Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zakładam nowy temat o modach,proponuje wpisywać te które działają na polskiej wersji New Vegas.

Ja używam dwóch zestawów(osobno).

1-zestaw Aurelinusa,to garść modów(duuużo broni,pancerzy i ciuchów) zebranych razem i poprawionych,aktualna wersja to 00.11.07.Po rozpakowaniu to 1,37 GB -http://hrothgar.pl/k...9ca3147c8b32661.Zmian jest naprawdę dużo,podam tylko listę broni(ze strony jw.):

01. Obrzyn - w menu można wybrać tryb strzelania,

02. Beretta M9F - pistolet 9mm

03. Beretta SE - pistolet .357 cala, znany z serii Resident Evil, tylko w sklepach,

04. Browning HP - zmieniona nazwa z pistoletu 9 mm,

05. Browning Mk2 - zmieniona nazwa i amunicja unikalnego pistoletu 9mm,

06. Colt 6520 - zmieniona nazwa i model pistoletu 10mm,

07. Desert Eagle VII - pistolet .357 cala

08. Desert Eagle XIX - pistolet .44 cala (rzadki)

09. Desert Eagle .50 - pistolet .50 cala (tylko w sklepach)

10. Apolllo - zmieniona nazwa unikalnego pistoletu laserowego

11. Wattz 1000 - zmieniony model i nazwa pistoletu laserowego

12. M1911 - pistolet .45 ACP

13. M1911-A1 - pistolet .45 ACP

14. M1911 GO - pistolet .45 ACP (rzadki)

15. M1911 MEU - pistolet .45 ACP (zmieniony model i nazwa unikalnego pistoletu "Mega Debug", oryginalnie nie występował w grze)

16. Ingram MAC-10, smg .45 ACP

17. Intertec, smg 9mm

18. MP5k, pistolet maszynowy 9mm

19. MP9 - zmieniony model i nazwa pistoletu maszynowego 10mm

20. P90c - smg 10mm (tylko w sklepach)

21. Skorpion - smg 10mm

22. UZI - smg 9mm

23. AMT - pistolet .22RL

24. SIG P220 - pistolet .45 ACP (tylko w sklepach)

25. SIG P226 9mm - pistolet (dość rzadki)

26. SIG P226 10mm - pistolet (tylko w sklepach)

27. Colt python - unikalna broń Raula

28. M500 Magnum - rewolwer .50 cala, unikalny

29. Ruger GP-100 - rewolwer .44 cala

30. SV Infinity - unikalna broń Veroniki

31. FN-FAL - karabin 7.62x51mm, unikalna broń Lily

32. AR-10 - karabin 7,62x51mm

33. Ak-102 - karabinek 5,56mm (zakładanie/zdejmowanie tłumika w menu pipboya)

34. Ak-47 - karabinek 7,62x39mm, modyfikacje na stole warsztatowym, przełączanie trybów karabinek/granatnik w menu pipboya

35. Ak-47s - karabinek 7,62x39mm, modyfikacje na stole warsztatowym, przełączanie trybów karabinek/granatnik w menu (zakładanie/zdejmowanie tłumika w menu)

36. Aks-103 - karabinek 7,62x39mm, modyfikacje na stole warsztatowym, przełączanie trybów karabinek/granatnik w menu (zakładanie/zdejmowanie tłumika w menu)

34. G36 - karabinek 5,56mm modyfikacje na stole warsztatowym, przełączanie trybów karabinek/granatnik w menu

35. M16(A1) - karabinek 5,56mm - (zmieniony model i nazwa Standardowego karabinu wojskowego)

36. M4 - karabinek 5,56mm - (zmieniony model i nazwa Karabinu szturmowego)

37. M4A1 - karabinek 5,56mm - unikalny model karabinka M4 (tylko w sklepach), modyfikacje na stole warsztatowym, przełączanie trybów karabinek/granatnik w menu

