Skocz do zawartości

I Work Alone


Rekomendowane odpowiedzi

IWorkAlone_ver12_release_1024x76.jpg

Nazwa: I Work Alone
Twórcy: T.Z.P (The Zone Projects)
Platforma: Zew Prypeci
Data premiery: 04.05.2011r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

Spoiler

Ten mod to ogromna kompilacja najlepszych modów do S.T.A.L.K.E.R. Zew Prypeci z poprawioną grafiką, grywalnością i udźwiękowieniem.

 

Zmiany:

Spoiler

-------Grafika i Audio-------

Setki nowych tekstur w wysokiej rozdzielczości dla środowiska gry, przedmiotów i broni oraz niektórych kombinezonów. Wszystkie pochodzą z Absolute Structures (wersja 1.0) i Absolute Nature (wersja 2.0) oraz ze S.C.O.P. Realistic. Wszystkie bronie w strefie wydają się teraz bardziej zużyte i zaniedbane. Istnieje duże zróżnicowanie stopnia skorodowania i zabrudzenia broni w zależności od jej pochodzenia. Broń wojskowych jest mniej skorodowana ze względu na jej lepsze utrzymanie.

* rosyjskie dialogi i angielskie napisy

* nowe dźwięki broni

* lepszy wygląd krwi

* granat VOG-25 ma teraz prawidłową ikonkę i model

* AtmosFear wersja 2.1 (oprócz Emisji i Opadu)

* unikalne tekstury broni od Żwawego

* Variation Mod (nowe postacie, między innymi z poprzednich części gry

* nowe animacje broni i ich tekstury w wysokiej rozdzielczości

* opcje widoku kamery z pierwszej i z trzeciej osoby

* ciała i woń biedy przyciągnęły teraz do zony agresywne gatunki much. Nie zobaczysz ich, ale na pewno często odczujesz ich obecność, szczególnie wokół jezior i moczarów. Na pewno jakaś zacznie ci wkrótce latać koło twarzy. Mogą również zakłócić ci sen, kiedy zdecydujesz się wypróbować swój brudny śpiwór gdzieś w otwartym terenie

-------( ROZGRYWKA )-------

* 50% mniej pieniędzy w nagrodę za ukończone misje / zadania

* Nowy czas rozpoczęcia gry, zamiast 09.00 teraz docierasz na Zaton o 21.00

* drobne poprawki samego GG (cokolwiek by to miało znaczyć - przyp. tłum)

* obniżono maksymalną wagę przenoszonego ładunku, ale teraz się nieznacznie szybciej biega, pod warunkiem, że się nie jest przeciążonym

* podniesiono zasięg pchnięcia nożem bojowym

* wszystkie ulepszenia kosztują o 25% więcej niż w podstawce

* bandaże jedynie zatrzymują krwawienie

* na artefaktach zarabia się teraz mniej

* handlarze nie kupują broni w złym stanie

* naukowcy kupują teraz artefakty

* handlarze i stalkerzy płacą teraz mniej za wszystko

* nie ma już nagród otrzymywanych regularnie po uzyskaniu osiągnięć "przyjaciel stalkerów" i "łowca mutantów" (chyba twórca pomylił "przyjaciela stalkerów" z "detektywem" - przyp. tłum)

* wojskowy technik i wujek Jar będą pobierać opłaty za naprawy twojego sprzętu w Prypeci, ale ze zniżkami. Wojskowy będzie dawał 50%, a wujek Jar 15% zniżki

* pojawiła się opcja gry w czasie rzeczywistym (zmiana w menu głównym, F1 = prędkość z podstawki / F2 = prędkość w czasie rzeczywistym)

* silniejsze i bardziej zabójcze anomalie

* nie pojawiają się już wiadomości o zadaniu "nadchodzi emisja, ukryj się"

* można przeciągać martwe ciała i przedmioty (klawisze "Shift" + "Użyj")

* GG należy do "ukraińskich służb specjalnych (USS)" a nie do "wolnych stalkerów"

-------( BROŃ i SPRZĘT )-------

* Dźwięki broni i ich animacje są teraz zsynchronizowane

* Większy odrzut

Koniec ze strzelaniem z biodra. Odrzut wszystkich broni jest teraz bardziej agresywny, tak, że trzeba właściwie wycelować i wykorzystać sile rąk i tułowia, aby strzelać z mniejszym odrzutem. Strzelanie w pozycji kucznej poprawia celowanie w optymalny sposób. Bez właściwego złożenia się do strzału będziesz doświadczał bardzo silnego odrzutu, szczególnie przy strzelaniu seriami po kilka pocisków, lub prowadząc w pełni automatyczny ogień.

* Małe zasoby amunicji

Siły zbrojne odizolowały strefę jeszcze bardziej i amunicja jest teraz szmuglowana do zony dużo rzadziej. Oznacza to, że handlarze oferują mniej, teraz cennej amunicji, za wysoka cenę. Pomagając wojskowej frakcji w Prypeci nadal będziesz otrzymywał amunicje bezpłatnie.

