oloo Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Witam. Przy zadaniu w Martwym Mieście - "Kręcąc się po obozie natkniemy się na grupę trzech apsów siedzących przy ognisku, różniących się od pozostałych posiadaną bronią. Zagadujemy do jednego. Okazuje się, że to przebrani Łowcy z byłej bandy Rekina. Jeden z nich nas poznaje. By uniknąć dekonspiracji idziemy do numeru XIV i sami składamy donos, że w obozie są obcy. Łowcy zostają zabici." - w chwili zabicia ostatniego, gra malowniczo się wysypała. Dzieje się tak dość często, problemem jest jednak to, że nie działają mi save po wylocie, czy po śmierci. Zapisuje je i normalnie i szybko - ale jak się wywali gra, albo jak mnie gdzieś ubiją - save po prostu nie działają i mam wyloty podczas próby wczytania Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamescript_engine.cpp Line : 73 Description : <no expression> Arguments : LUA error: ... of chernobylgamedatascriptsdialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil) Działają wyłącznie autosave - czyli w tym przypadku muszę zaczynać od początku lokacji.. Gra 1.0004, przeinstalowana, mod przeinstalowany i wciąż to samo. Ma ktoś rozwiązanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Pewnie grafa ci nie wyrabia jak miotacze płomieni wchodzą do akcji. Gdzie log ? Jakby co to podeślij sejwa, przejdę ci to. kobal@interia.eu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Mam 9800GT - i 6 GB RAM - więc nie powinno być kłopotu. Wkurza mnie tylko to przechodzenie lokacji od początku :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Co z tego że masz 6gb RAMu jak gra obsługuje tylko 2, trzeba modyfikować żeby obsługiwała 3 gb czego pewnie nie zrobiłeś. Model karty też nic nie znaczy jeśli będziesz miał słaby zasilacz lub kiepskie chłodzenie. http://www.stalkerteam.pl/topic/3228-patch-3-gb-ram-dla-wszystkich-wersji-soc/ http://www.stalkerteam.pl/topic/269-zelazny-temat-wydajnosci-sprzetu-przy-grze-w-stalker-a/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Spokojnie..wystarcza mi zasilacza na Battlefield3. Kwestia RAM-u jest mi oczywiście znana. Ogólnie obleciałem wszystkie spolszczone mody i nie miałem do tej pory takiego problemu. A przy okazji - mam win7 64bit, trzy rdzenie, zasiłka jakaś firmowa, 600W, choć nie pamiętam, czy to OCZ, czy jakiś inny. edit - nawet po zwykłym wyjściu z gry, nie mogę wczytać save. Mogę tylko zaczynać lokację od początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Arguments : LUA error: ... of chernobylgamedatascriptsdialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil) Nie za bardzo wygląda mi to problem sprzętu.. :).. Oloo spróbuj załadować ostatni zapis przed wejściem na lokację z błędem. To w logu to błąd który uszkadza kolejne zapisy..dlatego u ciebie działa tylko auto..o zapisach na ostatniej lokacji możesz zapomnieć bo są uszkodzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Kurde, nie zapisywałem za często.. :/ Ale ok, spróbuję, dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.