38. SG-550 - karabinek 5,56mm, modyfikacje na stole warsztatowym, przełączanie trybów karabinek/granatnik w menu

39. M1 Thompson - pist. maszynowy .45 cala

40. M635 - pist. maszynowy 9mm

41. MP40 - pist. maszynowy 9mm

42. MP5 - pist. maszynowy 9mm

43. MP5SD - pist. maszynowy z tłumikiem 9mm

44. MP5TLF - pist. maszynowy z latarką 9mm (tylko w sklepach), włączanie latarki w menu, rozbudowa na stole

45. Thompson M1928 - pist. maszynowy .45 cala (różny od M1 Thompson, jak w rzeczywistości)

46. Walther MP - pist. maszynowy 9mm

47. M1918 BAR - rkm 7,62x63mm

48. M249SAW - rkm 5,56mm (rzadki)

49. M60 - rkm (zmieniona nazwa Lekkiego karabinu maszynowego)

50. MG3 - rkm 7,62x51mm (w rzeczywistości wariant MG42)

51. Granatnik Enforcer - 40mm, zastąpił unikalny granatnik 40mm

52. Granatnik EX-41 - 25mm, zmiana nazwy granatnika sekuritronów

53. Granatnik M79 - zmiana nazwy granatnika 40mm

54. Colt Rangemaster - karabin .223 cala, zmiana nazwy i amunicji karabinu myśliwskiego

55. FN L1A1 - karabin 7,62x51mm, zmiana nazwy i modelu unikalnego Karabinu na gryzonie

56. Karabin Gaussa M72 - zmiana nazwy i amunicji unikalnego karabinu Gaussa

57. Karabin Gaussa YCS - zmiana modelu/nazwy i amunicji karabinu Gaussa (rzadki)

58. KAR98k - karabin 7,62x51mm

59. AER9 - unikalny karabin laserowy (zmiana nazwy)

60. Wattz 2000 - zmieniony model karabinu laserowego

61. M1 Garand - karabin 7,62x63mm (zmieniona amunicja i nazwa karabinu "Ta maszyna")

61. M1 Garand z lunetą noktowizyjną - 7,62x63mm (zmieniony model/amunicja unikalnego karabinu "Ta maszyna")

62. M14 - karabin 7,62x51mm (zmieniony model/amunicja karabinu wyborowego)

63. M14 USF - karabin 7,62x51mm (zmieniony model/amunicja unikalnego karabinu wyborowego)

64. Remington 7615 - karabin .223 cala

65. S.A. Hunter - poprawiony karabin na jelenie .338 cala

66. Simonov - karabin 7,62x39mm

67. AWM - snajperka .338 cala (tylko w sklepach)

68. DKS "Pustynna Burza" - snajperka .338 cala (zmieniona nazwa/amunicja unikalnego karabinu snajperskiego)

69. DKS-501 - snajperka 7,62x51mm (zmieniony model/nazwa/amunicja karabinu snajperskiego)

70. Dragunov NMD86 - snajperka 7,62x51mm (eksportowa wersja SVD Dragunov)

71. PSG-1 - snajperka 7,61x51mm (tylko w sklepach)

72. Springfield M1903 - karabin 7,62x63mm

73. Springfield M1903 z lunetą - unikalna broń Boona

74. Thompson T/C - strzelba .338 cala, (zmieniona nazwa karabinu z dźwignią, trudno powiedzieć co to jest w rzeczywistości)

