Buber Opublikowano 16 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Kolega Gandalf71 opisywał już ten zestaw ale ja go wyszczególnię bo warto...jedyna chyba tego typu akcja PL. Mod dostosowany do wersji PL Link do modpaka http://hrothgar.pl/t...acje-vt1150.htm Zmiany (skrócona lista): --------------------------- 1.01. Poprawki w mechanice, w większości te same co w Fallout 3, wzmocnione pancerze, sensowniejsze obrażenia, agresywniejsze AI, itp. 1.01a. liczba punktów umiejętności liczona jest jako 2xINT (max. = 20) 1.01b. liczba kg udźwigu jest liczona jako 20 + 10 za każdy punkt siły (max. = 120 lbs = ok. 50 kg +chemia, perki itp.) 1.01c. liczba punktów akcji jest liczona jako 20 + 10 za każdy pkt. zręczności (max. = 120 + chemia, perki itp.) 1.01d. obniżone bonusy za kolejny level, urealnione zależności bojowe od pkt. umiejętności i awansów 1.02. Tagskille jak w Fallout/Fallout 2 (tzn. 2 pkt za wydany 1) 1.03. Poprawiony skopany treshold broni/obrażeń (z 0.8 do 0.95) 1.04. Nowa lista traitów i perków (zestawienie poniżej) 1.05. Zmieniona zasada leczenia za pomocą torby lekarskiej, wymaga znajomości medycyny 1.06. Zmiany niektórych napojów i jedzenia na sensowne efekty i poprawiona waga większości przedmiotów 1.07. Walutą jest teraz zgodnie z Fallout 2 złota moneta, kapsle Sunset Sarsaparilli i Nuca-Coli są naliczane i traktowane jako osobne przedmioty (pozostała nazwa "kapsle" z uwagi na treść dialogów) 1.08. Przyłączalni NPCe mają teraz realną broń i pancerze oraz wymagają leczenia 1.09. Zmienione modele broni i urealnione nazwy w konwencji klasyki F1/F2/F:T, dodane tylko takie, które mogłyby znaleźć się na terenie gry (zestawienie broni poniżej) 1.10. Karabin Gaussa jest teraz znowu bronią palną (z oryginalnym dźwiękiem), jak w klasyce, zasilanie amunicją 2mm 1.11. Amunicja 7,62x39 mm (do karabinków AK), .30 Browning, .45 ACP i .50 AE (do niektórych pistoletów/rewolwerów), .338 LM (do broni snajperskich) 1.12. Dodatkowe typy amunicji, w tym brakujące wersje JHP, AP/FMJ/+P i specjalne 1.13. Zrewidowane obrażenia broni, ciężar zbliżony do oryginalnych, 1.14. Zmienione i rozbudowane wizjery lunet 1.15. Plecaki +10, +15, +25 i +33 kg dla balansu obniżonego udźwigu 1.16. Hełm Infiltracyjny (z noktowizją, pasuje do kilku pancerzy, np. chińskiego, zwiadowcy) 1.17. Wszystkie hełmy pancerzy wspomaganych również wyposażono w noktowizję (włączana jak latarka pipboya) 1.18. Kompanieros mogą zmieniać stroje i są ładniejsi (zmiany dotyczą również innych postaci) 1.19. Zmieniony udźwig, do sensownych rozmiarów (zmniejszony do bazowych 20 lbs = ok. 10 kg + 10 lbs/5 kg za 1 pkt. siły), prędkość poruszania, ilośc PW itp. 1.20. Unikalny Pancerz bojowy i Hełm Ducha Pustyni oraz unikalny pancerz Teamu Alfa z RE 5 1.21. Dodatkowe kolory hełmów bojowych i pancerzy, bandan oraz maska typu balaclava, nowe ubrania NPców 1.22. Właściwości pancerzy są teraz uzależnione od noszenia lub braku kompletu stroju, jeśli jest dostępny 1.23. Pancerze wspomagane nie wymagają szkolenia, natomiast szkolenie poprawia ich statystyki 1.24. Reakcje frakcji przeniesione z pancerzy na hełmy, to chyba ma większy sens 1.25. Nowa wersja pancerza Strażników RNK (oficerska), lepsze statsy, ładniejszy wygląd (unikalny) 1.26. Niektóre pancerze (podstawowy skórzany, niektóre bojowe i chiński) można teraz ulepszyć na stole warsztatowym 1.27. Kilka nowych wersji strojów skórzanych, pled kamuflujący (unikalny, w sklepach), nowe stroje prostytutek 1.28. Dodatkowe modele oczu, włosów, zmieniony model ciała kobiecego na Type3 1.29. Zmienione modele niektórych pancerzy bojowych: pancerz marines z Crysisa, Fear i z modułu "Dragonskin" do F3, 1.30. Nowe stworzenia: świnioszczur, szczur wędrowny, kanalizacyjny i schorowany + tworzenie gulaszu ze świonioszczura 1.31. Podmieniony celownik na taki, jak w module do Fallout 3 (radiator) 1.32. Własne lokum w Goodsprings ( w opcjonalnych jest jeszcze jedna wersja w innym miejscu) 1.33. Unikalne i realne własności broni palnej 1.34. Dodatkowe ikonki dla różnego złomu i broni oraz poprawiony wygląd modeli różnych przedmiotów Poprawki questów, nazw i opisów, lista poprawek jest ogromna (w zasadzie kompletny zestaw z tzw. "Compiled patch", poprawiony i uzupełniony przeze mnie (http://forums.bethso...pilation-patch/) min.: 1.35. Poprawki kolizji obiektów 1.36. Poprawione dźwięki broni, dodano nowe, charakterystyczne dla danego typu broni 1.37. Bardziej stylowi ludzie w kasynie, kilka poprawek postaci niezależnych, więcej postaci w Goodsprings i innych miejscach, 1.38. Poprawiony system karmy 1.39. Poprawione wszystkie nie działające perki, min. związane z Wyzwaniami 1.40. Poprawiony Andy, by móc go przyłączyć przy kolejnych rozmowach 1.41. Poprawiony quest Veroniki (opcjonalnie) 1.42. Poprawione upierdliwe Radio Vegas 1.43. Poprawiony quest Neila w Czarnych Górach 1.44. Poprawki Van Graffów i Camp MacCaran 1.45. Zmieniona ilość kapsli potrzebnych do ukończenia "Legendy gwiazdy" Zapraszam 3. Opcjonalne: 3. Opcjonalne: -------------- Moduły dostosowane do paczki, przetłumaczone (niektóre częściowo), które można wykorzystać dla urozmaicenia rozgrywki, ale nie jest to konieczne. 3.1. "Alternatywne Animacje Noszenia Broni" - poprawione ustawienia animacji broni, wymaga oryginalnych animacji z F3 3.2. "Animacje ruchu postaci z Fallout 3" - przywrócone animacje postaci (ruch) z Fallout 3, nowe są sztywne jak kij od szczotki 3.3. "Chata w Goodsprings" - możliwość szybkiego zdobycia własnego lokum w grze (bezpośrednio w module jest jeszcze jedna chata w Goodsprings do odblokowania) 3.4. "Efekt kolorowej mapy świata" - uproszczony moduł umożliwiający uzyskanie kolorowej mapy (bardzo klimatyczna) 3.5. "Efekty użycia chemii" - dodatkowe efekty wizualne zazywania środków chemicznych (niestety, trochę dokuczliwy) i choroby radiacyjnej 3.6. "Fix Questu Veroniki" - użyć, jeśli są kłopoty z ukończeniem jej zadania (w zasadzie niepotrzebny obecnie) 3.7. "Kabury do pistoletów" - adaptacja modułów AlexScorpion i kenkuro pn. "Holsters" 3.8. "Leczenie postaci w drużynie" - pozwala aplikować odtrutkę towarzyszom 3.9. "Mordowanie dzieci" - dla zwichrowanych 3.10. "Nevada_Skies" - dodatkowe efekty pogodowe w postaci burz piaskowych, opadów itp., wymaga ściągnięcia głównego archiwum z Nexusa 3.11. "New Vegas Bounties" - moduł z bardzo rozbudowanym questem (łowca głów), przetłumaczony tylko w niewielkiej części, ale dopasowany do modpacka 3.12. "Pan House toleruje BoS" - pozwala ocalić Bractwo jeśli gracie po stronie Pana House 3.13. "PipWareUI_NV" - zmodyfikowany ekran pipboya, umożliwia śledzenie efektów w trybie "jestem twardzielem" bez koniecznosci przełączania ekranów 3.13. "Pomiar temperatury" - małe ustrojstwo w ekwipunku do kontroli warunków pogodowych, jeśli nie używacie Nevada Skies 3.14. "Poprawiona Frakcja Kajdaniarzy" - poprawka, umożliwiająca wspołpracę z kajdaniarzami, ale jest nieco nielogiczna 3.15. "Skalowanie czasu w grze" - umożliwia indywidualne dopasowanie upływu czasu w grze oraz efektów w trybie "Jestem twardzielem" 3.16. "Skład obok Vegas" - dodatkowy dom obok miasta, dodaje również muzykę z Van Burena 3.17. "Skradanie się bez monitów" - usuwa denerwujące informacje [ukrycie], [zauważono] itp. 3.18. "Tailor_Maid_NV" - składanie ubrań i pancerzy z kawałków, wymaga ściągnięcia głównego archiwum z Nexusa 3.19. "Twarzysze bez limitu" - to co w nazwie 3.20. "Ustawienie Kamery Nad Ramieniem" - inne, nieco bardziej klasyczne ustawienie kamery w trybie TPP 3.21. "Wspomaganie wizji dla hełmów" - zaadaptowany moduł "THE5 Combat Assistant" (wspomaganie wizji) autorstwa THE5, umożliwia stworzenie kontrolki do dodatkowych opcji dla niektórych hełmów (noktowizja, termowizja, skaner), 3.22. "Zasilany skradoboy" - przywraca funkcjonalność jak w klasyce 4. Arsenał 4.1 Zestawienie broni - tylko zmiany i nowości w broni palnej/energetycznej, (modyfikacje na stole warsztatowym/menu, przełączanie trybów karabinek/granatnik, włączanie latarki i zakładanie/zdejmowanie tłumika w menu pipboya): -------------------- 001. AER-9 - karabin laserowy (soczewki skupiające, luneta, rozdz. wiązki, modyfikacje w menu - przycisk X) 002. AER-14 - unikalny karabin laserowy (soczewki skupiające, luneta, rozdz. wiązki, modyfikacje w menu - przycisk X) 003. Ak-102 - karabinek, amunicja 5,56x45mm/.223 Rem. (celownik Kobra, zw. magazynek, latarka, tłumik) 004. Ak-103 - karabinek, amunicja 7,62x39mm (latarka, granatnik) 005. Ak-47 - karabinek, amunicja 7,62x39mm (luneta, granatnik) 006. Ak-47s - karabinek, amunicja 7,62x39mm (latarka, granatnik, tłumik) 007. AMT - pistolet .30 cala Browning (luneta) 008. Apollo - pistolet laserowy, 009. AR-10 - karabin, amunicja 7,62x51mm (kuta rama, ulepsz. sprężyny, noktowizor lub luneta) 010. AS-50 - karabin wyborowy, amunicja .50 BMG (tłumik) 011. AWM - karabin wyborowy, amunicja .50 BMG (tłumik) 012. Benelli M3-s - skrócona wersja strzelby pump-up M3 Benelli, amunicja kal. 12 013. Beretta Eagle - strzelba łamana, amunicja kal. 12 014. Beretta M9FS - pistolet, amunicja 9mm (ws. laserowy, tłumik) 015. Beretta SE - pistolet z Resident Evil, amunicja .357/.38 Sp. (ws.laserowy, reduktor odrzutu) 016. BM102 - karabin wyborowy, amunicja .50 BMG, zmieniona nazwa Karabinu Antymaterialnego 017. Browning A-5 - strzelba łamana, amunicja kal. 20 018. Browning BDM - pistolet, amunicja 10mm (ws. laserowy, luneta, tłumik) 019. Browning HP - pistolet, amunicja 9mm (zw. magazynek, luneta) 020. Browning HP Mk2 - pistolet, amunicja 9mm (zw. magazynek, luneta) 021. Burnmaster - miotacz ognia 022. Colt 6520 - klasyczny pistolet, amunicja 10mm (ws. laserowy, zw. magazynek) 023. Colt Python - rewolwer Raula, amunicja .357/.38 Sp., 024. Colt Peacemaker - rewolwer, amunicja .357/.38 Sp., zmieniona nazwa unikalnego rewolweru myśliwskiego (luneta) 025. Colt Rangemaster - klasyczny karabin myśliwski, amunicja .223 Remington (luneta, zw. magazynek, zmodyfikowany zamek) 026. Colt Reb Confederate - unikalny rewolwer, amunicja .50 AE (luneta) 027. Colt Reb M1850 - rewolwer, amunicja .357/.38 Sp. 028. Colt Westender - rewolwer, amunicja .357/.38 Sp., zmieniona nazwa rewolweru myśliwskiego (cylinder HD, długa lufa) 029. Desert Eagle VII - pistolet, amunicja .357/.38 Sp. (ws. laserowy, zw. magazynek) 030. Desert Eagle XIX - pistolet, amunicja .44 (ws. laserowy, zw. magazynek) 031. Desert Eagle Dragon - pistolet, amunicja .50AE (ws. laserowy, zw. magazynek) 032. DKS-501 - karabin snajperski, amunicja 7,62x51mm (zw. magazynek, tłumik) 033. Dragunov NMD-86 - karabin snajperski, amunicja 7,62x51mm (chińska wersja karabinu SVD) 034. Enforcer - granatnik, granaty 40mm (luneta) 035. FN FAL - karabin szturmowy, amunicja 7,62x51mm, osobista broń Lily 036. Flambe 450 - miotacz ognia 037. G3 - karabin szturmowy, amunicja 7,62x51mm 038. G36 - karabinek, amunicja 5,56x45mm (zw. magazynek, granatnik, tłumik) 039. Glock 86 - klasyczny pistolet plazmowy (luneta) 040. Ingram M10 - pistolet maszynowy, amunicja .45 Auto (ws. laserowy, tłumik) 041. Intertec-9 - pistolet maszynowy, amunicja 9mm (zw. magazynek, tłumik) 042. JS "Pustynna Burza" - karabin snajperski, amunicja .338 Lapua Magnum 043. KAC-PWD - pistolet maszynowy, amunicja 5mm (cel. holograficzny, ws. laserowy, latarka, tłumik) 044. KAR98k - karabin, amunicja 7,62x51mm (luneta) 045. Karabin laserowy Van Graffów - unikalny karabin laserowy 046. Karabin plazmowy Van Graffów - karabin plazmowy 047. L1A1 (z noktowizorem) - karabin, amunicja 7,62x51mm 048. Luger - pistolet, amunicja 9mm 049. M1 - karabin, amunicja .30 Browning 050. M1 Garand - karabin, amunicja 7,62x63mm (luneta) 051. M1 Garand z noktowizorem - karabin, amunicja 7,62x63mm 052. M1 Thompson - pistolet maszynowy, amunicja .45 Auto (zw. magazynek) 053. M14 - karabin, amunicja 7,62x51mm (luneta) 054. M14-USF - karabin wyborowy, amunicja 7,62x51mm (noktowizor lub luneta, tłumik) 055. M16A1 - karabinek, amunicja 5,56x45mm/.223 Rem. (luneta, zw. magazynek, kuta rama, granatnik podwieszany) 056. M19 Magnum - rewolwer, amunicja .357/.38 Sp. (cylinder HD, długa lufa, luneta) 057. M19 Magnum Ultra - rewolwer, amunicja .357/.38 Sp. (cylinder HD, długa lufa, luneta) 058. M1911 - pistolet, amunicja .45 Auto (ws. laserowy) 059. M1911-A1 - pistolet, amunicja .45 Auto (ws. laserowy, tłumik) 060. M1911 GO - pistolet, amunicja .45 Auto (ws. laserowy, luneta) 061. M1911 MEU - pistolet, amunicja .45 Auto (luneta, ws. laserowy) 062. M1918 BAR - ręczny karabin maszynowy, amunicja 7,62x63mm 063. M2 - karabin, amunicja .30 Browning (luneta) 064. M200 - karabin wyborowy, amunicja .50 BMG (tłumik) 065. M249 SAW - ręczny karabin maszynowy/szturmowy, amunicja 