Jump to content
Sign in to follow this  
Raven

Lost World Troops of Doom 1.9

Recommended Posts

Malakas dodaj do opisu instalacji sposób instalacji huda i minimapy. Dla panoramy 1366x768 chciałbym miec minimape w górnym prawym rogu jak edytować ustawienia. // W wersji finalnej polonizacji będzie dodany hud i minimapa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja MInimapa jest wynikiem edycji...pliku .confg /ui /zone_map 16.... Hud ma gotowe pliki edycji.

Jeżeli chciałbyś mapę z prawej strony to należy mocno kopnąć parametr X...w lini..<level_frame x="020" y="20" width="163" height="161"/>

potem kopnąć również licznik parametr X w lini...<background x="3" y="58" width="177" height="185">

Kilka prób ustawi mapę i licznik na żądanym miejscu.

//

Wątpię bo założeniem moda jest brak HUD i mapy...osobiście byłbym przeciwny dodawaniu tych rzeczy do spolszczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompletny HUD jako dodatkowa opcja jest już w temacie od dawna..kto ma ochotę instaluje. Plik HUD, patch dla wersji 1.9, oraz foto znajdują się w 1 poście. Jest to identyczny HUD jak ten, który Trurl3 dodał do spolszczenia Soljanki. Ja na własne potrzeby edytowałem tylko plik minimapy i tylko ją mam ekranie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam zainstalowałem według instrukcji:

Mod wywala do pulpitu przy zetknięciu się z każdą anomalią,mutantami i skokiem z wysokości,błąd bez żadnego loga.

pozatym wszstko ładnie gra.

Jedyne z czym mi się to kojarzy to jakiś błąd z efektem krwawienia. Zauważ, że przy każdej z wymienionych czynności powinno pojawić się krwawienie. Jak to naprawić to nie mam pojęcia :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ wszyscy pytający

HUD i minimapa NIE BĘDĄ dodane do wersji finalnej polonizacji. Założeniem moda jest gra bez tych ułatwień.

Przeszedłem tak LWR i da się. Jest za to ciekawiej ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam zainstalowałem według instrukcji:

Mod wywala do pulpitu przy zetknięciu się z każdą anomalią,mutantami i skokiem z wysokości,błąd bez żadnego loga.

pozatym wszstko ładnie gra.

...kurcze u mnie też to samo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można poszukać rozwiązania na rosyjskich stronach o stalkerze. O LWTOD wiele napisano, wątek ma po kilkaset podstron. Nawet jeżeli ktoś nie zna rosyjskiego to może skopiować oryginalnego posta z fatal errorem a na forum zostanie on przetłumaczony.

Kolejna tekstowa poprawka do LWTOD

http://pl.rghost.net/36565230 lub http://narod.ru/disk/41021240001/Текстовая%20правка.rar.html. Zmiany w tekstach, opisach, zadaniach i dialogach.

Źródło:http://ap-pro.ru/forum/35-1786-628/post 9047/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za informację. Popatrzę jakie zmiany wprowadzili i dodam je do polonizacji. Ewentualne poprawki będą wydane po PL gdy pojawi się nowy patch (2.0) na RUS stronie moda ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprawka tekstów nr 0.3 1.9 LWTOD

Zmiany

Naprawiono błędy gramatyczne i składniowe w dialogach, opisach, tytułach.

- Poprawiono kilka dialogów w kierunku nadania im logicznego sensu.

- Poprawiono akapity i "podwójne" litery.

- Poprawiono teksty ze słowem Naznaczony.

- Poprawiono nielogiczny tekst w opisie zadań.

- Naprawiono błędy i brak nazw artefaktów (af_poes, af_gubka).

- Poprawiono kilka nazw NPC.

- Naprawiono "nielogiczne" dialogi z kilkoma NPC podczas brania zadań.

- Poprawiono błędy w raportach prasowych. Pisownia.

- Poprawiono opis niektórych zadań.

- Dodano brakujące kropki, przecinki, pytajniki i znaki wykrzyknika.

- Zmieniono nazwę GG.

Ważne

Edytowano tylko tekst dialogów; błędy mogą się jeszcze zdarzać.

Przeczytajcie tekst readme.

Link :http://narod.ru/disk...%20ToD.rar.html

Źródło :http://ap-pro.ru/forum/35-2077-8

Opis przejścia moda :http://narod.ru/disk...ко%20в.rar.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprawka tekstów 0.4 dla LWTOD

Dodatkowo poprawiono:

-poprawiono błąd:(bind_stalker.script:389: attempt to call field 'Update' (a nil value)

-poprawiono inne drobne błędy literowe.

Link:http://narod.ru/disk/42028931001.fe3f083df3e433f21af6b4df91d17d63/Лит.правка%200.4%20для%20LWR-%20ToD.rar.html

Fix na wyświetlanie prawidłowej animacji zombi:http://narod.ru/disk/42009207001.d58c3d61b539113341cd2704c184ae66/zombi_animation_fix.rar.html

Strona:http://ap-pro.ru/forum/35-2077-23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,próba dialogu z Aligatorem w czerwonym lesie na guset z PKM.

[error]Expression	: no_assert
[error]Function	  : CXML_IdToIndex<class cphrasedialog="">::GetById
[error]File		  : e:stalkersourcestrunkxr_3daxrgamexml_str_id_loader.h
[error]Line		  : 112
[error]Description   : item not found, id
[error]Arguments     : legend_dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie jest błąd pliku "about_dialogs.xml".

Problem dotyczy raczej pliku "character_desc_new.xml", w którym autorzy moda zapomnieli wyciąć jeden dialog, który usunęli w innych miejscach w modzie. Mam nadzieję, że poniższy fix sprawę naprawi. Nie jestem tak daleko w grze by to sprawdzić, więc proszę by ktoś to zrobił i dał znać na Forum ;)

EDIT Yurek:

Fix nie działał, więc link do niego usunąłem. Co należy poprawić opisałem w poście nr 77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieoficjalna łatka...

Opis:

Dla graczy, którzy mają wyloty na lokacjach..Bagna. Puste Ziemie, Wschodnia Bruzda podczas gry na dynamicznym. lub pełnym dynamicznym oświetleniu (R2),

z logiem błędu: Description : (bytes_need<=mSize) && vl_Count,

Pobrać i wrzucić ten fix: http://ifolder.ru/28799035

Instalacja: Robimy kopię pliku "level.env_mod" ścieżka: gamedatalevelsmarsh

Rozpakować fix i wrzucić do gamedata moda z zamianą plików

LINK:http://ap-pro.ru/forum/35-2077-45

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednak Kobal miał rację... To jest jednak błąd pliku "about_dialogs.xml".

Żeby nie było wylotu podczas próby porozmawiania z Aligatorem:


FATAL ERROR

[error]Expression    : no_assert
[error]Function	  : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::GetById
[error]File		  : e:stalkersourcestrunkxr_3daxrgamexml_str_id_loader.h
[error]Line		  : 112
[error]Description   : item not found, id
[error]Arguments	 : legend_dan

Należy w pliku "about_dialogs.xml" zmienić treść linii numer 336:

<dialog id="legend_kardan"> zamienić na <dialog id="legend_dan">

Po wprowadzeniu tej zmiany kwest z PKMem zaskoczy jak trzeba ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.