vandr Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Dziwny bug przy próbie nawiązania rozmowy z rannym Swibłowem na Radarze, w zadaniu 'zanieś Kopaczom produkty i apteczki': FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\task_manager.script:931: bad argument #1 to 'pairs' (table expected, got nil) stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Zdaje się że poprzednio grałeś w NS, a przy instalacji NS zaleca się podmienić plik xrGame.dll w folderze bin. Jeśli go podmieniłeś to czy po instalacji innego moda przywróciłeś stary plik? Odnośnie błędu to w task_manager.script w linijce 73 jest tylko wpis"end". Można by więc założyć że gra nie potrafi zakończyć questu.Może coś nie tak z fantami które miałeś przynieść, lub nie spawnuje się jakiś mutancik który przy tym zadaniu powinien się pojawić. Tak czy inaczej spróbowałbym wczytać zapis z przed wejścia na lokację Radar i jeszcze raz podejść do tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vandr Opublikowano 9 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Przeinstalowałem całkowicie grę, wsadziłem ponownie Zew Monolitu, wgrałem save'a z magazynów wojskowych i ciągle to samo...zaraz oszaleję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Spróbuj dać plik task_manager z mojej gamedaty task_manager.rar Może pomoże :) A tak ogólnie to masz jakiś powód by grać w Zew Monolitu? Całą jego fabułę masz w Tajnych Ścieżkach lub w Tajnych Ścieżkach 2.To niejako pierwsza grywalna wersja tego moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vandr Opublikowano 9 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Nie działa. To samo... No, powód mam tak naprawdę, bowiem ten Zew Monolitu-Ukryte Ścieżki 1 mam maksymalnie "podrasowany", co zajęło mi niemal pół roku regularnych prac(shadery, tekstury, system pogodowy, hud i wiele wiele innych...nie wyobrażam sobie tego robić ponownie dla UŚ2, zwłaszcza, że tam nie można użych innych shaderów oraz efektów cząsteczkowych). Ten błąd nigdy nie występował. A co najlepsze, gdy próbuję wrzucić czyste Ukryte Ścieżki 1 to mi nawet nie chce wejść do gry- wywala błąd charakterystyczny dla niezgodności z patchem, a ten mam oczywiście 1.0004. Zaraz mnie ch*j jakiś strzeli. EDIT: Teraz zauważyłem, że założyłem temat w złym dziale...chodzi mi ciągle o Zew Monolitu- Ukryte Ścieżki 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Hmm, ostatnio dużo ludzi ma takie wyloty związane z patchem 1.004. Zacznij po kolei, zainstaluj i spróbuj uruchomić czystego stalka,może weź patcha z innego źródła, zrób jakiś zapis na podstawce. Narzuć jakiegoś innego moda na 1.004 i zobacz czy się uruchomi. Może to faktycznie błąd patcha, w każdym razie taki log za wyjątkiem twoich postów wujek google znalazł tylko na japońskich stronach związanych z stalkerem, niestety nieczytelne:) Mógłbym też spróbować sprawdzić twój zapis na mojej gamedacie, ale obawiam się że nic to nie da. Pomijając inne wersje polonizacji, problem mogą też powodować wprowadzone przez ciebie zmiany, których u mnie nie uświadczysz.Ale spróbować mogę, w razie czego wrzuć na maila kobal@interia.eu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vandr Opublikowano 9 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 W porządku, wysłałem Ci na maila save'a z Radaru. Spróbuj zagadać do Swibłowa, gdzieś leży w tej zbieraninie ciał... Najlepsze jest jednak to, że od zawsze używam tego samego patcha, którego mam nagranego na płytce. Na płytce również mam zgrane Ukryte Ścieżki, które jedynie rozpakowuję, wrzucam i gram- i nic takiego się nie działo. A teraz nawet nie chce mi odpalić czystych Ukrytych Ścieżek bo wywala mi ten sam błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Save dotarł, wywala mnie przy ładowaniu gry.Co ciekawe error też związany z task_manager ale ciut inny Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp Line : 73 Description : <no expression> Arguments : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\task_manager.script:360: attempt to index field '?' (a