5,56x45mm/.223 Rem. (celownik Eotech lub noktowizor, ws. laserowy) 066. M29 - rewolwer, amunicja .44 (ciężka rama, luneta) 067. M3A1 - pistolet maszynowy, amunicja .45 Auto (zw. magazynek, zamek ryglowy) 068. M4 - karabinek, amunicja 5,56x45mm/.223 Rem. (cel. Eotech lub luneta, zw. magazynek) 069. M4A1 - karabinek, amunicja 5,56x45mm/.223 Rem. (cel. Eotech lub luneta, ws. laserowy, latarka, granatnik) 070. M4SBR - karabinek, amunicja 5,56x45mm/.223 Rem. (cel. holograficzny lub luneta Aimpoint, ws. laserowy, latarka, tłumik) 071. M500 Magnum - rewolwer, amunicja .50 AE (ws. laserowy, luneta) 072. M60 - ręczny karabin maszynowy, amunicja 7,62x51mm (zw. magazynek) 073. M635 - pistolet maszynowy, amunicja 9mm (zw. magazynek, tłumik) 074. M72 - karabin Gaussa, amunicja 2mm EC 075. M79 - granatnik, granaty 40mm (długa lufa) 076. Marlin 1894 - strzelba dźwigniowa, amunicja .45-70 Gov't (zmodyfikowany zamek, luneta) 077. MG3 - ręczny karabin maszynowy, amunicja 7,62x51mm 078. Miotacz ognia domowej roboty - miotacz ognia 079. Mk22 - pistolet , amunicja .22 RL (ws. laserowy, zw. magazynek) 080. Mk.23 SOCOM - pistolet, amunicja .45 Auto (moduł taktyczny, tłumik) 081. Mossberg 500 - strzelba pump-up, amunicja kal. 20 (zw. magazynek, konfuzor) 082. Mossberg 590 - strzelba pump-up, amunicja kal. 12 (oberżnięcie lufy) 083. Mossberg 590 (obrzyn) - skrócona wersja strzelby 590, amunicja kal. 12 084. Mossberg 590 Navy - strzelba pump-up, amunicja kal. 12 (latarka, oberżnięcie lufy) 085. Mossberg 590-S - skrócona wersja strzelby 590 Navy, amunicja kal. 12 (latarka) 086. MP40 - pistolet maszynowy, amunicja 9mm (zw. magazynek) 087. MP5 - pistolet maszynowy, amunicja 9mm (zw. magazynek, zamek ryglowy) 088. MP5k - pistolet maszynowy, amunicja 9mm (zw. magazynek, ws. laserowy, tłumik) 089. MP5SD - pistolet maszynowy ze stałym tłumikiem, amunicja 9mm (zw. magazynek) 090. MP5TLF - pistolet maszynowy ze stałą latarką, amunicja 9mm (zw. magazynek) 091. MP9 (Steyr) - pistolet maszynowy, amunicja 10mm (celownik holograficzny, ws. laserowy, zw. magazynek, tłumik) 092. MP9 (Ruger) - pistolet maszynowy, amunicja 9mm (zw. magazynek, latarka, tłumik) 093. Obrzyn - jednoręczna strzelba łamana (skrócona wersja strzelby Widowmaker), kal. 12 (tryb x1/x2) 094. PSG-1 - unikalny karabin snajperski, amunicja 7,62x51mm (zw. magazynek, zmn. wagi, tłumik) 095. P90c - pistolet maszynowy, amunicja 10mm (luneta) 096. Pistolet .223 cala - pistolet, amunicja .223 Rem. (ws. laserowy, luneta)) 097. Pistolet maszynowy .22 z tłumikiem - pistolet maszynowy ze stałym tłumikiem, amunicja .22RL (zw. magazynek) 098. Pistolet maszynowy 12,7mm - pistolet maszynowy, amunicja 12,7mm (tłumik) 099. Pistolet maszynowy Vance'a - unikalny pit. maszynowy, amunicja .45 Auto 100. Remington 6700 - strzelba, amunicja kal. 20 101. Remington 700 - karabin, amunicja 7,62x51mm (zw. magazynek, modyfikacje w menu - przycisk X) 102. Remington 7615 - karabin sportowy, amunicja .223 Rem. (luneta) 103. Remington 870 - strzelba pump-up, amunicja kal. 12 (latarka) 104. Remington 870G - osobista strzelba pump-up Cass, amunicja kal. 12 (latarka, modyfikacje w menu - przycisk X) 105. RPG-7 - wyrzutnia rakiet 106. Ruger GP100 - rewolwer, amunicja .44 (ws. laserowy, luneta) 107. Ruger Mini-14 - karabinek wyborowy, amunicja 5,56x45mm/.223 Rem. (luneta lub noktowizor, zw. magazynek) 108. Ruger Mk 2 - pistolet tłumiony, amunicja .22 RL 109. Ruger Mark III - pistolet tłumiony, amunicja .22 RL (ws. laserowy, luneta) 110. RWM - pistolet z gier serii FF, amunicja .357 (ws. laserowy) 111. S.A. Hunter - karabin myśliwski, amunicja .45-70 Gov't (luneta, kuta rama) 112. SG550 - karabinek, amunicja 5,56x45mm/.223 Rem. (luneta ACOG, granatnik) 113. SIG 12,7mm - pistolet, amunicja 12,7mm (tłumik stały) 114. SIG P220 - pistolet, amunicja .45 Auto (ws. laserowy lub latarka) 115. SIG P226-10 - pistolet, amunicja 10mm (moduł taktyczny lub ws. laserowy/latarka) 116. SIG P226 - pistolet, amunicja 9mm (moduł taktyczny lub ws. laserowy/latarka) 117. Sigma - pistolet, amunicja 9mm (ws. laserowy, tłumik) 118. Silhuette - rewolwer, amunicja .357/.38 Sp. (luneta) 119. Simonov - karabin, amunicja 7,62x39mm (luneta) 120. Skorpion - pistolet maszynowy, amunicja .30 Browning (ws. laserowy, luneta) 121. Springfield M1903 - karabin, amunicja 7,62x63mm 122. Springfield M1903 z lunetą - karabin Boone'a, amunicja 7,62x63mm 123. SR-25k - karabinek wyborowy, amunicja 5,56x45mm/.223 Rem. (ws. laserowy, granatnik, tłumik, przełączanie trybu 1.strzałowego/seria x3) 124. Striker-12 - strzelba bębnowa, amunicja kal. 12 125. SV Infinity - pistolet Veroniki, amunicja 10mm (luneta, ws. laserowy, montowane w menu modyfikacji) 126. Taurus - unikalny rewolwer, amunicja .44/.50AE (długa lufa, luneta) 127. Thompson M1928 - pistolet maszynowy, cywilna wersja M1 Thompson, amunicja .45 Auto (ws. laserowy, zw. magazynek) 128. Thompson T/C - karabin, amunicja .45-70 Gov't (luneta) 129. TRG-41 - karabin snajperski, amunicja .338 Lapua Magnum (zmod. zamek, podświetlenie matrycy lunety lub noktowizor, tłumik) 130. USP-10 - pistolet, amunicja 10mm (moduł taktyczny lub ws. laserowy/latarka, tłumik) 131. USP-45 - pistolet, amunicja .45 Auto (reduktor odrzutu, moduł taktyczny lub ws. laserowy/latarka) 132. UZI - pistolet maszynowy, amunicja 9mm (ws. laserowy, tłumik) 133. Varmint - karabinek, amunicja .22RL (zw. magazynek, luneta) 134. Varmint z tłumikiem - karabinek ze stałym tłumikiem, amunicja .22RL (zw. magazynek, luneta) 135. Walther MP - pistolet maszynowy, amunicja 9mm (zw. magazynek, latarka) 136. Walther P99 - pistolet, amunicja 9mm (moduł taktyczny lub ws. laserowy/latarka, tłumik) 137. Watzz 1000 - pistolet laserowy 138. Watzz 2000 - karabin laserowy (luneta, modyfikacje w menu - przycisk X) 139. Widowmaker - dwulufowa strzelba łamana, amunicja kal. 12 (tryb x1/x2) 140. Winchester 1873 - strzelba dźwigniowa, amunicja .22 RL (luneta lub cel. przeziernikowy, zw. magazynek, zmod. zamek) 141. Winchester La Longue - unikalna strzelba dźwigniowa, amunicja .45-70 Gov't 142. Winchester P94 - działko plazmowe 143. Winchester Q94 - unikalny karabin plazmowy 144. Winchester Wolf - strzelba łamana, amunicja kal. 20 145. Wyrzutnia rakiet 2T - unikalna wyrzutnia rakiet 146. YCS - karabin Gaussa, amunicja 2mm EC (noktowizor lub luneta) 