Jump to content
Sign in to follow this  
Raven

Lost World Troops of Doom 1.9

Recommended Posts

Na 100% to Metek nie odpowiem, nie pobierałem jeszcze tego moda, wersja 1.9 też jest grywalna i jest wersja beta spolszczenia, w wersji 2.0 prawdopodobnie wyelminowano zgłaszane błędy. To irytujące że nie wydali kumulatywnego patcha tylko całego moda w nowej wersji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie sprawdzałem jeszcze kompatybilności tej wersji ze spolszczeniem, bo na razie zawiesiłem prace nad LW-TOD do czasu, aż sytuacja z ciągłymi poprawkami do tego moda się uspokoi. Poza tym na razie testujemy betę polonizacji TS2 Update Final ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zassałem LWTOD 2.0 i rąbie się z tym spolszczeniem. W wersji rosyjskiej chodzi ok. @Yurek patrzyłem na to, co po nałożeniu spolszczenia wywala. Były różnice w niektórych plikach, poprawiłem i gra się uruchamiała. Ucieszyło mnie to, ale nie na długo, po wyjściu z drewnianej budy, za chwilę wywala do pulpitu. Patrzę log, a tam brak error, tylko:

Wczytywanie części mutanta[zombie_321357]: 0
Wczytywanie części mutanta[zombie_421356]: 0
gulag <val_lager_bandits>: STATE NORMAL
weather_update day [1]
Wczytywanie części mutanta[dog_weak21347]: 0
cl setDestroy [11183][27787]
Wczytywanie części mutanta[tushkano_normal21360]: 0

Takie coś pojawia i nie wiem o co kaman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Metek popatrz na forum ap-pro.ru, tam są zgłaszane błędy.

Zmiany w wersji 2.0 LWTOD

poprawiono śtabilność moda, większość błędów zgłaszana na forach oraz:

-usunięto anomalje ogniowe na krańcach elrktrowni atomowej;

-usunięto błędy teleportów na terenie CzAES uniemożliwiające dalszą gre;

-poprawiono właściwosci wszystkich przedmiotów w modzie;

-poprawiono tekstury całego moda tak aby podczas wczytywania komputer nie był obciążany;

-poprawiono tekstury ważnych NPC;

-w pojazdach dodano bagażniki które spełniają funkcję schowków, oraz ograniczono pojemności zbiorników paliwa samochodów beczki z paliwem znajdują się na obrzeżach lokacji;

-poprawiono skrypty i czas pojawiania się anomalji;

-poprawiono AI mutantów i zmniejszono ich respawn;

-usunięto pięć animacji broni powodujących błędy;

-zamieniono 10 modeli broni długiej i pistoletów na modele broni występującej rzeczywiście;

-rozładowane baterie egzoszkieletów uniemożliwiają poruszanie się;

-poprawiono błędy detektorów anomalji;

-poprawiono system pogodowy, wschody i zachody słońca, opady i burze są bardziej realistyczne;

-zwiększono zasięg widzenia NPC w świetle zapalonej latarki do 8 metrów;

-poprawiono niektóre zadania;

-poprawiono efekty dzwiękowe, usunięto dzwięki pojawiające się znikąd;

-w Zatonie, Jupiterze i Pustych Ziemiach dodano po 4-5 tajnych schowków, są w formie zestawu skrzyń.

Zmiany opisane przez Irbisa na http://ap-pro.ru/forum/35-2077-118

Nowy link do moda:http://www.getzilla....tod2.0.exe.html archiwum rozpakować 7zip!!!!

Patch 2.2 do modahttp://www.getzilla...._lwtod.exe.html

Zmiany:

-poprawiono ikonę kombinezonu najemników;

-poprawiono modyfikowanie broni;

-poprawiono ilość pieniędzy u Kroma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spolszczenie jest niestety tylko pod wersję 1.9 :( Z raportów testerów wynika, że na 2.0 sie sypie. Ponieważ ciągle jeszcze wychdzą patche do LW-ToD poczekam z adaptacją zrobionej polonizacji do końca prac nad tym modem, bo isntnieje zbyt duże ryzyko, że coś pochrzanię podczas tego ciągłego grzebania w plikach. Na razie plan jest taki - konczymy testy TŚ2UF, potem kończę tłumaczenia SGM 2.2 i dopiero potem zabieram się ewentualnie za LW-ToD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mod jest bardzo trudny ale ciekawy. Odbiega od reszty modów, wszystko na lekarstwo broń amunicja,bandaże, apteczki . Brak wskazówek co do postaci z zadania. Jedynie co jest super to sceneria jak mnie to powala miło się gra. Minusy tego to mutanty pojawiają się jak grzyby po deszczu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie jest tam dużo amunicji, apteczek, przez całą grę nie miałem problemu z ich ilością (a chyba ponad 50% zawsze trzymałem w schowku bo ich nie potrzebowałem). Ale co nam po takiej ilości, skoro pijawka zabija za drugim uderzeniem, to samo tyczy się snorków czy chimer, a żeby je zabić trzeba w nie wpakować min. jeden magazynek. Większości rzeczy które nosimy po prostu nie zdążymy użyć w trakcie konfrontacji, czasem się zdarzy, że nawet magazynka nie zmienimy. To jest dopiero trudność. Trzeba kombinować, gdzie tu się przyczaić, na co wskoczyć, żeby pijawki nas nie dopadły, a żebyśmy my sami mieli dobrą linię strzału. Według mnie jest to najlepszy mod jaki wyszedł (biorę tutaj pod uwagę realizm, atmosferę i klimat). W żadnym modzie nie miałem takiego stracha, gdy do PDA były wrzucane nowe dane i trzeba było odwiedzić tereny które wcześniej omijało się szerokim łukiem. Tutaj dopiero można poczuć prawdziwe stalkerskie życie na krawędzi. Czerwony Las i Limańsk to chyba najbardziej klimatyczne lokacje w historii. Przejście przez Czerwony Las naprawdę wymaga dużo odwagi, natomiast Limańsk (opuszczone miasto, pełne zbłąkanych psów i zombiaków) aż kipi 'stalkeryzmem'. We wschodniej Prypeci byłem raz, chyba po wyjściu z Mózgozwęglacza poszedłem podziemnym tunelem i wyszedłem bodajże przy pralni, ale był tam taki hardcore (a do tego spotkał mnie wypad), że wczytałem grę i poszedłem normalnie, Radarem. Ten mod naprawdę dostarcza niezapomnianych wrażeń :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie walki z stadami mutantów dodam, że w tym modzie jest możliwość tworzenia pułapek z anomalii. A przynajmniej taki był zamiar autora :) W praktyce wygląda to bardzo kiepsko bo zanim przygotujemy artefakt i wyrzucimy go na ziemię już dawno nie żyjemy. Ale wiedząc że za chwilę zaatakują nas na przykład mięsacze, możemy przygotować taką pułapkę i potem zwabić do niej stado. Kilka razy mi się tak udało i miałem sporo satysfakcji z tego. Niemniej to jednak tylko ciekawostka. By miało to praktyczny sens potrzebny byłby znany z TŚ2 gravigun. Wtedy by była całkiem inna rozmowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mam pytanie co poprawia ten patch bo ja mam trochę zmodyfikowane spolszczenie i nie chciał bym aby były jakieś problemy z dalszą grą. Lonely a powiedz gdzieś tak nazbierał tych apteczek i amunicji bo jakoś ja tam nie widziałem aż takich możliwości do nazbierania, jak tylko coś się uzbierało to poszło na mutanty. A co do apteczek może i miałeś. Dla mnie mod jest trudny i jak szedłem misja po misji tak tu się nie da tak iść

Edited by LordDino

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do pułapek z artefaktów to mi najbardziej przydały się w elektrowni gdzie wybiegło na mnie na raz 20 chimer o.O A co do amunicji, to zbierałem każdy nabój jaki się nawinął, obojętnie jakiego kalibru. Przy sobie nosiłem strzelbę (jest niezastąpiona na bliskie dystanse, chodziłem z nią od początku do samego końca gry) i karabin do walki na odległość (przeważał kałach z lunetą). Resztę broni trzymałem w schowkach i gdy np. kończyła mi się amunicja do kałacha, to brałem wtedy mp5, po drodze zbierając pociski do AK, a potem gdy w mp5 było mało ammo to brałem LR i tak w kółko. Ta technika sprawdza się we wszystkich modach. Jak potrzebujemy amunicji na gwałt, a do handlarza daleka droga, to trzeba gadać z NPC, zazwyczaj mają przy sobie jeden magazynek na sprzedaż. A apteczek i antyradów ogólnie używam mało, leczę się zazwyczaj artefaktami :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waler ta polonizacja raczej nie będzie działała z ver 2 mod ponieważ była robjona pod starą wersje, ma zawarte poprawki tekstowe nr 2 a było ich 4. Nowa wersja moda ma wiele innych poprawek. Ryzykować możecie, daj znać czy się udało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musiał bym skonsultować to z Metek58 ale nie będę ryzykował z tym patchem bo myślę ze spowoduje wylot gry. Nie chodzi mi o to że boję się ryzyka ale Metek58 ma już błędy i przestał grać ja jak na razie jeszcze nadal gram jak długo nie wiem. Może jeśli dojdę do tego samego miejsca co on i także mi wywali. Jeśli tak zrobi pobiorę i dołożę te braki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po wklejeniu spolszczenia, każdy plik analizowany i wklejanie tylko tego , co było porównywalne i można było zamienić, gra odpala, ale nie ma sporo tego co powinno być. Doszedłem do Prypeci i przy próbie dojścia do miejsca sygnału, wywalało mnie, więc zaniechałem dalszych eksperymentów, bo i tak szedłem po bandzie, nie wykonując nie wiadomych misji, które w widoczne w rozmowach, ale próba kliknięcia na nieznany tekst, kończy się wylotem. Tu teraz dam wylot przy podchodzeniu pod miejsce, skąd dochodzi sygnał.

FATAL ERROR

[error]Expression	: fatal error
[error]Function	  : CModelPool::Instance_Load
[error]File		  : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrRenderModelPool.cpp
[error]Line		  : 111
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments	 : Can't find model file 'actorsmonolithaki.ogf'.

I screen menu, będąc w Prypeci.

post-1615-0-38086100-1333306398_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.