nil value) Hmm, a próbowałeś się cofnąć przed rozmowę z Informatorem który daje tego questa? Jakby co, podeślij jakiegoś sejwa zanim wziąłeś to zadanie. Może tu tkwi problem że quest na samym początku się posypał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vandr Opublikowano 9 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Wiesz co, myślałem o tym i zrobię w ten sposób. Jak nie pomoże- ściągnę od nowa patcha, i wtedy spróbuję. Miałem ten bug co Ty, był to właśnie jeden z owych dwóch. No nic, spróbuję zrobić jak poradziłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 To czekamy :) Może jak wczytasz ten wcześniejszy zapis to nie idź od razu do Informatora tylko przeskocz do Baru i z powrotem by autozapis ci się przeładował. O ile pamiętam jest to możliwe bo przejście do Baru dostawało się za przyniesienie teczki z agenturą. Tak na wszelki wypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vandr Opublikowano 10 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 No i bez zmian. Pobrałem od nowa patcha 1.0004 i jedyny "progres" jaki zauważyłem, to taki, że po wsadzeniu gamedaty czystych Ukrytych Ścieżek odpala mi nową grę. Gdy wracam do baru, a następnie kieruję się na magazyny wojskowe, idę do Kabla po zadanie na papiery w bazie Wolności, a następnie po żywność- dzieje się to samo. Ja chyba oszaleję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 10 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 No, nie spazmuj znowu :) Po prawdzie to kilka godzin gry straciłeś. Jak ci się chce to podeślij jeszcze zapis z MW przed wzięciem tego nieszczęsnego zadania, albo zapis z ATP lub z końcówki Prypeci. Mogę zobaczyć, może u mnie zaskoczy.Nie bardzo rozumiem co mogłoby się uszkodzić, akurat ten mod był dość stabilny, ale tak bywa.Zona rządzi się własnymi prawami.Autorzy moda podawali że mogą wystąpić błędy psujące kilka zapisów wstecz, po prawdzie sugerowali że dzieje się to głównie na Czarnobyl 2, w Prypeci i w Sarkofagu, widocznie akurat u ciebie to się stało na Radarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vandr Opublikowano 13 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Wróciłem się do sejwa z ATP przed pierwszym wejściem na magazyny...co z tego skoro ciągle jest to samo. Nie wiem, poddaje się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 13 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Przykro. Wygląda na to że całkiem ci się gra posypała. Zrób nową grę, ustaw sobie jakiś szybki goodmode i w kilka godzin odrobisz straty.Skoro te same błędy występują i u ciebie i u mnie to nie jest to wina zepsutej gamedaty tylko zapisy się pochrzaniły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vandr Opublikowano 13 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Chyba znalazłem przyczynę mojego błędu- jakiś czas temu gdy preparowałem Desolate land do Autumn Aurory, przeniosłem skądś(nie pamiętam skąd, ale na pewno nie z UŚ1) plik config/misc/task_manager.ltx i podmieniłem go z tym co był domyślnie z UŚ. Dzisiaj przeglądając foldery natknąłem się na drugi taki plik,który jest nie tylko w scripts, ale właśnie w owym config/misc. Grałem na nim cały czas. Obecnie zamieniłem go na poprawny, ten z paczki z Ukrytymi Ścieżkami. Możliwe, że to było przyczyną? Zacząłem obecnie grę od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 13 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Możliwe, dlatego żaden twój sejw nie chciał zaskoczyć na mojej, czy też twojej nowej gamedacie bo nie zgadzały się zapisane w sejwie informacje o pliku task_manager. Natomiast odnośnie wywałki na Radarze, zapewne akurat tam potrzebne były jakieś wpisy z oryginalnego task_manager których ty w twoim zmodyfikowanym z kolei nie miałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vandr Opublikowano 15 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Tak, to była przyczyna- zły plik task_manager. Wgrałem ponownie ów plik z archiwum UŚ i wsio śmiga jak ta lala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.