Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zwróciłeś uwagi na parametr n po słowie Гвинпин w tym smsie. To znaczy, że jest przeskok o jedną linijkę. W sumie możesz kolesi nazwać dowolnie. Powiedzmy że Гвинпин - Pingwin, Губка - Gąbka, czyli może donosiciel, kabel, Гоп - po prostu Gop. Czyli koleś zwany Pingwinem wysyła w sieć stalkerską powiadomienie, że jak ktoś natknie się na ubranego w dresy donosiciela Gopa to ma go bez gadania rozwalić. I tyle :yes: Z tą Gąbką nie jestem pewien, nie mam czasu bawić się w skojarzenia, co też w rosyjskim czy ukraińskim slangu to znaczy. Ale nie ma się co napinać, to tylko sms który mignie nam na ekranie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za porady, coś wykombinuję. Czy ktoś ma wiedzę, co się dzieje ze smoxem, bo nie odzywa sie od kilku dni. Może coś się stało? Mamy ukończone tłumaczenie moda DR, jeszcze faza testowa pozostała. smox miał to ogarnąć i złożyć do kupy zadecydowac o udostępnieniu na Stalker Team. Ja gram, testując, w spolszczony Dream Reader i gra mi się elegancko. Tylko co z naszym smoxem? Jak ktoś coś wie (pisałem do niego na PW, bez odzywu), to niech da znać.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem już. Miałem problemy z internetem.

Mam dwa problemy z wylotami.

1.

FATAL ERROR
[error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function	  : CPatrolPathManager::select_point
[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp
[error]Line		  : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [yan_killer1_walk] in inaccessible for object [yan_killer1]
Wylot w x16. Za pierwszym pobytem w tej lokacji nie było problemów. Dopiero jak wszedłem tam drugi raz - wylot.

2.

FATAL ERROR
[error]Expression    : fatal error
[error]Function	  : CScriptEngine::lua_error
[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		  : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments	 : LUA error: ....a.l.k.e.rgamedatascriptsamk_offline_alife.script:1660: attempt to index global 'news_main' (a nil value)
W Barze, podczas próby rozmowy z CZE (stalker, nowa postać)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy błąd to postać nie może dostać się na swoje miejsce...przyczyn może być kilka..

1..ranny

2..anomalia przeszkadza

3..wchodzi w drogę innej postaci

Próbuj załadować poprzedni zapis..wykonaj nowy zapis i załaduj..powtórz od wejścia na lokację...uruchom grę ponownie i załaduj od wejścia na lokację. Jeżeli nie pomoże trzeba delikwenta usunąć z gry, pod warunkiem, że nie jest potrzebny.

Jak usunąć tutaj...http://www.stalkerteam.pl/topic/223-czeste-bledy-soljanki-i-ich-rozwiazania/page__k__bc8dc2410984480191ec7aac3f1c52a2__settingNewSkin__1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pierwszy error był już zgłaszany na forum Dream Readera. Już po wydaniu 2 patcha, więc możliwe że to poprawią. Ale my już mieliśmy do czynienia z takim błędem w NS, tylko chodziło o snajpera. Poczytaj ten temat http://www.stalkerteam.pl/topic/559-rostok/ Na końcu masz rozwiązanie. Odnośnie drugiego błędu to też problem z AMK. Na razie nie znalazłem rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. Odnośnie pierwszego errora, to może chodzić o książkę. Mam znaleźć 3, a znalazłem 2, jednej nie ma. Znalazłem taką poradę - Parametr w pliku alife.ltx zmniejszyć switch_distance = 180 - 10 pochodzić trochę, a następnie iść do x-16, zrobić co trzeba, wyjść i ponownie zmienić ustawienie na 180 Zobaczę co z tego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak można również to zrobić A life pomaga w wielu miejscach, ale również w niektórych szkodzi. Jednak nie usunie to błędu i może powodować go w przyszłości. Istnieje również możliwość uniknięcia usterki (np. jeżeli chodzi o anomalię) bo błąd wynika z nakładania się dwóch logik jednocześnie i dlatego zalecane jest ponowne załadowanie/uruchomienie gry, gdzie dynamiczne anomalie zmieniają miejsce.

Opis błędu...

Końcowy punkt drogi jakiegoś NPC-a, albo potwora pokrywa się z punktem powstania anomalii (jedna logika nakłada się na drugą i z tego powodu następuje wypad).

//

...obniż od razu do 100...gamedata/ config/ alife.ltx...switch_distance = 100

Po opuszczeniu lokacji przywróć bo mogą być problemy. U Ciebie to jakiś [yan_killer1] ..cokolwiek to jest, ale nie jest to książka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FATAL ERROR

[error]Expression	: assertion failed
[error]Function	  : CSafeFixedRotationState::create
[error]File		  : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamephvalidevalues.h
[error]Line		  : 81
[error]Description   : dBodyStateValide(b)

