Skocz do zawartości

trurl3

Rekomendowane odpowiedzi

p1-8sry.jpg

Tytuł oryginalny: Тайные Тропы
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 06.12.2009 r.
Autorzy: antreg, Ruvin
Autor spolszczenia: @trurl3
Śr. długość rozgrywki: (ok. 20 godzin)


OPIS:

Spoiler

Tajne Ścieżki stanowią rozszerzenie Nowej Fabuły. Gra została wzbogacona o nową linię fabularną, a także wiele pomniejszych dodatków i nowości. 

Akcja moda rozgrywa się ok. pół roku przed znanymi wydarzeniami z trylogii i opowiada historię stalkera, który został wcielony do Monolitu. Musi za wszelką cenę strzec tajemniczego kryształu i pieczołowicie wypełniać powierzone mu zadania przez współtowarzyszy z fanatycznego ugrupowania. Czy w końcu uda mu się oswobodzić porzucając ideały Monolitu? Jedno jest pewne - czeka go długa podróż po Strefie Wykluczenia, a także wiele przygód...


Główne zmiany: 

  • Całkowicie zmieniona forma Nowej Fabuły 5: nowe ekrany podczas wczytywania gry, intro i HUD (kardiogram wraz ze wskaźnikiem radiacji), nowe ikony inwentarza, nowa muzyka w menu i grze (wykorzystano fragmenty autorstwa: Clint Mansell, Camel, Linda Perry, Doors, Soungarden, Tito & Tarantula, Black Sabbath, Deep Purple, King Crimson, Beatles, Jimi Hendrix, Finch, Paul Mauriat, Aria i wielu innych).
  • Dodano 15 nowych postaci, mutanty i ok. 50 zadań wraz z kilkoma wątkami głównymi, które wpleciono do Nowej Fabuły 5. 

    Nowe postacie: Merlin, Graf, Książę, Cezar, Antykwariusz, Tropiciel, Piekarz, Lektor, Zwierzobój, Mechanik Potapow, Wędrowiec, Jurij Siemiecki, Fantomy, Świadomość-Z z ekologami z profesorem Gromowem. 

    Nie wszystkie zwroty akcji są oczywiste - należy uważnie czytać wszelkie dialogi. Dodatkowo niektóre postacie otrzymały nowe zadania. Będziemy mieli również okazję spotkać legendę Zony, Jurija Siemieckiego i poznać jego tragiczną historię. Gra rozpoczyna się w nowym miejscu i pół roku przed wydarzeniami, jakie miały miejsce w Cieniu Czarnobyla, a dokładniej 5 października 2011 roku.

    Zmieniono także zakończenie historii. Nowe zadania oraz dialogi pozwolą zrozumieć historię protagonisty i przygotowują gracza do poznania wydarzeń z Cienia Czarnobyla. Teoretycznie nowa fabuła rozpoczyna się w momencie dotarcia do Baru i rozmowie z Barmanem, ale szereg nowości wprowadzono już na samym początku przygody (na przykład „Szkolenie młodego bojownika Monolitu”). Warto również wspomnieć o podwyższonym poziomie trudności w końcówce moda - dotarcie do Prypeci i sarkofagu stanowi nie lada wyczyn. 
  • Dodano nowe przejścia między lokacjami. Tzw. „Tajne Ścieżki” można odkryć tylko z pomocą artefaktu "Przewodnik". Zmieniono także zawartość schowka Jurija Siemieckiego, a schowek Striełoka jest od teraz tajnym miejsce, do którego można trafić, jedynie wykonując pewne zadanie. 
  • Wszystkie questowe przedmioty z Nowej Fabuły zostały przeniesione w inne miejsca. 
  • Dodano Bioradar (żeby wejść w jego posiadanie trzeba uważnie czytać dialogi), plecak (możliwość założenia własnego schowka), PSI-Zamek (zabezpieczenie schowka przed ewentualną kradzieżą), „inteligentne znaczniki GPS” (możliwość kontrolowania zawartości osobistego schowka) oraz nowe questowe przedmioty (artefakty, kombinezony, amulety i wiele więcej). 
  • Poszerzono arsenał o 45 nowych broni i amunicję. Część z nich została przypisana stalkerom, a część ma w swojej ofercie handlarz. Dodano także Grawigun, którym można przyciągać artefakty, a następnie ich użyć jako amunicji.
  • W Barze usunięto symbolikę Powinności i zastąpiono ją bandycką (włączając w to muzykę). Zgadza się - Bar kontrolują bandyci, a Powinność to stosunkowo młode ugrupowanie, choć o wielkich ambicjach. 
  • Trzeba pamiętać o tym, aby nowi NPC pozostali wśród żywych, ponieważ ich obecność w scenariuszu jest niezbędna i w przypadku śmierci zostanie zablokowana fabuła. Należy również uważnie czytać dialogi i przychodzące sms-y. Zawierają wiele istotnych informacji, których nie uzyska się podczas wykonywania zadań. 

