aktywny27 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Witam. Jestem początkujący i nie umiem przejść pierwszej misji, nie mam broni mam tylko śrubę. Proszę o radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naznaczony Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Jeżeli wyszedłeś już od sidorowicza to skieruj się do wilka on da ci wyposażenie (te gościu co stoi koło jednego z domów tuż przy nim jest drabinka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Musisz pogadać z handlarzem (sidorowicz) on da Ci misje potem do wilka i masz sprzęt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aktywny27 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Tylko właśnie nie ma sidorowicz broni i też nie ma broni wilk tylko pancerz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 10 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Sidorowicz kieruje Cie do Wilka, a Wilk daje bron jak zaakceptujesz misję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naznaczony Opublikowano 10 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Warto przypomnieć że jeżeli podejmiesz się od wilka zadania oczyszczenia parkingu (to pierwsze zadania) i zadeklarujesz że wykonasz je sam, to po zakończeniu misji dostaniesz lepszy pistolet.Nie będę mówił gdzie jest lepszy pancerz oraz gdzie jest broń z wbudowanym tłumikiem bo grę ci zepsuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...