagą ekwipunku a z ilością przedmiotów, czyli to całkiem nowy skrypt, cholera wie gdzie tego szukać. Dalej chciałbym wiedzieć ile trzeba mieć przedmiotów w plecaku by te zaczęły wypadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 24 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Odpaliłem i na szybkiego nachapałem co popadnie, Nie zdążę pliczyć bo idę do pracy: Powyżej tego nie mogę wziąć następnej rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirzal Opublikowano 24 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 (edytowane) Skorzystam z obecności na forum doświadczonych moderów i zapytam: czy da się jakoś ustawić widok przez celownik optyczny tak aby był normalniy - okrągły a nie spłaszczony - eliptyczny ? dodam, że gram na monitorze 16:10; nigdy tego nie robiłem ale chyba trzeba edytować pliki textur z nazwą crosshair - mam rację ? Edytowane 24 Maja 2012 przez mirzal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 25 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 Sama zmiana w inwentory nie pomaga wytłumaczę tobie każdą linijkę ci i jak i do czego służą take_dist = 200- to oznacza że z 200 m możesz wziąć przedmiot lub np. w jakiejś anomali jest art a wiesz że gdy po niego sięgniesz zginiesz to po to jest dystans max_weight = 1200- maksymalny udzwig postaci po przekroczeniu tej wagi postać się męczy. slots = 11- kieszeń na arteakty. Ale żeby to jeszcze zadziałało potrzeba jeszcze zmienić w pliku- config-creatures-actor dwie linijki o takiej nazwie:max_item_mass- np 1200 max_walk_weight- np 2000 po tym udzwig postaci jest większy. Działa na 100% a jeszcze znajdę plik na wypadanie klamotów z plecaka i podam . A na wypadanie jest taka porada: W katalogu...gamedata script ...znajdujemy dwie pozycje...plik ded_moroz... oraz... plik drrr ... Edytujemy obydwa pliki i wstawiamy nowe wartości: Przykładowe wartości... local weight_normal = 350 local weight_max = 500 local items_dropped_max = 0 ...gdzie poszczególne parametry to... local weight_normal = 350 -- normalny bazowy udźwig, poniżej którego nic nie wypada local weight_max = 500 -- waga plecaka, powyżej której zaczynają wypadać przedmioty local items_dropped_max = 0 -- maksymalna ilość przedmiotów wyrzucanych na raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 25 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 Waler11, te twoje porady odnośnie wypadania przedmiotów odnoszą się do soljanki. W Dream Reader jest to całkowicie inaczej rozwiązane. Tam nie ma takich plików. Poza tym wypadanie nie zależy od masy przedmiotów a od ich ilości w plecaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 25 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 Tak, @kobal ma rację, nie ma takich plików w tym modzie. Ten krytyczny punkt "G" musi być gdzieś ukryty w pliku, bo niemożliwe, by gra tego nie posiadała. Może jak obiecasz ciężarówkę jajek dwużółtkowych, to znajdzie się ktoś, kto nie bacząc na cholesterol, rozwiąże ten ciekawy dylemat. Ja kukałem za rozwiązaniem tego, ale poległem i jajkami mogę tylko się pobawić. :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 25 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 A popatrzcie w pliku outfit.ltx czy nie ma dodanej sekcji cargo_ przy poszczególnych kombinezonach - podobnie było rozwiązane w Krwawym Szlaku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.