HUD i radiacja: 

  • Aby pojawił się wskaźnik radiacji, należy wyposażyć się w dozymetr i zawiesić go na pasie. Dozymetr jest dostępny od samego początku gry, aczkolwiek w razie jego utraty można go zakupić u handlarzy. Informacje o zadaniach będą się pojawiać w formie sms-ów. Warto przypomnieć o dokładnym czytaniu każdego sms-a.
  • Jednostką pomiaru otrzymanej dawki radiacji jest rentgen (rtg.). 
  • Poziom radiacji wokół gracza jest wskazywany poprzez strzałkę na wyświetlaczu dozymetru. 
  • Jeżeli artefakt promieniuje i zawiesi się go na pasie, to dozymetr również wskaże jego poziom radiacji. 
  • Jeden Antyrad nie jest w stanie usunąć z organizmu całej przyjętej dawki promieniowania, a jedynie 20-25 rentgenów. 
  • Istnieją artefakty, które zmniejszają dawkę otrzymanego promieniowania, jednak Antyrad jest skuteczniejszy. 
  • Dawka otrzymanego promieniowania wraz z upływem czasu spada, jednak jest to bardzo powolny proces. 
  • Powyżej otrzymanej dawki 150 rtg. poziom wytrzymałości zaczyna się pogarszać - protagonista szybciej się męczy, a jego regeneracja wytrzymałości trwa dłużej. 
  • Dawka 300 rtg. powoduje pogorszenie się psi-zdrowia - nie zupełnie, aczkolwiek odczuwalnie. W takim przypadku koniecznie należy obniżyć poziom radiacji (poniżej 300 rtg.), a psi-zdrowie zacznie powoli się regenerować. 
  • Dawka 300 rtg. powoduje utratę zdrowia. Nie jest to poziom śmiertelny, ale utrudnia dalszą grę. 
  • Dawka 600 rtg. jest śmiertelna. Po otrzymaniu takiej ilości promieniowania stan zdrowia powoli spada do zera.

Zalecenia: 

Spoiler
  • W początkowej fazie gry na lokacjach Czarnobyl-1, Czarnobyl-2, Sarkofag i Bunkier Sterowania Monolitem mogą przydarzyć się błędy. Zaleca się nie korzystać z opcji szybkiego zapisu gry. 
  • Żeby usunąć „kołysanie kamery” podczas przemieszczania się, należy w pliku user.ltx (C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\stalker-shoc\) odnaleźć cam_inert i ustawić jego wartość na 0. Domyślna wartość wynosi 0.7.
  • Zaleca się, aby w opcjach AMK wybrać pozycję "Rzadkie schowki". Ich zawartość jest niezwykle cenna. 

Porady dot. niektórych zadań:

Spoiler
  • Poszukiwanie schowka Jurija Siemieckiego: 
Spoiler

W Nowej Fabule 5 istnieje linia fabularna związana z poszukiwaniem schowka legendy Zony - Jurija Siemieckiego. Żeby dostać się do schowka, należy zebrać 8 fragmentów mapy, która wskazuje jego położenie. 

