Tomek Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Mam pewien problem, z miejsca BARu nie ma przejścia do Magazyn Wojskowych, jest pusty teren, jak przekroczę puste tereny to wypadam z planszy w dół. Co jest grane?Jak się dostać do Magazynów Wojskowych. Drugim problemem jest to że profesor Sacharow w ogóle nie podchodzi i nie mogę z nim rozmawiać itd. Zainstalowałen wszystko po kolei soliankę z patchami, dopami, spolszczeniem wersji R3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Przejście dostaniesz dopiero jak przyniesiesz do baru fleszkę od Krugłowa.Jeśli Krugłow ci zginął a nie chcesz się cofać to możesz je kupić u kapusia w barze (tego co sprzedaje informacje) W sprawie Sacharowa nie wiem.Spróbuj może jeszcze raz wczytać grę od wejścia na Jantar.Może nie przeprowadziłeś Krugłowa przez Dzicz i dlatego nie uruchomił się jakiś skrypt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 18 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Dawno już przeprowadziłem Krugłowa, mam teraz misje na Magazynach Wojskowych i nie mogę dostać do Magazyn wojskowych Wlasnie ten co sprzedaje wiadomości nie ma na sprzedaży niczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Jak przeprowadziłeś Krugłowa to dostałeś od niego fleszkę którą odnosisz barmanowi.Barman mówi spójrz Naznaczony nowe przejście na magazyny wojskowe.Jeśli tak nie było to masz jakiegoś buga co jest prawdopodobne.Też miałem problem z przejściami po instalacji dopełnienia z tym że zaraz na początku gry.Nie drążyłem tematu i czekam na kolejnego patcha.Sprawdż jeszcze logi,może coś ci tam pisze z czym jest problem.Na siłę na magazyny można też się dostać teleportem po wykonaniu odpowiedniego questu od Fanata w wiosce kotów w Kordonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 kobal - u mnie nawet po Krugłowie i oddaniu fleszki barmanowi, po czym zresztą mówi, że otworzył przejście na Magazyny - dalej jest przepaść. Czyli bug. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Czyli to samo co ja miałem.Reinstalka i gra od nowa albo czekanie na poprawkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 18 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 No to masakra ze bug, bo bez dopełnienia i patchów mogłem przejść bez problemowo na Magazyny Wojskowe ale teraz po dopie i patchach już nie moge przejść chociaż zaczynałem grę od nowa. A można jakoś inaczej dostać się?Tak samo też nie mam jak dostać się na bagna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Można - wypełniając misje dla Fanata i otwierając portal na Magazyny. Tyle że mi w poprzedniej soli to nie działało - wywalało mi grę. Teraz jeszcze nie doszedłem do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Wątpię czy ma to sens.W dalszej grze to magazyny stają się centrum gry.Nie będzie przecież biegał za każdym razem na kordon.Po za tym jeżeli nie może pogadać z sacharowem to też długo nie pogra.Gra jest posypana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 18 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 No pograłem dalej i nadal nie mogę pogadać z sacharowem i nie ma już Fanta, nie żyje. No gra posypana niestety. