Jump to content

[BUGTRAP] Specified story object is already in the Story registry!


Recommended Posts

Mam dość spory problem z NS

Idę pierwszy raz do bazy wolnościowców na magazyny i wywala mnie podczas synchronizacja z takim czymś:

FATAL ERROR			
		[error]Expression    : no_assert
		[error]Function      : CALifeStoryRegistry::add
		[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_story_registry.cpp
		[error]Line          : 30
		[error]Description   : Specified story object is already in the Story registry!

wydaje mi się że chyba chodzi o jakieś zawirowania w linii fabularnej. Chyba jakiejś rzeczy nie zrobiłem tylko ktoś mi może uświadomić. Wg głównej linii fabularnej mam teraz iść do zwęglacza. Poprzednio mając ten problem okazało się że starczyło zrobić kilka zadań dla Akima. A teraz u Akima zostały mi tylko 3 zadania główne. Spróbuje wykonać aktualne zadanie na przyniesienie jakiś kombinezonów ale nie wiem czy to coś pomoże. Może powinienem troche nadgodnić którąś z linii fabularnych. I tu prośba do kogoś mądrego: Co powinienem mieć zrobione aby spokojnie przejść na magazyny? Błąd pojawia się również po oddaniu Fanatowi map z X-16, lub zdobyciu dokumentów z agropromu dla Dana.

Zna ktoś rozwiązanie tego problemu

Link to comment
Share on other sites

Czy zadanie na dokumenty z X-16 wziąłeś w tym samym dialogu po zdaniu zadania w X-18.? To niedobry błąd i jeżeli powtarza się w wielu miejscach to gra pojechała. Jeżeli namieszane masz w fabule, błąd może wrócić w każdej chwili.. Proponuję odinstalować mod wyczyścić rejestr i skorzystać z czyjegoś zapisu z tego etapu gry...czyli przed wejścia do MW. Inna opcja to... nowa gra z poprawną kolejnością kwestów.. :)

Link to comment
Share on other sites

Najczęściej ten błąd jest spowodowany konfliktem znanej z podstawki linii scenariusza z nowymi questami. Po prostu masz już zaczęte coś co według podstawki nie powinieneś mieć prawa zaczęte. O ile pamiętam najwięcej problemów powodował właśnie Krugłow i zadania na Jantarze. Rada - w sumie to nawet jeszcze dobrze nie zacząłeś, początek gry idź dokładnie tak jak w podstawce, nie pchaj się na nowe lokacje jeśli nie dostaniesz tam konkretnego zadania. Nie martw się, poboczne zadania ci nie przepadną, pamiętaj tylko by na początku gry na Kordonie przeszukać zwłoki Specnazowca i bandyty na Wysypisku by uruchomić linie poszukiwania Zaginionej Ekspedycji. Po wyjściu z danej lokacji te zwłoki znikają. Zrób sobie spokojnie znaną z podstawki linię scenariusza, w zasadzie jak dostaniesz się do Prypeci problemy się skończą. Początek gry to cała masa zadań pobocznych które mogą się ze sobą konfliktować. Później fabuła staje się liniowa, idź tam, zrób to i wtedy zaczyna się zabawa :)

Link to comment
Share on other sites

Kobal napisał:

pamiętaj tylko by na początku gry na Kordonie przeszukać zwłoki Specnazowca i bandyty na Wysypisku by uruchomić linie poszukiwania Zaginionej Ekspedycji. Po wyjściu z danej lokacji te zwłoki znikają.

Zwłoki tego żołnierza na Kordonie znikają po tym jak porozmawiasz z Akimem (stoi obok miejsca przejścia na Wysypisko).

Nie trzeba wcale zmienić lokacji, by zniknęły - więc należy o tym pamiętać żeby je najpierw obszukać zanim nam przyjdzie z w/w postacią pogadać. Naprawić się tego nie da - tylko nowa gra :excl:

Link to comment
Share on other sites

czyli według was najlepiej będzie rozpocząć grę od nowa. Jechąć tylko oryginalną linię fabularną. I tak do wyłączenia instalacji na radarze, a nawet do pierwszej wizyty z Prypeci. A zadanie poboczne brać mam tylko od postaci które był w oryginalnej wersji, czy też nic - bo z tego co mi wiadomo Pietrucha długo bez questowego TOZa nie przeżyje.

Link to comment
Share on other sites

Może nie zaraz od nowa, cofnął bym się przed Jantar. Przede wszystkim tak jak Korn pisał wyżej, przejście na MW kupiłeś czy dostaleś od Barmana? Ważne jest by Krugłow przeżył przejście przez Dzicz, wtedy da ci znaną fleszkę, oddając ją Barmanowi dostajesz przejście na MW. Przejście kupione u Kabla powoduje często wyloty właśnie z twoim logiem, jest opisane na rosyjskich forach. Zadania poboczne też możesz robić, tylko ostrożnie, zanim weźmiesz quest który prowadzi cię na przykład do X16 staraj się by najpierw zaliczyć zadania z podstawki na tej lokacji. W NS prawie każde zadanie poboczne jest powiązane z jakimś dodatkowym spawnem mutantów, czy też przedmiotów i te rzeczy się gryzą.