147. XM586 - karabinek z granatnikiem, amunicja 5mm (tłumik) 4.2 Broń do walki wręcz (nowe): grabie, młotek, katana, czekan, wakizashi, klucz francuski, klucz nastawny, łom 5. Perki i traity: ------------------ 5.01. Bombowy gość - zmieniony 5.02. Snajper - zmieniony 5.03. Kobieta czynu/Człowiek czynu - zmienione 5.04. Człowiek demolka - zamieniony na Ulepszone Krytyki, sam perk Człowiek-demolka jest osobno (dodatkowy) 5.05. Mocny grzbiet - zmieniony 5.06. Dziecko nocy - zmieniony i zamieniony na Trait (pod nazwą Dziecię nocy) 5.07. Finezja - zmieniony i zamieniony na Trait 5.08. Odpornośc na prochy - zmieniony (pod nazwą Chemioodporność) 5.09. Komandos - zmieniony 5.10. Chemik - zmieniony (pod nazwą Chemiozależność) 5.11. Ciężka ręka - zmieniony 5.12. Szybkostrzelność - zmieniony 5.13. Kamikaze - zmieniony 5.14. Pogodny - zmieniony 5.15. I... w górę - poprawiony 5.16. Ninja - poprawiony 5.17. Dawca życia - zmieniony 5.18. Lepsze leczenie (perk towarzysza) - poprawiony 5.19. Przyczajona (perk towarzysza) - poprawiony (pod nazwą Siła sugestii) 5.20. Pełny serwis (perk towarzysza) - poprawiony 5.21. Magiczne paluszki - nowy perk 5.22. Pijany mistrz - nowy perk 5.23. Wyrobione oko - nowy perk 5.24. Książę złodzieji - nowy perk 5.25. Urodzony morderca - nowy perk 5.26. Idealne sprzężenie - nowy perk 5.27. Efektowny rzut! - nowy perk (w klasyce to był I... w górę!, ale już jest) 5.28. W czepku urodzony - nowy trait 5.29. Kop adrenaliny - nowy perk 5.30. Mega kop adrenaliny - nowy perk 5.31. Żelazna wola - nowy perk 5.32. Sztuka cierpienia - nowy perk 5.33. Ninja - mistrz - nowy perk 5.34. Zdolniacha - nowy trait 5.35. Wyczulone oko - nowy trait 5.36. Ciężki łeb - nowy trait 5.37. Szybki pedro - nowy trait 5.38. Szkolenie strzelca - nowy trait 5.39. Fatum - nowy trait 5.40. Mięśniak - nowy trait 5.41. Jednoręcznośc - nowy trait 5.42. Zaraźliwy pechowiec - nowy trait 5.43. Człowiek demolka - nowy/stary perk, oddzielony od Ulepszonych Krytyków 5.44. Hiena cmentarna - nowy perk (unikalny) 5.45. Krwiopijca - przywrócony 5.46. Szybki metabolizm - zmieniony 4.47. Pojętny uczeń - zmieniony 4.48. Kanibal - zmieniony 4.49. Snajper - zmieniony 4.50. Zdrowie wasze w gardła nasze! - za dodatkowe wyzwanie 4.51. Buduj masę z Sarsa! - - za dodatkowe wyzwanie autor Aurelinus żródło Tawerna Hrothgara dyskusja o modzie http://hrothgar.pl/t...wagi-vt1153.htm Obszerny opis instalacji zawarty w modzie wersja dostosowana do najnowszego patcha 1.4.525 Do pobrania moduły kompatybilizacyjne do wszystkich DLC 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 16 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Wielkie dzięki Buber..są do tego jakieś opisy instalacji..wersje patcha itd....jeżeli tak to wrzuć potem do tematów... // Do instalacji głównego moda potrzebna jest sama podstawowa wersja + patch, czy muszą być DLC.? Ostatnie pytanie...Czy moduł będzie działał na spolszczonym z angielskiego Fallout NV..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Tak jak i w przypadku F3 najlepiej wersja z napisami , do głównego modpaka wystarczy FNV z najnowszym patchem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.