oloo Opublikowano 10 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Podczas rozmowy z gościem, który opowiada o Pieczarze i górnikach - Expression : no_assert Function : CALifeStoryRegistry::add File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_story_registry.cpp Line : 30 Description : Specified story object is already in the Story registry! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 19 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Mam dokładnie to samo.Nowa instalacja nie pomaga.Z dodatków tylko 21 artefaktów.Nie wyświetla mi się też przejście z Agropromu na Kordon mimo że je znalazłem i przejście z baru na Atp mimo że rozmawiałem już z Adrenaliną.Doszłem na razie do baru ale w innych wątkach Oloo i Tomek piszą że nie mają też przejścia na magazyny.Myślę że to ten sam problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 19 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Spróbujcie tego... Wczytać zapis przed wejściem na lokację wywołać burzę tam ją odczekać i potem spróbować wejść jeszcze raz. Adrenalina daje przejście ATP-KORDON ...przejście z Baru do ATP jest za płotem przed placówką Powinności idąc od od strony Wysypiska po lewej stronie.Przeskocz płot w najniższym miejscu.Sprawdź tam może jest tylko niewidoczne.Przejścia czasem się gubią na mapie i trzeba pamiętać gdzie są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 19 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Wiem gdzie jest przejście z Baru na Atp.Jak mówię że nie ma to nie ma.Sposób z emisją nie działa. malakas // fajnie że wiesz, ale na drugi raz napisz ...sprawdzałem w miejscu gdzie ma być przejście i go nie ma....będzie mniej zgadywania.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 19 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Może masz za dużo zaległych zadań..? albo przedmioty do oddania innym ..to może spowodować problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 19 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Sorki.Już mnie powoli diabli biorą przy tej grze.Wyczyszczę pda i dam znać Znalazłem coś takiego na stronie stalker-simbion.ru Mógłby ktoś zerknąć obeznany z rosyjskim? Wygląda mi że Arhara tam podpowiada rozwiązanie 'Story registry' вылет "Specified story object is already in the Story registry" Скрытый текст ПРОБЛЕМА 1: Вылет при переходе по телепорту (с Армейских Складов на Радар по заданию Гавра, или при покупке какого-либо перехода с локации у Информатора, или с Кордна к Армейским складам): FATAL ERROR [error]Exp ression : no_assert [error]Function : CALifeStoryRegistry::add [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_story_registry.cpp [error]Line : 30 [error]Description : Specified story object is already in the Story registry! РЕШЕНИЕ: Пока нет. Было в тестовой версии! Arhara Прописать выход с нужной территории в файле spawn_level_changer.script (например, выход с АС): function checking_droped_item10(obj) if obj:section() == "bread" then --exit_x18() --exit_radar4() --exit_dt1() --exit_kordon5() --exit_yantar2() --exit_td2() --exit_bar2() exit_as2() --exit_pripyat2() --exit_agroprom() --exit_to_stancia21() --exit_to_sarcofag () --exit_dt7() end end ПРОБЛЕМА 2: После передачи Бармену кейса военных и получения задания проникнуть на Х-16 вылет при попытке загрузить сейв (если он сделан после разговора с Барменом); стабильный вылет происходит при попытке перейти на другую локацию (Бар-ДТ или Бар-Свалка); так же вылет возможен с любой сохранёнки при перезагрузке из локации Бар, не выходя из неё. FATAL ERROR [error]Exp ression : no_assert [error]Function : CALifeStoryRegistry::add [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_story_registry.cpp [error]Line : 30 [error]Description : Specified story object is already in the Story registry! РЕШЕНИЕ: Проблемы с порядком прохождения X-18. 1. Вероятно, не взято задание у Бармена на Х-16, либо ключ Борова с X-18 остался у вас в инвентаре. Оптимально будет откатится назад на ранний сейв и прийти на Бар после выполнения задания в Х-18. Необходимо сразу, при сдаче задания с Х-18, брать задание на Х-16 в том же диалоге у Бармена. 2. Если переигрывать не хочется, попробуйте пока на Бар не ходить, а выполнять квесты на других локациях. malakas // poczekamy na tlumaczenie , ale te rozwiazania tyczą sie konkretnych sytuacji.. 1. wylot po użyciu teleportu z MW na Radar ...po zadaniu Gawra , lub zakupie przejścia u informatora 2. wylot spowodowany zamieszaniem w kolejności zadań po oddaniu skrzynki Barmanowi....to co pisałem wyżej ...sprawdź czy jesteś na bieżąco w zadaniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 20 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 PROBLEM 1 Wypad przy przechodzeniu przez teleport (z Magazynów wojskowych na Radar w zadaniu Gawra albo po kupieniu jakiegokolwiek przejścia z lokacji u Informatora, albo przy przechodzeniu z Kordonu na Magazyny wojskowe). FATAL ERROR [error]Exp ression : no_assert [error]Function : CALifeStoryRegistry::add [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_story_registry.cpp [error]Line : 30 [error]Description : Specified