Link to comment
Share on other sites

Więc sądzę że tu tkwi błąd. Nie wchodź na Dzicz nawet, zanim Barman cię tam nie wyśle. Chorążego olej, apteczki dasz mu później, albo po prostu zespawnuj sobie kilka sztuk. Uwierz mi, że urok NS nie polega na tych pobocznych badziewiach, dopiero później robi się ciekawie :)

Link to comment
Share on other sites

Na Jantara przebijałem się już przed x-16 żeby zdobyć apteczki naukowe dla Chorążęgo.

Krugłow żyje i ma się dobrze - po oddaniu pendrive żadne przejście się nie pojawiło. Także trzeba było zabulić 100 000Ru u Kabla

Na jakiem właściwie spolszczeniu grasz?

Link to comment
Share on other sites

Możesz robić wszystkie, tylko jak pisałem nie wchodź na nowe lokacje zanim cię tam ktoś nie wyśle. Twój błąd jest zapewne spowodowany tym, że poszłeś na Jantar zanim wysłal cię tam Barman. Niby nic się nie stało, ale pewnie zadziałały już skrypty związane z najemnikami w Dziczy, co za tym idzie nie dostałeś od Barmana przejścia na MW itp,itd. Rób jak najwięcej zapisów z panelu gry, wtedy zawsze będziesz mógł się wrócić. Zanim podchodzisz do NPC to rób sobie szybki zapis, jeżeli zadanie ci nie podejdzie, cofasz się i wracasz do gościa za jakiś czas.Czytaj opisy zadań i dialogi z NPC, jeżeli będzie sugestia że NPC chce cię wysłać na lokację znaną z podstawki, a jeszcze tam nie byłeś z główną linią fabularną to nie bierz tego zadania. Nic ci nie umknie, zanim skończysz NS to te wszystkie lokacje oblecisz bardzo dużo razy.Schowki Kostii są tak skonstruowane że dostaniesz informację o następnym dopiero jak załatwisz zadania z podstawki, więc tu się nie martw, Akima też możesz robić, tylko skup się na podstawowej, znanej z podstawki linii scenariusza.

Link to comment
Share on other sites

no zacząłem wszystko od nowa i wchodze już do X18, nie gadam prawie z nikim ważnym w Zonie. I od razu podczepię taki problem: Robiłem reinstall całegomoda i wrzuciłem dodatkowo "21 Slotów na Artefakty", ale nic się nie zmieniło nadal mam tylko 12 slotów, później przeczytałem żę zwiększenie slotów tamtym minimodem działa tylko na rozdzielczościach 4:3, a może znalazł ktoś moda dającego taką możliwość na panoramach (u mnie jest to 1440x900)?

Link to comment
Share on other sites

byłbym pierwszym który to pobierze :) Mam nadzieje że po instalacji nie trzeba znowu zaczynać gry od nowa A i jeszcze gdzie mógłbym zmienić właściwości pancerza - chodzi mi dokładniej o Ekologiczny Kombinezon WEGA. Ma być on elitarnym wyposażeniem jednostek naukowych, ale jego właściwości ochronne o tym nie świadczą o tym. Według mnie powinien mieć on porównywalne właściwości do Kombinezonu Naukowców z Czystego Nieba, przynajmniej jeżeli chodzi o ochronę przeciw anomaliom.

Link to comment
Share on other sites

Mało ci innych pancerzy ? :D Configi pancerzy znajdziesz w gamedata/ config/misc/outfit.ltx. Tam musisz znaleźć konkretny pancerz i zmienić mu ewentualnie parametry. Kilka specjalnych pancerzy może tez być poukrywanych gdzieś indziej. Na przykład gamedata/config/misc/ Strange_Zone_Mod/meceniy_outfits.ltx.

Link to comment
Share on other sites

wszystko pięknie gra i buczy :) Twój dodatek działa bez zarzutu, jestem aktualnie na magazynach i zaraz będę leciał na Radar... czyli problemy rozwiazane Pozdro // Sorry panowie że tutaj ale nie będę zaśmiecał forum kolejnym tematem. Mianowicie jestem już po wizycie w Prypeci i teraz mam od razu zakończyć główna linie fabularna, czyli iść na CEJ i rozwalić świadomość-Z czy zwlekać z tym ruchem?

Link to comment
Share on other sites

Możesz, ale nie musisz.. :). Pierwszy raz trzeba znaną drogą... Potem problem jest tylko z czasem na CEA1 ...odliczanie kontynuowane jest przy każdym wejściu od strony Prypeci. Potem gdy braknie czasu pozostaje tylko wejście X-10..Sarkofag..CEA 2. Wrócisz tam jeszcze po mózgi dla Łukasza, dokumenty i złote kotlety dla Ducha..i wiele innych. :)

Link to comment
Share on other sites

Po prostu na MW weź quest od Łukasza na mózgi Kontrolerów. Idź na CEA. Tam rozwalasz Świadomość Z i lądujesz na CEA2. I teraz nie wchodzisz w teleporty a na piechotę idziesz po mózgi pod generatory. Potem jak kto woli.Jeśli masz przejście na ATP od wartownika przy wejściu na bazę Wolności, to korzystasz. Jeśli nie to korzystasz z drogi przez teleporty. Ostatni teleport przerzuci cię do Prypeci. I pamietaj że czas przebywania na CEA1 jest ograniczony !!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.