korn06 Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Kilka miesięcy temu wyszła aktualizacja TŚ2, zmienia naprawdę dużo w grze. Tłumaczenie opisu w poście nr 5 tematu. Gdyby tłumaczom chciało się to zaadaptować do wersji polskiej, byłoby super. Link...http://narod.ru/disk...2_final.7z.html fix: http://narod.ru/disk...2.07.11.7z.html Screeny: Źródło...http://www.amk-team....showtopic=11039 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Aha...no to czyli nie pogram, trzeba poczekać. Kontroler jest niebezpieczny , ale kontroler z PKM to już horror I nic tak nie podbudowuje jak " uzupełnienie wersji finalnej"...w rosji widać słowo "finał" oznacza "cdn". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 TŚ 2 to na pewno jeden z najlepszych modów do SoC, ale miał kilka błędów. Mnie osobiście najbardziej cieszy poprawiony balans broni, no i oczywiście nowe questy, postacie i ogólnie stabilność całej gry. Mogliby jeszcze wstawić jakiś zwykły hud. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Spróbuje zainstalować pliki które nie kolidują ze spolszczeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raven Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Proszę bardzo tłumaczenie opisu dopełnienia do wersji finalnej TS 2... Tłumaczenie autorstwa Raven Objętość aktualizacji około 300 mb, ponieważ dla podniesienia wydajności i zmniejszania możliwych "zawisów" w grze, wylotów z powodu niedostatecznej "pamięci" i t.d., zoptymalizowano tekstury. Duża zawartość dotycząca broni z całkowicie przerobionymi, poprawionymi i dostosowanymi charakterystykami, teksturami i animacjami dotyczących arsenału broni - zawarte w aktualizacji jako integralna część tej modyfikacji. 1) Naprawiono: około setki małych i średnich błędów. 2) Naprawiono kilka krytycznych wylotów i "zawisów" w trakcie gry. 3) Zmieniony ogólny bilans modyfikacji w zakresie zgodności z "realizmem". 4) Dotyczy modeli broni: zmieniono zamki luf na prawostronne (takie, które rzeczywiście jakościowo wyglądają jak oryginały). Niektóre modele przyszło nam zamienić na inne. TTC broni i amunicji są zgodne z naszą wizją balansu gry. 5) Dodano fabularne "smaczki": nowe monstra, NPC, nowe questy, niektóre zmienione i uzupełnione dodatkowe wątki fabularne, na pewno nie pozwolą Wam się nudzić. 6) Zmieniono zasady pojawiania się kwestowych przedmiotów - teraz są przypadkowe. Każdy znajdzie to czego potrzebuje w swoim indywidualnym miejscu. Przewodnik będzie odpowiednio zmodyfikowany w kontekście zaktualizowanej wersji. 7) Ogólnie będzie trochę zmian i większość gry będzie inna. 8) Będzie można odzyskiwać pieniądze które tracimy w skutek ograbienia przez różnych NPC w trakcie gry 9) Dołożono zrzuty ekranu. Kilka szczegółów: Poprawienie snu. Końcówka gry została rozszerzona. Poległych kwestowych NPC, teraz można przywrócić do życia, lecz nie będzie to proste. Pojawi się Czarownik ew. Szaman (przyp.tłum. Колдун) Szabrownicy nie pozwolą się nudzić - często podkradają się niespodziewanie. Cziterskiego wyposażenia, które można było zdobyć w skrzynkach na Czarnobylu 1 i 2 nie będzie. W kweście Wariaga w Podziemiach Agropromu i historii z nim związanej poprawiono pewne niuanse. Nowe mutanty... napotkacie na swojej drodze Wodnika (wodną kreaturę - przyp.tłum. Водяной)?, upiorne psy i wilka, zapas ostrej amunicji i sprytu pozwoli wam przeżyć to spotkanie. Wodnik (przyp.tłum. Водяной, stworzony przez amik_a)? mieszka na bagnistych terenach i nie lubi jak mu ktoś włazi na terytorium. Zamiast krwi ma kwas. Zaleca się ostrożność. Pośród Monolitowców pojawi się Judasz - personaż, grający swoją rolę w dalszym losie Striełoka. Przedmioty kwestowe to czysto indywidualna sprawa. Każdy będzie je musiał odnaleźć samodzielnie. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Bóg zapłać, teraz już wiem ze nie ma co ruszać z grą bez ingerencji siły wyższej ( tłumaczy) , za duzo fajnych rzeczy dodanych. Moze poprawili w końcu strefę bezsaveową przy przejściu z Kłem w Prypeci. Gra sie uruchomiła , ale skoro są nowe questy to nie ruszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Fakt nie warto zaczynać teraz gry...po przeczytaniu opisu mam chęci by moda powtórzyć..choć nie będzie to za szybko bo integracja potrwa. Wyłapywanie zmian w plikach jest bardzo pracochłonne. Może oświeciło kogoś i wywalili tą piekielną muzykę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Niestety jest jeszcze kilka dodanych utworów, nie zawiedziesz się. :wallbash: Ale zawsze możesz użyć mojej łatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 12 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 OK. Adaptacja dodatku do TS2 dodana do planu prac ;) EDIT Yurek (12.03.12): Polonizacja "Final update" do Tajnych Ścieżek 2 idzie pełną parą. Zostało mi już niedużo do zrobienia. Tak więc trzymajcie się zdrowo, bo niebawem trzeba będzie znów do Zony powędrować ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 12 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Nic bardziej przyjemnego nie mogłem z rana przeczytać. :thumbsup: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 12 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Ja również...Fajnie Yurko. Buber mam nadzieje że Twoje poprawki graficzne do TS 2 nie będą robić problemów z rozszerzeniem. Jestem bardzo ciekaw jak to wszystko razem zagra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Ja również czekam, już przygotowałem sobie własny hud do gry. Podsyłam jeszcze taką paczkę z dodatkami do moda, w środku m.in. odchudzony hud i inne łatki zmieniające gre- może którąś z nich warto dodać- w środku jest opis po rusku: http://www.wrzuc.to/iJwsyfQ4.wt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Trochę było roboty przy polonizacji "Update Final" do TS2, ale dziś skończyłem ;) Teraz najgorsza część, czyli stworzenie z tego działającej gamedaty i walka z ciągłymi FATAL ERROR przy próbie odpalenia, a potem szukanie w plikach gdzie się "zjadło" spację, lub zapomniało się wstawić innego znaku... Przejrzałem też dodatki wspomniane przez korna i udało się zaadaptować paczkę z postu powyżej - zrobiłem jej odpowiednik dla tej wersji polonizacji TS2 aczkolwiek będzie do pobrania osobno i nie będzie na stałe dodana do polonizacji. Kto chętny, będzie mógł sobie kombinować z modem (na własne ryzyko!!) ;) Na pewno nie da się zaadaptować paczki z dodatkowym uzbrojeniem, którą swego czasu znalazł czarnobyl10 i zalinkował w poście http://www.stalkerte...post__p__35257. Jest tak dlatego, że "Update Final" CAŁKOWICIE zmienia folder "weapons" - do tego stopnia, że w trakcie jego instalacji jeden z punktów wymaga usunięcia "starej" wersji tego folderu : г) Удаляем папку weapons (путь:gamedataconfig) Tak więc trzeba by było praktycznie od zera zrobić ten dodatek z bronią... Jak dla mnie za dużo kombinowania i ryzyko niepowodzenia zbyt duże - ale jak ktoś jest chętny, to niech zawalczy ;) Jedno wiem na pewno - zainstalowanie tego paku w takiej postaci jak do poprzedniej wersji TS2 skończy się jedynie wylotem i logiem FATAL ERROR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Mam już działającą BETĘ polonizacji Update Final + Fix do Tajnych Ścieżek 2. I nie wiem teraz co zrobić - otwarte betatesty, czy tylko dla wybranych betatesterów ? Napiszcie jakie jest Wasze zdanie na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Może otwarte testy, więcej osób zgłosi błędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Według mnie lepiej zrobić testy otwarte, po co ktoś ma zaczynać na starej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Z LW-TOD zrobiłem otwarte betatesty i na razie w trackerze w temacie do zgłaszania błędów są pustki. A błędy na pewno są, bo ja sam kilka znalazłem... Tak więc nie wiem czy otwarte betatesty mają sens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Jakbyś zrobił zamkniete testy LW- ToD to też by były pustki ;) W TŚ2 na pewno gra więcej osób, więc po co mają zaczynać na starszej, gorszej wersji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Ja Yorek nie naciskam na Ciebie i to Ty decydujesz. Ja chętnie w TS2 zacznę grać teraz od nowa z dodatkiem, więc jak robisz testy zamknięte to zgłaszam się na ochotnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 OK. Zrobimy otwarte betatesty. Postaram się jak najszybciej zrobić pakiet do testów i napisać posta z linkami ;) @ Portals Załóż nowy temat w trackerze - "Błędy polonizacji TS2 Update Final" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Problemem nie jest to , że nie ma kto sprawdzać tylko to, że ostatnio wyszło masę modów w tłumaczeniu do sparawdzeunia. LW SGM Zmeeloow reszty nie wymienię bo już nie pamiętam. Sam miałem pykać w LW potem przeszło na SGM geo 2.0 a gram w Zmelowa. Choć pewnie porzucę go bo mi komp nie wyrabia sprawdzę jutro dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Gotowy post dotyczący polonizacji jest pod linkiem... :http://www.stalkerte...dpost__p__37050 Teraz tylko trzeba poczekać, aż Portals wrzuci plik polonizacji do Pobieralni i zalinkuje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saddam Opublikowano 24 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Możliwe, że te uzupełnienie naprawi mój błąd w TŚ 2 z dzikiem, co się nie chciał ruszyć. Dziś w nocy zaczynam ściągać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.