story object is already in the Story registry! ROZWIĄZANIE: Na razie nie ma Było w wersji testowej! Arhara Przepisać wyjście z pożądanego terytorium w pliku spawn_level_changer.script (na przykład wyjście z MW): function checking_droped_item10(obj) if obj:section() == "bread" then --exit_x18() --exit_radar4() --exit_dt1() --exit_kordon5() --exit_yantar2() --exit_td2() --exit_bar2() exit_as2() --exit_pripyat2() --exit_agroprom() --exit_to_stancia21() --exit_to_sarcofag () --exit_dt7() end end (- Nie pytajcie mnie, o co chodzi - nie mam pojęcia - trurl3) PROBLEM2: Po oddaniu Barmanowi walizki wojskowych i otrzymaniu zadania przeniknięcia do Laboratorium X-16 wypad przy próbie wgrania sejwa (jesli został wykonany po rozmowie z Barmanem); stabilny wylot przy próbie przejścia na inna lokację (Bar - DM albo Bar-Wysypisko). Możliwy również wypad z dowolnego sejwa z lokacji bar przy próbie wyjścia z lokacji. FATAL ERROR [error]Exp ression : no_assert [error]Function : CALifeStoryRegistry::add [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_story_registry.cpp [error]Line : 30 [error]Description : Specified story object is already in the Story registry! ROZWIĄZANIE Problemy z kolejnością przechodzenia X-18. 1. Prawdopodobnie nie wzieto zadania u Barmana na X-16 albo kluch Dzika z X-18 został u nas w inwentarzu. Optymalnie będzie wrócić spowrotem do wcześniejszego sejwa i pójść na Bar po wypełnieniu zadania w X-18. Koniecznie trzeba od razu, przy zdawaniu zadania z X-18 wziąc zadanie na X-16 w tym samym dialogu u barmana. 2. Jeśli nie chcecie przegrywać, spróbujcie na razie nie chodzić na Bar a wypełniać kwesty na innych lokacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 20 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Dzięki Trurl3 niestety to nie rozwiązuje mojego problemu że nie pojawiają sie nowe przejścia i że wywala po wzięciu zadania od Łysego na skarb.No nic poczekamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 20 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Na co czekasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 20 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Kobal wklej tutaj zawartość pliku z twojej gry.... spawn_level_changer.script (otwórz notatnikiem).Mam w PC nową grę i chcę sprawdzić jego zawartość.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 20 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Kobal wklej tutaj zawartość pliku z twojej gry.... spawn_level_changer.script (otwórz notatnikiem).Mam w PC nową grę i chcę sprawdzić jego zawartość.... Sama podmiana części skryptu nic nie daje, sprawdziłem. Owszem, to zapewne naiwne, ale kto nie próbuje..no. Masz i mój: local places = { ["exit_as"] = { sid = 9803, lv = 28719, gv = 1758, pos = {-317.23675537109,-26.327833175659,55.278633117676}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l07_military"}, ["exit_as2"] = { sid = 9814, lv = 66343, gv = 1786, pos = {-274.62121582031,-27.297189712524,239.00979614258}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l07_military"}, ["exit_as3"] = { sid = 9815, lv = 273147, gv = 1821, pos = {-33.368682861328,-20.897382736206,379.58074951172}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l07_military"}, ["exit_as4"] = { sid = 9816, lv = 83694, gv = 1852, pos = {-243.89454650879,-0.28634393215179,435.28894042969}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l07_military"}, ["exit_bunker"] = { sid = 9801, lv = 7807, gv = 2773, pos = {8.3457946777344,-23.525426864624,19.003190994263}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l10u_bunker"}, ["exit_svalka"] = { sid = 9802, lv = 127101, gv = 351, pos = {-77.325019836426,-3.660080909729,195.34251403809}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l02_garbage"}, ["exit_svalka2"] = { sid = 9822, lv = 1201, gv = 260, pos = {-289.04534912109,-6.6783475875854,-178.82406616211}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l02_garbage"}, ["exit_svalka3"] = { sid = 9823, lv = 344517, gv = 401, pos = {200.77691650391,-0.638019323349,-145.20561218262}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l02_garbage"}, ["exit_svalka4"] = { sid = 9861, lv = 284570, gv = 374, pos = {122.61166381836,-4.2376079559326,153.47959899902}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l02_garbage"}, ["exit_svalka5"] = { sid = 9862, lv = 324917, gv = 384, pos = {173.82795715332,-0.30577194690704,51.149074554443}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l02_garbage"}, ["exit_svalka6"] = { sid = 9863, lv = 311456, gv = 385, pos = {97.819366455078,15.575645446777,31.107891082764}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l02_garbage"}, ["exit_svalka7"] = { sid = 9864, lv = 166216, gv = 332, pos = {-49.738338470459,20.034204483032,115.88290405273}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l02_garbage"}, ["exit_svalka8"] = { sid = 9865, lv = 2848, gv = 314, pos = {-277.18438720703,0.42264106869698,26.608871459961}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l02_garbage"}, ["exit_svalka9"] = { sid = 9866, lv = 27161, gv = 308, pos = {-204.31503295898,0.77477610111237,-14.08620929718}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l02_garbage"}, ["exit_svalka10"] = { sid = 9867, lv = 117566, gv = 299, pos = {-43.285057067871,22.38338470459,-109.06379699707}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l02_garbage"}, ["exit_svalka11"] = { sid = 9868, lv = 123627, gv = 268, pos = {-82.571281433105,-2.6017231941223,-208.38046264648}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l02_garbage"}, ["exit_svalka12"] = { sid = 9869, lv = 272734, gv = 263, pos = {108.47253417969,-2.2334003448486,-264.66119384766}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l02_garbage"}, ["exit_pripyat"] = { sid = 9804, lv = 260478, gv = 2219, pos = {190.84159851074,2.8052725791931,212.05661010742}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l11_pripyat"}, ["exit_pripyat2"] = { sid = 9820, lv = 7817, gv = 2216, pos = {-112.93630981445,2.8031325340271,97.108512878418}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l11_pripyat"}, ["exit_x18"] = { sid = 9805, lv = 4086, gv = 1155, pos = {5.0796270370483,-12.429841995239,15.65408706665}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l04u_labx18"}, ["exit_td"] = { sid = 9824, lv = 212105, gv = 1025, pos = {31.025503158569,-2.9186296463013,-18.474792480469}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l04_darkvalley"}, ["exit_td2"] = { sid = 9825, lv = 377579, gv = 938, pos = {177.20614624023,6.6501698493958,-368.2509765625}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l04_darkvalley"}, ["exit_kordon"] = { sid = 9826, lv = 557888, gv = 245, pos = {288.75579833984,6.6381821632385,334.9274597168}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l01_escape"}, ["exit_kordon2"] = { sid = 9827, lv = 220208, gv = 16, pos = {-56.72008895874,-29.649417877197,-352.75286865234}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l01_escape"}, ["exit_kordon3"] = { sid = 9848, lv = 314641, gv = 198, pos = {33.526428222656,4.8442959785461,406.35510253906}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l01_escape"}, ["exit_kordon4"] = { sid = 9849, lv = 326234, gv = 97, pos = {43.707790374756,1.604367017746,157.83784484863}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l01_escape"}, ["exit_kordon5"] = { sid = 9850, lv = 346954, gv = 97, pos = {59.635650634766,19.672622680664,156.50126647949}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l01_escape"}, ["exit_kordon6"] = { sid = 9851, lv = 479316, gv = 242, pos = {176.90881347656,6.2265067100525,274.12582397461}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l01_escape"}, ["exit_kordon7"] = { sid = 9852, lv = 418761, gv = 115, pos = {116.21976470947,-7.5939545631409,-16.879535675049}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l01_escape"}, ["exit_kordon8"] = { sid = 9853, lv = 71846, gv = 30, pos = {-178.17098999023,-29.790063858032,-355.4208984375}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l01_escape"}, ["exit_kordon9"] = { sid = 9854, lv = 116591, gv = 19, pos = {-138.1682434082,-25.440311431885,-356.09561157227}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l01_escape"}, ["exit_kordon10"] = { sid = 9855, lv = 46406, gv = 38, pos = {-206.31811523438,-36.486312866211,-275.36505126953}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l01_escape"}, ["exit_kordon11"] = { sid = 9856, lv = 34087, gv = 47, pos = {-218.33445739746,-19.930738449097,-167.60050964355}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l01_escape"}, ["exit_kordon12"] = { sid = 9857, lv = 45951, gv = 58, pos = {-207.27334594727,-22.535316467285,-128.54507446289}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l01_escape"}, ["exit_kordon13"] = { sid = 9858, lv = 11502, gv = 67, pos = {-246.82745361328,-14.313711166382,-17.025833129883}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l01_escape"}, ["exit_kordon14"] = { sid = 9859, lv = 143574, gv = 73, pos = {-112.90689849854,-8.191520690918,7.4986095428467}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l01_escape"}, ["exit_kordon15"] = { sid = 9860, lv = 274973, gv = 108, pos = {-1.5780007839203,-17.687986373901,-152.26568603516}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l01_escape"}, ["exit_radar"] = { sid = 9806, lv = 93230, gv = 2081, pos = {351.03564453125,-45.688995361328,-201.36804199219}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l10_radar"}, ["exit_radar2"] = { sid = 9811, lv = 67978, gv = 1930, pos = {304.68270874023,-39.390411376953,-25.789834976196}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l10_radar"}, ["exit_radar3"] = { sid = 9812, lv = 14611, gv = 2013, pos = {14.053562164307,-1.2424700260162,41.381050109863}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l10_radar"}, ["exit_radar4"] = { sid = 9813, lv = 6439, gv = 1960, pos = {-12.000325202942,0.37741497159004,-67.812171936035}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l10_radar"}, ["exit_undergraund"] = { sid = 9810, lv = 2505, gv = 745, pos = {-84.987205505371,-16.462963104248,-60.738975524902}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l03_agr_underground"}, ["exit_bar"] = { sid = 9821, lv = 45474, gv = 1188, pos = {193.61143493652,0.097166806459427,71.526657104492}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l05_bar"}, ["exit_bar2"] = { sid = 9842, lv = 39883, gv = 1204, pos = {175.31533813477,-0.0002819299697876,145.91943359375}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l05_bar"}, ["exit_bar3"] = { sid = 9843, lv = 47206, gv = 1270, pos = {198.24176025391,3.271665096283,-77.252685546875}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l05_bar"}, ["exit_bar4"] = { sid = 9844, lv = 59366, gv = 1277, pos = {232.64491271973,5.1447978019714,-113.61502838135}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l05_bar"}, ["exit_bar5"] = { sid = 9845, lv = 68763, gv = 1274, pos = {276.64755249023,0.055086404085159,-66.742523193359}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l05_bar"}, ["exit_bar6"] = { sid = 9846, lv = 35860, gv = 1238, pos = {128.80438232422,-4.8249382972717,16.76756477356}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l05_bar"}, ["exit_bar7"] = { sid = 9847, lv = 33903, gv = 1239, pos = {116.09830474854,-5.3052234649658,12.649393081665}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l05_bar"}, ["exit_agroprom"] = { sid = 9828, lv = 428448, gv = 498, pos = {253.95002746582,-0.20055566728115,76.619018554688}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l03_agroprom"}, ["exit_agroprom2"] = { sid = 9829, lv = 117939, gv = 523, pos = {-122.60626983643,10.350003242493,164.23361206055}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l03_agroprom"}, ["exit_agroprom3"] = { sid = 9830, lv = 103987, gv = 621, pos = {-135.0357208252,4.9933753013611,-196.9232635498}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l03_agroprom"}, ["exit_yantar1"] = { sid = 9831, lv = 6635, gv = 1486, pos = {-98.555587768555,-12.03422164917,-263.20428466797}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l08_yantar"}, ["exit_yantar2"] = { sid = 9832, lv = 22009, gv = 1454, pos = {-49.516319274902,-12.687213897705,-263.55654907227}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l08_yantar"}, ["exit_yantar3"] = { sid = 9833, lv = 85543, gv = 1440, pos = {87.165092468262,1.5326626300812,-137.15473937988}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l08_yantar"}, ["exit_yantar4"] = { sid = 9834, lv = 98895, gv = 1520, pos = {110.79859924316,0.51710104942322,67.085777282715}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l08_yantar"}, ["exit_yantar5"] = { sid = 9835, lv = 93237, gv = 1515, pos = {102.05886077881,-0.055661827325821,-38.264953613281}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l08_yantar"}, ["exit_yantar6"] = { sid = 9836, lv = 50739, gv = 1505, pos = {23.551870346069,-3.417268037796,-50.092147827148}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l08_yantar"}, ["exit_yantar7"] = { sid = 9837, lv = 57034, gv = 1445, pos = {35.566432952881,0.036594957113266,19.930288314819}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l08_yantar"}, ["exit_yantar8"] = { sid = 9838, lv = 87168, gv = 1514, pos = {90.726051330566,0.028770864009857,-2.0428421497345}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l08_yantar"}, ["exit_yantar9"] = { sid = 9839, lv = 38250, gv = 1525, pos = {-2.272828578949,0.31553617119789,-12.611492156982}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l08_yantar"}, ["exit_yantar10"] = { sid = 9840, lv = 39736, gv = 1525, pos = {0.41521853208542,20.732145309448,-11.2778673172}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l08_yantar"}, ["exit_yantar11"] = { sid = 9841, lv = 53157, gv = 1480, pos = {28.687835693359,-5.943422794342,-272.9033203125}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l08_yantar"}, ["exit_dt1"] = { sid = 9870, lv = 15216, gv = 1391, pos = {-236.99816894531,9.3585262298584,56.257476806641}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l06_rostok"}, ["exit_dt2"] = { sid = 9871, lv = 8119, gv = 1382, pos = {-254.47462463379,-5.8917918205261,88.748420715332}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l06_rostok"}, ["exit_dt3"] = { sid = 9872, lv = 4658, gv = 1379, pos = {-268.44509887695,-6.0012273788452,106.45835113525}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l06_rostok"}, ["exit_dt4"] = { sid = 9873, lv = 7269, gv = 1338, pos = {-282.68493652344,-0.0055593848228455,203.75721740723}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l06_rostok"}, ["exit_dt5"] = { sid = 9874, lv = 32043, gv = 1329, pos = {-173.43870544434,-0.0011672079563141,192.25354003906}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l06_rostok"}, ["exit_dt6"] = { sid = 9875, lv = 38957, gv = 1328, pos = {-149.55770874023,0.096051603555679,179.93653869629}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l06_rostok"}, ["exit_dt7"] = { sid = 9876, lv = 22437, gv = 1370, pos = {-217.82315063477,1.935809969902,88.06103515625}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l06_rostok"}, ["exit_dt8"] = { sid = 9877, lv = 32382, gv = 1322, pos = {-169.39688110352,-0.0033434927463531,82.040466308594}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l06_rostok"}, ["exit_dt9"] = { sid = 9878, lv = 36070, gv = 1321, pos = {-159.36485290527,-0.0026704967021942,99.839752197266}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l06_rostok"}, ["exit_dt10"] = { sid = 9879, lv = 27318, gv = 1326, pos = {-192.9693145752,-0.0026823878288269,119.04988098145}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l06_rostok"}, ["exit_dt11"] = { sid = 9880, lv = 46578, gv = 1421, pos = {-89.581573486328,3.1074571609497,148.33610534668}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l06_rostok"}, ["exit_peshera"] = { sid = 17005, lv = 32280, gv = 2880, pos = {-0.06784837692976,-2.0694215297699,-12.294366836548}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "peshera"}, ["exit_peshera1"] = { sid = 17006, lv = 18736, gv = 47, pos = {-241.71829223633,-16.903062820435,-155.92127990723}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l01_escape"}, ["exit_to_stancia21"] = { sid = 8955, lv = 76262, gv = 2573, pos = {210.38436889648,79.390335083008,120.03535461426}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l12_stancia_2"}, -- ["exit_to_sarcofag"] = { sid = 8377, lv = 6321, gv = 2417, pos = {69.901214599609,67.818977355957,19.644428253174}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l12u_sarcofag"}, -- ["exit_to_red"] = { sid = 1111111, lv = 15246, gv = 3248, pos = {-80.638557434082,0.884406089782715,-18.9518051147461}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "red_forest"}, -- ["exit_to_brinlab"] = { sid = 1111112, lv = 7244, gv = 1543, pos = {-42.9353294372559,27.1337795257568,-10.4652757644653}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l08u_brainlab"}, -- ["exit_to_war"] = { sid = 1111113, lv = 51, gv = 3153, pos = {-37.473274230957,-11.9826965332031,-66.3354949951172}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "warlab"}, -- ["exit_to_lima"] = { sid = 1111114, lv = 3243, gv = 2993, pos = {-50.2578582763672,-4.99607086181641,-144.46696472168}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "limansk"}, -- ["exit_to_gener"] = { sid = 1111115, lv = 202321, gv = 3096, pos = {-115.161407470703,36.7281799316406,-468.661712646484}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "generators"}, -- ["exit_to_village"] = { sid = 1111116, lv = 35619, gv = 3332, pos = {72.7787322998047,2.49272060394287,15.3722648620605}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "lost_village"}, -- ["exit_to_control_monolith"] = { sid = 1111117, lv = 1068, gv = 2469, pos = {-18.212703704834,-34.5734100341797,-4.92962646484375}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l12u_control_monolith"}, -- ["exit_to_nz"] = { sid = 1111118, lv = 688407, gv = 2894, pos = {-106.036903381348,20.9334182739258,-64.2270278930664}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "aver"}, -- ["exit_to_dsity"] = { sid = 1111119, lv = 102132, gv = 3593, pos = {-237.70208740234,-2.0887701511383,298.48266601563}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "aver"}, -- ["exit_to_jupiter"] = { sid = 1111120, lv = 1231404, gv = 3719, pos = {360.924835205078,35.4087448120117,338.788482666016}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "jupiter"}, -- ["exit_to_zaton"] = { sid = 1111121, lv = 293223, gv = 3679, pos = {116.028877258301,-3.37270927429199,205.186187744141}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "zaton"}, -- ["exit_to_atp_for_test22"] = { sid = 1111122, lv = 290400, gv = 2812, pos = {-61.2345123291016,-0.64409214258194,226.151702880859}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "atp_for_test22"}, -- ["exit_to_newpripyat"] = { sid = 1111123, lv = 403978, gv = 3767, pos = {149.885040283203,2.29333591461182,-27.7810745239258}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "pripyat"}, -- ["exit_to_jupit_under"] = { sid = 1111124, lv = 1235, gv = 3771, pos = {68.4412994384766,2.45057511329651,116.808052062988}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "jupiter_underground"}, -- ["exit_to_labx8"] = { sid = 1111125, lv = 974, gv = 3830, pos = {-80.1116943359375,10.4784479141235,101.760429382324}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "labx8"}, ["exit_as21"] = { sid = 17007, lv = 66343, gv = 1786, pos = {-274.62121582031,-27.297189712524,239.00979614258}, view = {0.0,0.0,0.0}, lvl = "l07_military"} } function create_level_changer( p_story_id, -- STORY_ID íîâîăî level_changer (ďîíŕäîáčňń˙ íŕě ďîçćĺ) p_position, -- âĺęňîđ, ęîîđäčíŕňű ňî÷ęč, â ęîňîđîé áóäĺň đŕńďîëŕăŕňüń˙ öĺíňđ íîâîăî level_changer p_lvertex_id, -- level_vertext_id - čäĺíňčôčöčđóţň óđîâĺíü, íŕ ęîňîđîě áóäĺň ńîçäŕí level_changer p_gvertex_id, -- game_vertext_id p_dest_lv, -- level_vertex_id - čäĺíňčôčöčđóţň óđîâĺíü, íŕ ęîňîđűé level_changer áóäĺň ďĺđĺáđŕńűâŕňü čăđîęŕ p_dest_gv, -- game_vertex_id p_dest_pos, -- ęîîđäčíŕňű ňî÷ęč, â ęîňîđîé íŕ íîâîě óđîâíĺ îęŕćĺňń˙ čăđîę p_dest_dir, -- íŕďđŕâđĺíčĺ âçăë˙äŕ čăđîęŕ p_dest_level, -- íŕçâŕíčĺ óđîâí˙, íŕďđčěĺđ "L11_Pripyat" p_silent -- ńëĺäóĺň çŕäŕňü 1, ÷ňîáű ďîäŕâčňü âîďđîń î ńěĺíĺ óđîâí˙ (ŕâňîěŕňč÷ĺńęčé ďĺđĺőîä) ) local sim = alife() local obj = sim:create("level_changer", p_position, p_lvertex_id, p_gvertex_id) level.map_add_object_spot(obj.id, "level_changer", "") local packet = net_packet() obj:STATE_Write(packet) -- ńâîéńňâŕ cse_alife_object local game_vertex_id = packet:r_u16() local cse_alife_object__unk1_f32 = packet:r_float() local cse_alife_object__unk2_u32 = packet:r_u32() local level_vertex_id = packet:r_u32() local object_flags = packet:r_u32() local custom_data = packet:r_stringZ() local story_id = packet:r_u32() local spawn_story_id = packet:r_u32() -- ńâîéńňâŕ cse_shape local shape_count = packet:r_u8() for i=1,shape_count do local shape_type = packet:r_u8() if shape_type == 0 then -- sphere local center = packet:r_vec3() local radius = packet:r_float() else -- box local axis_x_x = packet:r_float() local axis_x_y = packet:r_float() local axis_x_z = packet:r_float() local axis_y_x = packet:r_float() local axis_y_y = packet:r_float() local axis_y_z = packet:r_float() local axis_z_x = packet:r_float() local axis_z_y = packet:r_float() local axis_z_z = packet:r_float() local offset_x = packet:r_float() local offset_y = packet:r_float() local offset_z = packet:r_float() end end -- ńâîéńňâŕ cse_alife_space_restrictor local restrictor_type = packet:r_u8() -- ńâîéńňâŕ cse_level_changer local dest_game_vertex_id = packet:r_u16() local dest_level_vertex_id = packet:r_u32() local dest_position = packet:r_vec3() local dest_direction = packet:r_vec3() local dest_level_name = packet:r_stringZ() local dest_graph_point = packet:r_stringZ() local silent_mode = packet:r_u8() packet:w_begin(game_vertex_id) -- game_vertex_id packet:w_float(cse_alife_object__unk1_f32) packet:w_u32(cse_alife_object__unk2_u32) packet:w_u32(level_vertex_id) -- level_vertex_id packet:w_u32( bit_not(193) ) -- object_flags = -193 = 0xFFFFFF3E packet:w_stringZ(custom_data) packet:w_u32(p_story_id) -- story_id packet:w_u32(spawn_story_id) packet:w_u8(1) -- ęîëč÷ĺńňâî ôčăóđ -- packet:w_u8(0) -- ňčď ôčăóđű: ńôĺđŕ -- packet:w_vec3(vector():set(0, 0, 0)) -- sphere_center -- packet:w_float(3.0) packet:w_u8(1) -- ňčď ôčăóđű: box packet:w_float(2) -- axis_x_x packet:w_float(0) -- axis_x_y packet:w_float(0) -- axis_x_z packet:w_float(0) -- axis_y_x packet:w_float(4) -- axis_y_y packet:w_float(0) -- axis_y_z packet:w_float(0) -- axis_z_x packet:w_float(0) -- axis_z_y packet:w_float(4) -- axis_z_z packet:w_float(0) -- offset_x packet:w_float(0) -- offset_y packet:w_float(0) -- offset_z packet:w_u8(3) -- restrictor_type packet:w_u16(p_dest_gv) -- destination game_vertex_id packet:w_s32(p_dest_lv) -- destination level_vertex_id packet:w_vec3(p_dest_pos) -- destination position packet:w_vec3(p_dest_dir) -- destination direction (íŕďđŕâëĺíčĺ âçăë˙äŕ) packet:w_stringZ(p_dest_level) -- destination level name packet:w_stringZ("start_actor_02") -- some string, always const packet:w_u8(p_silent) -- 1 for silent level changing packet:r_seek(0) obj:STATE_Read(packet, packet:w_tell()) level.add_pp_effector ("teleport.ppe", 2006, false) end function jumpTo(where) local actor = db.actor local place = places[where] create_level_changer(place.sid, actor:position(), actor:level_vertex_id(), actor:game_vertex_id(), place.lv, place.gv, vector():set(place.pos[1],place.pos[2],place.pos[3]), vector():set(place.view[1],place.view[2],place.view[3]), place.lvl, 1) end -- ňŕáëčöŕ ňĺëĺďîđňîâ -- art - ňđĺáóĺěűé ŕđň äë˙ ňĺëĺďîđňŕöčč (ĺńëč çŕäŕí - îňáĺđ¸ňń˙ ó ĂĂ) -- keep - îńňŕâë˙ňü ëč ňĺëĺďîđň -- goto_func - ńďčńîę âŕđčŕíňîâ çŕáđîńęč ňĺëĺďîđňîě local teleports = { ["device_teleport"] = { art = "af_electra_moonlight", sjedobniy = true, goto_func = { "exit_agroprom", "exit_agroprom2", "exit_agroprom3", "exit_as", "exit_as2", "exit_as3", "exit_as4", "exit_bar", "exit_bar2", "exit_bar3", "exit_bar4", "exit_bar5", "exit_bar6", "exit_bar7", "exit_bunker", "exit_dt1", "exit_dt2", "exit_dt3", "exit_dt4", "exit_dt5", "exit_dt6", "exit_dt7", "exit_dt8", "exit_dt9", "exit_dt10", "exit_dt11", "exit_kordon", "exit_kordon2", "exit_kordon3", "exit_kordon4", "exit_kordon5", "exit_kordon6", "exit_kordon7", "exit_kordon8", "exit_kordon9", "exit_kordon10", "exit_kordon11", "exit_kordon12", "exit_kordon13", "exit_kordon14", "exit_kordon15", "exit_pripyat", "exit_pripyat2", "exit_radar", "exit_radar2", "exit_radar3", "exit_radar4", "exit_svalka", "exit_svalka2", "exit_svalka3", "exit_svalka4", "exit_svalka5", "exit_svalka6", "exit_svalka7", "exit_svalka8", "exit_svalka9", "exit_svalka10", "exit_svalka11", "exit_svalka12", "exit_td", "exit_td2", "exit_undergraund", "exit_x18", "exit_yantar1", "exit_yantar2", "exit_yantar3", "exit_yantar4", "exit_yantar5", "exit_yantar6", "exit_yantar7", "exit_yantar8", "exit_yantar9", "exit_yantar10", "exit_yantar11" } }, ["science_teleport3"] = { art = "af_electra_moonlight", sjedobniy = true, goto_func = { "exit_yantar1", "exit_yantar2", "exit_yantar3", "exit_yantar4", "exit_yantar5", "exit_yantar6", "exit_yantar7", "exit_yantar8", "exit_yantar9", "exit_yantar10", "exit_yantar11" } }, ["science_teleport2"] = { art = "af_electra_moonlight", sjedobniy = true, goto_func = { "exit_bar", "exit_bar2", "exit_bar3", "exit_bar4", "exit_bar5", "exit_bar6", "exit_bar7" } }, ["science_teleport"] = { art = "af_electra_moonlight", sjedobniy = true, goto_func = { "exit_kordon", "exit_kordon2", "exit_kordon3", "exit_kordon4", "exit_kordon5", "exit_kordon6", "exit_kordon7", "exit_kordon8", "exit_kordon9", "exit_kordon10", "exit_kordon11", "exit_kordon12", "exit_kordon13", "exit_kordon14", "exit_kordon15" } }, ["arhara_tele"] = { --keep = true, sjedobniy = true, goto_func = { "exit_to_stancia21" } }, ["snotvornoe_tele"] = { --keep = true, sjedobniy = true, goto_func = { "exit_peshera" } }, ["shaxter_tele"] = { --keep = true, sjedobniy = true, goto_func = { "exit_peshera1" } }, ["arhara_obman"] = { keep = true, sjedobniy = true, goto_func = { "exit_as21" } } } function checking_droped_obj(obj) local actor = db.actor local obj_sect = obj:section() if not teleports[obj_sect] then return end -- íĺ íŕř "ęëčĺíň" -- ĺńëč ŕđň íĺ íóćĺí čëč îí ĺńňü ó ĂĂ if not teleports[obj_sect].art or actor:object(teleports[obj_sect].art) then -- îňďđŕâë˙ĺě ňĺëĺďîđň íŕ ýęńďĺđňčçó -- óçíŕĺě íĺ ńúĺëč ëč ĺăî čëč âűëîćčëč â íű÷ęó local tbl = {} tbl.obj_id = obj:id() tbl.obj_sect = obj_sect -- amk.start_timer("timer_drop_obj_teleport", 0.2, amk.pack_array_to_string(tbl)) amk.start_timer("timer_drop_obj_teleport", 0.2, tbl) end end function teleport_start(obj_sect, obj_id, sjeli) local sim = alife() local actor = db.actor if sjeli and teleports[obj_sect].sjedobniy or not sjeli and not teleports[obj_sect].sjedobniy then -- âűçűâŕĺě ńëó÷ŕéíóţ ôóíęöčţ äë˙ äŕííîăî ňĺëĺďîđňŕ -- teleports[obj_sect].goto_func[math.random(#(teleports[obj_sect].goto_func))]() jumpTo(teleports[obj_sect].goto_func[math.random(#(teleports[obj_sect].goto_func))]) -- îňáčđŕĺě ŕđň ó ĂĂ, ĺńëč íóćíî îňîáđŕňü if teleports[obj_sect].art then local art = actor:object(teleports[obj_sect].art) if art then local se_art = sim:object(art:id()) if se_art then sim:release(se_art) end end end -- óáčđŕĺě ňĺëĺďîđň, ĺńëč íĺ ńęŕçŕíî îńňŕâčňü čëč ĺăî óćĺ íĺ ńúĺëč/čńďîëüçîâŕëč if not teleports[obj_sect].keep and not teleports[obj_sect].sjedobniy then sim:release(sim:object(obj_id)) elseif teleports[obj_sect].keep and teleports[obj_sect].sjedobniy then -- âĺđíóňü ňĺëĺďîđň â đţęçŕę amk.spawn_item_in_inv(obj_sect) end end end function remove_old_teleport() local sim = alife() for nam,tbl in pairs(places) do local se_obj = sim:story_object(tbl.sid) if se_obj then sim:release(se_obj, true) end end end function checking_droped_item10(obj) if obj:section() == "bread" then --exit_x18() -- exit_radar4() -- exit_dt1() -- exit_kordon5() -- exit_kordon2() -- exit_yantar2() --exit_td2() -- exit_td() --exit_bar2() -- exit_as2() --exit_pripyat2() --exit_agroprom() --exit_to_stancia21() --exit_to_sarcofag() -- exit_dt7() --exit_bunker() --exit_to_red() --exit_to_brinlab() --exit_to_war() --exit_to_lima() --exit_to_gener() --exit_to_village() --exit_to_control_monolith() --exit_to_nz() --exit_to_dsity() --1111119 --exit_to_jupiter() --1111120 --exit_to_zaton() --1111121 --exit_to_atp_for_test22() --1111122 --exit_to_newpripyat() --1111123 -- exit_to_labx8() --1111125 --exit_to_jupit_under() --1111124 end end Zastanawiają mnie te kawałki: -- ňŕáëčöŕ ňĺëĺďîđňîâ -- art - ňđĺáóĺěűé ŕđň äë˙ ňĺëĺďîđňŕöčč (ĺńëč çŕäŕí - îňáĺđ¸ňń˙ ó ĂĂ) -- keep - îńňŕâë˙ňü ëč ňĺëĺďîđň -- goto_func - ńďčńîę âŕđčŕíňîâ çŕáđîńęč ňĺëĺďîđňîě oraz -- óáčđŕĺě ňĺëĺďîđň, ĺńëč íĺ ńęŕçŕíî îńňŕâčňü čëč ĺăî óćĺ íĺ ńúĺëč/čńďîëüçîâŕëč if not teleports[obj_sect].keep and not teleports[obj_sect].sjedobniy then sim:release(sim:object(obj_id)) elseif teleports[obj_sect].keep and teleports[obj_sect].sjedobniy then -- âĺđíóňü ňĺëĺďîđň â đţęçŕę amk.spawn_item_in_inv(obj_sect) Czy przypadkiem ruskie znaki nie robią gdzieś tu zamieszania.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 20 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Zawartość jest identyczna jak w świeżej instalacji ....pozostaje jeszcze spróbować tego....Gra wywala zaraz po przejściu na inny poziom: z przyklejonego tematu ...jeżeli macie nazbierane dużo zadań w PDA to wycofać grę ...wymazać wpisy i systematycznie oczyszczać PDA (nie gromadzić zadań)...jest jeszcze możliwość podana w tłumaczeniu z rosyjskiego....nie wchodzić na razie do baru i robić zadania gdzie indziej.Do Baru powrócić w późniejszym terminie. Na koniec pytanie... jak czyścicie rejestr PC po odinstalowaniu gry, przed instalowaniem nowej.? Jeżeli tego nie robicie to szkoda gadać bo zostaje kupa wpisów z poprzednich instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 20 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Oczywiście, że czyszczę. Nie pomaga. Ale - gdyby to była wina ustawień - coś by o tym napisali u ruskich, nie sądzisz? Błąd się pojawia u wielu osób, przy najróżniejszych zapewne ustawieniach/poziomach przechodzenia. Więc istnieje i jak na razie - nie ma rozwiązania. Piszesz, że jak w świeżej instalce - czyli chyba niezbyt dobrze? Może podmiana tego pliku coś by zmieniła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 20 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Piszesz, że jak w świeżej instalce - czyli chyba niezbyt dobrze? To dobrze