75. Varmint - karabin 5,56mm (zmieniona nazwa karabinu na gryzonie)

76. Winchester P94 - unikalny karabin plazmowy

77. SR-25k - snajperka 5,56mm (b. rzadki, w sklepach)

78. Ruger Mini14 - karabin 5,56mm

79. Mossberg 590S - unikalna strzelba bojowa 12ga

80. Browning A-5 - strzelba 20ga (zmieniona nazwa karabinu karawaniarskiego)

81. Winchester 1873 - strzelba .22RL (zmieniona nazwa/amunicja karabinu kowboyskiego)

82. Winchester la Longue - strzelba .22RL (zmieniona nazwa/amunicja unikalnego karabinu kowboyskiego)

83. Prototyp AER-14 - unikalny karabin laserowy (zmiana nazwy)

84. Mossberg 500 - strzelba bojowa 12ga (zmiana modelu/nazwy strzelby myśliwskiej)

85. Mossberg 500-20 - strzelba bojowa 20ga

86. Mossberg 590 Navy - strzelba bojowa 12ga (zmiana modelu/nazwy unikalnej strzelby myśliwskiej)

87. Remington 6700 - strzelba 20Ga, (zmiana nazwy strzelby jednostrzałowej)

88. Remington 870 - strzelba bojowa 12ga

89. Remington 870G - unikalna strzelba bojowa 12ga Cass

90. BM102 - snajperka .50 BMG - zmiana nazwy karabinu antymaterialnego

91. AS-50 - unikalna snajperka .50 BMG (tylko w sklepach)

92. Benelli M3s - strzelba bojowa 12ga (unikalna, tylko z nową grą)

93. Widowmaker - strzelba 12ga (przełączanie trybu strzelania w menu)

94. Luger P9 - pistolet 9mm

95. XM586 - karabinek 5mm z granatnikiem (unikalny, tylko w sklepach)

96. Browning HP Mk3, pistolet 10mm

97. Varmint z tłumikiem, karabin 5,56mm (odseparowany od normalnego Varminta, tj. "karabinu na gryzonie")

98. USP-10, pistolet 10mm (unikalny, tylko w sklepach)

99. USP-45, pistolet .45 cala (unikalny, tylko w sklepach)

100. S&W Mk22 - pistolet .22LR

101. Mk.23 - pistolet .45 cala (unikalny, tylko w sklepach)

102. KAC-PWD - karabinek 5mm (unikalny, tylko w sklepach)

103. M4-SBR - karabinek 5,56mm (unikalny, tylko w sklepach)

104. RWM - pistolet .357 cala (unikalny, tylko w sklepach)

105. Remington 700 - snajperka 7,62mm (rzadki)

106. Taurus - rewolwer .44/.50 magnum (unikalny)

107. Silhuette Magnum - rewolwer .357 cala (sklepy i na pewnej postaci)

108. TRG-41 - snajperka .338 cala (tylko w sklepie Zbrojeniowców)

109. Marlin 1894 - karabin .357 cala (rzadka)

110. Miotacz ognia domowej roboty - do zrobienia na stole, czasem u przeciwników

111. M200 - karabin .50BMG, unikalny

2-mody które sam zebrałęm:

-ArchiveInvalidation Invalidated (archiwizator) -http://www.newvegasn...le.php?id=35935

-CONELRAD (nowe radio-polecam) -http://newvegasnexus...le.php?id=35061

-Nights are Darker (ciemniejsza noc) -http://newvegasnexus...le.php?id=34946

-Brighter Pip-Boy Light (mocniejsze światło z latarki) -http://newvegasnexus...le.php?id=34776

-Perk Every Level perki po każdym awansie) -http://newvegasnexus...le.php?id=34707

-New Vegas Bounties I (dodaje nowe zadania i jest spolszczony) -http://newvegasnexus...le.php?id=39194-jest też w zestawie Aurelinusa.

-New Vegas Map Markers (więcej markerów na mapie) -http://newvegasnexus...e.php?id=37182#

-Save Cass (uratowanie Cass-zadanie:Między Wronami) -http://newvegasnexus...le.php?id=36023

-Slower Level Rates (wolniejszy awans) -http://newvegasnexus...le.php?id=35178

-Fallout Mod Manager (większość modów potrzebuje tego programu) -http://www.newvegasn...le.php?id=36901

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie te 3 to 'absolute must':

Project Nevada (bardzo dużo zmian w gameplayu: sprint, bullet-time, instalowanie implantów, wysadzanie zamków i drzwi, dynamiczny hud w zależności od ubranego hełmu etc. etc. etc. Oprócz tego z 50 nowych broni, pancerzy i materiałow wybuchowych)

NMC Texture Pack (zestaw tekstur od znanego ze Stalkera NeilMC)

Nevada Skies (odpowiednik AtmosFear-a dla Nev Vegas - mod pogodowy)

Nie wiem czy na polskiej wersji pierwszy i trzeci będą działać ale powinny chociaż to co dodaja pewnie będzie po angielsku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna modyfikacja A World Of Pain ,dodaje 102 nowe lokacje,nowe bronie ,pancerze,zadania i wrogów do zabicia (mod po angielsku)

Dołączona grafika

-http://www.newvegasn...le.php?id=38719-u mnie mod działał bez problemów,dlatego wstawiam.

