Skocz do zawartości

Przejście pomiędzy lokalizacjami.


stasork

Rekomendowane odpowiedzi

Pojawia mi się zawsze kiedy próbuje przejść z Magazynów wojskowych do Baru.


***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 17672 ms
* phase cmem: 398459 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 361 ms
* phase cmem: 398459 K
* [win32]: free[1023688 K], reserved[59276 K], committed[1014124 K]
* [ D3D ]: textures[198869 K]
* [x-ray]: crt heap[398457 K], process heap[366564 K], game lua[41273 K], engine lua[256 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[12247 K], smem[28220 K]

Szukałem informacji na temat rozwiązania ale nigdzie indziej nie widziałem takiego błędu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o log błędu to nie pomogę, bo nie wiele mi mówi. możesz spróbować sposobu z poradnika, czyli: -Wywołujesz zwarcie (śpiwór - opcja 8 h.) -Podczas zwarcia odczekujesz ok. 30 sekund (trzeba eksperymentować) -Po upływie czasu który uznasz za wystarczający przekraczasz lokację -Jeżeli się udało, odczekujecz w Barze ok. 5 min. -Wracasz na lokację poprzednią Jeżeli tą metodą nic nie wskórasz, to już tylko grzebanie w plikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekanie na zwarcie nie pomaga.

Ale kiedy wyłączyłem zwarcia (gamedata\config\blowout.ltx) i zmieniłem

enabled         = 1.0
na

enabled         = 0.0
to co prawda błąd występuje, ale gra zapisuje autosave i da się z niego "wczytać" przechodzenie.

Potem wystarczy zmienić wartość na 1.

Błąd zachodzi tylko pomiędzy przejściem Magazyny Wojskowe a Bar.

Widzę że te Magazyny wojskowe mają pełno błędów.

Dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny problem z przejściem: Magazyny Wojskowe - Mózgozwęglecz. U mnie jednak zwarcie zwykle pomaga, jężeli podczas zwarcia jednak wywali, to jest jak piszesz - zapisuje sava którego można wczytać. Poświęć trochę czasu i poczytaj Poradniki i Problemy, zaoszczędzisz sobie potem więcej czasu na grę.:zsrr:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.