skrypty nie zmieniają się w czasie gry...mogą tylko być w nich braki, dlatego chciałem sprawdzić. N angielskim forum gość pominął ten błąd robiąc często zapisy i powracał do tyłu tuż przed błędem. Ponowne wgranie zapisu np. przed jakimś dialogiem powodującym błąd popychało grę do przodu.....jemu pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 20 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Mi pomogło z Krugłowem. Po 50 razach Ale właśnie zauważyłem ciekawostkę - w PDA mam Krugłowa, jako zadanie niezaliczone.. :/ I nic już nie rozumiem, przecież byłem z nim nad Jantarem.. malakas // to skutek wielu zapisów i wczytywań ...zamieszałeś Soli w głowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 20 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Chciałbym to trochę uporządkować.U mnie jak na razie głownym problemem są nieaktywne przejścia.Z Baru na ATP,z Agropromu na Kordon i kupione przejście z Baru na Magazyny. Nie ma komunikatu nowa droga jak i samego przejścia oczywiście.Oprócz tego gra wykrzacza się przy próbie wzięcia zadania na skarb od Łysola w Barze z błędem "Specified story object is already in the Story registry!".Dalej na razie nie poszłem.Przy zadaniu na skarb dostajemy przejścia do Pieczary więc może jest to jakoś ze sobą powiązane.Instalowałem wszystko na nowo,rejestr czyściłem programem poleconym przez Malakasa "Revo Uniinstaller".Nawet jeszcze raz ściągnąłem całe dopełnienie i wszystkie patche.Z dodatków tylko 21 artefaktów.O prócz tego podmieniony Xrgame.dll i spatchowany exe na 3gb ram.Błąd przetłumaczony w google podaje nam że ta historia już jest w rejestrze stosu co można by tłumaczyć że jakiś inny quest podszywa się pod nasz.Tu może pomoże sugestia Malakasa żeby wyczyścić pda. Ale czemu nie otwierają się inne przejścia?Może spróbować zagrać na czystej dopie bez patchy tylko nie wiem jak zachowa się spolszczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 20 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 A masz w PDA zaliczone zadanie z Krugłowem? Bo ja zaliczyłem - i byłem pewny, że jest zaliczone, a tu zonk... malakas // oloo jak dostałeś pendrive z danymi to nic nie szkodzi , oddaj Barmanowi i w rozmowie weź główne zadanie na X-18 , tych zadań nie wolno zostawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 20 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Do Krugłowa jeszcze nie poszłem i chyba już nie pójdę.Wyczyściłem PDA zostały dwa zadania.Zabij Striełoka i Odszukaj Ducha a Łysy dalej wywala mnie z Baru na pulpit.Doszły kolejne 2 przejścia które się nie aktywowały.Na Bagna od Fanata i z Radaru do Jantaru po odniesieniu walizki z posterunku.Nie widzę już sensu dalszej gry.Może kolejne dopełnienie coś zmieni bo na razie to nie dopa a d..a i to blada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 21 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Jest sposób na obejście zadania od Łysego z baru. Po kolei - wrzucić Autozapis Pogadać z Łysym - gra się oczywiście wywali, ale - się zapisze! Odpalić potem jeszcze raz i zacząć od zadania "znaleźć skarb". Wczytuje się bez problemu. W sprawie Krugłowa - miałem zapis za tunelem z anomaliami - pogadałem - dał pendriwe. Po wejściu do baru, na wszelki wypadek wywołałem zwarcie - barman otworzył przejście - podobno - jako że jeszcze tam nie byłem. Na razie tyle w temacie. Edit: Mimo że pogadał - przejścia dalej nie ma.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Oloo dobrze że pchnąłeś grę, ale ten dodatek na dłuższą metę robi problemy w grze ...można więc tego użyć jako chwilowe lekarstwo , a potem odinstalować....czyli przed dodaniem autosave trzeba zrobić kopie /gamedata/ popchnąć fabułę gry i odinstalować (skopiować z powrotem /gamedata. Podobnie było z jednym patchem do Soljanki ..leczył błąd o braku ID. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 21 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Owszem, miałem też to dopisać...i mi umknęło. W każdym razie można ominąć ten problem - choć wymaga to odrobiny pracy. Chyba to pierwszy sposób na tą wywałkę..co mnie cieszy - na naszym forum Być może uda się też w ten sposób przejśc portalem na Magazyny - jako że też wywala w chwili wejścia w portal. Ale to sprawdzę później. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Gratulacje Oloo.Powiedz a przejścia do Pieczary normalnie ci się pokazały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 21 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Nie wiem jeszcze..gdzie powinny byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Wyjdź na Wysypisko ..jedno jest w tunelu koło Hangaru, tam gdzie stoi lokomotywa...inne od strony Agropromu otworzy się później. Łysy daje to na Wysypisku. malakas //Owszem, miałem też to dopisać...i mi umknęło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Przejścia do Pieczary są na Wysypisku i na Agropromie, na zawałach tunelu kolejowego (to jest ten sam tunel ale zawalony pośrodku, pomiędzy Wysypiskiem a Agropromem). Te wejścia są zaznaczone na mapie w pewnej odległośći od wlotów tuneli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.