* otrzymałeś teraz dużo lepsza latarkę, która rozświetla przestrzeń przed tobą jeszcze lepiej, niż poprzednia.

* pomajstrowano trochę przy radiu, dzięki czemu będziecie mieli mocniejsze i wyraźniejsze sygnały. Oznacza to jednak, że będziecie również przechwytywać małe i słabe sygnały rozmów radiowych wroga w waszej okolicy. Niektóre z nich będą związane z ich odkryciami, niektóre z nich będą związane z ich taktyka. Przechwytywane częstotliwości są całkowicie losowe i mogą się nakładać na siebie. Tylko częstotliwość waszej własnej frakcji jest czysta i wyraźna. Może to być tajemnica przekazywana przez bandytę swojemu towarzyszowi, gdzie można znaleźć ukryta maskę przeciwgazowa w idealnym stanie. Może to być szept przez radio o snajperze wroga w górnym oknie budynku, tylko czekającego na przyzwolenie swojego szefa, aby cie sprzątnąć. Któż nie chciałby otrzymywać tego rodzaju sygnałów ratujących życie?

* wszystkie ulepszenia są dostępne dla wszystkich broni (ale nadal wymagane są do tego zestawy narzędzi)

* brak ograniczeń wyciągania broni w bazach

* nowe wyposażenie GG na początku gry

* Wałek może teraz być przerobiony na amunicję 5,45x39 FMJ i 5,45x39 AP

* dodano granaty termitowe

* wojskowy nóż, lornetka, PDA i identyfikator pojawią się w inwentarzu,

ale nie będzie można ich wyrzucić ani sprzedać

* dodano śpiwór i środki nasenne

* zrobiłeś się zmęczony albo śpiący podczas zwiedzania zony? Teraz barmani w Zatonie i Jupiterze sprzedają silniejsze i bardziej skuteczne napoje energetyczne, aby zlikwidować senność. Nie używaj, jeśli wybierasz się za moment spać. Ceny napojów energetycznych są nieco wyższe, ze względu na większą zawartość kofeiny. Dodam, że naprzemienne używanie środków nasennych i napojów energetycznych, to na dłuższą metę kiepski pomysł. Szukajcie bardziej naturalnego rytmu dzień/noc

* w grze są teraz dwa rodzaje noży - jeden to twój standardowy wojskowy nóż, którego używasz tak, jak w podstawce. Drugi rodzaj, to nóż myśliwski, używany przez resztę stalkerów. Noże te zajmują sloty na bron i można je sprzedawać.

* poprawiona balistyka

* bardziej realistyczne uszkodzenia broni. Teraz brak jest przybliżenia widoku przy celowaniu z użyciem muszki i szczerbinki

* FN 2000 może teraz domyślnie być wyposażony w tłumik

-------(GRABIEŻ)-----------

* można grabić zwłoki z pieniędzy

* teraz jest mniej żywności, lekarstw, amunicji i granatów w zagrabionych łupach

------(INTERFEJS)------

* menu główne i ekrany ładowania zostały zrobione od nowa, aby pasowały do ogólnej koncepcji moda. Teraz zawierają one autentyczne zdjęcia zony.

* HUD został rozszerzony o mały kompas i minimapę, które pomagają poruszać się w zonie. Nie będzie jednak pokazywał ani lokalizacji wrogów, ani lokalizacji zwłok. Będzie za to wskazywać przyjaciół i VIP-ów (np. handlarzy). HUD będzie także wyświetlał rodzaj używanej aktualnie amunicji oraz jak dużo jej jeszcze zostało.

* nowa mapa w PDA i nowe menu inwentarza dla monitorów panoramicznych

* nieznacznie przezroczyste menu inwentarza

* minimalistyczny HUD: brak ostrzeżeń o granatach, brak wskaźnika trafień, nowy tryb widoku przez lornetkę

* dynamiczny HUD (widok przez okulary maski lub hełmu)

* prawdziwe nazwy broni

* poprawiony widok przez muszkę i szczerbinkę

* lunetki Gnomusa, z nowymi teksturami wykonanymi przez Ceano

* mod "Oczyszczone Schowki" - po opróżnieniu schowka na jego miejscu na mapie pojawia się specjalna, malutka ikonka

* nowe opisy i ikony inwentarza

* pole widzenia zostało rozszerzone w celu dostosowania go do wysokiej rozdzielczości . FOV wynosi teraz 75 stopni.

-------( AI )-------

* dodano mod Alundaio AI v1.07

* przerobiono AI zarówno stalkerów jak i mutantów

* przerobiono zachowanie mutantów – stalkerzy zombi są teraz bezmyślnymi włóczęgami strzelającymi do wszystkiego, co się rusza

* zmodyfikowano wzajemne odnoszenie się do siebie frakcji. Stalkerzy i Bandyci już nie są neutralni wobec siebie

* handlarz w Zatonie na Skadowsku ma teraz w sprzedaży (po upływie pewnego czasu) amunicję do PKM

* poprawiono respawny we Freeplay'u (więcej alternatywnych spawnów na Zatonie i w Jupiterze)

* barmani sprzedają również czystą wodę (wydłuża czas bez potrzeby snu)

* przerobiono stalkerów zombie – teraz już nie krwawią, a ubytek zdrowia zależy od miejsca trafienia. Ich rany nie goją się już tak szybko, jak przedtem, ale są teraz bardziej odporni na pociski. Bardzo dobrą bronią na zombie w grupach są granaty termitowe. Granaty odłamkowe też są dobre, ale nie tak skuteczne jak termit. Teraz bardzo trudno zabić stalkera zombie strzelając w korpus, ale 1-3 strzały w głowę powinny załatwić sprawę.