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assassing Opublikowano 5 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Panowie i Panie chciałem najpierw przywitać wszystkich bo jestem nowym użytkownikiem tego forum. Znam rozwiązania tego i wielu innych problemów wątkowych tego moda, proszę tylko by nikt się nie obraził ale problemem jest nie mod, a "polonizacja". Wiem że polonizowanie tego moda to kawał ciężkiej roboty ale polonizacja dopełnieni odbyła się pewnie bez dokładnego przejrzenia plików i porównania ich z oryginałami. By obejść buga po oddaniu pendraiva od Krugłowa i nie pojawieniu się drogi na magazyny, należy zrobić tak uzbierać 100 000 rubli (wiem że to kasa dość spora, ale cofanie się w niektórych przypadkach kosztuje nawet tydzień grania, więc wybór należy do gracza). Po uzbieraniu wymienionej kwoty, należy udać się do baru podejść do handlarza informacjami zasejwować grę, wyjść do windowsa, przenieść folder gamedata na pulpit. Potem Należy rozpakować jeszcze raz Narodnaya Soljanka rozpakować dopełnienie, i patche, broń boże nie wgrywać spolszczenia!!! Uruchomić grę po rosyjsku kupić informacje o drodze do bazy wolności, zasejwować, a potem wyjść do windowsa, folder gamedata bez spolszczenia przenieść sobie na pulpit np. do utworzonego przez siebie folderu "rus" ja tak sobie nazwałem, a z pulpitu przenieść sobie wcześniejszy folder gamedata i grać dalej ze spolszczeniem. Pamiętajcie nie usuwajcie folderu gamedata bez spolszczenia bo przyda się wielokrotnie w podobnych sytuacjach, np. gdy będziecie brać misję by odnaleźć skarb w pieczarze, albo porozmawiać z przewodnikiem jak mu przyniesiecie groze, albo na jantarze jak dostarczycie korale babci. bugów w spolszczeniu jest od groma wymagało by ono przejrzenia lecz ja nie znam w ogóle rosyjskiego i nie wiedział bym gdzie dokładnie nanieść poprawki gdyż powoduje ono sporo błędów oraz niekiedy wywalania gry do windowsa . Pozdrawiam. PS gdy jesteście akurat przy oddawaniu pendriva Krugłowa Barmanowi to zanim go oddacie możecie postąpić identycznie z jak z sytuacja z handlarzem, zaoszczędzicie 100 000, ja niestety skapnąłem się za późno i zanim doszedłem do rozwiązania problemu byłem już dużo dalej w grze więc cofanie do wcześniejszego sejwa nie dla mnie się nie opłacało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 5 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Jak chodzi o ścisłość, folderów /gamedata nigdzie nie trzeba przenosic - wystarczy im zmieniac nieco nazwy: np wersje ze spolszczeniem nazwać gamedata-pl i obok umieścic gamedata z oryginału, a potem, kiedy będziecie chcieli powrócic do wersji PL, zmienić jej nazwę na /gamedata-rus a gamedata-pl przemianowac spowrotem na /gamedata. Ja w ten sposób trzymam kilka wersji Soljanki w folderze jednej podstawki, bo uruchomi sie zawsze tylko ta, która tkwi w folderze o nazwie /gamedata Nie zabieram głosu na temat konieczności tego kontredansa z instalacjami i wersjami, ponieważ ja osobiście nie miałem żadnego problemu z przejściem do Magazynów z baru, ale rozumiem, że każdy nowy sposób pokonania problemu jest cenny, jeżeli umożliwia dalszą grę i może się komuś przydać. Nie dyskutuje również o bugach w spolszczeniu, bo możliwość wprowadzenia dodatkowych błędów przez spolszczenie tekstów rosyjskich jest taka sama, jak wprowadzenie błędów przez słownik polsko-rosyjski. Po prostu - Soljanka jest tak rozległym tworem że u każdego układa sie inaczej. I tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assassing Opublikowano 5 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Trurl3 co do Pańskiego sposobu podmiany wydaje się trochę prostszy, ja po prostu chciałem przekazać gdzie tkwi problem i w jaki sposób można sobie w miarę prosty sposób poradzić, jest to jedna z wielu opcji, mówię nie znam rosyjskiego i miałbym problem z odnalezieniem właściwej ścieżki by poprawić i wrzucić np. na forum poprawiony plik dlatego zaproponowałem takie rozwiązanie, problemu. Nie mam też najmniejszych zażaleń odnośnie spolszczenia bo po pierwsze jest za darmo i nikt nie musi z niego korzystać, a to że zostało udostępnione w ogóle szerszej grupie to tylko i wyłącznie dobra wola twórców, dlatego należą się podziękowania, Ja po prostu jestem wielkim fanem tej gry znam ją na wylot (każdą część) teraz rozgryzam solyanka mod i jestem pod wrażeniem, nie wyobrażam sobie by przez takie drobne błędy, które w prosty sposób można obejść (a spotkałem już ich sporo i to nie tylko w spolszczeniu) zaprzestać gry. Dlatego podpowiadam innym jak w prosty sposób ominąć błąd nie musząc ingerować w plikach. Jak będę mógł pomóc, to pomogę przy rozwiazywaniu innych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 5 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Każda informacja pomagająca grac i omijać problemy jest zawsze mile widziana. Niestety, u każdego może to inaczej wyglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 5 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Dlatego podpowiadam innym jak w prosty sposób ominąć błąd nie musząc ingerować w plikach. Jak będę mógł pomóc, to pomogę przy rozwiazywaniu innych problemów. Może to ingerencja w pliki gry, ale osobiście wolę zmienić dwa wpisy w plikach ( jeżeli mają pomóc), jak robić te manewry z gamedata. Sam skończyłem grę w wersji 19.04 i nie było w niej błędu nie do ominięcia. ....Każda informacja pomagająca grać i omijać problemy jest zawsze mile widziana. ...jak najbardziej, zwłaszcza, że jest tyle Soljanek co graczy i każdy ma inne problemy. Znam rozwiązania tego i wielu innych problemów wątkowych tego moda, Myślę ,że twoja wiedza jeżeli jest prawdziwa będzie bardzo pomocna na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assassing Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Problem jest i to nie tylko z przejściem na magazyny wojskowe ale i każda nowo odkrytą drogą. Do osoby która założyła ten temat radzę sprawdzić czy wyświetliła się droga na bagna albo z jantaru na agroprom po dostarczeniu korali, czy z radaru na jantar, albo z kordonu do agropromu, mógłbym wymienić jeszcze kilka innych dróg które nie chcą się pokazać. Nie wszystkie mają takie znaczenie jak na magazyny albo na bagna bez innych niekiedy da się przeżyć trzeba się na biegać ale to wszystko, za to droga na bagna jest kluczowa jeśli się nie pojawi to du.. blada. Problemem za każdym razem jest polonizacja. Nie mówię już o wywalaniu na pulpit jak bierze się jaką misję i w błędzie wychodzi że misja została przeniesiona do archiwum w wolnym tłumaczeniu z angielskiego, co było opisywane na innym dużym polskim forum gdzie nie udało im się znaleźć przyczyny. Jeśli się mylę to proszę o poprawienie bądź sprostowanie mojego posta, ale wydaje mi się że tłumaczenie było przygotowywane na wersję angielską gry oraz na na wcześniejszą solyankę, po pojawieniu się bety zostało ono tylko zaadoptowane pod nową wersję bez gruntownego sprawdzenia całości, podczas gdy nowa solyanka najlepiej chodzi na wersji rosyjskiej, jak się ją instaluje na rosyjska i wgrywa spolszczenie wtedy wyskakują inne błędy z brakiem niektórych plików z nazwami lokalizacji, oraz jeszcze jakiegoś, (które to błedy nie wyskakują przy odpalaniu na wersji angielskiej) co nie jest problemem wystarczy rozpakować plik db9 i przekopiować je. Stąd wysnułem moje przypuszczenie. Próbowałem tez sprawdzić czy na wersji angielskiej gry błąd z niepojawiającymi się nowymi drogami nie będzie występował , lecz okazało się że jest tak samo. Stąd wysuwam mój wniosek że należało by przygotować spolszczenie na wersję rosyjską gry (podstawki). to znaczy przejrzeć pliki tłumaczenia porównać je z oryginałami dodać pliki których by brakowało w spolszczeniu pod rosyjską wersję z nazwami lokalizacji, i wtedy podejrzewam że błędy z brakami przejść które to powinny pokazać się po wykonaniu misji został by rozwiązany, a przy okazji problem z niemożnością wzięcia niektórych misji kończącej się wywalaniem na pulpit, np. misja znalezienia skarbu w pieczarze kiedy chcemy aktywować wejścia do pieczary. Sama solyanka w wersji beta jest już prawie pozbawiona większości denerwujących błędów i działa nadzwyczaj stabilnie w porównaniu do poprzedniej. Piszę to na tym forum gdyż mam nadzieję że, są na nim ludzie któży dojdą w którym to konkretnnie pliku jest błąd, gdyż wiem że użytkownikami tego forum są ludzie któzy brali udiał w spolszczeniu. Nie pisałem o tym na innym ogromnym forum gdyż tam najczęściej użytkują go ludzie któży chcą tylko uzyskac informację w zamian nic nie wnosząc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Musze przyznać z żalem, że raz już szukałem rozwiązania tego problemu, i co więcej, znalazłem. Buł artykuł w poradach, niestety w trakcie kolejnych przeprowadzek porada zaginęła. A ja już nie pamiętam skąd ja wziąłem. Generalnie chodzi o to , że na nowej lokacji są przedmioty, które powodują wypady. Jest sposób, poprzez pewna ingerencje w pliki, na spowodowanie, że gra staje się ślepa na te przedmioty. Co ciekawsze, to mogą być całe rodziny podobnych przedmiotów i poprawianie trzeba prowadzić aż do skutku. Może mi się uda odszukać tę poradę, wtedy przetłumaczę i wstawię na forum. W oryginale porada dotyczyła przejścia na Magazyny Wojskowe, ale pasowała do każdego przypadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasork Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 czy chodzi ci o tą poradę? Na lokacji Stara Wieś (i nie tylko - porada jest uniwersalna) u wielu osób zdarzają się wypady na pulpit lub 'zawisanie' gry przy pierwszym przejściu lokacji. Aby zrozumieć przyczynę problemu potrzebny jest plik logu. Jeśli gra wypada na pulpit - log, zazwyczaj, zapisuje się automatycznie. Jeśli gra 'zawisa' to dla zapisania logu trzeba zrobić jak następuje: 1. Przez naciśnięcie klawiszy Alt+Tab wyjść z gry na pulpit. 2. Wywołać managera zadań (Alt+Ctrl+Del), otworzyć zakładkę "Procesy". 3. Znaleźć proces o nazwie XR_3DA, zaznaczyć go kursorem i nacisnąć przycisk "Zakończ proces". Czasem zakończenie procesu (awaryjne wyjście z gry) zajmuje kilka minut i manager może poprosić o dodatkowe potwierdzenie zamknięcia procesu. Plik logu znajdujemy w następującym katalogu: dla Windows XP - Documents and Settings/All Users /Dokumenty/STALKER-SHOC/logs. dla Windows Vista – Users/Public/Documents/STALKER-SHOC/logs. plik nazywa się xray_хххх.log (zamiast хххх będzie nazwa użytkownika, jaką logujesz się do systemu). Otwieramy plik zwykłym Notatnikiem i idziemy do ostatnich dwóch linijek, które powinny wygladać tak: [error]Description : Invalid vertex for object [error]Arguments : af_rusty_thorn21505 To co jest na czerwono - u każdego jest indywidualne i może wygladac inaczej . Zapisujemy to sobie na kartce. następnie w katalogu z zainstalowanym Stalkerem znajdujemy plik gamedata/scripts/bind_stalker.script. Na wszelki wypadek robimy kopie bezpieczeństwa pliku. Otwieramy plik notatnikiem, znajdujemy linię function actor_binder:update(delta) Zaraz za nią wstawiamy taki kod: local se_obj = alife():object("af_rusty_thorn21505") if se_obj then alife():release(se_obj, true) end W miejsce tekstu na czerwono wpisujemy swój zapisany kod z logu. W ten sposób osunęliśmy z gry przedmiot, który powodował problem. Zapisujemy plik, wczytujemy sejw sprzed wejścia do Starej Wsi - to ważne! Znów próbujemy przejść problematyczne miejsce. Jeśli przeszliśmy - znaczy wszystko O.K. Jesli nie, znowu otwieramy plik logu i znajdujemy nowy argument wypadu/zwisu. pojawi się kolejny przedmiot, powodujący problemy. Ten przedmiot będzie bardzo podobny, np. taki: af_rusty_thorn21503 (odróżnia się od poprzedniego cyframi, jak widać). Znowu otwieramy plik bind_stalker.script i dodajemy do wcześniej wklejonego wiersza, to co zaznaczone jest na brązowo: local se_obj = alife():object("af_rusty_thorn21505") local se_obj2 = alife():object("af_rusty_thorn21503") if se_obj then alife():release(se_obj, true) end if se_obj2 then alife():release(se_obj2, true) end W miejsce zaznaczonego na zielono wpisujemy to, co po raz drugi zapisaliśmy na kartce z logu. Znowu wczytujemy sejw sprzed wejścia na lokację Stara Wieś i próbujemy. Jeśli wypady/zwisy występują nadal, analogicznie po kolei dodajemy zaznaczone brązowym linijki do pliku bind_stalker.script, ale zamiast se_obj2 juz piszemy se_obj3, se_obj4 i t.d. Może być konieczne powtórzenie tej operacji wiele razy - były wypadki, kiedy gra wypadała z powodu 16 różnych przedmiotów. Żeby poprawka działała, trzeba po każdym wypadzie/zwisie (przy każdej poprawce): 1. Wyjść z gry 2. Poprawić plik 3. Wczytać sejw do wejścia na lokacje, na której zdarza się wypad i ponownie wejść na lokacje. Cały czas znajduje się w Poradniku, który notabene sam stworzyłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assassing Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Ta porada rozwiązuje problemy z teksturami pewnych przedmiotów w danych lokalizacjach, nie będzie użyteczna w przypadku rozwiazywania tego problemu, bo np. po wykonaniu misji z Krugłowem i otrzymaniu od niego pendriva przekazujemy go Barmanowi i gra nie wyskakuje nie odnotowuje żadnego błędu, Barman podaje informacje że jest nowa droga na magazyny i mówi że zaznacza ci na pda i gra pędzi dalej, a na pda nic się nie pojawia brak też błędu w pliku logu. W przypadku gdybyśmy oddawali mu ten przedmiot w wersji bez spolszczenia barman wypowie dokładnie tą samą kwestie oczywiście po rosyjsku i pojawi się w lewym dolnym rogu informacja która oznacza że na pda pojawiła się nowa droga (nie pojawia się ona po spolszczeniu) mały napis i ikonka, otwierasz pda i rzeczywiście przejście jest na pda. możesz zapisać dalej grę z powrotem ją spolszczyć i jak uruchomisz grę po przekazaniu pendriva informacja na pda nadal zostaje jest już spolszczona i przejście nie znika, czyli defacto tekst został przetłumaczony, ale być może w innym pliku jest błąd np. tego napisu od ikonki która pojawia się w lewym dolnym rogu i dlatego nie wyskakuje na pulpicie informacja i nie dodaje się ona na pda. Oczywiście to są moje przypuszczenia, gdyż nie pamiętam czy w poprzedniej wersji solyanki pokazywała się na pulpicie informacji w lewym dolnym rogu o odkryciu drogi dziś wieczorem może to sprawdzę. Dlatego jeszcze raz powiem że błąd jest w którymś pliku z tłumaczenia musi tam być, być może jest to właśnie ta mała ikonka w dolnym rogu i tekst przy niej, którego brakuje w tłumaczenia a której być może nie było w poprzedniej wersji solyanki, nie wiem tylko czy jest, jeden plik dla wszystkich dróg czy do każdej misji gdzie odkrywa się drogę jest dopisany nowy tekst który powinien się wyświetlać na pulpicie a którego nie ma po spolszczeniu. Tu jest błąd, mogę wieczorem postarać się wrzucić zrzuty z ekranu o jaka ikonką mi chodzi i podpis, bo to co napisałem może być nie do końca czytelne. Mogę też wysłać admistratorowi pliki zrzutu z ekranu na maila by zobaczył, o co mi chodzi. Prosze tylko napisać na forum czy wysłać bo nie bede pisał do kogoś jeśli ta informacja nie jest mu do niczego przydatna. Dorzucam zrzuty z ekranu o co mi chodzi, proszę porównac 2 zdjecia tej samej misji przekazuje skrzynie z posterunku barmanowi najpierw po polsku i w lewym dolnym rogu nie pojawia sie informacja oraz ikona o pojawieniu sie nowej drogi z radaru na jantar. a po rosyjsku tak, podejzewam dlatego że jest właśnie brak tego tłumaczenia ikony bądz całej ikony w spolcszczeniu i dlatego nie pokazuje sie informacja o nowej drodze na pulpicie. wiećej zrzutów mogę wysłać na maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Dokładnie!! A już myślałem, że zginęła! To dobrze, że jest, tylko widać skleroza albo ślepota... @ assasing podaj prosze dokładną konfiguracje twojej gry - tzn, jaka podstawka, jaka wersja Soljanki, jakie spolszczenie i jakie dodatki. Poza tym skąd pobierane te elementy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assassing Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Podstawka wersja rosyjska patch 1.0004 solyanka ściagnięta w 8 częściach orginalna rosyjska. chociaż na wystawionej przez ciebie trurl jest ten sam błąd bo sprawdzałem. dopełnienie do wersji beta orginalne rosyjskie plus dwa patche ten z 20go i z 3go też rosyjskie. wszystko rozpakowywane 7z jedno zdjęcie po spolszczeniu drugie przed róznica jet taka jak na zdjęciach po spolszczeniu brak ikonki w lewym dolnym rogu ekranu o pojawieniu się nowej drogi. Na podstawce angielskiej identycznie spolszczenie oczywiście od was. myslę że właśnie tu jest błąd brak tej tekstury ikonki lub jej opisu w spolszczeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasork Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 czyli NS 19.04 + RC2/3? Keżeli RC2 to nie ma potrzeby dodawania kolejnych dodatków (RC2 posiada już w sobie dodatki). Instalując poprawki na wersję z RC2 narażasz się na błędy. Czy dodawałeś witaminy zmieniające cokolwiek? Jeżeli RC3 to czy zaznajomiłeś się z tematem http://www.stalkerteam.pl/Thread-Polonizacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assassing Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 to tak solyanka mod 19.04,09 jako baza potem dopełnienie do wersji beta 14.08.10 potem patch 20.09.10 potem patch 03.09.10 dla wersji 20.09.10 potem spolszczenie RC3-pl dopa 14 08.10 i patch 03.09.10 ale pobrałem go jako archiwum 7z a nie winrar, ze strony stalker.pl jeśli to drugie archiwum jest zmienione to zainstaluje je jeszcze raz i zobacze czy nadal jest ten sam błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Nie bardzo wiem co nazywasz 'dopełnieniem do wersji beta' ale to pewnie sprawa terminologii. Jeśli pod tym terminem rozumiesz : Dopełnienie z 14.08.10 to wszystko ok. Czyli tak: Podstawka SoC v1.004 Soljanka z 19.04.10 Dopełnienie z 14.08.10 Patch z 20.09.10 Patch z 03.09.10 RC3 To wszystko. RC3 było orientowane na wszystkie istniejące patche. Powinno być OK. Ale jak uczy prawo Murphy'ego nigdy nie ma całkiem OK. Postaram się powtórzyć całą instalację u siebie i będę mógł wyciągać wnioski. Przy czym czasem ma znaczenie wersja podstawki SoC. Ja stosuje polska wersję. W wersji rosyjskiej brakuje niektórych plików tekstowych .xml, ale jest to uwzględnione w polonizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assassing Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Dlatego do rosyjskiej wersji dorzucam pliki .xml z rozpakowanego pliku db9 pochodzącego z polskiej wersji gry do spolszczenia by nie wywalała i by w ogóle dała się uruchomić. Odpalałem to tez na wersji angielskiej i było dokładnie to samo lecz nie trzeba było dokopiowywać plików .xml. Na polskiej wersji nie próbowałem lecz mogę zainstalować i zobaczyć gdyż pierwsza solyanka jaka wyszła nie chciała chodzić na polskiej wersji, wiec włożyłem ja w kąt i leży na półce. Co do dopełnienia do wersji beta to jest to właśnie dopełnienie 14.08.10. które pobrałem w postaci 3 plików. więc kolejność instalacji jest tak jak podał trurl3 w poście wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.