Skocz do zawartości

Arma 2 STALKER Mod


Lonely Mercenary

Rekomendowane odpowiedzi

Wpadłem na ten filmik przez przypadek (oczywiście proszę nie sugerować się nazwą, w opisie jest napisane że to Arma 2). http://www.youtube.com/watch?v=r_h5eLhbtg0&feature=related Osobiście nigdy nie grałem w Armę, ale może ktoś z Was ma tę grę i może zerknąć w tego moda. Szczerze wygląda ciekawie, nie wiem tylko czy to jest całkowicie nowy mod z inną linią fabularną, czy jedynie zmienia skiny żołnierzy. Szczerze nie wiedziałem gdzie umieścić ten temat. Dyskusja o Stalkerze 2 odpada (pomimo nazwy filmiku). Z takich ciekawostek, to natrafiłem kiedyś jeszcze na strategię, umiejscowioną w Zonie, jednak teraz nie mogę jej znaleźć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ARMA jest bardzo wciągająca grą ponieważ bardzo łatwo zginać, przecież to symulator :P Grałem w parę modów i chyba tego tez obczaiłem. Arma 2 jest darmowa http://www.arma2.com/free niestety nie działają mody w darmowej wersji ale oryginał na allegro możemy już kupić za 15zł a niedawno była dodana płytka do Cd Action. Gra ma dość trudne sterowanie, które trzeba wyczaić i do którego trzeba przywyknąć. Trzeba mieć dość dobry komputer ta gra ma słone wymagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arma 2 nieima się do Army z dodatkiem Operation Arrowhead. OA poprawia błędy army 2 i dodaje więcej swobody w działaniu.Obowiązko przebadajcie ten link ( http://www.armacente...p/czym-jest-ace ) jeśli chcecie grać w ARME.

Najlepszym (jedynym właściwym, w realiach A2) sposobem uruchamiania addonów (dodatków) jest odpalenie ich metodą "na moda". Na potrzeby przykładu załóżmy, że w tym wypadku chodzi o wrzucenie do gry nowej wyspy w klimatach afrykańskich.

W tym celu należy przygotować na pulpicie nowy skrót do ArmA 2. Następnie w katalogu ArmA 2 tworzymy nowy folder o nazwie np. @Afryka, w nowo utworzonym folderze tworzymy kolejny i nazywamy go Addons. Do tego katalogu przerzucamy nasze dodatki w postaci plików pbo oraz bisign.

Teraz aby uruchomić nasz "mod" należy edytować utworzony przez nas na pulpicie skrót. W tym celu klikamy na niego prawym przyciskiem myszki i klikamy właściwości. W polu element docelowy dopisujemy następujące komendy:

-mod=@Afryka

lub jeżeli korzystasz z łatek w wersji "beta":

-mod=beta;@Afryka

Ważne by zachować spację. Całość powinna wyglądać mniej więcej tak:

"F:GryArmA IIarma2.exe" -mod=@Afryka

lub w przypadku łatek "beta":

"F:GryArmA IIbetaarma2.exe" -mod=beta;@Afryka

Jeśli chcemy za pomocą jednego skrótu uruchomić kilka dodatków modyfikujemy skrót i po średniku dopisujemy nazwę kolejnego katalogu z dodatkiem. Przykład:

"F:GryArmA IIarma2.exe" -mod=@Afryka;@ACE

Oczywiście to tylko przykłady, ścieżka do ArmA 2 może różnić się w zależności od miejsca jej instalacji na dysku twardym.

Czasem istotna jest również kolejność odpalania modyfikacji - w tym wypadku należy pamiętać, że im "później" w linii komend aktywowany jest mod, tym wyższy ma priorytet. Innymi słowy ten, który będzie ostatni (z prawej), ten nadpisze ustawienia pozostałych (tak to działa w 99 % przypadków).

Oprócz komendy -mod istnieje jeszcze kilka innych przydatnych parametrów.

-nosplash - eliminuje "billboardy" podczas startu gry. Jedyne co widzimy to ładny ekran ładowania. Wykorzystanie -nosplash może przyczynić się do szybszego uruchomienia się gry.

-maxMem=XXXX - określa ile pamięci RAM (w MB) gra może wykorzystać maksymalnie. 2047 to absolutne maksimum jakie można za pomocą tej komendy przydzielić.

-winxp - uruchamia obsługę technologii multigpu (SLI lib CrossFireX) na systemach Windows Vista oraz Windows Seven.

-cpuCount=X - określa ile rdzeni procesora gra ma wykorzystywać. X oznacza liczbę rdzeni procesora. (w innym wypadku gra określa automatycznie)

Przykład użycia wszystkich naraz:

"F:GryArmA IIarma2.exe" -nosplash -maxMem=1024 -winxp -cpuCount=4 -mod=@Afryka;@Murzyni;@Nizsza_Trawa

Naturalnie korzystamy tylko z tych, które są nam naprawdę potrzebne.

http://zlodziejzycia...wtopic.php?t=21 - instalowanie modów do Army

http://www.armaholic...age.php?id=9207 - Zombie mod

http://www.armaholic...ge.php?id=13590 - link do Stalker moda i dodatków do nich

http://www.armacente...-namalsk-crisis - Kampania do Stalker Moda

http://www.armaholic...ge.php?id=15130 - Druga Kampania do Stalker Moda (spójrzcie na dział REQUIREMENTS na dole.Są tam mody potrzebne do odpalenia tej kampani.Wystarczy że klikniecie w nazwe a przekieruje was do downloaud)

http://www.armaholic...ge.php?id=14067 - (Opcjonalnie) mod do samej army jak i wszystkich modów.dodaje wszystko i poprawia wszystko kosztem małego zamulenia komputera ( A C E mod )

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.