kronikarz Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Witam, mam nadzieję że właściwy dział. Otóż chodzi o to, że mój komputer przy konfiguracji SGM 1.7 + Genoezis sypie bugami przy przechodzeniu na inne lokacje. Typ oczywiście "out of memory". Dziwi mnie to trochę, gdyż gra chodzi płynnie jak mam ustawione wszystko na niemal najwyższe. Przejście na lokację możliwe jest dopiero gdy ustawię oświetlenie statyczne i suwaki w lewo, lecz nie chce mi się ciągle tym bawić przy próbie zmiany terenu. Mój PC... Proc: Intel dual core e 8600 Grafika: GF 9800GTX+ RAM: 6GB A-data DDR2 CL5 1033 Mhz System operacyjny win 7 32 bit Wiem, że ramu wykryje jedynie 4GB ( chodź pokazuje że mam zainstalowane 6 a dostępnych jedynie 3? dlaczego tak mało? ), ale jednak czy przy takiej konfiguracji nie powinno wszystko sprawnie działać? Jest jakiś sposób na zwiększenie wydajności? Pamięć wirtualną mam ustawioną w przedziale 4 z hakiem do 9 z hakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 System 32 bit wykryje 3.25 GB RAM. Gdy masz do dyspozycji 6 GB RAM powinieneś postawić 64-o bitowy system. Pamięć wirtualna na sztywno...np. 6140 mb Zawsze możesz spróbować tego...http://www.stalkerte...ja-silnika-gry/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kronikarz Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 "Na sztywno" to znaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Minimalny i max taki sam...restart systemu i sprawdź czy ustawienie jest poprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kronikarz Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Pamięć wirtualna ustawiona i niestety wciąż sypie. Z tego linku co podałeś to Zew ma włączoną opcję "add can...", można coś jeszcze tym programem ustawić aby było lepiej? Ten patch 4 GB jest tylko dla systemów 64 bitowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Nie, lecz na x32 nie da spodziewanych efektów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kronikarz Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Więc jest jeszcze jakiś sposób na poprawienie wydajności, aby nie bugowało się przez brak pamięci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Wyłączenie niepotrzebnych usług systemu i programów przerażających pamięć. <Game Booster> Po co kupiłeś 6GB ram skoro masz system 32 bitowy ? Przesiąść się na 64-bitowca i problemy znikną. Ja mając 6GB ram, nie miałem ani razu ''out of memory'' grając na maksymalnych detalach, tak więc spokojnie starcza :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 System 32 bit wykryje 3.25 GB RAM. GB Na laptopach i niektórych płytach to nawet 2.98 GB. Tu nie chodzi o samą pamięć a całe adresowanie. Na x86 aplikacja nie dostanie więcej niż 3 GB pamięci o ile się nie mylę nawet wirtualnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 System 32-bit teoretycznie ma całą pamięć i adresuje 4 gb max, ale problem jest gdzie indziej. Daje nam tylko 3,25 bo...pozostała część ucieka na urządzenia, grafikę, karty zintegrowane itd. Jak macie ochotę to można trochę poczytać tak dla ciekawostki...http://www.trochetec...wym,t,3850.html..w praktyce tylko system 64 bit jest optymalnym rozwiązaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Specjaliści z M$ obcięli 32 bity do 28, o czym się nie mówi i nikt nie wie dlaczego tak zrobili. Tak wiec teoretycznie nawet ponad 4GB powinno być na 32 bitowcach :mad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.