Części mapy: 

  1. Pierwszy fragment otrzymamy od NPC, który jest związany z pewnym zadaniem. Ów postać pojawi się po rozmowie z przywódcą bandytów. 
  2. U jednego z bandytów w Dolinie Mroku podczas wykonywania zadania, które zleca Woronin. 
  3. U jednego z najemników, który pojawi się po podjęciu zadania u Biesa. Polega ono na odnalezieniu dwóch broni dla Pietrenki. 
  4. U Majora. Postać pojawi się po pomyślnym zakończeniu zadania, które zleca Wariag. 
  5. Piąty fragment można otrzymać podczas wykonywania zadania w Dolinie Mroku, które jest związane z uczonymi. 
  6. Szósty fragment posiada bandyta, który okrada naszą postać. 
  7. U jednego z najemników. Zadanie jest związane z ochroną Kła na Magazynach Wojskowych. 
  8. U jednego z monolitowców. Zadanie jest związane z Kłem. 

Po zebraniu wszystkich fragmentów na mapie w PDA pojawi się oznaczony schowek J. Siemieckiego. 

  • Poszukiwanie PDA Barmana: 
Spoiler

Prawidłowa kolejność wykonania powierzonego zadania: 

  1. Początek zadania - Barman prosi protagonistę o odnalezienie jego PDA. Szukamy kuriera w Dolinie Mroku. 
  2. Po udzieleniu pomocy kurierowi, ten oznajmia, że PDA zostało skradzione przez bandytów, a ci je ukryli. 
  3. Podczas próby poszukiwań, PDA ulega zniszczeniu. Rozmawiamy z Barmanem, który żąda, aby odnaleźć kopię zapasową z PDA. 
  4. Po kopię udajemy się do Ducha, który odsyła nas do Kła. 
  5. Niestety Kieł zaginął. Wyruszamy do Sidorowicza.
  6. Sidorowicz odsyła nas do Wariaga, a Wariag do Majora. 
  7. Po rozmowie z Majorem znów udajemy się do Sidorowicza. 
  8. Sidorowicz prosi, aby udać się do laboratorium X-16 w celu odnalezienia cennych dokumentów, które należy dostarczyć Kłowi. 
  9. Aby wejść w posiadanie dokumentów, należy wykonać zadanie Sacharowa, który prosi o odnalezienie zagubionego dziennika należącego do obłąkanego profesora. W laboratorium odnajdujemy dokumenty lub jakąkolwiek informację o nich. 
  10. Udajemy się do Kła, którego atakują najemnicy. Zabiera dokumenty z X-16 i wysyła nas do laboratorium X-18. 
  11. Kieł daje nam również wskazówki odnośnie do informacji o kopii PDA. W ten o to sposób rozpoczynają się dwie linie zadań. Dalszych wskazówek poszukujemy w wiosce pijawek, która mieści się na Magazynach Wojskowych. Tam spotykamy Mnicha, Spełniamy jego prośbę i finalnie znajdujemy kopię informacji z PDA Barmana. 
  • Recepty transmutacji artefaktów: 
Spoiler

W Nowej Fabule 5 istnieje wiele recept, które zaczerpnięto z modyfikacji AMK 1.4.1. Autor NF5 postanowił zmienić niektóre z nich i dostosować na potrzeby własnego projektu. Uwzględniono 5 recept, których odnalezienie może sprawić najwięcej trudności: 

  1. Diamentowy Kulebiak - jedna z pierwszych recept, którą można odnaleźć w grze. Znajduje się w sarkofagu. Schowek z informacją o transmutacji będzie można uzyskać podczas wykonywania pewnego zadania. 
  2. Symbiont - laboratorium X-18. Należy mieć na uwadze ataki psioniczne burerów, które mogą przemieścić dokumenty z transmutacją. 
  3. Kwaśny Jeżozwierz - laboratorium X-10 na Radarze. W dobrze ukrytym schowku. 
  4. 4 transmutacje, które bazują na artefakcie Pustak - laboratorium X-16. Należy pamiętać o wspomnianych burerach. 
  5. Stalowy Kulebiak - jedna z pierwszych recept, którą można odnaleźć w grze. Jest związana z zadaniem na lokacji Czarnobyl-2. Pod warunkiem, że uda się Wam uratować pewnego „niewiernego” stalkera. 
  • Poszukiwanie amuletów: 
Spoiler

W Tajnych Ścieżkach dodano zadanie, które polega na odszukaniu sześciu amuletów, po zebraniu których otrzymamy nadzwyczajny artefakt, tzw. "Amulet-Obrońca". Zadanie zleca Wędrowiec na Radarze. 

  1. Pierwszy amulet znajdziemy przy ciele złodzieja - jeszcze przed otrzymaniem zadania na Radarze. 
  2. Drugi znajduje się w wiosce pijawek na Magazynach Wojskowych. 
  3. Trzeci posiada martwy kopacz, który pojawi się po otrzymaniu zadania związanego z poszukiwaniem części instrukcji montażowej miniguna. Zleceniodawca wyjaśni, gdzie szukać zwłok wspomnianego kopacza. 
  4. Czwarty znajduje się w laboratorium X-16. 
  5. Piąty znajduje się w schowku Jurija Siemieckiego.
  6. Szósty posiada jeden z kluczowych NPC, którego prędzej czy później i tak należy zlikwidować. 

Po zebraniu wszystkich amuletów nastąpi jego przeobrażenie, w wyniku którego pojawi się "Amulet-Obrońca".

  • Poszukiwanie części instrukcji montażu miniguna:
Spoiler

W Tajnych Ścieżkach dodano zadanie, które polega na odszukaniu siedmiu części instrukcji montażu miniguna, które zleca mechanik Potapow. 

  1. Pierwsza część leży w schowku na Kordonie na obszarze posterunku wojskowego. 
  2. Druga część znajduje się przy ciele stalkera na Wysypisku. 
  3. Trzecia część znajduje się przy ciele stalkera w laboratorium X-18. 
  4. Czwarta część znajduje się przy ciele stalkera na Radarze. 
  5. Piąta część znajduje się przy ciele stalkera w podziemiach Agropromu.
  6. Szósta część znajduje się przy ciele stalkera w laboratorium X-16.
  7. Siódma część znajduje się przy ciele stalkera w Prypeci, a dokładniej w hotelu. 

 

Podziękowania: 

Spoiler

Wykorzystano prace, porady i w najróżniejszej postaci pomoc następujących osób:

  • АМК_team, dan, Monnoroch, Руся, Chimaera, TIREX, Kolmogor, ferrari314, Serafim12, Kostya V, ANVil, Aaz, Zeka1996Korneev, Storyteller, Deathdoor, Born, Chingy, idler, Zereset, Dester, n6260, -D-eath, kirag, malandrinus, 22ff, and_modern, dimos, tor62, Aleksandr44 и heromen.
  • Serdeczne podziękowania dla Dan za cierpliwość i pomoc w stworzeniu dodatku. 

 

SCREENY:

Spoiler

1614502527_stalker-tajnye-tropy-1-2.jpg  1614502526_stalker-tajnye-tropy-1-3.jpg  1614502525_stalker-tajnye-tropy-1-4.jpg

1614502534_stalker-tajnye-tropy-1-5.jpg  1614502470_stalker-tajnye-tropy-1-6.jpg  1614502531_stalker-tajnye-tropy-1-7.jpg

VIDEO:

Spoiler

Przegląd moda od Ap-Pro

 

INSTALACJA:

Spoiler

Kolejność instalacji: 

  • S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla 1.0004
  • Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry ze zgodą na zamianę plików. 
  • Należy dokonać drobnych zmian w pliku fsgame.ltx:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
Zmieniamy na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod wraz ze spolszczeniem: 

  • Nasz serwer - [KLIK]

Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl.

Źródło: AMK forum.jpg

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezmordowany, trurl3 - powinni umieścić Cię w którymś modzie... Tłumaczyłbyś zaszyfrowane dokumenty w jakimś queście i prowadził kancelarię prawną - w Zonie też musi być sprawiedliwość bez samosądu:zsrr:. Nie grałem w Tajne Tropy ale Nowyj Sjużet przeszedłem, jak skończę Soljankę to pewnie zobaczę co wnosi ten dodatek? Nowyj Sjużet jest niestandardowy - zaczynamy w Elektrowni i choć na początku jest ciężko możemy szybko solidnie się dozbroić, bardzo ciekawa fabuła i fajne postacie. I ten bandycki Bar - rewelacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że coś się ruszyło w temacie, bardzo dobrze, pierwszy post czeka jeszcze na edycję. Mam propozycię aby stworzyć też wątek z problemami technicznymi i sposobem ich usuwania. Na inny forum zapewne też wam znanym jest pomysł zrobienia wątku problemy techniczne do soljanki,ciekawe gdzie podpatrzyli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezmordowany, trurl3 - powinni umieścić Cię w którymś modzie... Tłumaczyłbyś zaszyfrowane dokumenty w jakimś queście i prowadził kancelarię prawną - w Zonie też musi być sprawiedliwość bez samosądu:zsrr:

Dzięki za pomysł. Możecie się tego spodziewać.

Na inny forum zapewne też wam znanym jest pomysł zrobienia wątku problemy techniczne do soljanki,ciekawe gdzie podpatrzyli?

