Jump to content
Sign in to follow this  
kobal

F.A.Q moda LW ToD

Recommended Posts

Zanim zadacie pytanie w temacie, przeczytajcie to FAQ. Możliwe, że znajdziecie to, czego szukacie.

P: Na jaką wersję gry stawiać moda?

O: Mod wymaga wersji 1.0006

P: Dlaczego nie wyświetlają mi się ikonki postaci?

O: Tak to wymyślił autor.

P: Jak zmienić udźwig GG?

O: 1. gamedataconfigssystem.ltx ...Wiersz max_weight = X, gdzie x wasz udźwig.

2. gamedataconfigcreaturesactor.ltx...zmienić jak wyżej wpis w max_item_mass.

P: Jak zmienić imię GG?

O: 1.gamedata/config/gameplay/character_desc_general.xml, znaleźć wiersz actor_name i zamiast GG wpiszcie swoje imię.

P: Przy wczytywaniu zapisu gra wyrzuca na pulpit.

O: Uszkodzony zapis. Nie zaleca się operować szybkimi sejwami, a także lepiej nie zapisywać gry przy dużych grupach mutantów.

P: Dlaczego na dynamice niektóre tekstury wyglądają jak "pokratkowane"?

O: By nie spotkać się z taką sytuacją, trzeba ustawić fiks dla dynamiki, a także sam patch.

P: Dlaczego przy zmianie kąta widzenia gra wylatuje?

O: Fov switcher nie chce się pogodzić z modem.

P: Dlaczego nie mogę poznać właściwości nowego artefaktu?

O: Zajrzyj do Encyklopedii i popatrz na swoje arty, możliwe że wszystkie właściwości już są znane.

P: Dlaczego w Podziemiach Prypeci jest tak ciemno?

O: Tak ma być, autor dodał hardkorowości.

P: Nie można uruchomić gry, wylot na pulpit.

O: By uniknąć błędów w instalacji należy rozpakować wszystkie archiwa do osobnych folderów, złożyć gamedatę, a nastepnie przenieść gamedatę moda i folder bin do katalogu gry

P: Gdzie ikonki przejść na inne lokacje?

O: Tak to jest ustawione, ikonki przejść mogą być zastąpione przez znaki.

P: Gdzie przejście z Wschodniej Bruzdy na Ujęcie Wodne?

O: Przejście znajduje się w lewym górnym rogu mapy w PDA.

P: Co robić z gaussem w labie na Jupiterze?

O: Trzeba przekazać go Kardanowi, potem Kardan będzie wam sprzedawał naboje do gaussa.

P: Jak dostać się ze Szpitala na Generatory?

O: Nie ma takiej możliwości.

Wyloty:

Objaw 1.

Powstaje przy starcie gry...

FATAL ERROR

[error]Expression : ai().script_engine().functor(start_game_callback,functor)

[error]Function : CALifeSimulator::CALifeSimulator

[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\alife_simulator.cpp

[error]Line : 64

[error]Description : failed to get start game callback
a także
[error]Expression : fatal error

[error]Function : CScriptEngine::lua_error

[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp

[error]Line : 73

[error]Description :

[error]Arguments : LUA error: ...Пень Чернобыльский\gamedata\scripts\bind_item.script:62: attempt to call method 'is_inventory_item' (a nil value)
Przyczyna - nie zmieniono folderu bin, to obowiązkowe przy instalacji razem z gamedatą. Objaw 2:
Expression : fatal error

Function : CInifile::r_section

File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp

Line : 342

Description :

Arguments : Can't open section 'sect_default_weather'
Przyczyna - źle zainstalowany lub nie zainstalowany fiks dla oświetlenia dynamicznego Objaw 3:
[error]Expression : assertion failed

[error]Function : _VertexStream::Lock

[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\R_DStreams.cpp

[error]Line : 44

[error]Description : (bytes_need<=mSize) && vl_Count
Przyczyna - zazwyczaj powstaje tam, gdzie szwankuje oświetlenie dynamiczne. Przechodzimy na tej lokacji na oświetlenie statyczne. Objaw 4:
Expression : fatal error

Function : CKinematicsAnimated::Load

File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\SkeletonAnimated.cpp

Line : 602

Description :

Arguments : Can't find motion file 'monsters\zombi_animation.omf'.
Przyczyna - zepsuty stalker, gra szuka zestawu animacji zwykłego zombie, który powinien być w oryginale. Objaw 5:
Expression : fatal error

Function : CScriptEngine::lua_error

File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp

Line : 73

Description :

Arguments : LUA error: ...r. trilogy\shoc\gamedata\scripts\bind_stalker.script:31: attempt to call global 'set_extensions_flags' (a nil value)
Przyczyna - Wyrzucić Fov Switcher. Jest on niezgodny z modem. Objaw 6:
Expression : fatal error

Function : CModelPool::Instance_Load

File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp

Line : 111

Description :

Arguments : Can't find model file 'Любая неадекватная писанина.ogf'

Przyczyna - Wyrzucić NoDVD. Konflikt bibliotek gry zmusza ją by w razie potrzeby przepisywała każdą informację aż do opisów tekstowych.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity