ƉƐϼД Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Witam . Proszę pomóc mi dobrać kartę graficzną do mojego pceta w cenie od 100 do 490 zł z powodu że jestem zielony o kartach GPU wiec myślę że pomożecie mi. Aktualnie na celowniku ; GeForce with CUDA GTS 450 Gainward 1GB DVI & HDMI (PCI-E) DDR5 GeForce with CUDA GTS 450 Asus 1GB DVI & HDMI (PCI-E) DirectCU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Musi spełniać ? Co musi spełniać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ƉƐϼД Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Musi spełniać ? Co musi spełniać ? Kryteria wymogi jak zwał tak zwał , musi mieć takie parametry :D -Wydajna -DDR5 1gb -Taktowanie 800mhz lub wiecej -Dx11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 A już wiem, pewnie zmieniłeś kolor czcionki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ƉƐϼД Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 A już wiem, pewnie zmieniłeś kolor czcionki... no własnie ja tera na stylu z czarnym tłem -.- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Ile kasy mamy na kartę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ƉƐϼД Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Ile kasy mamy na kartę.. od 100 zł do 490 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...