Trzeba sprawdzać czy jakieś typy nie kopiują od nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cha, cha, cha... Powiadają, że kto raz zanurzył się w Nilu będzie do niego wracał. Tłumaczenia znacznie mniej niż w Soljance ale nie za wcześnie na takie wyzwanie? Dopiero co RC3 zrobiłeś, trurl3... Jedynym za jest świeża "znajomość języka". Odpocznij trochę i niech bractwo złapie zapał na moda, bo jak znowu dostaną na tacy to malkontenci zaczną swoją starą śpiewkę - wybrzydzanie.:D Jeszcze nawet honorowego obywatelstwa na pokrewnych forach nie dostałeś... Jednym słowem - zaszanuj się trochę a miłośnicy Stalkera nich podzielą Twoje odczucia do Twojej osoby.:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że trzeba od razu brać się za Tajne ścieżki, jeśli już. Pobrałem obydwa mody, a Tajne ścieżki są już w wersjo 'full' tzn. wraz z podstawowa wersją. Ale jeśli są inne zdania, to piszcie. W razie rozpoczynania od Zewu monolitu, będzie trzeba potem tylko tłumaczyć różnice. Natomiast zakładam, że w Tajnych ścieżkach jest już większość materiału Zewu Monolitu, przynajmniej jeśli chodzi o teksty. Teraz sprawa z innej beczki. W instrukcji instalacji jest podane, żeby zainstalować SoC a potem dwa patche. Ponieważ mowa jest o tych patchach jeszcze przed instalacja moda to rozumiem, że to są patche do SoC. Wiecie coś o tym? Przy instalacji Soljanki nakładałem ja od razu na SoC i nie było mowy o żadnych patchach na podstawkę. Zastanawiam się, czy są konieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pobrałem nowy rozdział z letelbit razem z wgranym patchem, potem jeszcze pobrałem patcha, tajne ścieżki pobierałem z rosyjskich stron to samo z updatem i fix. O jakimś dodatkowym patchu do podstawki nie słyszałem po prostu patchujesz 1.004. Jak pobierałeś z rosyjskich stron to sprawdź czy nie ma jakiś ich dodatków. Trul skoczyłem na konkurencyjne forum i doczytałem: pobieraj najpierw nowy rozdział jednym plikiem z wgranym fixem z letelbit,potem patch z 04.08.2009,dopiero tajne tropy plus final update i fix 05 bo u Rosjan instalka przebiega troche inaczej jest dodany jakiś ich dodatek. Zalecana jest najpierw gra w samy nowy rozdział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pobierałeś z wyślito bo tam jest uszkodzone archiwum a patch jest potrzebny. Najpierw zainstaluj nowy rozdział i go odpal do skrótu trzeba dopisać-no intro. Jak pójdzie to znaczy że instalka ok potem wrzuć tajne tropy. W poście o nowym rozdziale podałem sposobu usunięcia bugów które przeczytałem na forum rosyjskim, możliwe wypady w elektrowni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uściślijmy terminologię - mod nazywa się "Nowy Scenariusz 5" i podstawowa wersja nosiła tytuł "Zew Monolitu". Obecnie wyszedł dodatek do Nowego scenariusza 5 noszący tytuł "Tajne ścieżki". W moim artykule podaje tłumaczenie z rosyjskiej strony gdzie sa dwie wersje linków do Tajnych ścieżęk. Wersja 1 - to sam dodatek a Wersja 2 to Zew Monolitu z Tajnymi ścieżkami i wszystkim co potrzeba, oprócz Ostatecznego uaktualnienia i Fiksa. Ja właśnie pobrałem wersje 2, czyli według autorów w zasadzie kompletny mod z dodatkiem Tajne ściezki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mamy sciągnięte dwie rózne wersję, Ty ściągnąłeś wersję jaką instalują Rosjanie pod rosyjskiego stalka plus do tego coś związanego z muzyką i jakiś dodatek jesienne liście. Ja ściągałem tak jak napisałem zainstalowałem i powiem mod wypasiony ale trzeba naprawde znać rosyjski, w tajne ścieżki nie grałem bo odinstalowałem moda. Teraz po skończeniu priboja chce powrócić do zewu monolitu. Pamiętaj o dopisaniu -no intro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jeszcze raz w punktach opisz co po czym instalowałeś i skąd. Ja pobrałem tak jak mówiłem i mnie gra nie ruszyła. Teraz pójdę Twoim tropem. Tylko mnie niepokoi ten opis w readme do patcha z 4.08.2009 gdzie jest napisane że trzeba zainstalować również moda AMK 1.4.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Letelbit plik w całosci z fixem, jak wejdziesz w text to zobaczysz folder pol. ale to tylko kopia rus. 2. Patch z 04.08.2009 jest potrzebny do gry. 3. Instalacja standartowa musisz dopisać no intro aby gra ruszyła. 4. Tajne ścieżki ściągaj ze strony rosyjskich, potem final update i fix 05. Ja jeszcze w zeszłym roku ściągnąłem patcha 1.4.3 do tajnych ścieżek ale teraz jest final update. Żadnego amk nie instalowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dodałem do podstawki SoC 1.0004 gamedata z letitbit a potem patch. Ale co ciekawe, obserwując dodawani patcha widzę, że wszystkie pliki z patcha już w tej dystrybucji są, patch de facto nie wnosi nic nowego :) zaraz spróbuje czy odpala. Tajne ścieżki ściągają się EDYCJA: Sukces! Gra się uruchomiła nawet bez klucza -nointro. Na dole jest informacja, żę zawiera w sobie AMK 1.4.1 a to znaczy, że wersja z letitbit ma rzeczywiście w sobie wszystko. Trochę mnie niepokoi sprawa tego patcha, który właściwie nic nie wnosi, ale może coś przeoczyłem. W każdym razie ten przepis działa. Teraz jak ściągnie się sam dodatek Tajne ścieżki, zobaczymy czy pójdzie dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po sciągnięciu tajnych ścieżek musisz wejść w text zrobić kopie rus i nazwać ją pol pozmieniać te pliki co zawsze dograć final update i fix 05. To wyczytałem na forum pokrewnym. Potem pokombinuj ze zmianą tego co napisałem w poście o zewie monolitu i pisz jak Ci idzie będziemy radzić,popatrz jeszcze na forum rosyjskie piszą że na terenie elektrowni możliwe są wyloty z błędem ale to ponoć normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym razie ta wersja Zewu Monolitu już przez kogoś była doprawiana :) - tu już jest katalog /pol z plikami i w localisation.ltx jest link do katalogu /pol. Jestem w szoku jak szybko lądują się sejwy - przynajmniej w porównaniu z Soljanką to niebo a ziemia. O jakich plikach mówisz, że trzeba pozmieniać "te co zawsze"? Tak czy inaczej Zew Monolitu działa. Zrobię sobie kopię /gamedata i będę dalej eksperymentował na kopii :). Na razie mam 50% dodatku Tajne ścieżki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.