kmiotu Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 No właśnie cały czas ucieka mi życie :|, cały czas muszę łykać apteczki i leki, czy to w tym modzie normalne?. Może jest jakaś mała modyfikacja usuwająca to ?. Dla przykładu, zanim dotarłem do handlarza miałem już tylko 10% życia. Znalazłem leki, uleczyłem się, znalazłem analizator napromieniowania i sprawdziłem, poziom 0mkR. Wziąłem kwest na artefakt, idę drogą na której zaczynamy po wkroczeniu do zony i po chwili znów życie zaczyna mi uciekać. Napromieniowanie 11mkR, nie schodziłem ze ścieżki :D. Czy to normalne ? Chodzi o tempo które jest dość ekspresowe... Jak zły dział to przepraszam i proszę przenieść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Tak na początku jest, wystarczy że zahaczysz o napromieniowany teren i już zdrówko ucieka. Pij dużo wódki :) Efekty uboczne zbijesz wodą mineralną (chyba, mylą mi się już te mody ) Trochę antyradów znajdziesz w piwnicy na bazie stalkerów. Dalej w grze, jak już znajdziesz parę artefaktów, nie jest już to takie uciążliwe. A pozbyć się tego możesz sam, modyfikując plik actor.ltx w folderze config / creatures. Wpis przy radiation_immunity popraw na 0,00001 i już. Tylko wybierz wpis przy takim poziomie trudności na jakim grasz.Przykładowo grasz na poziomie stalker to modyfikujesz grupę pod [actor_immunities_gd_stalker] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmiotu Opublikowano 25 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 OK dzięki. Zmienię trochę tą odporność na "normalne" wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.