Wywala mnie podczas misji na na zabicie starej pijawki nożem. Podczas walki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ba, żebym to wiedział. Zajrzeć do pliku będe mógł dopiero wieczorem. Może jest tam coś związanego z dystansem na którym pijawka zaczyna nas atakować. Jeśli zmienić go na 0 to teoretycznie powinna nas w ogóle nie zauważyć. Podchodzisz, ciachasz nożem i po krzyku. Albo przeładować grę. Czyli najpierw przejść na inną lokację, wrócić i iść po pijawkę. Może animacja akurat zaskoczy.A na pewno musi być nóż? Cos mi ten quest przypomina podobny, znany z Tajnych Ścieżek. A tam po prostu tylko nóż dawał radę bo zadawał takie duże obrażenia.Ale wtedy wystarczyło by podkręcic jakąś inną broń i rozwalić pijawkę z daleka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zadanie polega na zabiciu starej pijawki nożem. Taki jest warunek, bo tak chcą naukowcy. Gandalf (dowódca posterunku Czystego Nieba na Kordonie) zabiera nam wszystko i popylamy z nożem na pijawkę. Spróbuję z tym dystansem. EDIT: Zmieniłem zasięg widzenia pijawki na 0 i zabiłem ją bez problemu. Kłopot z tym, że zadanie się nie zaliczyło i nic przy niej nie znalazłem. Może musi mnie zobaczyć? // Zakończliśmy z metkiem58 spolszczenie tego moda. Nie była to łatwa praca, ponieważ autor najwyraźniej olał tego moda i go nie dokończył. Autor pozmieniał nazwy postaci, artefaktów itd. ale nie w całym tekście. Często było tak, że w zadaniu widniała nowa nazwa, a w opisie - stara. Poprawiliśmy co się dało, pewnie nie wszystko, ale nawet w takim stanie jak jest, mod zapewnia świetną rozrywkę i jest grywalny. Spolszczenie to robiliśmy też z myślą o nowym Dream Reader Lethal Area 1.1. Gdyby u kogoś, w czasie gry, wystąpiły jakieś błędy, to proszę sygnalizować i pisać opinie w tym temacie, niedociągnięcia po wskazaniu, będą niezwłocznie usuwane. Życzymy miłej zabawy z modem Dream Reader.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tą pijawkę, jak już uda się nam zabić, trzeba zaciągnąć do Gandalfa, w miejsce tam gdzie on stał, dając nam te zadanie. Wtedy dopiero zalicza nam to zadanie. Sprawdziłem, ale zabicie pijawki tylko z nożem, nie lada zadanko, radzę zapisać przed atakiem na nią, bo Gandalf zabiera nam wszystko, nawet kombinezon i zostajemy tylko z nożem. Jak ktoś nie mógłby wykonać tego zadania, bo trudno ubić tą pijawkę nożem, to można przed rozmową z Gandalfem, schować swoje graty do stojącej w pobliżu skrzyni i jak się weźmie zadanie, zabrać ze skrzyni kombinezon, apteczki, latarkę i potrzebne ochronne artefakty i tak bardziej odporni na ataki pijawki, możemy ją ubić nożem. Nie próbować z jakiejś pukawki, bo zadanie nie zaliczy się. Zaznaczam, trzeba się nieźle nabiegać, żeby ją zajechać porządnie nożem, jest niebywale silna w ataku. Myślę, że pomogłem tym, co to zadanie sprawia kłopot.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dziwne zdarzenie w Dream Reader. W tym modzie jest chyba jakieś ograniczenie w ilości wkładania sztuk rzeczy do plecaka, sądzę, że to 5 sztuk, ale nie jestem tego pewny. Otóż, będąc na Wysypisku, chcąc iść do Sidora, załadowałem ze skrzyni tyle, ile pozwoliło i nie wywalało na miejscu. Po przejściu na lokację do Sidora, okazało się, że wywaliło mi 3 arty i granat. Moje pierwsze pytanie: dlaczego, skoro nie byłem przeciążony i wcześniej pozwoliło zabrać. Drugie pytanie: czy jest gdzieś w ustawieniach zwiększenie ilości zabierania danych rzeczy, np artefaktów, apteczek, bo wywala, jak chce się mieć więcej. Chyba, że autor moda nie przewiduje zabierania większej ilości rzeczy, by gra była trudniejsza. Jednak wolałbym opcję wyjaśnienia wywalenia moich artów, choć nie było tego wiele. Proszę o wyjaśnienie i podanie jakiegoś lekarstwa na te opróżnianie plecaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Trwają prace nad nową wersją moda. Autor zmienił nazwę i teraz mod nazywa się - Dream Reader The Forbidden Zone 1.1. Autor tak pisze o nowym modzie: "Nowa część jest zupełnie inna od poprzedniej. Ze starej wersji została tylko atmosfera, pogoda i otoczenie, tylko wszystko pomnożone przez dwa. Dodane nowe lokacje, które są już zaludnione NPC-ami (każdy z własnym wyglądem i dialogami). Fabuły na razie nie ma, a stara została całkowicie usunięta. W nowej wersji będą nowe questy, mogę powiedzieć, że nie będziecie się nudzić i będzie coś zobaczyć".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lis u mnie też nie chciał gadać, wczytywałam savy, rozpoczynałam grę od początku i nic, :wallbash: wreszcie go odstrzeliłam :devil: . Nie martw się jurek48 nie zamyka to przed tobą dalszej rozgrywki. Sądze że jest to związane ze stalkerem który tam się spawnuje i leczy Lisa, bo jeśli zerknąć na zadanie to MY mamy wyleczyć Lisa i pomóc mu odeprzeć atak piesków. Natomiast gdy spawnuje się ten drugi stalker nic się nie dzieje, Lis stoi jak słup i ani be ani me :mad: pieski też się nie spawnują. Raz gdy byłam dość szybka udało mi się chwilę pogadać z Lisem, ale oczywiście gdy ten stalker go wyleczył Lis się obrócił i umilkł :dry: . Potem próbowałam ubić tego spawnującego się stalkera, ale zawsze albo już wyleczył Lisa, albo był w trakcie, a wtedy Lis wstawał i nie gadał :huh: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Raven, ja zrobiłem trochę inaczej niż Ty i jak @smox radzi. Skoro tamci są tacy szybcy do leczenia naszego Lisa, to i ja stałem się szybki. Podkręciłem sobie bieg i po kilkunastu próbach (bo naprawdę ciężko zdążyć podać mu apteczkę przed innymi), podałem mu apteczkę. Mam satysfakcję, że gra poszła po mojej myśli, a że nie fair, to już inna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.