Cromm Cruac Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 Ale tekstury trawy są waniliowe a nie z absolutów. Drzewka zresztą też bo są 'wygryzione' Nie mam za bardzo czasu na zrobienie tekstur do dodatkowych leveli. Możesz się pobawić sam. Trzeba tylko pokopiować odpowiednie fragmenty build_details.dds z katalogów vaniliowych leveli do tych z dodatkowych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scigacz1975 Posted March 15, 2012 Report Share Posted March 15, 2012 Udało mi się obejść ten problem z wylotem w trakcie emisji - może nie całkowicie, bo przy emisji nie ma promieniowania i NPC siedzą sobie spokojnie przy ognisku, ale myślę że to akurat jest pierdoła, a smaczek w postaci pełnego systemu pogodowego na pewno tę pierdołę przebija link do pobrania http://www.sendspace...9e279cd0464fb2d instalacja: Ściągnąć i wypakować archiwum W oryginale TT2 wejść do katalogu gamedata i usunąć katalog shaders, następnie wchodzimy do katalogu config i usuwamy folder weathers Wypakowaną z SWO gamedatę scalamy z gamedatą TT2 - kiedy zapyta czy chcemy zamienić dajemy tak na wszystkie. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buber Posted May 4, 2012 Author Report Share Posted May 4, 2012 No więc powrót do tematu Jak widać są różnice w gęstości i ilosci...tzreba jeszcze kolorystycznie podobierać, a tu tez nie ma zbyt podobnych...jedyna rada samemu sie pobawić w edycję. Na blacie wyglądały podobnie, tu jak widać są kolosalne różnice. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 Pięknie to wygląda...Buber podejdzie do ostatniego Updata.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buber Posted May 4, 2012 Author Report Share Posted May 4, 2012 W tej kwestii nic sie nie zmieniło, muszę to tylko ogarnąć. Ciągnę narazie Autumn Aurora , zobaczę moze cos ciekawego tam znajdę. Skąd ja taką palete roslin znajde na bagna dla malaksa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scigacz1975 Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 A co dokładnie chcesz zrobić z tymi wzorami? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buber Posted May 4, 2012 Author Report Share Posted May 4, 2012 Trzeba je bedzie zastąpić czymś konkretnym, żeby bagna wyglądały jak...bagna. Bo te są waniliowe i jak sam Cromm zauważył wyglądają słabo w praktyce. Mozna to obejrzeć w poscie 21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scigacz1975 Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 (edited) Proponuję Ci pobawić się buildami z Jantaru i Doliny Mroku - z Absolute @Cromma lub Autumn @Vandra. Bagna powinny być ponurawe i lekko zgniłe. Możesz też spróbować edycji każdego typu liści osobno za pomocą opcji Dostosowanie kolorów - Odcień i nasycenie (Ctrl+Shift+U) w PaintNet. Zaznaczasz polem prostokątnym dany model i wtedy włączasz edycję. Edited May 4, 2012 by scigacz1975 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.