Jump to content
Sign in to follow this  
Raven

Lost World Troops of Doom 1.9

Recommended Posts

No żesz powaliło ich z tymi patchami :rolleyes: :thumbsup: :teehee: A właśnie dziś pracowałem nad poprawkami przetłumaczonych już na PL skryptów. I cała robota na nic... Chyba poczekam trochę, aż sytuacja się nieco ustabilizuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest juz patch 1.5...http://pl.rghost.net/35852685

Ze strony... http://ap-pro.ru/forum/35-1786-1 ...nowe tekstury do moda...http://depositfiles....files/53sgv8efv,

oraz ze strony... http://live.cnews.ru...opic=77064&st=0 ...nowe tekstury do moda... http://narod.ru/disk...K_ch_09.7z.html.

Nowa wersja tekstur do moda 98,27 MB:...http://depositfiles....files/0g3gqqk90,... http://ifolder.ru/28352901

Link do paczki nowych tekstur z narod.ru:http://narod.ru/disk...GeeP_85.7z.html

Przed instalacją paczki tekstur robimy obowiązkowo kopię zapasową plików...:xrGame.dll i XR_3DA.exe

Tekstury siatek do celowników:http://depositfiles.com/files/874p08zxu

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

źródło:http://ap-pro.ru/forum/35-1786-1

Edited by czernobyl10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam co to za bląd?

FATAL ERROR
[error]Expression : ai().script_engine().functor(start_game_callback,functor)
[error]Function : CALifeSimulator::CALifeSimulator
[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamealife_simulator.cpp
[error]Line : 64
[error]Description : failed to get start game callback

malakas // błędy wstawiamy w

...opisz sytuację w której błąd występuje..jeżeli początek gry to błąd instalacji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda to na coś poważnego. Spróbuj najpierw uruchomić czystego Stalkera bez żadnego moda. Wystarczy zmienić nazwę folderu gamedata. Jeśli czysty Cień Czarnobyla się odpali bez problemu, przeinstaluj moda, a najlepiej ściągnij go jeszcze raz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodatkowy link do patcha 1.9...http://narod.ru/disk...9LWTOD.rar.html ( 1.7 + 1.9 nowa gra)

Patch 1.8...http://www.sendspace.com/file/uc2biz ( postawić na 1.7 + 1.8 + 1.9 bez nowej gry)

dodatek dla HUD... http://www.sendspace.com/file/lfmvte, oraz... http://www.sendspace.com/file/vyo6v5 - Отключение худа брони

Taki sam problem :

FATAL ERROR
[error]Expression : ai().script_engine().functor(start_game_callback,functor)
[error]Function : CALifeSimulator::CALifeSimulator
[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamealife_simulator.cpp
[error]Line : 64
[error]Description : failed to get start game callback

Rozwiązanie problemu...:http://ap-pro.ru/forum/35-1786-592 ...(post nr 8880 strona 592)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uruchomiłem dla testu tego moda w wersji RUS. Po poprawnej instalacji startuje bez problemów...

1..podstawka 1.006..odpalić grę by utworzyła swoje foldery zapisów itd.

2..gamedata moda (plik exe wypakować na boku..poza gamedata znajdą się tam również 4 pliki w folderze opisanym Bin)

3..podmienić pliki Bin 4 szt

4..patch 1.9

5.. zmiany standardowe fsgame.ltx...text...locaization.ltx jak dla modów w wersji Rus na polskiej podstawce

6...uruchomić moda. Gra uruchomiła się normalnie bez parametru -nointro

Jeżeli chcemy tekstury dla dynamicznego oświetlenia + fix pogody to można wrzucić na gotowego moda.

Mapa i inne elementy HUD są ukryte poprzez zmianę współrzędnych... jeżeli ktoś chce mapę podczas gry należy edytować pliki ..config/ ui/ zone_map

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drobna poprawka do Patcha 1.9

Zmiany:

- Naprawiono błędy w dialogach, opisach, nazwach.

- Poprawiono kilka logikę kilku dialogów w kierunku ich lepszego zrozumienia.

- Akapity i zdublowane litery.

- Poprawiono tekst w zdaniach.

- Poprawiono tekst w zadaniach.

- Naprawiono błędy i brak nazwy w artefakty (af_poes, af_gubka).

- Poprawiono kilka nazw NPC.

- Dodano brakujące kropki, przecinki, znaki zapytania i wykrzykniki.

- Zmieniono nazwę GG .

Wystarczy dodać zmodyfikowane xrGame.dll plik (1,0006). Instalacja jest opcjonalna.

Dodano:

- FOV 90.

- Usunięto błąd po wypadach spowodowany "brakiem znalezienia pozycji" do broni.

