kobal Opublikowano 14 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Zanim zadacie pytanie w temacie, przeczytajcie to FAQ. Możliwe, że znajdziecie to, czego szukacie. P: Na jaką wersję gry stawiać moda? O: Mod wymaga wersji 1.0006 P: Dlaczego nie wyświetlają mi się ikonki postaci? O: Tak to wymyślił autor. P: Jak zmienić udźwig GG? O: 1. gamedataconfigssystem.ltx ...Wiersz max_weight = X, gdzie x wasz udźwig. 2. gamedataconfigcreaturesactor.ltx...zmienić jak wyżej wpis w max_item_mass. P: Jak zmienić imię GG? O: 1.gamedata/config/gameplay/character_desc_general.xml, znaleźć wiersz actor_name i zamiast GG wpiszcie swoje imię. P: Przy wczytywaniu zapisu gra wyrzuca na pulpit. O: Uszkodzony zapis. Nie zaleca się operować szybkimi sejwami, a także lepiej nie zapisywać gry przy dużych grupach mutantów. P: Dlaczego na dynamice niektóre tekstury wyglądają jak "pokratkowane"? O: By nie spotkać się z taką sytuacją, trzeba ustawić fiks dla dynamiki, a także sam patch. P: Dlaczego przy zmianie kąta widzenia gra wylatuje? O: Fov switcher nie chce się pogodzić z modem. P: Dlaczego nie mogę poznać właściwości nowego artefaktu? O: Zajrzyj do Encyklopedii i popatrz na swoje arty, możliwe że wszystkie właściwości już są znane. P: Dlaczego w Podziemiach Prypeci jest tak ciemno? O: Tak ma być, autor dodał hardkorowości. P: Nie można uruchomić gry, wylot na pulpit. O: By uniknąć błędów w instalacji należy rozpakować wszystkie archiwa do osobnych folderów, złożyć gamedatę, a nastepnie przenieść gamedatę moda i folder bin do katalogu gry P: Gdzie ikonki przejść na inne lokacje? O: Tak to jest ustawione, ikonki przejść mogą być zastąpione przez znaki. P: Gdzie przejście z Wschodniej Bruzdy na Ujęcie Wodne? O: Przejście znajduje się w lewym górnym rogu mapy w PDA. P: Co robić z gaussem w labie na Jupiterze? O: Trzeba przekazać go Kardanowi, potem Kardan będzie wam sprzedawał naboje do gaussa. P: Jak dostać się ze Szpitala na Generatory? O: Nie ma takiej możliwości. Wyloty: Objaw 1. Powstaje przy starcie gry... FATAL ERROR [error]Expression : ai().script_engine().functor(start_game_callback,functor) [error]Function : CALifeSimulator::CALifeSimulator [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\alife_simulator.cpp [error]Line : 64 [error]Description : failed to get start game callback a także [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : [error]Arguments : LUA error: ...Пень Чернобыльский\gamedata\scripts\bind_item.script:62: attempt to call method 'is_inventory_item' (a nil value) Przyczyna - nie zmieniono folderu bin, to obowiązkowe przy instalacji razem z gamedatą. Objaw 2: Expression : fatal error Function : CInifile::r_section File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp Line : 342 Description : Arguments : Can't open section 'sect_default_weather' Przyczyna - źle zainstalowany lub nie zainstalowany fiks dla oświetlenia dynamicznego Objaw 3: [error]Expression : assertion failed [error]Function : _VertexStream::Lock [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\R_DStreams.cpp [error]Line : 44 [error]Description : (bytes_need<=mSize) && vl_Count Przyczyna - zazwyczaj powstaje tam, gdzie szwankuje oświetlenie dynamiczne. Przechodzimy na tej lokacji na oświetlenie statyczne. Objaw 4: Expression : fatal error Function : CKinematicsAnimated::Load File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\SkeletonAnimated.cpp Line : 602 Description : Arguments : Can't find motion file 'monsters\zombi_animation.omf'. Przyczyna - zepsuty stalker, gra szuka zestawu animacji zwykłego zombie, który powinien być w oryginale. Objaw 5: Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp Line : 73 Description : Arguments : LUA error: ...r. trilogy\shoc\gamedata\scripts\bind_stalker.script:31: attempt to call global 'set_extensions_flags' (a nil value) Przyczyna - Wyrzucić Fov Switcher. Jest on niezgodny z modem. Objaw 6: Expression : fatal error Function : CModelPool::Instance_Load File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp Line : 111 Description : Arguments : Can't find model file 'Любая неадекватная писанина.ogf' Przyczyna - Wyrzucić NoDVD. Konflikt bibliotek gry zmusza ją by w razie potrzeby przepisywała każdą informację aż do opisów tekstowych. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi