Lonely Mercenary Opublikowano 15 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Witam Napotkałem ten błąd we Wschodniej Bruździe, nie był jednak bardzo natarczywy. W Janowie wcale mi się nie pojawił, ale gdy przeszedłem do Zatonu to nie mogę przejść nawet 10 metrów bez crasha. FATAL ERROR [error]Expression : assertion failed [error]Function : _VertexStream::Lock [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\R_DStreams.cpp [error]Line : 44 [error]Description : (bytes_need<=mSize) && vl_Count Jaka może być tego przyczyna? Brak RAMu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 15 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Instalowałeś archiwum dynamicznego oświetlenia? Standardowo: spróbuj sejwa sprzed wejścia na lokację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 15 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 możesz spróbować tego fix-a, ale zrób kopie plików... fix dla błędu vl_Count Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 16 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Wczytanie sejwa sprzed wejścia na lokację nie pomogło, a gdy stosuję fixa wyskakuje mi coś takiego: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ....r. - shadow of chernobyl\gamedata\scripts\_g.script:1989: attempt to call field 'do_vertex_patch' (a nil value) A co do oświetlenia to tak, zainstalowałem archiwum dynamicznego oświetlenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 16 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 to może spróbuj założyć gamedatę moda bez dynamicznego oświetlenia, spróbuj przejść ten moment w którym był błąd i wróć do dynamicznego oświetlenia. W logu chyba coś pisze o błędzie w oświetleniu i może komp nie wyrabia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 16 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 spróbuj jeszcze tego... (bytes_need<=mSize) && vl_Count] Tłumaczenie trurl3: ...Podobny wypad może się zdarzyć na nowych lokacjach - podczas gry na pełnej dynamice oświetlenia. Leczy się przejściem na statyczne, lub zmniejszeniem odległości oświetlenia i widzenia w opcjach gry, prawie do skrajnego lewego położenia (minimum) i wtedy możemy grać na dynamice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 16 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Dobra, zmniejszenie pola widzenia i odległości oświetlenia pomogło.Gdy już znalazłem się w Skadowsku znowu przełączyłem te opcje na maksa i co najdziwniejsze nie miałem już później żadnych wypadów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.