- Śmierć pierwszej osoby (Aktualizacja skryptu).

- Zmieniono efekt ragdoll ciał.

- Poprawiono zasięg wzroku.

- Ręce na kierownicy w samochodzie.

- Brak posiadania broni w samochodzie i na schodach.

- Naprawiono brak ukazywania krzyżyk na NPC .

- Korekta widoku w trzeciej osobie.

Autor: SkyLoader (Cut X-Ray Mod).

Uwaga zaleca się wykonanie kopi wymienianych plików

link:http://www.sendspace.com/file/ykrd8w

K0lejna poprawka do patcha, porównałem gamedaty w tej nie ma pliku bin

link:http://www.sendspace.com/file/qumwco

Edited by czernobyl10

Share this post


Link to post
Share on other sites

W czwartek skończyliśmy z Trurlem tłumaczenie moda na język polski. Aktualnie jestem na etapie składania z tego działającej bety. Może to jeszcze zająć parę dni. Tylko nie wiem czy jest już sens to robić, bo tłumaczenie jest pod patcha 1.9, ale jeszcze sprzed tych poprawek co zgłosił czarnobyl10. Ich zintegrowanie z tłumaczeniem to też kilka dni roboty...

Poradźcie, bo nie wiem co zrobić :wallbash: :confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wstawiaj tak jak jest. Nie wiadomo ile jeszcze tych patchy i poprawek się pojawi. Gdy sytuacja się unormuje, można wydać patcha do spolszczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK. Postaram się w miarę szybko sklecić z tego co przetłumaczyliśmy jakąś działającą betę. A potem się zobaczy co dalej.... Zamierzam tym razem zrobić otwarte beta testy - kto chce ten testuje i zgłasza błędy na trackerze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wstawiaj tak jak jest. Nie wiadomo ile jeszcze tych patchy i poprawek się pojawi. Gdy sytuacja się unormuje, można wydać patcha do spolszczenia.

Dobrze mówi dajcie mu wódki...poprawka będzie gdy wyjdzie patch nr 100 i załatwi sprawę, do tego czasu Beta do otwartych testów to dobry pomysł. Więcej oczu widzi więcej Zony.. :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dniu dzisiejszym zakończyłem prace nad poprawkami zgłoszonymi przez czarnobyla10 i przygotowałem działającą wersję bety polonizacji LW-TOD.

Wszystkie potrzebne informacje zawarłem w poście:

http://www.stalkerte...dpost__p__32712

Porządek instalacji opisany w linku powyżej.

Błędy proszę zgłaszać w trackerze - jak tylko Portals założy tam temat ;)

Kolejne patche będą adaptowane do wersji PL w miarę ich pojawiania się na forum RUS.

Teraz tylko trzeba jeszcze poczekać, aż Portals zalinkuje w pierwszym poście polonizację w POBIERALNI :D

Dziękuję za pomoc podczas prac nad polonizacją moda - Trurlowi3 i Kobalowi. Bez Was potrwałoby to trochę dłużej !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ korn06

Instalacja moda w wersji PL...by Yurek:

1. Stalker SoC 1.006

2. LW_TOD.exe - rozpakowujemy i kopiujemy do folderu głównego gry foldery "bin" i "gamedata"

3. Patch 1.9 LWTOD - http://www.sendspace.com/file/3da0gi

4. Lit. prawka 0.2 dla LWR- ToD - http://www.sendspace.com/file/ykrd8w

5. LW-TOD_PL_BETA_+_1.9_patch - z linku poniżej

Patrz punkt 3 i 4 instalacji.... a dopiero potem punkt 5 ;)

Wyedytowałem pierwszy post i usunąłem to wszystko, co mogło powodować niejasności.

Dodatkowo dałem linka do bety polonizacji na Rapidzie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po kilku chwilach gry, doinstalowałem ten hud z 1 posta:


FATAL ERROR

[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function	  : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File		  : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGameuiUIXmlInit.cpp
[error]Line		  : 172
[error]Description   : XML node not found
[error]Arguments	 : md_blood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zainstaluj również patch do minimapy...Podam tutaj mniej więcej jak wstawić sobie minimapę do moda.

Potrzebujemy plik...confg /ui /zone_map..dla panoramy ..zone_map 16

tam należy edytować w linijce...zmieniamy parametr Y...ja dla panoramy dałem 20.. i mapa jest w lewym górnym rogu...tutaj każdy może ustawić sobie mapę jak chce i gdzie chce.

<minimap>
<level_frame x="020" y="20" width="163" height="161"/>

Według ustawień plików powinny być widoczne elementy na mapie..zwłoki, wrogowie itd. ale to wyjdzie w praniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.