korn06 Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 22.09.2011 r. Autorzy: Johann, Болотный Доктор Autorzy spolszczenia: @smox, @metek58 Śr. długość rozgrywki: (ok. 10 godzin) OPIS: Spoiler Winter of Death: Ultimatum to mod fabularny na platformie Zewu Prypeci, którego główną nowością jest zmiana panującej w Strefie Wykluczenia atmosfery na zimową. Produkcja pozwoli wcielić się w jednego z najemników, Dmitrija Griebieniuka. Gra ma początek w Zakładzie Utylizacji Odpadów w momencie, kiedy staje się celem wojska. Po odparciu ataku przywódca grupy najemników przekazuje protagoniście tajne dokumenty, które niezwłocznie musi dostarczyć handlarzowi na Skadowsku, a następnie wykonać jego polecenia. Cechy moda: w Zonie panuje zima; nowy system pogody; nowa historia, której akcja rozpoczyna się pół roku po wydarzeniach z Zewu Prypeci; nowe modele, tekstury i animacje; liczne zadania poboczne; trzy nowe (znane) lokacje; nowy HUD; nowe przedmioty; poszerzony arsenał broni. Modyfikacja jest nową i ulepszoną wersją Winter of Death 2.0, który zadebiutował tego samego roku. SCREENY: Spoiler VIDEO: Spoiler Przegląd moda od AP-PRO: INSTALACJA: Spoiler Poprawna kolejność instalacji: Zew Prypeci 1.6.02. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. W pliku fsgame.ltx należy zmienić linijkę $game_data$ = false| true| $fs_root$| na $game_data$ = true| true| $fs_root$| LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod + patch z 29.09.2014: ModsFire - [KLIK] modsBase - [KLIK] Mod: ModsFire - [KLIK] modsBase - [KLIK] Torrent (repack) - [KLIK] Patch z 29.09.2014: ModsFire - [KLIK] Spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl. Źródła: 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 (edited) Mam nadzieję, że poprawili spawn i że zona nie jest już jednym wielkim polem bitwy. EDIT: Pograłem w tego moda chwilę i muszę powiedzieć, że mnie miło zaskoczył. Tekstury są zrobione z zadbaniem o najmniejszy szczegół, a otoczenie w pełni oddaje mroźny, zimowy klimat. Broń (mimo, że ikony na to nie wskazują) również jest świetnie zrobiona. Ciekawa jest animacja przeładowania. Bug z niemożnością naprawy rzeczy u Kardana został naprawiony. Fabuła jest zmodyfikowana (nie wiem jeszcze w jakim stopniu). Wielka Wojna została usunięta, możemy poruszać się swobodnie nie będąc ciągle w centrum walki trzech różnych frakcji. Pogoda jest zbalansowana (nie chodzimy bez przerwy w burzy śnieżnej). Jedyną wadą gry są rosyjskie dialogi, a w niektórych momentach ich brak (pojawią się linijki typu "lider_dialog_1,5"). Mimo wszystko polecam ten mod, dla samej satysfakcji chodzenia po mrożącej krew w żyłach (dosłownie :P) strefie! Parę screenów: Edited September 23, 2011 by Lonely Mercenary Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacTavish Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Czy dalej textury są w dużej rozdzielczości której nieobsługują stare karty? czy może poprawili żeby każdy mógł swobodnie pograć? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Nie miałem żadnych problemów z rozdzielczością tekstur (a w poprzedniej wersji zdarzały się) więc zakładam, że wróciły do normalności. Fabułą jest zupełnie zmieniona (na razie wypełniam ją "na ślepo" bo zamiast dialogów mam "broda_quest_1" itp.). Na szczęście na mapie są znaczniki, gdzie trzeba pójść :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted October 4, 2011 Report Share Posted October 4, 2011 Trochę tego moda ruszyłem, widać dość sporo różnic, wreszcie nie zaczynamy gry nic nie widząc ;) Niestety 3 razy mnie wywaliło do pulpitu. Na razie mam zamiar kontynuować DMX ... Parę screenów: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StalkerWoD Posted October 7, 2011 Report Share Posted October 7, 2011 Czy da się w jakiś sposób to spolszczyć bądź chociaż na angielski przetłumaczyć? Jeśli tak to prosiłbym o instrukcję jak to zrobić możliwie jak najprostszą... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted October 8, 2011 Report Share Posted October 8, 2011 Translatorem :lol: Edytujesz pliki z Gamdeata/configs/tekst np. Ked'em :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted October 11, 2011 Report Share Posted October 11, 2011 I do tego trzeba by poprawić wyświetlanie dialogów (nieważne w jakim będą języku, jeżeli wyświetli Ci się "broda_quest_1" to i tak nie będziesz wiedział o co chodzi :P) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sedoro Posted October 12, 2011 Report Share Posted October 12, 2011 Mod fajny, tylko głowny wątek fabularny krótki, ale wysypisko i dolina mroku w zimowym klimacie to miodzio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 ?? Jak to ogarnąłeś? Wyświetlają Ci się normalne opcje dialogowe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 U mnie dialogi były na swoim miejscu, a jeżeli kolega sedoro zna Rosyjski to dlaczego miał by tego nie ogarnąć :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sedoro Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Nie mam dialogów, tylko coś w stylu broda_quest_1 itd., śmieszne jest to że w modzie Geonezis, mam normalną cyrilice (nie zmieniałem nazw katalogów z rus na pol). Btw za moich czasów w szkole już nie uczyli rosyjskiego. A jak celownikiem najedziemy na postać która była w podstawce to wyświetli się jej nazwa i przynależność do grupy po polsku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieldino Posted October 18, 2011 Report Share Posted October 18, 2011 Taka moja mała opinia. Jak można dać do kurki wodnej zimę w strefie ? Nie wiem jak wam ale dla mnie to niszczy klimat. Jesień w Soc to było to. Później słoneczny Clear Sky i taki sobie Zew. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted October 18, 2011 Report Share Posted October 18, 2011 Dla mnie śnieg w strefie jest bardzo ciekawym zamysłem, lecz nie pasuje do zewu gdzie mapy nie są zrobione pod zimowe krajobrazy. Jeżeli twórcy zrobili by stalkera w zimowym klimacie, trzeba by wykonać do tego efekty DX11 ponieważ śnieg jest pulchny a tutaj wygląda jak by ktoś wszystko polał farbą i to psuję cały efekt. Mutanty musiały by być zmienione i przystosowane di mroźnego klimatu. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted October 18, 2011 Report Share Posted October 18, 2011 Zgodzę się, że śnieg w strefie całkowicie psuje stalkerski klimat. Jednak ja patrzę na tego typu modyfikacje pod trochę innym kontem. Śnieg wbrew pozorom może wprowadzić naprawdę post apokaliptyczną atmosferę (kto grał w "Cryostasis" albo czytał "Sopla" ten zrozumie ;)). Jest to owszem, mod do Zewu Prypeci, ale możesz spokojnie traktować go jako inną grę np. "Zew Syberii" albo coś takiego :P 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dżaku Posted November 24, 2011 Report Share Posted November 24, 2011 Expression : fatal error Function : CInifile::r_section File : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp Line : 502 Description : <no expression> Arguments : Can't open section 'soldier_izol_1_outfit'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report Wyskakuje mi przy rozpoczęciu nowej gry. Myślałem, że to coś z outfit.ltx ale tam nie ma nawet takiego wpisu. Patch tego nie naprawia. Wersja moda Ultimatum. Help? EDIT: Poradziłem sobie z moim problemem :D Wyciągnąłem z SGM 1.7 plik "soldier_izol_1_outfit.ogf" z gamedatameshesdynamicsoutfit i wrzuciłem go do tego samego folderu. I rabota, można grać. Dzięki za odp mimo wszystko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted November 24, 2011 Report Share Posted November 24, 2011 Tu był opisany podobny problem Występował po próbie nałożenia na SGM 1.7 Atmosfear 3.0 Ale problem powodował właśnie plik outfit.ltx. Może właśnie tu tkwi problem, ze w twoim pliku nie ma tego wpisu. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted November 24, 2011 Report Share Posted November 24, 2011 A mi tam śnieg pasuje bo sam robię zimowego moda i nie przeszkadza mi to bo lubię Zimę. Wracając do tematu: Czy ktoś może mi podesłać pliki z horyzontami? 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buber Posted November 24, 2011 Report Share Posted November 24, 2011 Właśnie skończyłem oglądać prequel do The Thing..a tu zaraz zimowe klimaty ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k4rl1t0 Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 Przydałoby się chociaż zangielszczenie... Nie wiecie czy ktoś nie przełożył moda na wersję eng? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Ultimatum ktoś chce mogę zacząć spolszczyć, ale trzeba waszej decyzji, której nie znam :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted December 9, 2011 Report Share Posted December 9, 2011 trzeba waszej decyzji, której nie znam :P Jasne, nie wstydź się i dawaj. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 Ok, ale ma problemy ze sprzętem i chyba szybko nie będzie :( Pytanie z innej beczki: Czy by dało się moda "przestawić" na podstawową fabułe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Mam problem z zadaniem : Polowanie na artefakt: Weź artefakt - Zabierz artefakt ze wschodniego tunelu, pod zakładem Jupiter. Artefakt jest zaznaczony na mapie, a go tam nie ma. Mod Ultimatum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Pewnie zespawnował się pod teksturą. Rzuć w to miejsce kilka granatów, może wyskoczy.A detektor ci pokazuje, że w tym miejscu powinien być artefakt czy tylko jest znacznik z zadania? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.