kmicic0 Opublikowano 11 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Sposób działa we wszystkich wersjach Shoc! (nietypowe tekstury należy dodać do gry).W modach nie musimy się bawić w rozpakowywanie plików, mamy gotowe giwerki, więc również nie musimy się bawić w szukanie tekstur, lub instalowanie jakiś programów, którymi możemy dodać optykę do broni. Jestem trochę bardziej zaawansowany w temacie więc chcę się podzielić wiedzą z laikami. Przerobiłem sobie dwie giwerki na własne potrzeby. Napiszę tu na przykładzie broni które przerobiłem... jest to mp5 i L85. Wy możecie to zrobić na unikatowych np.: wpn_mp5_m1.W pliku unique_items.ltx [gamedataconfigmisc] mamy taki pistolet maszynowy, oraz karabinek L85_m1. Wklejamy tam taką sekcję z pliku: fn2000_comp.ltxscope_status = 1scope_texture = wpnwpn_crosshair_fn2000-compzoom_enabled = truescope_zoom_factor = 15 ;krotność zoom 4XDo mp5_m1 i L85_m1 możemy wkleić teksturę lunety z innej broni wedle uznania, ale musi być zachowane to co napisałem. Pamiętajmy o dodaniu odpowiedniej tekstury do gamedata naszego moda - nazwa i ścieżka są określone wpisem powyżej! Na potwierdzenie tego co napisałem zamieszczam fotki z początku gry. Mam w ekwipunku mp5_m1 i l85_m1 na tej focieCelownik w mp5_m1Celownik w l85_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi