malakas Opublikowano 18 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Jak zwykle wypada przełożyć tekst...jest dużo więc może po fragmencie jak proponował Papaczos.. S.T.A.L.K.E.R.: Way to the Dream prezentuje nowy scenariusz, w którym gra staje się jeszcze bardziej nieprzewidywalna, z nowymi wrażeniami i nowymi zwrotami akcji. Akcja gry rozgrywa się w niedalekiej przyszłości w anomalnej strefie, gdzie gracz jest stalkerem - myśliwym, przemierzającym ogromne przestworza Zony Graczowi pozostawiono całkowitą swobodę działań. Czekają go swobodne podróże, wypełnione wygenerowanymi i pochodzącymi ze scenariusza zadaniami, oraz udział w okrutnych wydarzeniach mrocznego świata. S.T.A.L.K.E.R. - to splot psychologicznych i fizycznych niebezpieczeństw - broń psychotropowa, zombfikowani ludzie, telepatia, telekineza, stworzenia-mutanty, śmiertelne anomalne strefy i t.d. - Ogromny świat gry Zony — 30 kilometrów kwadratowych, swobodne nieliniowe poszukiwania, ogromne przestrzenie; - Stale zmieniający się świat Zony i unikalny system symulacji życia, realistyczna AI, pełnoprawne życie postaci; - Silny nieliniowy scenariusz, 7 całkowicie odmiennych końcówek gry, handel artefaktami, bronią, wyposażeniem, jedzeniem i innymi.; - Psychologiczne i fizyczne niebezpieczeństwa: broń psychotropowa, zombifikacja ludzi, telepatia, telekineza, zmutowane stworzenia, śmiertelne anomalne strefy. - Około 70 rodzajów broni: ulepszenia, prawdziwa balistyka; Lista zmian Potwory: 1. Wstawiono absolutnie wszystkie potwory z gry 2. Mutanty są bardziej odporne 3. Zmienione odnoszenie się potworów do osobników swojego gatunku 4. Nowe Piekielne Pijawki - skrzyżowanie Drapieżnika i Pijawki. 5. Dodany pocałunek pijawki 6. W ciemnościach potworom świecą się oczy(tylko przy dynamicznym oświetleniu) NPC: 1. Polepszone AI u NPC-ów 2. NPC strzelają celniej 3. Wszyscy NPC-e są uzbrojeni 4. Wolnościowcy i Monolitowcy umieją rzucać granatami 5. Przyjacielscy NPC-e mogą cię wspomóc apteczkami i bronią 6. Dodane nowe ugrupowanie: Czyste Niebo 7. Dodany mechanik w Agropromie (siedzi w barakowozie) 8. Dodany handlarz w Prypeci Przebieg gry: 1. Można wstępować do absolutnie każdego ugrupowania (Najemnicy, Monolit, Bandyci, Powinność, Uczeni, Wolność i Wojskowi) 2. Dodano Ograbianie 3. Dodano używanie pojazdów na wszystkich lokacjach 4. Dodano emisje 5. Dodano możliwość snu GG 6. Dodano możliwość napraw pancerzy i broni u handlarzy 7. Dodano możliwość modyfikacji broni i pancerzy 8. Dodano możliwość gry na organkach i gitarze, palenia 9. Dodano spawner 10. Otwarte przejście z Sarkofagu na Czarnobyl 11. Zwiększono ilość sprzedawanych towarów w sklepie na początku gry 12. Zmieniono Alife 13. Można samemu robić schowki (potrzebny jest do tego plecak) Grafika: 1. Całkowicie nowe tekstury broni 2. Całkowicie nowe tekstury NPC i mutantów 3. Całkowicie nowe tekstury PDA, rąk i twarzy GG 4. Całkowicie nowe tekstury otaczającego świata Zony 5. Całkowicie zmienione główne menu gry 6. Całkowicie zmieniony HUD 7. Dynamiczny HUD 8. Ulepszone szadery i partykle dla dynamicznego oświetlenia 9. Więcej fizyki Główny bohater GG: 1. U GG pojawiła się nieśmiertelność - na życzenie 2. Dodano 27 na artefakty 3. Dodano krytyczne zranienia 4. GG może upuścić broń przy krytycznym zranieniu 5. Szybszy wzrost u GG (?) Inwentarz/Przedmioty/Broń: 1. Pojawiła się nowa broń(pistolet gaussa, radioaktywna śruba, LR300 NANO i inne) 2. Pojawiły się nowe granaty(F1 Samoróbka, bomba i in.) i pancerze 3. Dodano Nano Ulepszenia 4. Dodano unikatowe artefakty 5. Dodano odtwarzacz MP3 6. Dodano organki, gitary, papierosy 7. Dodano nowy inwentarz(Beczki, mieszanki paliwowe, śpiwór, plecak i in.) 8. Przywrócono rzeczywiste konfiguracje broni 9. Odnowiono właściwości artefaktów 10. Artefakty świecą w ciemności 11. Jedna apteczka wystarcza na kilka razy(1 Naukowa = Wykorzystanie 3 razy) Dźwięki: 1. Dodany dźwięk łusek 2. Zmieniona muzyka w barze 3. Całkiem nowe dźwięki otoczenia(Krzyki, grzmot i in.) Scenariusz: 1. Dodany freeplay 2. Gra nie kończy się w momencie wybrania życzenia. Potem można robić co się chce Wykorzystano materiały z następujących modów: 1. ABC Spełniacz Życzeń - Podstawa moda Inferno 2. Nature Mod Spring Edition - wziąłem tylko tekstury wiosennej strefy 3. Atom Spawner Mod tłumaczenie trurl3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskov Opublikowano 18 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 jak się czyta to brzmi imponująco, ale czy to jakiś projekt w budowie, wymyślony ideał dla nas, czy już możemy skądś to wytrzasnąć? ^^ edit: troszkę nie ogarniam forum, jakby mógł ktoś mnie pokierować skąd takiego modzika/grę wytrzasnąć? ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Temat poszedł do działu.. ..http://www.stalkerteam.pl/topic/3840-stalker-way-to-the-dream/page__pid__35415#entry35415 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 19 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Trurl3 dodałeś znak zapytania przy 5-tym punkcie. "Główny bohater GG: 1. U GG pojawiła się nieśmiertelność - na życzenie 2. Dodano 27 slotów na artefakty 3. Dodano krytyczne zranienia 4. GG może upuścić broń przy krytycznym zranieniu 5. Szybszy wzrost u GG (?)" Tu nie chodzi o "Szybszy wzrost u GG" a o jego większy wzrost, czyli może mieć przypuszczalnie 2m wzrostu lub więcej. Szybszy to może mieć wzwód, na przykład. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Ja sobie myślę, że to chodzi o szybsze tempo odzyskiwania energii :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papaczos Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Szybszy to może mieć wzwód, na przykład. :thumbsup: Metek58 nie wiem, jak się to ma do wierności tłumaczenia, ale podoba mi się Twój tok rozumowania :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 5. Szybszy wzrost u GG (?) Tu na 100% chodzi o wzrost GG, czyli o jego wysokość. Nie jest on teraz tego samego wzrostu, co był do tej pory. Tak to opisał twórca moda i to miał na myśli. A z tym "wzwodem", to sorki @Trurl3, nie na urażenie Ciebie to pisałem, bo wiedziałem po co dałeś ten znak zapytania. Tak mnie coś naszło i palnąłem. Sorki wtaroj raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Pozwolę sobie z tym nie zgodzić Tekst " Ускорен рост " znaczy przyspieszony wzrost, pytanie tylko, czego wzrost. Ale na pewno nie ma to nic wspólnego z fizycznym wzrostem GG. Hehe, chyba że bohater na początku gry jest dzieckiem i "rośnie" w czasie gry. Poza tym, gdyby faktycznie miałby jakiś sens zwiększanie wzrostu GG, czego już wcale nie umiem sobie wyobrazić, to wpis by brzmiał "Больший рост" Tu pewnie chodzi o szybszą regenerację zdrowia lub odzysk energii. Tym bardziej, że w modzie jest masa innych ułatwień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Przeniosłem posty do tego tematu ..tutaj możecie pisać o tłumaczeniu... . // ja bym to ujął jako...szybszy rozwój postaci..cokolwiek to w modzie znaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 I co z tym "szybszym wzrostem"? Na sto procent chodzi tu o wzrost tego GG. Sądzę, że twórca moda podniósł poziom widzenia bohatera i stąd to określenie. Pisałem o tym wcześniej, z wyjaśnieniem użycia "wzwodu" przeze mnie, ale odpowiedź znikła, szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Zrobię jak Premier Tusk w sprawie ACTA, przyznam się, że nie miałem pełnej racji, w temacie "Wzrost". Mam nadzieję, że mnie za to nie wywalicie ze Stalker Team, ale premier może polecieć na łeb. Co do tego dziwnego "Przyspieszonego wzrostu", to faktycznie nie ma konkretnego odniesienia. Jeszcze można to tłumaczyć "Przyspieszony rozwój" i tyczyło by to się do rozwoju postaci. Tam @Kobal masz też rację, jak by brzmiało po rosyjsku "większy wzrost". Jak pobiorę tego moda i zagram w niego, to sprawa się wyjaśni. // ja bym to ujął jako...szybszy rozwój postaci..cokolwiek to w modzie znaczy Przychylam się do tej opinii, też takie mam wrażenie, że chodzi o rozwój postaci, tyko to nie cRPG. Jeśli by twórca moda wprowadził elementy cRPG w tym modzie, to byłby to niesamowite. Wzrastałaby na stałe np. siła, odporność na anomalie i promieniowanie. Rozmarzyłem się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Jeśli by twórca moda wprowadził elementy cRPG w tym modzie, to byłby to niesamowite. Jedyny sposób by się o tym przekonać to chyba uruchomić moda i zobaczyć co w trawie piszczy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi