Jump to content
Yurek

Polonizacja FINAL REPACK PL moda DMX 1.3.4

Recommended Posts

Z niekłamaną satysfakcją i dumą mogę Wam zakomunikować, że prace na wersją finalną polonizacji moda DMX 1.3.4 w dniu dzisiejszym dobiegły końca Dołączona grafika
W dniu wczorajszym ukończyłem grę dochodząc szczęśliwie do Zatonu (i Skadowska Dołączona grafika ), a w dniu dzisiejszym skończyłem wprowadzać znalezione jeszcze w ostatniej chwili literówki i inne błędy.

Poniżej podaję link do wersji FINAL polonizacji:

DMX 1.3.4 PL - FINAL REPACK (26.12.11):...pobierz z naszego serwera
 

Autorzy polonizacji moda (czyli Trurl3 i Yurek) NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na uploadowanie polonizacji na inne serwery.

Wersja finalna polonizacji zawiera następujące poprawki:

Spoiler


- fix na przejścia
- fix błędu CTD tacstońk (FATAL ERROR)
- fix znaleziony przez tedyta (spawn Kubika Mroku w inwentarzu Pawła Sergiejewicza w laboratorium X8)
- fix błędu CTD (FATAL ERROR), który pojawiał podczas pierwszego spawnu Siaka na Radarze po wyłączeniu Mózgozwęglacza
- liczne poprawki opisów parametrów artefaktów
- liczne poprawki gramatyczne tekstu i literówek znalezionych przez beta testerów od wypuszczenia bety polonizacji do dziś dnia.
- drobne poprawki dotyczące kwestu Swibłowa na łapy Bibliotekarza i embriony (możliwość zdobycia łap i embrionów także w inny sposób niż było to w Soliance, gdyż losowość pojawienia sie łap przy zabitych Bibliotekarzach jest zbyt duża, a samych potworów jest BARDZO mało).
- drobne poprawki dotyczące kwestu na Kubik Mroku (u niektórych osób mógł wystepować błąd polegający na tym, że po wpisaniu komunikatu w PDA i wysłaniu go do sieci nie następowała odpowiedź konieczna do dalszego rozwoju kwestu - teraz jest to naprawione i działa OK).
- poprawiono graficznie plik "mapy wschodniej Prypeci" i zmieniono tam rosyjski opis na mapie na polski Dołączona grafika
- poprawki opisów otrzymywanych przejść
- poprawka, która umożliwia przeniesienie dekodera z hotelu w Prypeci do schowka na czas wykonywania kwestu z Gawrem i zapobieżenie w ten sposób jego utracie w momencie gdy Gawr okrada GG
- zmodyfikowano dostepność embrionów potrzebnych do kwestu Swibłowa
- poprawiono opis Grzechotki, Korali prababki Burera i kilku innych artefaktów
- zmieniono maski HUD dla egzoszkieletów Czystego Nieba (wszystkich !)
- drobne poprawki Pistoletu Gaussa (zwiększono magazynek do 10 naboi i umożliwiono strzelanie ze zwykłych kaset Gaussa - strzał jest nieco słabszy niż z kasety Super-Gauss, ale dostepność amunicji jest lepsza, a pistolet jest genialny na mutanty Dołączona grafika )
- dodano kwest we wschodniej Prypeci dostępny u Mędrca po znalezieniu dla niego narzędzi (kwest jest mojego autorstwa, jak również nagroda za niego - Nanokombinezon Crysis).
Życzę miłej zabawy podczas jego wykonywania Dołączona grafika
- dodano kwest u Wasylego na Bagnach dostępny u niego po przyniesieniu mu maści (kwest jest mojego autorstwa, jak również nagroda za niego - SCAR Malakasa).
Życzę miłej zabawy podczas jego wykonywania Dołączona grafika
- dodano kwest u Susłowa na Bagnach dostepny od początku gry i możliwy do wielokrotnego powtórzenia (kwest jest mojego autorstwa, jak również nagroda za niego - SCAR Sniper LordDino).
Życzę miłej zabawy podczas jego wykonywania Dołączona grafika
- poprawiono błąd występujący podczas kwestu na Bagnach dotyczący plecaka dla Myśliwych z Czerwonego Lasu. Mitka (Mitiaj) po wpłaceniu przez GG za niego okupu przetrzymującym go stalkerom nie oddawał podczas rozmowy plecaka koniecznego do zaliczenia kwestu w Czerwonym Lesie. Po rozmowie odchodził i nic więcej nie dawało się z nim wskórać. Jeżeli zginął przed przekazaniem okupu za niego, dostajemy normalnie SMS od Sidora i w/w plecak dostaniemy od handlarza. Obecnie błąd został poprawiony i Mitiaj oddaje plecak GG podczas rozmowy po wpłaceniu okupu Dołączona grafika
- poprawiono i spolszczono w kilku miejscach tekstury
- poprawiono błąd skryptu uniemożliwiający ukończenie zadania zdobycia broni i prowiantu w Martwym Mieście, co z kolei powodowało niemożość pchnięcia dalej fabuły gry.
- poprawiono kwest Rodaka na zestrzelenie helikoptera na Generatorach. Teraz Rodak daje RPG-7 i pięć sztuk pocisków do niego przed akcją. Po akcji zabiera granatnik (żeby nie było!). Obecny helikopter w DMX 1.3.4 jest praktycznie niewrażliwy na ogień z innej broni (w tym Gaussa) niż RPG.
- poprawiono sytuację, gdy gracz nie chce walczyć z w/w śmigłowcem i płaci Rodakowi 100000 rubli - teraz GG także otrzymuje koordynaty przejścia do Szpitala.
- poprawiono brak opisu w PDA zadania otwarcia przez Korna sejfu w przedszkolu w Prypeci
- poprawiono dialog z Kłem w przedszkolu w Prypeci, podczas którego GG był odsyłany pod nieistniejący adres internetowy profilu Arhary (teraz Kieł od razu mówi GG gdzie się ma udać, żeby gra potoczyła się dalej
- poprawiono spawn zmutowanego kontrolera w tunelach X-16 i kwest ze zrobieniem mu zdjęcia za pomocą Fotopistoletu (teraz wyciąga je nam z fotopistoletu Sacharow i daje)
- poprawiono plik "all.spawn" i zmieniono nieprawidłową lokalizację przejścia Limańsk - Martwe Miasto. Teraz przejście spawnuje się tam gdzie powinno - czyli w piwnicy z karabinami, gdzie pierwszy raz przechodzimy do Martwego Miasta.
- poprawiono błąd znaleziony przez jerczi powodujący CTD w momencie zakładania celownika 1PN51 na broń Wintorez Nocny.