–––––––( POPRAWKI I ULEPSZENIA )–––––––

* naprawiony błąd z pułkownikiem Kowalskim

* wiele innych naprawionych błędów (między innymi tych z trudnym dostępem do niektórych schowków i wiele innych)

* Fix dla Śpiących Pijawek - potrzebny wtedy, gdy używany jest domyślny odgłos kroków

* artefakt "Serce Oazy" już nie zmniejsza głodu, ale ma lepsze zdolności uzdrawiania i jest bardzo radioaktywny (tak, jak powinien być)

* zużywanie się pistoletów (niektóre pistolety przestawały się zużywać po zainstalowaniu w nich wszystkich możliwych ulepszeń)

* niewielkie ulepszenie artefaktów

* podczas rozpoczęcia walki z nieprzyjacielem w pobliżu baz, te nie są już dla nas blokowane

* kwestowe przedmioty możemy teraz przechowywać w osobistych skrytkach

* poprawione cechy jedzenia i apteczek (w oryginale jest "medyków", ale chyba jednak chodziło mu o leki - przyp. tłum)

* jedzenie nie poprawia już zdrowia

* poprawiona waga przedmiotów

* fix na nadmierny spawn wron (crow spawn fix)

* zmieniony czas usuwania zwłok - tak stalkerów, jak i mutantów

* 3 burery na sekretnym piętrze Laboratorium X-8 mogą teraz być zabite spoza pomieszczenia, w którym się znajdują

–––––––( PODZIĘKOWANIA DLA HEROSÓW )–––––––

Ceano, Angrydog, Darkenneko, Gtzz FeLa,

Cromm Cruac, Alundaio, TheSmurth and Sclera

 

 

SCREENY:

Spoiler

ss_nicolai-aaroe_04-30-11_08-20-48_jupitss_nicolai-aaroe_04-30-11_08-21-46_jupitScreen_version12.jpgIWA_wallpapers_v11_1920x1080px_nature.jpIWA_wallpapers_v11_1920x1080px_mist.jpgIWA_wallpapers_v11_1920x1080px_fog.jpgIWA_wallpapers_v11_1920x1080px_dust.jpgIWA_wallpapers_v11_1280x1024px_03.jpgIWA_wallpapers_v11_1280x1024px_02.1.jpgss_nicolai-aaroe_05-02-11_22-35-52_pripyIWA_wallpapers_1280x1024px_040211_a.jpgwallpaper.jpg

 

WIDEO:

Spoiler

 

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

 

ŹRÓDŁO:

moddb.com

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak. Pobrałem i odpaliłem. I ZONK - gra zaczęła mnie prosić o oryginalne DVD :rolleyes: (odpalane na wersji PL i oczywiście oryginalne DVD w napędzie nic nie pomogło).Poszperałem po forach, no i okazało się, że taki problem to najczęściej wystepuje w wersji STEAM (sic!). Jako obejście problemu, na tymże forum,m proponowano ściągnąć wersję starą (1.1) rozpocząć nową grę, zapisać. Potem ściągnąć patch 1.2 i zainstalować (nowa gra nie jest wymagana). Zadziałało :smile:

Na razie uczucia mam mieszane. Oczywiście paczki Cromma + części z Atmosfeara wymiatają. Zmienione dźwięki na lokacjach. Bronie rzeczywiście mają inne tekstury, ale z tym realistycznym odrzutem to się autorowi nie udało (widocznie w Danii do wojska nie biorą, a szkolenie paramilitarne odbywa się z użyciem KbKs, który jak wiadomo odrzut ma potworny :teehee: ). Na razie strzela się dość liniowo, czyli na wprost (i to bez ulepszeń). Asortyment u Sowy ubogi i drogi. Dobra nowina to to, że mutanty są bardzo silne, potrafią przy ataku wytrącić broń z ręki, ale także niekoniecznie trzeba mieć na nie strzelbę - padają chętnie od celnych strzałów z pistoletów maszynowych, czy karabinków szturmowych. Jednym słowem - bardzo fajna rzecz dla tych, którzy jeszcze nie grali w Zew, albo grali rok temu w wanilkę. Graficznie moim zdaniem lepsza od Complete :thumbsup:

Acha, bardzo fajny jest ten system zostawiania malutkich ikonek w miejscu znalezionych schowków. Nie nabijamy kilometrów, bo dokładnie wiemy, gdzie byliśmy i co podwędziliśmy :wink: Tyle na razie, reszta przy okazji innego tematu, ale to już jutro, bo ja dziś prosto po podróży :sleep:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.