Lonely Mercenary Opublikowano 20 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Wpadłem na ten filmik przez przypadek (oczywiście proszę nie sugerować się nazwą, w opisie jest napisane że to Arma 2). http://www.youtube.com/watch?v=r_h5eLhbtg0&feature=related Osobiście nigdy nie grałem w Armę, ale może ktoś z Was ma tę grę i może zerknąć w tego moda. Szczerze wygląda ciekawie, nie wiem tylko czy to jest całkowicie nowy mod z inną linią fabularną, czy jedynie zmienia skiny żołnierzy. Szczerze nie wiedziałem gdzie umieścić ten temat. Dyskusja o Stalkerze 2 odpada (pomimo nazwy filmiku). Z takich ciekawostek, to natrafiłem kiedyś jeszcze na strategię, umiejscowioną w Zonie, jednak teraz nie mogę jej znaleźć :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 21 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 ARMA jest bardzo wciągająca grą ponieważ bardzo łatwo zginać, przecież to symulator :P Grałem w parę modów i chyba tego tez obczaiłem. Arma 2 jest darmowa http://www.arma2.com/free niestety nie działają mody w darmowej wersji ale oryginał na allegro możemy już kupić za 15zł a niedawno była dodana płytka do Cd Action. Gra ma dość trudne sterowanie, które trzeba wyczaić i do którego trzeba przywyknąć. Trzeba mieć dość dobry komputer ta gra ma słone wymagania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptachu Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Arma 2 nieima się do Army z dodatkiem Operation Arrowhead. OA poprawia błędy army 2 i dodaje więcej swobody w działaniu.Obowiązko przebadajcie ten link ( http://www.armacente...p/czym-jest-ace ) jeśli chcecie grać w ARME. Najlepszym (jedynym właściwym, w realiach A2) sposobem uruchamiania addonów (dodatków) jest odpalenie ich metodą "na moda". Na potrzeby przykładu załóżmy, że w tym wypadku chodzi o wrzucenie do gry nowej wyspy w klimatach afrykańskich. W tym celu należy przygotować na pulpicie nowy skrót do ArmA 2. Następnie w katalogu ArmA 2 tworzymy nowy folder o nazwie np. @Afryka, w nowo utworzonym folderze tworzymy kolejny i nazywamy go Addons. Do tego katalogu przerzucamy nasze dodatki w postaci plików pbo oraz bisign. Teraz aby uruchomić nasz "mod" należy edytować utworzony przez nas na pulpicie skrót. W tym celu klikamy na niego prawym przyciskiem myszki i klikamy właściwości. W polu element docelowy dopisujemy następujące komendy: -mod=@Afryka lub jeżeli korzystasz z łatek w wersji "beta": -mod=beta;@Afryka Ważne by zachować spację. Całość powinna wyglądać mniej więcej tak: "F:GryArmA IIarma2.exe" -mod=@Afryka lub w przypadku łatek "beta": "F:GryArmA IIbetaarma2.exe" -mod=beta;@Afryka Jeśli chcemy za pomocą jednego skrótu uruchomić kilka dodatków modyfikujemy skrót i po średniku dopisujemy nazwę kolejnego katalogu z dodatkiem. Przykład: "F:GryArmA IIarma2.exe" -mod=@Afryka;@ACE Oczywiście to tylko przykłady, ścieżka do ArmA 2 może różnić się w zależności od miejsca jej instalacji na dysku twardym. Czasem istotna jest również kolejność odpalania modyfikacji - w tym wypadku należy pamiętać, że im "później" w linii komend aktywowany jest mod, tym wyższy ma priorytet. Innymi słowy ten, który będzie ostatni (z prawej), ten nadpisze ustawienia pozostałych (tak to działa w 99 % przypadków). Oprócz komendy -mod istnieje jeszcze kilka innych przydatnych parametrów. -nosplash - eliminuje "billboardy" podczas startu gry. Jedyne co widzimy to ładny ekran ładowania. Wykorzystanie -nosplash może przyczynić się do szybszego uruchomienia się gry. -maxMem=XXXX - określa ile pamięci RAM (w MB) gra może wykorzystać maksymalnie. 2047 to absolutne maksimum jakie można za pomocą tej komendy przydzielić. -winxp - uruchamia obsługę technologii multigpu (SLI lib CrossFireX) na systemach Windows Vista oraz Windows Seven. -cpuCount=X - określa ile rdzeni procesora gra ma wykorzystywać. X oznacza liczbę rdzeni procesora. (w innym wypadku gra określa automatycznie) Przykład użycia wszystkich naraz: "F:GryArmA IIarma2.exe" -nosplash -maxMem=1024 -winxp -cpuCount=4 -mod=@Afryka;@Murzyni;@Nizsza_Trawa Naturalnie korzystamy tylko z tych, które są nam naprawdę potrzebne. http://zlodziejzycia...wtopic.php?t=21 - instalowanie modów do Army http://www.armaholic...age.php?id=9207 - Zombie mod http://www.armaholic...ge.php?id=13590 - link do Stalker moda i dodatków do nich http://www.armacente...-namalsk-crisis - Kampania do Stalker Moda http://www.armaholic...ge.php?id=15130 - Druga Kampania do Stalker Moda (spójrzcie na dział REQUIREMENTS na dole.Są tam mody potrzebne do odpalenia tej kampani.Wystarczy że klikniecie w nazwe a przekieruje was do downloaud) http://www.armaholic...ge.php?id=14067 - (Opcjonalnie) mod do samej army jak i wszystkich modów.dodaje wszystko i poprawia wszystko kosztem małego zamulenia komputera ( A C E mod ) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.