UWAGA !!
Polonizacja niekompatybilna ze wszelkimi innymi dodatkami do DMXa.
Jedynie pliki zmieniające światło latarki można bezpiecznie zainstalować (znajdują się one w osobnym folderze po rozpakowaniu wersji podstawowej moda - do zainstalowania dla chętnych).

Pliki SPAWNERA PL dla DMX 1.3.4 instalujecie na własne ryzyko !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to mogę Wam zdradzić, że samo poprawianie tego moda zajęło 3 miesiące, a "waga" screenów, które zrobiłem sam, lub otrzymałem ze zgłoszonymi błędami wyniosła - 187 MB

Ale powiem Wam, że warto było, bo jest to wielki (bynajmniej nie tylko z powodu wielkości fizycznej) mod i po jego ukończeniu ma się faktycznie odczucie przeżycia wielkiej przygody ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Chciałem zapytać o jedną rzecz...ostatni raz w DMX'a grałem ponad rok temu. Skończyłem grę na etapie przejścia nad Jantar i otrzymania tam irytującego buga, już pominę jakiego. Pamiętam, że miałem jakieś fixy i poprawki. Od tego czasu nie interesowałem się tym modem. Dzisiaj naszła mnie ochota na ponowne rozpoczęcie przygody z grą i tutaj pojawia się moje pytanie- czy poniższy Final Repack PL zawiera wszystkie fixy itp, które się pojawiły dotychczas? Gdyby ktoś pytał- przez zakończeniem gry w DMX'a spakowałem 7zipem całą gamedatę(jakieś 11-12 gb) tak więc wystarczy, że ją rozpakuję i uruchomię grę. Zamierzam więc nanieść od razu ów repack- czy jest to wskazane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro przerwałeś grę z powodu błędu, mogłeś napisać, może znalazłoby się rozwiązanie. Uważam, że znacznie lepiej zainstalować od nowa wszystkie elementy z najnowszym spolszczeniem Repack. Stare spolszczenie może powodować konflikty z repackiem. Tu jest wszystko co potrzebne do gry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Błąd polegał na tym, że przy wejściu nad Jantar od strony Agropromu zostałem dosłownie zasypany komunikatem z PDA(nie pamiętam treści) i uciążliwym pikaniem :) Co do spolszczenia- już nałożyłem spolszczenie i uruchomiłem grę, tak więc jeśli coś będzie nie tak- zastosuję się do Twojej rady. Dzięki za odzew.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wystarczy poszukać- chociaż akurat ten błąd, jeszcze nie jest całkiem rozwiązany: Powtarzam jeszcze raz, warto zainstalować od nowa wszystko z najnowszym spol. i zacząć nową grę( nie wiem czy chcesz korzystać ze starych sejwów). Wiem, że instalowanie tego wszystkiego jest nudne, ale to podstawa, żeby później grać bez błędów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej. Jedna chwilka, bo ja czegoś nie rozumiem. To spolszczenie jest do DMX, a jak ono się ma do wcześniejszego spolszczenia Solianki? Instalować je także (według forumowych wskazań), nie instalować, możecie coś tutaj na ten temat napisać? No bo, co chyba jasne, chciałbym mieć spolszczoną Soljankę i spolszczony DMX (i tak prawdopodobnie właśnie jest), ale nie bardzo jestem pewien i wolę zapytać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli grasz w Soliankę 14.08 to instaluj tylko spolszczenie do Solianki ; a jeśli grasz w DMX to instaluj tylko spol. do DMX. Instrukcje instalacji do obu modów są na forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A można prosić o świeżego linka do spolszczenia do DMX ? Chciałem spróbować zagrać (wracam do Stalkera po raz enty, tym razem zdecydowałem się na Soljanke), ale nie mogę pobrać spolszczenia, a z rosyjskim jestem trochę na bakier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Kudkudak

 

Jak chcesz, to kombinuj, ale gwarancji nie masz żadnych.

A w STALKERZE trzeba dokładnie wiedzieć co się robi, bo czasem zmiana tylko jednego znaku w linii (a co dopiero całej linii kodu !) może powodować wylot od razu, albo potem w czasie gry, gdy jakiś inny skrypt będzie sprawdzał, czy masz i ile masz artów na pasie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.