W razie problemów z wydajnością gry polecam performance fix,dla kart Nvidia-http://newvegasnexus...le.php?id=34778

i dla kart AMD-http://www.newvegasn...le.php?id=34970.

Zestaw modów przywracających część wyciętej zawartości Fallout NV - http://newvegas.nexu.../users/3010984#

(mody znajdują się w zakładce-mods)

Połączyłem trzy posty w jeden,niestety nie wiem jak usuwać posty.Więc niech ktoś zrobi to za mnie.

I jeszcze kolejny mod-chodzi o aktywację questu-"Zapominam pamiętać o zapominaniu" (dla Boone)-http://newvegas.nexusmods.com/mods/37018

Edytowane przez Gandalf71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kończę Fallout New Vegas i chciałbym sobie pograć w jakieś fajne mody, a niestety jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o mody do NV.

Chodzi mi o mody fabularne, nie zależy mi na poprawie grafiki, nowych broniach, pancerzach itd ale jeśli oprócz nowej linii fabularnej i questów mod to oferuje to nie będę narzekał :)

Znam tylko jeden Project Brazil, ale na pewno są jeszcze inne, jakieś podpowiedzi? :)

 

Edytowane przez tom3kb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FALLOUT: THE FRONTIER
Tworzony jest mod do Fallout: New Vegas, dość zresztą ambitny mod który ma wprowadzić nas w nowy świat. Fabuła będzie polegała na rywalizacji dwóch potężnych frakcji. Legionu Cezara oraz RNK ( Republika Nowej Kalifornii ), walki mają toczyć się w Portland w stanie Oregon, będzie to bardzo rozległa oraz rozbudowana lokacja. 
Co jest takiego niezwykłego w tym modzie ?
- Możliwość prowadzenia czołgów 
- Walki powietrzne 
- Niezwykłe warunki pogodowe 
- Szereg efektów graficznych 
- Możliwość dowodzenia własnym odziałem 
- ... i zapewne wiele więcej 

Aby zagrać w moda wymagane jest posiadanie Fallout: New Vegas oraz Wszystkich DLC. 
Podobno mod ma być wydany tego roku, zimą. 

Dla zachęty oto link do oficjalnej strony moda, mnóstwo screenów oraz filmy prezentujące świat. 
http://www.falloutthefrontier.com/

I.. Trailer:

Spoiler

 

Jeżeli urzekła was nutka w tle tak jak mnie to podaję jej tytuł:
Garbage - Not your kind of people

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mod jest w produkcji już od bardzo dawna i tak jak część projektów tej osoby nie wypaliły. Kto wie, może teraz będzie inaczej, zobaczymy, ale pracują już naprawdę długo, projekt przebudowywali i póki co światła w tunelu i tak nie widać mimo zapowiedzi, trailerów i oznaczanych dat premier i przekładań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejne wiadomości od twórców moda " The Frontier " 
Prace trwają pomyślnie, udostępnili nawet kolejny trailer : 
 

Spoiler

 

Z początku byłem nastawiony sceptycznie, twórcy moda jednak nadal pracują. Zobaczymy co z tego wyniknie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem sobie ostatnio do Fallout New Vegas. Niestety bolączką polskiej edycji tej gry jest niekompatybilność z większością modów zmieniających bądź poprawiających rozgrywkę. Problem stanowią pliki *_lang.esp zawierające polską lokalizację i nadpisujące zmiany wprowadzone np, przez Project Nevada czy YUP Unofficial Patch. Okazuje się jednak, że można temu zaradzić w bardzo prosty sposób - używając tego programu napisanego w Javie:

https://www.nexusmods.com/newvegas/mods/39655

Przepisuje on zawartość plików lang.esp do odpowiadających im plików *.esp. Po tej operacji usuwamy z katalogu "Data" pliki lang.esp i cieszymy się wersją Fallouta NV z którą współpracują wszystkie mody anglojęzyczne.

Oczywiście do komfortowej gry z takimi modami warto zaopatrzyć się w programik FNVedit i Fallout 3 Localizator - oba dostępne są na Nexusie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord