kmicic0 Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 W modach mamy różne zadania fabularne i poboczne na wykonanie których mamy jakiś limit czasu. Nie wszystkie wykonujemy od razu, bo jedne są mniej ważne i mówimy wrócę do nich później i tu klops "zadanie niewykonane", przekroczono czas, tracimy kasę i punkty reputacji.Aby tego uniknąć wystarczy wejść w... gamedataconfigmisc...znaleźć tam plik o nazwie: task_manager.ltx...otworzyć go dowolnym edytorem tekstu znaleźć wpis...;time = 604800tu przed słowem time wstawiamy taki znaczek ; .. średnik jest w programowaniu (pliki .ltx stalkera) traktowany jako znak komentarza i wszystko co jest za nim jest traktowane jako komentarz (wartość czasu zostanie pominięta).Sprawdziłem - działa na wszystkich Stalkerach i modach do nich. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buber Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 A to ciekawe , bo ani w CS ani CoP nie ma w pliku task_manager.ltx tych wartości. Nie żebym się czepiał , ale potrzebne mi to było więc sprawdziłem. A przy okazji to działa tylko z SoC i ta liczba to 64800. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 A mi się zdaje że w CS i w COP nie było limitu czasowego na zadania. W CS owszem, zadania często się nie zaliczały, ale to raczej z powodu, że zleceniodawca zdążył zginąć lub jeśli chodziło o zajęcie i obronę jakiegoś punktu sprawa stała się nieaktualna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buber Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 Tez tak moze być , bo wczoraj z ciekawosci odpaliem i kilka pierwszych zadań z dostarczeniem przedmiotu miałem bezczasowych...wiec albo SGM likwiduje ograniczenie albo tylko nieliczne zadania mają czas...bo pamiętam że tydzień temu jak grałem to mi dwa zadania nie zaliczyło z powodu czasu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts