korn06 Opublikowano 23 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 22.09.2011 r. Autorzy: Johann, Болотный Доктор Autorzy spolszczenia: @smox, @metek58 Śr. długość rozgrywki: ok. 10 godzin OPIS: Spoiler Winter of Death: Ultimatum to mod fabularny na platformie Zewu Prypeci, którego główną nowością jest zmiana panującej w Strefie Wykluczenia atmosfery na zimową. Modyfikacja pozwoli wcielić się w jednego z najemników, Dmitrija Griebieniuka. Gra ma początek w Zakładzie Utylizacji Odpadów w momencie, kiedy staje się celem wojska. Po odparciu ataku przywódca grupy najemników przekazuje protagoniście tajne dokumenty, które niezwłocznie musi dostarczyć handlarzowi na Skadowsku, a następnie wykonać jego polecenia. Cechy moda: w Zonie panuje zima; nowy system pogody; nowa historia, której akcja rozpoczyna się pół roku po wydarzeniach z Zewu Prypeci; nowe modele, tekstury i animacje; liczne zadania poboczne; trzy nowe (znane) lokacje; nowy HUD; nowe przedmioty; poszerzony arsenał broni. Modyfikacja jest nową i ulepszoną wersją Winter of Death 2.0, który zadebiutował tego samego roku. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Poprawna kolejność instalacji: Zew Prypeci 1.6.02. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. W pliku fsgame.ltx należy zmienić linijkę $game_data$ = false| true| $fs_root$| na $game_data$ = true| true| $fs_root$| LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod + patch z 29.09.2014: ModsFire - [KLIK] modsBase - [KLIK] Mod: ModsFire - [KLIK] modsBase - [KLIK] Torrent (repack) - [KLIK] Patch z 29.09.2014: ModsFire - [KLIK] Spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl. Źródła: 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 23 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 (edytowane) Mam nadzieję, że poprawili spawn i że zona nie jest już jednym wielkim polem bitwy. EDIT: Pograłem w tego moda chwilę i muszę powiedzieć, że mnie miło zaskoczył. Tekstury są zrobione z zadbaniem o najmniejszy szczegół, a otoczenie w pełni oddaje mroźny, zimowy klimat. Broń (mimo, że ikony na to nie wskazują) również jest świetnie zrobiona. Ciekawa jest animacja przeładowania. Bug z niemożnością naprawy rzeczy u Kardana został naprawiony. Fabuła jest zmodyfikowana (nie wiem jeszcze w jakim stopniu). Wielka Wojna została usunięta, możemy poruszać się swobodnie nie będąc ciągle w centrum walki trzech różnych frakcji. Pogoda jest zbalansowana (nie chodzimy bez przerwy w burzy śnieżnej). Jedyną wadą gry są rosyjskie dialogi, a w niektórych momentach ich brak (pojawią się linijki typu "lider_dialog_1,5"). Mimo wszystko polecam ten mod, dla samej satysfakcji chodzenia po mrożącej krew w żyłach (dosłownie :P) strefie! Parę screenów: Edytowane 23 Września 2011 przez Lonely Mercenary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacTavish Opublikowano 23 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Czy dalej textury są w dużej rozdzielczości której nieobsługują stare karty? czy może poprawili żeby każdy mógł swobodnie pograć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 23 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Nie miałem żadnych problemów z rozdzielczością tekstur (a w poprzedniej wersji zdarzały się) więc zakładam, że wróciły do normalności. Fabułą jest zupełnie zmieniona (na razie wypełniam ją "na ślepo" bo zamiast dialogów mam "broda_quest_1" itp.). Na szczęście na mapie są znaczniki, gdzie trzeba pójść :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Trochę tego moda ruszyłem, widać dość sporo różnic, wreszcie nie zaczynamy gry nic nie widząc ;) Niestety 3 razy mnie wywaliło do pulpitu. Na razie mam zamiar kontynuować DMX ... Parę screenów: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StalkerWoD Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Czy da się w jakiś sposób to spolszczyć bądź chociaż na angielski przetłumaczyć? Jeśli tak to prosiłbym o instrukcję jak to zrobić możliwie jak najprostszą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Translatorem :lol: Edytujesz pliki z Gamdeata/configs/tekst np. Ked'em :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 11 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 I do tego trzeba by poprawić wyświetlanie dialogów (nieważne w jakim będą języku, jeżeli wyświetli Ci się "broda_quest_1" to i tak nie będziesz wiedział o co chodzi :P) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 12 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Mod fajny, tylko głowny wątek fabularny krótki, ale wysypisko i dolina mroku w zimowym klimacie to miodzio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 14 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 ?? Jak to ogarnąłeś? Wyświetlają Ci się normalne opcje dialogowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 14 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 U mnie dialogi były na swoim miejscu, a jeżeli kolega sedoro zna Rosyjski to dlaczego miał by tego nie ogarnąć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 14 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Nie mam dialogów, tylko coś w stylu broda_quest_1 itd., śmieszne jest to że w modzie Geonezis, mam normalną cyrilice (nie zmieniałem nazw katalogów z rus na pol). Btw za moich czasów w szkole już nie uczyli rosyjskiego. A jak celownikiem najedziemy na postać która była w podstawce to wyświetli się jej nazwa i przynależność do grupy po polsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldino Opublikowano 18 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Taka moja mała opinia. Jak można dać do kurki wodnej zimę w strefie ? Nie wiem jak wam ale dla mnie to niszczy klimat. Jesień w Soc to było to. Później słoneczny Clear Sky i taki sobie Zew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 18 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Dla mnie śnieg w strefie jest bardzo ciekawym zamysłem, lecz nie pasuje do zewu gdzie mapy nie są zrobione pod zimowe krajobrazy. Jeżeli twórcy zrobili by stalkera w zimowym klimacie, trzeba by wykonać do tego efekty DX11 ponieważ śnieg jest pulchny a tutaj wygląda jak by ktoś wszystko polał farbą i to psuję cały efekt. Mutanty musiały by być zmienione i przystosowane di mroźnego klimatu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 18 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Zgodzę się, że śnieg w strefie całkowicie psuje stalkerski klimat. Jednak ja patrzę na tego typu modyfikacje pod trochę innym kontem. Śnieg wbrew pozorom może wprowadzić naprawdę post apokaliptyczną atmosferę (kto grał w "Cryostasis" albo czytał "Sopla" ten zrozumie ;)). Jest to owszem, mod do Zewu Prypeci, ale możesz spokojnie traktować go jako inną grę np. "Zew Syberii" albo coś takiego :P 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżaku Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Expression : fatal error Function : CInifile::r_section File : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp Line : 502 Description : <no expression> Arguments : Can't open section 'soldier_izol_1_outfit'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report Wyskakuje mi przy rozpoczęciu nowej gry. Myślałem, że to coś z outfit.ltx ale tam nie ma nawet takiego wpisu. Patch tego nie naprawia. Wersja moda Ultimatum. Help? EDIT: Poradziłem sobie z moim problemem :D Wyciągnąłem z SGM 1.7 plik "soldier_izol_1_outfit.ogf" z gamedatameshesdynamicsoutfit i wrzuciłem go do tego samego folderu. I rabota, można grać. Dzięki za odp mimo wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Tu był opisany podobny problem Występował po próbie nałożenia na SGM 1.7 Atmosfear 3.0 Ale problem powodował właśnie plik outfit.ltx. Może właśnie tu tkwi problem, ze w twoim pliku nie ma tego wpisu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 A mi tam śnieg pasuje bo sam robię zimowego moda i nie przeszkadza mi to bo lubię Zimę. Wracając do tematu: Czy ktoś może mi podesłać pliki z horyzontami? 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Właśnie skończyłem oglądać prequel do The Thing..a tu zaraz zimowe klimaty ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k4rl1t0 Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Przydałoby się chociaż zangielszczenie... Nie wiecie czy ktoś nie przełożył moda na wersję eng? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 8 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Ultimatum ktoś chce mogę zacząć spolszczyć, ale trzeba waszej decyzji, której nie znam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 trzeba waszej decyzji, której nie znam :P Jasne, nie wstydź się i dawaj. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Ok, ale ma problemy ze sprzętem i chyba szybko nie będzie :( Pytanie z innej beczki: Czy by dało się moda "przestawić" na podstawową fabułe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Mam problem z zadaniem : Polowanie na artefakt: Weź artefakt - Zabierz artefakt ze wschodniego tunelu, pod zakładem Jupiter. Artefakt jest zaznaczony na mapie, a go tam nie ma. Mod Ultimatum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Pewnie zespawnował się pod teksturą. Rzuć w to miejsce kilka granatów, może wyskoczy.A detektor ci pokazuje, że w tym miejscu powinien być artefakt czy tylko jest znacznik z zadania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.