Nitro Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Witam, mam problem na bagnach, dotarłem do przewodnika, dostałem się do bazy, dostarczyłem narzędzia dla mechanika, miałem je przed wejściem do bazy. Teraz chcąc wyjść nie mam żadnego przewodnika który by chciał iść poza bazę, ten który mnie przyprowadził jest w bazie, ale jedyna opcja dialogowa jest taka, żeby iść do bazy czystego nieba, w której jesteśmy. Jakieś pomysły? ps. nie pamiętam czy w clear sky było jakieś inne wyjście niż przy pomocy przewodników. Pozdrawiam Nitro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozio Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Może jakiś Bug (nie znam się) ale wiem jedno, z czystego nie ma innego wyjścia ani wejścia tylko przewodnik może cie poprowadzić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Na środku bazy jest ognisko i przy nim siedzą stalkerzy, wśród nich będzie inny przewodnik który wyprowadzi cię z bazy. Chcąc powrócić do bazy idziesz w to samo miejsce gdzie pierwszy raz spotkałeś przewodnika. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozio Opublikowano 18 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 A na minimapce nie masz zaznaczonego kto jest kim ? (jak ci się zachce zerknąć w górny prawy róg to nie będziesz miał takich dziwnych problemów) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 18 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 W tym modzie nie ma minimapy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...